Hij zal vastwel wat kunnen maar ik verwacht niet dat hij dat dit seizoen al gaat laten zien.quote:
En kort erna de 2-2...quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien dat Schalke zo nog 2-1 maakt
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef KingRoland het volgende:
ALS AJAX de 3-0 maakt dan is dat een groot voordeel voor Ajax.
Dat doet me ergens aan denken.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Dit had dus daadwerkelijk met alle gemak 5-0 kunnen staan
Ja verliezen ze inderdaad focus achterin.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Coco. het volgende:
Dit gemis allemaal voorspelt niet veel goeds voor Ajax.
Remember Heracles in Europaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien dat Schalke zo nog 2-1 maakt
Want? Ze staan niet eens onder druk. Als je dit al spannend vindtquote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 10 minuten, niet goed voor mn hart dit
Hoeveel trainer-diploma's heb jij?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:42 schreef bombmannl het volgende:
Speel Neres maar eens in de diepte aan
Godverquote:
twitter:EuropaLeague twitterde op donderdag 13-04-2017 om 22:43:10🔟 saves now by Schalke keeper Ralf Fahrmann! Single-handedly keeping @s04_en in the tie! #UEL 👐 https://t.co/PlBI7YNpwD reageer retweet
Dat hoeft ook niet. Ik volg hem niet meer sinds zijn transfer, maar als je loopt te beweren dat hij nog niets heeft laten zien heb je je bril niet op of je zit met je rug naar de televisie. Hij heeft genoeg momenten gehad waaraan je kunt zien dat hij toch wel echt heel goed kan voetballen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zal vastwel wat kunnen maar ik verwacht niet dat hij dat dit seizoen al gaat laten zien.
Godver alweer die keepert.
Als dit bij PSV was zou ik precies hetzelfde voelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want? Ze staan niet eens onder druk. Als je dit al spannend vindt
Een avondje met je moeder is spannenderquote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nuttin' no no, na na na nuttin' no no, na na na nuttin' n' Aogoquote:
Hoeft maar een keer goed te vallen en dan krijg je het zwaar in Gelsenkirchenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NotLikeThisquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat de 2-1 niet valt, anders begin ik helemaal gek te worden jongens
Dan vrees ik het ergste voor Ajax in de return.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat de 2-1 niet valt, anders ga ik helemaal gek worden jongens
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Schalke uit kunnen we spelers sparen
Noemen ze dat niet een Twentetje?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Haha, Vasion spreekt geen Russischquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat de 2-1 niet valt, anders ga ik helemaal gek worden jongens
Ajax C opstellenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Zo dacht Steve McClaren dusquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Bij 2-0 nog niet... Dus doe maar 3-0quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Angst voor PSVquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Ook bij 3-0 niet. Spelers sparen in Europese play offsquote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij 2-0 nog niet... Dus doe maar 3-0
toen kwam ie nog 0-1 voorquote:
schalleke uit is een heksenketelquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan vrees ik het ergste voor Ajax in de return.
yeah, well who gives a flyin' fuckquote:
Willem II uit altijd lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden:quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 19:27 schreef Wave103 het volgende:
Fysiek onmogelijk dat via de lat er uit stuiteren geen doelpunt is, achterlijk dat scheidsrechters dat niet weten
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef TheArt het volgende:
Haha watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schalleke thuis met die kolasinic en die andere middenvelder die ook uitviel is iets heel anders dan ajax die thuis speelt.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Bugno het volgende:
Alsof we 3-0 gaan verliezen van dit brandhout. Ben alleen nog bang voor de 2-1, anders is het kaassie
Dolberg voor Traore, Tete voor Veltman, De Ligt voor Sink, Neres voor Younes. Ga je er dan echt op achteruit?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook bij 3-0 niet. Spelers sparen in Europese play offs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zit vrij stuk jaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien maar Dolberg erin of iemand anders voor Younes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mensen die dit soort uitspraken doen durven zelden al hun spaargeld erop in te zetten.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Bugno het volgende:
Alsof we 3-0 gaan verliezen van dit brandhout. Ben alleen nog bang voor de 2-1, anders is het kaassie
Als Ajax na een 2-0 in de Arena niet door gaat, log ik een jaar niet in.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die dit soort uitspraken doen durven zelden al hun spaargeld erop in te zetten.
Jammer is dat.
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef TheArt het volgende:
bij ajax ook zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAAAAA MEXGODquote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof intussen oprecht dat Ajax de EL kan winnen
wie hieraan twijfelt is achterlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
oei ik heb die wedstrijd niet gevolgdquote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is juist slecht nieuws
Niet dat ze favoriet zijn, maar als ik ze zo zie ballen geef ik ze een kans jaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan alleen als ze volgende ronde Celta/Genk loten.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Competitietje gewoon aan Feyenoord gunnen alle ballen op de ELquote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet dat ze favoriet zijn, maar als ik ze zo zie ballen geef ik ze een kans ja
jodengelukquote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Besik kunnen ze ook hebbenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan alleen als ze volgende ronde Celta/Genk loten.
En dan moet Feyenoord alsnog de voorronde in. Puur genot zou dat zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Competitietje gewoon aan Feyenoord gunnen alle ballen op de EL
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komt dus nu iemand in die nóg slechter is.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax had om vergiffenis voor Kehrer moeten vragen
whehe iddquote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax had om vergiffenis voor Kehrer moeten vragen
Is dat zo ja?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
En dan moet Feyenoord alsnog de voorronde in. Puur genot zou dat zijn.
Die krijgen waarschijnlijk wel een strafjequote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever niet met turkse invasie in arena zal je zien
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Een 3-0 voor Ajax zou heel gunstig zijn, echter een 2-1 zou heel ongunstig zijn.
Echtquote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
De Cruijff van Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Daar komt de nieuwe Neymar vandaan dus
mwah dit was wel een schwalbequote:
Hoe dicht staan die microfoons wel niet bij het "sfeervak"quote:
Ken je feiten Bugno.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hij laat zich zeer makkelijk vallen inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah dit was wel een schwalbe
Niet? Volgens mij was het AD de boosdoener deze keerquote:
Ja het is superstil man, echtquote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe dicht staan die microfoons wel niet bij het "sfeervak"![]()
Is dit om de doodstilte te verhullen of zo?
1 pot natquote:Op donderdag 13 april 2017 22:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij was het AD de boosdoener deze keer
Hoe doen 95% van de andere clubs dat danquote:Op donderdag 13 april 2017 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het is superstil man, echtIk gok dat hij een megafoon heeft he. Anders is hij straks zijn stem kwijt.
het spijt mij oprecht. Ik zal voortaan louter mijn VBL-vrienden als bron vertrouwenquote:
Clown fiestaquote:
te ver over de lijn stappen met ingooien, nog dommerquote:
Het zal vast wel een prima sfeertje zijn voor Ajax-normen, maar het is wel bekend dat de microfoon idd voor dat vak staat & de akoestiek zo drama is dat je aan de andere kant heel die jostiband niet hoort.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe dicht staan die microfoons wel niet bij het "sfeervak"![]()
Is dit om de doodstilte te verhullen of zo?
Dit telt niet zo hard aan toch?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
In ieder geval een overwinning weer in Europa. Hard nodig voor de coëfficiënt.
zeer zekerquote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
In ieder geval een overwinning weer in Europa. Hard nodig voor de coëfficiënt.
speelde trouwens echt geweldig, geen een duel verloren en meerdere interceptiesquote:Op donderdag 13 april 2017 22:55 schreef Edensnator het volgende:
Met die De Ligt tussen de lijnen hou je toch altijd je hart vast
Ach ja, ik had van te voren ook niet verwacht nog teleurgesteld te zijn met een 2-0quote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef wdn het volgende:
2-0 maar toch teleurgesteld. Dit had veel ruimer moeten zijn.
Toch weer 0,2 punten ofzoquote:
neequote:Op donderdag 13 april 2017 22:55 schreef Edensnator het volgende:
Dat is wat PSG zei.quote:
Juist nietquote:Op donderdag 13 april 2017 22:55 schreef Edensnator het volgende:
Sneu. Ik ben benieuwd wanneer ze dat grafstadion met de grond gelijk makenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het zal vast wel een prima sfeertje zijn voor Ajax-normen, maar het is wel bekend dat de microfoon idd voor dat vak staat & de akoestiek zo drama is dat je aan de andere kant heel die jostiband niet hoort.
je bent zelf sneuquote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef eight het volgende:
[..]
Sneu. Ik ben benieuwd wanneer ze dat grafstadion met de grond gelijk maken
Jullie hebben nog geen geld zat ookquote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef skysherrif het volgende:
halve finale is trouwens ook een miljoentje bijschrijven
Ja maar ik zie geen Feyenoorders(Pascalus bijvoorbeeld) juichen wat echt jammer isquote:
Maar geen bewijs he, want da is dr nie.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd heb ik een vermoeden van matchfixing
kan ajax weer op zoek naar een buitenspeler, dan nog liever younessquote:Op donderdag 13 april 2017 22:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je hebt van die wedstrijden dat matige spelers een transfer verdienen na één goede wedstrijd in de spotlights. Dit is 'm voor Younes.
Als voetbalclub kun je nooit genoeg geld hebbenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geen geld zat ook
En een paar miljoen aan schade als je tegen Besiktas moetquote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef skysherrif het volgende:
halve finale is trouwens ook een miljoentje bijschrijven
Ja, nu is met de return billen knijpenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef wdn het volgende:
2-0 maar toch teleurgesteld. Dit had veel ruimer moeten zijn.
FeelsBadManquote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Coco. het volgende:
Gvd wilde ik de net samenvatting van Manchester gaan kijken.
Het maakt me niet zoveel uit tbh. Van mij mag Ajax wel de volgende ronde halen. Halen ze het niet? Ook prima.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja maar ik zie geen Feyenoorders(Pascalus bijvoorbeeld) niet juichen wat echt jammer is
Oja. Ik heb geen fox international helaas.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Zorro het volgende:
Mooi nog de tweede helft Lyon - Besiktas meepakken
Ik ook niet, maar is op Fox 5quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Ik heb geen fox international helaas.
onsballetjequote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Ik heb geen fox international helaas.
En er staat nu voor een miljard aan transferwaarde op het veld.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geen geld zat ook
Dat werkt alleen als Ajax derde wordt...quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef TLC het volgende:
Feyenoord landskampioen, Ajax wint EL : volgend seizoen 3 Nederlandse ploegen in de CL
Niet als Ajax 2e wordt volgens mij. Dan hebben we gewoon twee ploegen direct in de CL maar geen ploeg die voorrondes speelt.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef TLC het volgende:
Feyenoord landskampioen, Ajax wint EL : volgend seizoen 3 Nederlandse ploegen in de CL
Gelukkig fluctueert dat nogalquote:Op donderdag 13 april 2017 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er staat nu voor een miljard aan transferwaarde op het veld.
Ai wat jammer nou voor PSVquote:Op donderdag 13 april 2017 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als Ajax 2e wordt volgens mij. Dan hebben we gewoon twee ploegen direct in de CL maar geen ploeg die voorrondes speelt.
Dank! En zelf ook winnen dit weekend hequote:Op donderdag 13 april 2017 22:58[/urlnk] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/80791]Paul het volgende:
Gefeliciteerd namens FC Utrecht!
twitter:BILD twitterde op donderdag 13-04-2017 om 23:02:25Nur 0:2 bei Ajax dank Fährmann - Peinlich-Pleite von Schalke https://t.co/4TJ2RpcWs5 https://t.co/82Qgqx6DFZ reageer retweet
ALS RTL DE SAMENVATTINGEN DOETquote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand effe roepen als RTL de samenvattingen doet
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand effe roepen als RTL de samenvattingen doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |