Nee. Maar ik ben dan ook niet hip.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wist je ook al dat hippe vrouwen een naam hebben voor hun haar?
Hihi.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah. Een claim die gefactcheckt kan worden:
http://www.missethoreca.n(...)-gemeenten-101126308
Harderwijk heeft plek 67. Deze claim wordt beschouwd als onwaar
Dat zijn goede baantjes om als tiener te doen. Beetje inlevingsvermogen in 'dat deel van de maatschappij' kweken.quote:
Eens. En betaalt vaak best lekker, tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn goede baantjes om als tiener te doen. Beetje inlevingsvermogen in 'dat deel van de maatschappij' kweken.
Ik heb dat in 1960 nog gedaan als baantje trouwens, dozen stickeren.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. En betaalt vaak best lekker, tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.
Maar natuurlijk Kaas.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dat in 1960 nog gedaan als baantje trouwens, dozen stickeren.
quote:Op donderdag 13 april 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende:
Hoppa, weer een sollicitatie de deur uit!
Bedankt. Heb weer motivatie voor de volgende, dus ga maar even door.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ondersteunend muziekje bij deze werkzaamheden.
Ouder dan 80 worden zou zo te zien verboden moeten worden.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Koos heeft wel gelijk natuurlijk.
[ afbeelding ]
Je kunt ook af en toe naar buiten gaan. En vette vis eten.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:38 schreef Leandra het volgende:
En m'n vitamine D waarde bleek "een beetje" laag te zijn (25) dus gelijk een paar ampullen gekregen om dat op te krikken, en een forse dagelijkse dosis gaan gebruiken.
twitter:keesvdstaaij twitterde op woensdag 12-04-2017 om 19:26:09Uit betrouwbare bron vernomen dat maar weinig PVV- en VVD-kamerleden van plan zijn met Pasen naar de kerk te gaan. Ik overweeg kamervragen.. reageer retweet
Als het zo laag is dan helpt dat niet hèquote:Op donderdag 13 april 2017 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt ook af en toe naar buiten gaan. En vette vis eten.
Ze lopen altijd in de weg.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
twitter:keesvdstaaij twitterde op woensdag 12-04-2017 om 19:26:09Uit betrouwbare bron vernomen dat maar weinig PVV- en VVD-kamerleden van plan zijn met Pasen naar de kerk te gaan. Ik overweeg kamervragen.. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |