quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet heel Nederland door zijn gegaan
Ik heb alle provincies al een keer bezocht met stokacties, kunnen weinig anderen hier zeggen
Alleen nog nooit uit Groningen opgehaald, zal wel nooit gaan gebeuren ook.
Ik mis er een paar.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Ik heb NH, FL, OV, GL, ZH, DR, FR, GR gehad
Limburg en Zeeland horen niet bij Nederlandquote:
De stok mag er komen, dus ontbreekt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Limburg en Zeeland horen niet bij Nederland
Noord-Brabant nog niet geweest.
Ga jij nou maar eerst weer eens ver rijden voor die stok, ipv langs de zijlijn te zeikenquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok mag er komen, dus ontbreekt.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst weer eens ver rijden voor die stok, ipv langs de zijlijn te zeiken
Joah. Vakantie in Nederland met gaar wifi is slecht voor je databundel.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In 2017 nog door je data heen zijn
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoor het wel wanneer je in de buurt komt van dit
boeiendquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
En om even op je virtuele potje ver plassen te reageren
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Noord Brabant ook geweest dus. Alleen Limbelgie en Onderzeeland niet
Klopt, is het ook niet. Maar hij wilde een potje ver plassen spelenquote:
Ooit een nieuwe stok in het spel gebracht?quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
En om even op je virtuele potje ver plassen te reageren
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Noord Brabant ook geweest dus. Alleen Limbelgie en Onderzeeland niet
quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit een nieuwe stok in het spel gebracht?
Die wordt ook als verplaatsing gerekend, al dan niet onterecht.
Nou, ik zit in ieder geval met smart te wachten waar hij heen is gegaan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Joah. Vakantie in Nederland met gaar wifi is slecht voor je databundel.Over een paar verlengen en dan onbeperkt. Deze maand was net een dag te lang...
Laatste verplaatsing Nattekat:quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, en dat boeit mij ook compleet niet. Als jij graag stokken wil uitzetten dan moet je dat lekker zelf weten.
Ach, 1 voordeel, vanaf juli val ik onder Team Westquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laatste verplaatsing Nattekat:
21-06-2016 - De Hoek
Zat wel een ragequit tussendoor, en een zomer.
Toetertjesquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, 1 voordeel, vanaf juli val ik onder Team West
Beetje jammerquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, 1 voordeel, vanaf juli val ik onder Team West
Nou "Team West" straks nog even verplaatsen. Anders zijn jullie het niet waardig om naar toe te verhuizenquote:
Daar kom ik op z'n vroegst dinsdag weer in de buurt, ligt redelijk op m'n vaste ov-route. Komen iig weer in de buurt nuquote:
Op de terugweg ligt ie er vast ook nog welquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:09 schreef just me het volgende:
* just me gaat nu golfen, maar niet op de golfbaan bij Schipluiden
Dichterbij dan Schipluiden komt ie niet hoor. Spring maar op je fiets!quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:03 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Daar kom ik op z'n vroegst dinsdag weer in de buurt, ligt redelijk op m'n vaste ov-route. Komen iig weer in de buurt nu
Precies. Beetje moeite doen voor het stokje.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dichterbij dan Schipluiden komt ie niet hoor. Spring maar op je fiets!
12km zou ik normaal zo gaan fietsenquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Beetje moeite doen voor het stokje.
Doen anderen ook.
Yeah, ik ben niet de enige!quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn data opgemaakt, ik heb dan ook nog nooit een mobiel abonnement gehad. Prepaid + wifi FTW!
Het is hier best leuk hoorquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb alle provincies al een keer bezocht met stokacties, kunnen weinig anderen hier zeggen
Uurtje de benen strekken johquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:50 schreef RokStarr het volgende:
[..]
12km zou ik normaal zo gaan fietsen
Maar niet met tentamenweek op komst xD
das eigenlijk wel een gebrek hoor.. 1 provincie overslaanquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er wel geweestquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das eigenlijk wel een gebrek hoor.. 1 provincie overslaan
maar dat was niet een stok uit groningen halen...quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er wel geweest
Moest van Borger naar Groningen CS
Stok was daar ookquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maar dat was niet een stok uit groningen halen...
alsjeblieft!quote:
Van mij krijg je ook nog een kwartiertje! Alsjeblieft.quote:
Pff. Stok ligt praktisch bij je om de hoek.quote:
Tja, het westen, wat moet je er anders van verwachten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Pff. Stok ligt praktisch bij je om de hoek.
Luie donders tegenwoordig hier. Mentaliteit van likmevestje.
Het is niet veel meer sinds Oost hem constant hier wegpikt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, het westen, wat moet je er anders van verwachten.
Maar voor mij is het niet om de hoek.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij mag niet-en. Jij bent ook niet onderweg vanwege vage smoesjes.
Je hebt een auto onder je reet. Tuurlijk is het om de hoek.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar voor mij is het niet om de hoek.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is niet veel meer sinds Oost hem constant hier wegpikt.
In Nederland is alles om de hoek.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt een auto onder je reet. Tuurlijk is het om de hoek.
Sneller die stok verplaatsen dus. Oost geen kans geven.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch merk je nu wel hoe Fien hier gemist wordt. Die reed tenminste overal heen. Zij had hart voor de stok.
Plaatje is doodquote:
Die doet het wel.quote:
Ik heb ongeveer 13 stokken in mijn auto liggenquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Op de terugweg ligt ie er vast ook nog wel
Volgens mij iets te duur om aan een bord te bevestigenquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 13 stokken in mijn auto liggen
quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij iets te duur om aan een bord te bevestigen
meneer wil nog een pinpoint ookquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
morgenmiddag rij ik vanuit rotterdam naar huis
als er een pinpoint is en de stok ligt er nog wil ik er best langs rijden
gr
Ik weet waar ie ligtquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
morgenmiddag rij ik vanuit rotterdam naar huis
als er een pinpoint is en de stok ligt er nog wil ik er best langs rijden
gr
Badhoevedorp, Hoofddorp, Leiden, Zoetermeer, Den Haag, Delft, rotterdam, keuze genoeg...quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Wie kan even een plaats langs de A4 opnoemen? Dan ga ik nu
Je bent al te laatquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Wie kan even een plaats langs de A4 opnoemen? Dan ga ik nu
Ik ben inspiratieloos.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Badhoevedorp, Hoofddorp, Leiden, Zoetermeer, Den Haag, Delft, rotterdam, keuze genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |