12km zou ik normaal zo gaan fietsenquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Beetje moeite doen voor het stokje.
Doen anderen ook.
Yeah, ik ben niet de enige!quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn data opgemaakt, ik heb dan ook nog nooit een mobiel abonnement gehad. Prepaid + wifi FTW!
Het is hier best leuk hoorquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet heel Nederland door zijn gegaan
Ik heb alle provincies al een keer bezocht met stokacties, kunnen weinig anderen hier zeggen
Alleen nog nooit uit Groningen opgehaald, zal wel nooit gaan gebeuren ook.
Uurtje de benen strekken johquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:50 schreef RokStarr het volgende:
[..]
12km zou ik normaal zo gaan fietsen
Maar niet met tentamenweek op komst xD
das eigenlijk wel een gebrek hoor.. 1 provincie overslaanquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet heel Nederland door zijn gegaan
Ik heb alle provincies al een keer bezocht met stokacties, kunnen weinig anderen hier zeggen
Alleen nog nooit uit Groningen opgehaald, zal wel nooit gaan gebeuren ook.
Ben er wel geweestquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das eigenlijk wel een gebrek hoor.. 1 provincie overslaan
maar dat was niet een stok uit groningen halen...quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er wel geweest
Moest van Borger naar Groningen CS
Stok was daar ookquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maar dat was niet een stok uit groningen halen...
alsjeblieft!quote:
Van mij krijg je ook nog een kwartiertje! Alsjeblieft.quote:
Pff. Stok ligt praktisch bij je om de hoek.quote:
Tja, het westen, wat moet je er anders van verwachten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Pff. Stok ligt praktisch bij je om de hoek.
Luie donders tegenwoordig hier. Mentaliteit van likmevestje.
Het is niet veel meer sinds Oost hem constant hier wegpikt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, het westen, wat moet je er anders van verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |