SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nee, het is bijna Pasen. Dan zijn wij van de Joods-Christelijke cultuur vrolijk en vergevingsgezind.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Perrin is er ook weer. Je nog een beetje druk lopen maken om moslims deze ochtend?
Happy Italy, daar wil ik nog eens heen.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:40 schreef Ryon het volgende:
Dan zaterdag lekker met het voetbalteam naar Grill Restaurant gaan. Kan je zondag met het vrouwtje lekker naar de IKEA en dan romantisch dineren bij de Humphreys of Happy Italy.
Samen met Ton naar KFCquote:Op donderdag 13 april 2017 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga liever kipkluiven met Ton Elias.
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga liever kipkluiven met Ton Elias.
Ach ja, je hebt wel in de McDonalds-hemel geleefd. Ook wat waard.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan heb je dus nooit een kans gehad om gezond te leven. Dat is wel heel triest.
Oh, ik denk dan altijd een beetje terug met weemoed naar het jaar 1099.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, het is bijna Pasen. Dan zijn wij van de Joods-Christelijke cultuur vrolijk en vergevingsgezind.
Gewoon kindermishandeling.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan heb je dus nooit een kans gehad om gezond te leven. Dat is wel heel triest.
Een maatje dat naar de VS is verhuisd heeft een stiefzoon die er ook zo uit ziet.quote:
Doe de ouders dan ook maar. Voordat ze er nog één maken.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een maatje dat naar de VS is verhuisd heeft een stiefzoon die er ook zo uit ziet.
Lekker postnataal aborteren, dat kleine varken.
Mooie tijden.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, ik denk dan altijd een beetje terug met weemoed naar het jaar 1099.
Trump kan er ook niks aan doen dat zijn handjes te klein zijn om een stukje kip vast te houden.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo eet je kip inderdaad. Niet zo:
[ afbeelding ]
Toch ben ik het hier eens met Trump, die een gastronomisch visionair blijkt door zijn kleine handjes niet te willen bevuilen. Eten doe je met mes en vork. Klaar.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Trump kan er ook niks aan doen dat zijn handjes te klein zijn om een stukje kip vast te houden.
Ligt aan de omstandigheden. Brood bij je soep snijd je ook niet met een mes, toch?quote:Op donderdag 13 april 2017 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch ben ik het hier eens met Trump, die een gastronomisch visionair blijkt door zijn kleine handjes niet te willen bevuilen. Eten doe je met mes en vork. Klaar.
Ha, check die kop van Trump. Hij weet dat hij weer enkele miljoenen mensen flink gaat triggeren.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel smerig dat 'ie meteen een hele emmer van rotzooi aan het wegwerken is.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar worden je handen ook niet vies van.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden. Brood bij je soep snijd je ook niet met een mes, toch?
Welnee, dit is gewoon zijn "sympathieke" lach.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ha, check die kop van Trump. Hij weet dat hij weer enkele miljoenen mensen flink gaat triggeren.
Net als met die taco bowl die hij at.
[ afbeelding ]
Thuis doe ik het ook gewoon met m'n handen hoor.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar worden je handen ook niet vies van.
Spareribs eet ik niet, want je kunt niets aanraken en je krijgt één treurig doekje om jezelf te reinigen. Kip, mits niet gefrituurd ga ik ook met mes en vork te lijf. Ik vind het onsmakelijk als ik mensen stukken vlees met hun handen te lijf zie gaan alsof ze nog in een grot leven. Na 8000 jaar beschaving zijn we zo ver gekomen dat dat niet meer nodig is.
Lekker dikke beker vet erbij.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je krijgt meestal wel een bakje met lauw water en een citroentje om je handen te reinigen in een restaurant.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar worden je handen ook niet vies van.
Spareribs eet ik niet, want je kunt niets aanraken en je krijgt één treurig doekje om jezelf te reinigen. Kip, mits niet gefrituurd ga ik ook met mes en vork te lijf. Ik vind het onsmakelijk als ik mensen stukken vlees met hun handen te lijf zie gaan alsof ze nog in een grot leven. Na 8000 jaar beschaving zijn we zo ver gekomen dat dat niet meer nodig is.
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee, dit is gewoon zijn "sympathieke" lach.
"Kijk die flikker nou, bang dat zijn lippenstift afgeeft zeker"quote:Op donderdag 13 april 2017 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
Ooit wel eens als enige in een Nepalees wegrestaurant met een lepel zitten eten. Daar werd ik toch behoorlijk op aangekeken.
Nee dank jequote:¤9,16 per uur voor alle leeftijden! Voor vandaag van 14 00 tot 22 00 dozen stickeren in Amsterdam! Reageer als je kan!
Let op! Eigen vervoer (auto / scooter / fiets) is een must omdat het niet te bereiken is met het opbenbaar vervoer!
Of "hehe, kijk dat westerse mietje eens moeilijk doen"quote:Op donderdag 13 april 2017 11:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Kijk die flikker nou, bang dat zijn lippenstift afgeeft zeker"
When in Rome...quote:Op donderdag 13 april 2017 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of "hehe, kijk dat westerse mietje eens moeilijk doen"
Correct.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
When in Rome...
Nepal lijkt me echt prachtig trouwens.
Free Tibet.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Nepal is een provincie van China.
Net als België.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Nepal is een provincie van China.
Nee. Maar ik ben dan ook niet hip.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wist je ook al dat hippe vrouwen een naam hebben voor hun haar?
Hihi.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah. Een claim die gefactcheckt kan worden:
http://www.missethoreca.n(...)-gemeenten-101126308
Harderwijk heeft plek 67. Deze claim wordt beschouwd als onwaar
Dat zijn goede baantjes om als tiener te doen. Beetje inlevingsvermogen in 'dat deel van de maatschappij' kweken.quote:
Eens. En betaalt vaak best lekker, tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn goede baantjes om als tiener te doen. Beetje inlevingsvermogen in 'dat deel van de maatschappij' kweken.
Ik heb dat in 1960 nog gedaan als baantje trouwens, dozen stickeren.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. En betaalt vaak best lekker, tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.
Maar natuurlijk Kaas.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dat in 1960 nog gedaan als baantje trouwens, dozen stickeren.
quote:Op donderdag 13 april 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa, weer een sollicitatie de deur uit!
Bedankt. Heb weer motivatie voor de volgende, dus ga maar even door.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ondersteunend muziekje bij deze werkzaamheden.
Ouder dan 80 worden zou zo te zien verboden moeten worden.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Koos heeft wel gelijk natuurlijk.
[ afbeelding ]
Je kunt ook af en toe naar buiten gaan. En vette vis eten.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:38 schreef Leandra het volgende:
En m'n vitamine D waarde bleek "een beetje" laag te zijn (25) dus gelijk een paar ampullen gekregen om dat op te krikken, en een forse dagelijkse dosis gaan gebruiken.
twitter:keesvdstaaij twitterde op woensdag 12-04-2017 om 19:26:09Uit betrouwbare bron vernomen dat maar weinig PVV- en VVD-kamerleden van plan zijn met Pasen naar de kerk te gaan. Ik overweeg kamervragen.. reageer retweet
Als het zo laag is dan helpt dat niet hèquote:Op donderdag 13 april 2017 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt ook af en toe naar buiten gaan. En vette vis eten.
Ze lopen altijd in de weg.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
twitter:keesvdstaaij twitterde op woensdag 12-04-2017 om 19:26:09Uit betrouwbare bron vernomen dat maar weinig PVV- en VVD-kamerleden van plan zijn met Pasen naar de kerk te gaan. Ik overweeg kamervragen.. reageer retweet
Held.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Staaij.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Burrrrn.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kees snapt het. Nu NWS nog.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dan vraag je vriendelijk of ze even opzij willen gaanquote:
Doen ze niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vraag je vriendelijk of ze even opzij willen gaan.
Ik zit mooi in een duikvlucht.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Koos heeft wel gelijk natuurlijk.
[ afbeelding ]
Alsnog deporteren naar Egypte, Marokko of een ander land vanwaar we nooit meer van hem weer horen.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:01 schreef Tchock het volgende:
Eén van de mannen die is opgepakt voor betrokkenheid bij de aanslag op de bus van BVB blijkt er niets mee te maken te hebben. Maar hij was wel lid van IS.
Doe niet zo asociaal. Deze man moeten we gewoon even voorrang geven voor een sociale huurwoning in Nederland en een uitkering geven, dan komt het vanzelf weer goed met hem.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Alsnog deporteren naar Egypte, Marokko of een ander land vanwaar we nooit meer van hem weer horen.
Ok; in Oost-Groningen kan hij inderdaad weinig kwaad doen, en woonruimte op overschot aldaar.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe niet zo asociaal. Deze man moeten we gewoon even voorrang geven voor een sociale huurwoning in Nederland en een uitkering geven, dan komt het vanzelf weer goed met hem.
PVV66quote:Op donderdag 13 april 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe niet zo asociaal. Deze man moeten we gewoon even voorrang geven voor een sociale huurwoning in Nederland en een uitkering geven, dan komt het vanzelf weer goed met hem.
Ja hallo, die gaat dan naar de dichtstbijzijnde stad en blaast daar de Hema op. Zul je zien dat ik daar dan net nieuwe sokken koop. Doe maar in Limburg dumpen.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ok; in Oost-Groningen kan hij inderdaad weinig kwaad doen, en woonruimte op overschot aldaar.
Krijg je daar een lidmaatschapskaart van?quote:Op donderdag 13 april 2017 12:01 schreef Tchock het volgende:
Eén van de mannen die is opgepakt voor betrokkenheid bij de aanslag op de bus van BVB blijkt er niets mee te maken te hebben. Maar hij was wel lid van IS.
Hulde voor deze ingeving.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Alsnog deporteren naar Egypte, Marokko of een ander land vanwaar we nooit meer van hem weer horen.
Ja, en een dasspeld in de vorm van een klein bomgordeltje.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Krijg je daar een lidmaatschapskaart van?
En een Achmed the Dead Terrorist kleurboek voor de kinderenquote:Op donderdag 13 april 2017 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, en een dasspeld in de vorm van een klein bomgordeltje.
Mensen die zich druk maken om Paasvieringen moeten sowieso in elkaar gehoekt worden.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Maar dat gejengel over aangepaste paasvieringen op scholen is dus gebaseerd op een artikel dat uit een dikke duim gezogen is? Want dat zou wel weer lekker typisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |