Nee. Maar ik ben dan ook niet hip.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wist je ook al dat hippe vrouwen een naam hebben voor hun haar?
Hihi.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah. Een claim die gefactcheckt kan worden:
http://www.missethoreca.n(...)-gemeenten-101126308
Harderwijk heeft plek 67. Deze claim wordt beschouwd als onwaar
Dat zijn goede baantjes om als tiener te doen. Beetje inlevingsvermogen in 'dat deel van de maatschappij' kweken.quote:
Eens. En betaalt vaak best lekker, tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn goede baantjes om als tiener te doen. Beetje inlevingsvermogen in 'dat deel van de maatschappij' kweken.
Ik heb dat in 1960 nog gedaan als baantje trouwens, dozen stickeren.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. En betaalt vaak best lekker, tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.
Maar natuurlijk Kaas.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dat in 1960 nog gedaan als baantje trouwens, dozen stickeren.
quote:Op donderdag 13 april 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa, weer een sollicitatie de deur uit!
Bedankt. Heb weer motivatie voor de volgende, dus ga maar even door.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ondersteunend muziekje bij deze werkzaamheden.
Ouder dan 80 worden zou zo te zien verboden moeten worden.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Koos heeft wel gelijk natuurlijk.
[ afbeelding ]
Je kunt ook af en toe naar buiten gaan. En vette vis eten.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:38 schreef Leandra het volgende:
En m'n vitamine D waarde bleek "een beetje" laag te zijn (25) dus gelijk een paar ampullen gekregen om dat op te krikken, en een forse dagelijkse dosis gaan gebruiken.
twitter:keesvdstaaij twitterde op woensdag 12-04-2017 om 19:26:09Uit betrouwbare bron vernomen dat maar weinig PVV- en VVD-kamerleden van plan zijn met Pasen naar de kerk te gaan. Ik overweeg kamervragen.. reageer retweet
Als het zo laag is dan helpt dat niet hèquote:Op donderdag 13 april 2017 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt ook af en toe naar buiten gaan. En vette vis eten.
Ze lopen altijd in de weg.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
twitter:keesvdstaaij twitterde op woensdag 12-04-2017 om 19:26:09Uit betrouwbare bron vernomen dat maar weinig PVV- en VVD-kamerleden van plan zijn met Pasen naar de kerk te gaan. Ik overweeg kamervragen.. reageer retweet
Held.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Staaij.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Burrrrn.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kees snapt het. Nu NWS nog.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dan vraag je vriendelijk of ze even opzij willen gaanquote:
Doen ze niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vraag je vriendelijk of ze even opzij willen gaan.
Ik zit mooi in een duikvlucht.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Koos heeft wel gelijk natuurlijk.
[ afbeelding ]
Alsnog deporteren naar Egypte, Marokko of een ander land vanwaar we nooit meer van hem weer horen.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:01 schreef Tchock het volgende:
Eén van de mannen die is opgepakt voor betrokkenheid bij de aanslag op de bus van BVB blijkt er niets mee te maken te hebben. Maar hij was wel lid van IS.
Doe niet zo asociaal. Deze man moeten we gewoon even voorrang geven voor een sociale huurwoning in Nederland en een uitkering geven, dan komt het vanzelf weer goed met hem.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Alsnog deporteren naar Egypte, Marokko of een ander land vanwaar we nooit meer van hem weer horen.
Ok; in Oost-Groningen kan hij inderdaad weinig kwaad doen, en woonruimte op overschot aldaar.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe niet zo asociaal. Deze man moeten we gewoon even voorrang geven voor een sociale huurwoning in Nederland en een uitkering geven, dan komt het vanzelf weer goed met hem.
PVV66quote:Op donderdag 13 april 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe niet zo asociaal. Deze man moeten we gewoon even voorrang geven voor een sociale huurwoning in Nederland en een uitkering geven, dan komt het vanzelf weer goed met hem.
Ja hallo, die gaat dan naar de dichtstbijzijnde stad en blaast daar de Hema op. Zul je zien dat ik daar dan net nieuwe sokken koop. Doe maar in Limburg dumpen.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ok; in Oost-Groningen kan hij inderdaad weinig kwaad doen, en woonruimte op overschot aldaar.
Krijg je daar een lidmaatschapskaart van?quote:Op donderdag 13 april 2017 12:01 schreef Tchock het volgende:
Eén van de mannen die is opgepakt voor betrokkenheid bij de aanslag op de bus van BVB blijkt er niets mee te maken te hebben. Maar hij was wel lid van IS.
Hulde voor deze ingeving.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Alsnog deporteren naar Egypte, Marokko of een ander land vanwaar we nooit meer van hem weer horen.
Ja, en een dasspeld in de vorm van een klein bomgordeltje.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Krijg je daar een lidmaatschapskaart van?
En een Achmed the Dead Terrorist kleurboek voor de kinderenquote:Op donderdag 13 april 2017 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, en een dasspeld in de vorm van een klein bomgordeltje.
Mensen die zich druk maken om Paasvieringen moeten sowieso in elkaar gehoekt worden.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Maar dat gejengel over aangepaste paasvieringen op scholen is dus gebaseerd op een artikel dat uit een dikke duim gezogen is? Want dat zou wel weer lekker typisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |