Hij zal vastwel wat kunnen maar ik verwacht niet dat hij dat dit seizoen al gaat laten zien.quote:
En kort erna de 2-2...quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien dat Schalke zo nog 2-1 maakt
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef KingRoland het volgende:
ALS AJAX de 3-0 maakt dan is dat een groot voordeel voor Ajax.
Dat doet me ergens aan denken.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Dit had dus daadwerkelijk met alle gemak 5-0 kunnen staan
Ja verliezen ze inderdaad focus achterin.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Coco. het volgende:
Dit gemis allemaal voorspelt niet veel goeds voor Ajax.
Remember Heracles in Europaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien dat Schalke zo nog 2-1 maakt
Want? Ze staan niet eens onder druk. Als je dit al spannend vindtquote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 10 minuten, niet goed voor mn hart dit
Hoeveel trainer-diploma's heb jij?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:42 schreef bombmannl het volgende:
Speel Neres maar eens in de diepte aan
Godverquote:
twitter:EuropaLeague twitterde op donderdag 13-04-2017 om 22:43:10🔟 saves now by Schalke keeper Ralf Fahrmann! Single-handedly keeping @s04_en in the tie! #UEL 👐 https://t.co/PlBI7YNpwD reageer retweet
Dat hoeft ook niet. Ik volg hem niet meer sinds zijn transfer, maar als je loopt te beweren dat hij nog niets heeft laten zien heb je je bril niet op of je zit met je rug naar de televisie. Hij heeft genoeg momenten gehad waaraan je kunt zien dat hij toch wel echt heel goed kan voetballen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zal vastwel wat kunnen maar ik verwacht niet dat hij dat dit seizoen al gaat laten zien.
Godver alweer die keepert.
Als dit bij PSV was zou ik precies hetzelfde voelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want? Ze staan niet eens onder druk. Als je dit al spannend vindt
Een avondje met je moeder is spannenderquote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nuttin' no no, na na na nuttin' no no, na na na nuttin' n' Aogoquote:
Hoeft maar een keer goed te vallen en dan krijg je het zwaar in Gelsenkirchenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NotLikeThisquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat de 2-1 niet valt, anders begin ik helemaal gek te worden jongens
Dan vrees ik het ergste voor Ajax in de return.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat de 2-1 niet valt, anders ga ik helemaal gek worden jongens
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Schalke uit kunnen we spelers sparen
Noemen ze dat niet een Twentetje?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Haha, Vasion spreekt geen Russischquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat de 2-1 niet valt, anders ga ik helemaal gek worden jongens
Ajax C opstellenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Zo dacht Steve McClaren dusquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Bij 2-0 nog niet... Dus doe maar 3-0quote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Angst voor PSVquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef patrickt37 het volgende:
Ook bij 3-0 niet. Spelers sparen in Europese play offsquote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij 2-0 nog niet... Dus doe maar 3-0
toen kwam ie nog 0-1 voorquote:
schalleke uit is een heksenketelquote:Op donderdag 13 april 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan vrees ik het ergste voor Ajax in de return.
yeah, well who gives a flyin' fuckquote:
Willem II uit altijd lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden:quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 19:27 schreef Wave103 het volgende:
Fysiek onmogelijk dat via de lat er uit stuiteren geen doelpunt is, achterlijk dat scheidsrechters dat niet weten
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef TheArt het volgende:
Haha watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schalleke thuis met die kolasinic en die andere middenvelder die ook uitviel is iets heel anders dan ajax die thuis speelt.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Bugno het volgende:
Alsof we 3-0 gaan verliezen van dit brandhout. Ben alleen nog bang voor de 2-1, anders is het kaassie
Dolberg voor Traore, Tete voor Veltman, De Ligt voor Sink, Neres voor Younes. Ga je er dan echt op achteruit?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook bij 3-0 niet. Spelers sparen in Europese play offs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zit vrij stuk jaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien maar Dolberg erin of iemand anders voor Younes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mensen die dit soort uitspraken doen durven zelden al hun spaargeld erop in te zetten.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Bugno het volgende:
Alsof we 3-0 gaan verliezen van dit brandhout. Ben alleen nog bang voor de 2-1, anders is het kaassie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |