Jij bent er opvallend bekend mee.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Piet is niet impotent. Hij heeft alleen soms een beetje moeite.
Studeren alsof het 1962 isquote:Op zondag 9 april 2017 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ketchup vindt vintage fietsen leuk.
En Pokkel vintage langstuderen.
Bedankt voor deze insider-information.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Piet is niet impotent. Hij heeft alleen soms een beetje moeite.
Ik ging werken voor een Olympisch ruiter in België en via daar kwam ik in Zeeland terecht bij mijn huidige werkgever.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Maar hoe kom jij van Twente in Zeeland terecht?
Belgiëquote:Op zondag 9 april 2017 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging werken voor een Olympisch ruiter in België en via daar kwam ik in Zeeland terecht bij mijn huidige werkgever.
Nederlandse olympiër die in België woont. Zo beter?quote:
Van die pittoreske kutdorpjes waar mensen in de namiddag een beetje lekker op een terrasje voor hun natuurstenen huisje Jupilertjes zitten te tanken in het ondergaande zonnetjequote:
Trein naar het oosten?quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik ga straks met het OV, paniek.
Date met Carola?quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ah, een belastingontwijker.quote:Op zondag 9 april 2017 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederlandse olympiër die in België woont. Zo beter?
Het proletenvervoer - niets voor u.quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Met uw mastergraad op zak kunt u uzelf daar weer vertonen, inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2017 18:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Neen reguliere borrel te Leiden.
Helaas.quote:Op zondag 9 april 2017 18:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Neen reguliere borrel te Leiden.
Nee, emigrant.quote:
Verdriet wegdrinken. Gelukkig is het grotendeels gratis bier, dat maakt veel goed.quote:
Mijne is rozequote:Op zondag 9 april 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarvoor zit je in Zeeland natuurlijk helemaal goed.
[ afbeelding ]
Ja ik durf geen foto van m'n nieuwe aanwinst te posten hoor.quote:
Vertel meer.quote:Op zondag 9 april 2017 18:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze fiets. Met een zwart houten krat voorop waar de teckel in zit als we gaan fietsen.
Hear hear.quote:Op zondag 9 april 2017 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
We kunnen een deal sluiten: één foto van jurk met dikke tetten er in en ik ga niet zeuren.
Het is een Gazelle. En heeft oranje in de banden. En jasbeschermers.quote:
En geen cent teveelquote:Op zondag 9 april 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarvoor zit je in Zeeland natuurlijk helemaal goed.
[ afbeelding ]
Nou vooruit.quote:Op zondag 9 april 2017 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
We kunnen een deal sluiten: één foto van jurk met dikke tetten er in en ik ga niet zeuren.
Mooi essay.quote:Op zondag 9 april 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
Coen Simon schrijft altijd wel aardige stukjes:
https://www.trouw.nl/reli(...)ijn-auteur~a7e2e82c/
Doet me denken aan Kant generator Pro, een programma wat ik vroeger op mijn mac had. Genereerde kantinaanse teksten, latere versies genereerde allerlei teksten in de stijl van bekende filosofen.quote:Op zondag 9 april 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
Kritiek op Bregman is altijd bonuspunten waard.quote:Op zondag 9 april 2017 19:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi essay.
De kritiek op Rutger Bregman is niet mals trouwens.
Kan een mooie polemiek opleveren.quote:Op zondag 9 april 2017 19:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi essay.
De kritiek op Rutger Bregman is niet mals trouwens.
Het zou kunnen maar om heel eerlijk te zijn schat ik Simon wat hoger in dan Bregman (zeker bij dit onderwerp). Ik heb bij Bregman vaak het gevoel dat hij heel veel meningen heeft over dingen die hij niet helemaal begrijpt.quote:
Oh, dat geloof ik gelijk. Maar mooie polemieken zijn er nog maar zelden helaas.quote:Op zondag 9 april 2017 20:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar om heel eerlijk te zijn schat ik Simon wat hoger in dan Bregman (zeker bij dit onderwerp). Ik heb bij Bregman vaak het gevoel dat hij heel veel meningen heeft over dingen die hij niet helemaal begrijpt.
Dat is bij heel veel mensenquote:Op zondag 9 april 2017 20:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar om heel eerlijk te zijn schat ik Simon wat hoger in dan Bregman (zeker bij dit onderwerp). Ik heb bij Bregman vaak het gevoel dat hij heel veel meningen heeft over dingen die hij niet helemaal begrijpt.
Himmlers hersenen heten Heinrich. VPRO heeft een soort documentaire gemaakt over dat bekende boek.quote:
Laatste polemiek die ik (half) gelezen heb was tussen de Leidse rechtsfilosoof Kinneging en de Marokkaanse dame. En daar kwam een kindje vanquote:Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik gelijk. Maar mooie polemieken zijn er nog maar zelden helaas.
Ah, dankquote:Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Himmlers hersenen heten Heinrich. VPRO heeft een soort documentaire gemaakt over dat bekende boek.
Klopt, misschien valt het mij bij Bregman meer op omdat hij toch een beetje het gezicht van de nieuwe generatie intellectuelen is geworden.quote:
Yup laatste loodjes. Gaat allemaal nog goed gelukkig, mag nog wel even blijven zitten waar het zitquote:Op zondag 9 april 2017 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste polemiek die ik half gelezen heb was tussen de Leidse rechtsfilosoof Kinneging en de Marokkaanse dame. En daar kwam een kindje van
En ellende met PowNews
Over kindjes gesproken, hoe gaat het met de zwangerschap van je wederhelft? Nog een maandje of wat toch, voor de uitgerekende datum?
quote:Op zondag 9 april 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik niet zoveel op heb met postmodernisten die denken dat theoretische fysica op eenzelfde wijze kan worden benaderd als literatuur. Iets wat Sokal toch wel vrij treffend aantoonde.
Fijn dat het goed gaat. Sterkte (met name voor de dame) met de laatste loodjes en de bevallingquote:Op zondag 9 april 2017 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup laatste loodjes. Gaat allemaal nog goed gelukkig, mag nog wel even blijven zitten waar het zit
Ik heb Mandarijnen op zwavelzuur in de kast staan daar staan wel mooie stukjes in. De polemiek tussen Reve en Mulisch is ook legendarisch. Ik zou niet weten wie in de tegenwoordige tijd met elkaar de strijd aangaat.
Luyendijk lijkt geen zak te snappen van wat Verbrugge zegt.quote:Op zondag 9 april 2017 20:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook een ultiem sterk staaltje filosofie op tv.
Gaat dat over dat nazi's veelal intelligent waren?quote:Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Himmlers hersenen heten Heinrich. VPRO heeft een soort documentaire gemaakt over dat bekende boek.
Is sowieso een beetje de vloek van filosofen.quote:Op zondag 9 april 2017 20:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
dat hij heel veel meningen heeft over dingen die hij niet helemaal begrijpt.
Bregman is echter geen filosoof.quote:Op zondag 9 april 2017 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is sowieso een beetje de vloek van filosofen.
Mijn zoon mag bijna alles worden. Maar in hemelsnaam geen filosoof.quote:
Heb er ook naar overgeschakeld.quote:Op zondag 9 april 2017 21:38 schreef remlof het volgende:
Mooie docu over Merkel nu in Tegenlicht op NPO2.
Ik wist niet dat ze in Hamburg is geboren en dat haar familie in 1957 toen ze drie was naar de DDR verhuisde.
Himmlers hersenen heten Heydrichquote:Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is er erg aan Schultz? Dat werd hier niet aangestipt. Zelf vind ik dat Merkel de rit beter kan uitzitten omdat ze het klappen van de zweep kent.quote:Op zondag 9 april 2017 21:54 schreef remlof het volgende:
Ik hoop toch echt dat Merkel de verkiezingen wint en niet Schultz.
Heydrich, wat een beest was dat.quote:Op zondag 9 april 2017 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Himmlers hersenen heten Heydrich
Reinhard Heydrich
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Reinhard_Heydrich
Dat, ze is ervaren en kan Poetin aan.quote:Op zondag 9 april 2017 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er erg aan Schultz? Dat werd hier niet aangestipt. Zelf vind ik dat Merkel de rit beter kan uitzitten omdat ze het klappen van de zweep kent.
Snap nog steeds niet waarom hij overal steeds opduikt.quote:
Ik dacht al 'waar komt die t vandaan'.quote:Op zondag 9 april 2017 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat, ze is ervaren en kan Poetin aan.
En Martin Schulz (zonder t, mijn fout) is wel erg links. Hoewel hij ook erg anti-nationaalpopulistisch is.
Vvd lid geworden?quote:Op zondag 9 april 2017 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat, ze is ervaren en kan Poetin aan.
En Martin Schulz (zonder t, mijn fout) is wel erg links. Hoewel hij ook erg anti-nationaalpopulistisch is.
Nee, D66-lid.quote:
Ja, liever Schulz dan het AfD natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2017 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht al 'waar komt die t vandaan'.
Maar als mensen haar echt zat zijn, kunnen ze dus altijd nog beter Schulz stemmen. Al hoop ik dat ze dat niet willen.
Ja, dat was echt een griezel, alles wat hij zei riekte naar leugens.quote:Op zondag 9 april 2017 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, liever Schulz dan het AfD natuurlijk.
Die AfD'er in de uitzending net was ook al zo'n creep.
Dat was ik toen ik 18 was. Ben nu wijzer.quote:Op zondag 9 april 2017 22:07 schreef Perrin het volgende:
Over 5 jaar is remmie zo rechtsconservatief als wat.
Eerst was het VVD, toen D66, toen PvdA, nu weer D66..quote:Op zondag 9 april 2017 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was ik toen ik 18 was. Ben nu wijzer.
Als ie PVV gaat stemmen hebben we een perpetuum mobile.quote:Op zondag 9 april 2017 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerst was het VVD, toen D66, toen PvdA, nu weer D66..
De slinger gaat weer de andere kant op.
Het is geen slinger maar common sense.quote:Op zondag 9 april 2017 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerst was het VVD, toen D66, toen PvdA, nu weer D66..
De slinger gaat weer de andere kant op.
Als Remlof Trump-aanhanger wordt beweegt de slinger in een nog niet in kaart gebrachte dimensie.quote:Op zondag 9 april 2017 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ie PVV gaat stemmen hebben we een perpetuum mobile.
Een parallel universum. Waar Pokkelmans zijn bachelorscriptie heeft ingeleverd en John Lennon nog leeft.quote:Op zondag 9 april 2017 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als Remlof Trump-aanhanger wordt beweegt de slinger in een nog niet in kaart gebrachte dimensie.
Maak je geen zorgen. Ik ben geen maagd meer en ben niet bang voor vrouwen.quote:Op zondag 9 april 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
Zolang hij maar niet op Baudet gaat stemmen.
Een universum waar ik gewoon op m'n 22e mijn LLM binnenhaalde. Had ik nu al een paar jaar werkervaring achter de rug.quote:Op zondag 9 april 2017 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een parallel universum. Waar Pokkelmans zijn bachelorscriptie heeft ingeleverd en John Lennon nog leeft.
Imagine.
Zou ook een mooie plottwist zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
Zolang hij maar niet op Baudet gaat stemmen.
Een universum met baanzekerheid voor juristen lijkt me wel heel erg vergezocht.quote:Op zondag 9 april 2017 22:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een universum waar ik gewoon op m'n 22e mijn LLM binnenhaalde. Had ik nu al een paar jaar werkervaring achter de rug.
Ach, als wob expert voor de gemeente coevoerden moet toch best lukken.quote:Op zondag 9 april 2017 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een universum met baanzekerheid voor juristen lijkt me wel heel erg vergezocht.
Heb de term "relevante" bewust achterwege gelaten.quote:Op zondag 9 april 2017 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een universum met baanzekerheid voor juristen lijkt me wel heel erg vergezocht.
Woeps, bedankt voor de correctie.quote:Op zondag 9 april 2017 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Himmlers hersenen heten Heydrich
Reinhard Heydrich
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Reinhard_Heydrich
En geeft z'n zetel aan de partij?quote:Op zondag 9 april 2017 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Die neemt gewoon ontslag, die splitst zich niet af.
Welnee, Hiddema is typisch zo iemand die iemand nodig heeft om zich aan op te trekken. Of het nu een Rost-Van Tonningen of een Baudet is.quote:Op zondag 9 april 2017 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En geeft z'n zetel aan de partij?
Dat ligt denk ik aan z'n reden van vertrek, als hij serieus heibel met Baudet krijgt dan zie ik hem die zetel wel houden.
Een dezer dagen ga ik het meemaken dat ik hier een kijkje neem en jou niet iemand zie uitmaken voor het een of ander.quote:Op zondag 9 april 2017 23:00 schreef remlof het volgende:
Baudet
Heeft ie zich al afgesplitst van dat Fascisten voor Demagogie?
Dat zal dan tijdens mijn volgende ban zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 23:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een dezer dagen ga ik het meemaken dat ik hier een kijkje neem en jou niet iemand zie uitmaken voor het een of ander.
Dat komt omdat het net een kleuterklas is.quote:Op zondag 9 april 2017 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Bovendien vind ie dat hele parlementsgebeuren maar niets volgens mij.
Kijk hier dan gewoon niet, lamlul.quote:Op zondag 9 april 2017 23:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een dezer dagen ga ik het meemaken dat ik hier een kijkje neem en jou niet iemand zie uitmaken voor het een of ander.
Wehehe.quote:Op zondag 9 april 2017 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal dan tijdens mijn volgende ban zijn.
Eens.quote:Op zondag 9 april 2017 23:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Veel te vermakelijk om te vermijden.
Doordat.quote:Op zondag 9 april 2017 23:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat komt omdat het net een kleuterklas is.
Vroeger werd er een streng onderscheid gemaakt tussen omdat (alleen redengevend; menselijke wil/motivatie speelt een rol) en doordat (alleen oorzaakaanduidend; menselijke wil/motivatie speelt geen rol). In het hedendaagse taalgebruik wordt dat onderscheid niet meer zo scherp gemaakt: omdat kan nu ook een oorzaak aangeven.quote:
Er is niets menselijks aan Hiddema.quote:Op zondag 9 april 2017 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vroeger werd er een streng onderscheid gemaakt tussen omdat (alleen redengevend; menselijke wil/motivatie speelt een rol) en doordat (alleen oorzaakaanduidend; menselijke wil/motivatie speelt geen rol). In het hedendaagse taalgebruik wordt dat onderscheid niet meer zo scherp gemaakt: omdat kan nu ook een oorzaak aangeven.
Bovendien vind ie dat hele parlementsgebeuren maar niets volgens mij.
Dat komt omdat het net een kleuterklas is.
Iemand bedrijft ook demagogie wanneer men diens onware uitspraken niet met redelijke argumenten kan weerleggen.quote:
Het lijkt me niet zinvol om je oeuvre op Fok erbij te betrekken.quote:Op zondag 9 april 2017 23:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Iemand bedrijft ook demagogie wanneer men diens onware uitspraken niet met redelijke argumenten kan weerleggen.
Je weet dat Hiddema de weduwe Rost van Tonningen heeft verdedigd?quote:Op zondag 9 april 2017 23:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Iemand bedrijft ook demagogie wanneer men diens onware uitspraken niet met redelijke argumenten kan weerleggen.
Sorry possetje maar ik ben ook geen groot fan. Ik denk dat jij mij deze afgelopen maand minstens een half uur van mijn leven gekost hebt met al die baggertopics van je. In geld uitgedrukt, zou een abonnement het 't bijna waard zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 23:39 schreef possetje het volgende:
Pay and u can ignore,
bwaagh
kosten van de ignore functie voor fok zelf? 0,0000009 ct per week,
kosten voor een abo waarmee je een ignore functie hebt ? wat zou het zijn? 10 euro per maand?
Een advocaat verdedigt de persoon, niet de daad.quote:Op zondag 9 april 2017 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat Hiddema de weduwe Rost van Tonningen heeft verdedigd?
Die nooit afstand heeft gedaan van de rassenleer van haar ter dood veroordeelde echtgenoot?
Ach ja, Hillary pleitte een pedofiele verkrachter vrij waarvan ze wist dat hij schuldig was. Een paar decennia later richtte ze een foundation op waarmee ze, gesteund met Arabisch geld, meende op te komen voor vrouwenrechten.quote:Op zondag 9 april 2017 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat Hiddema de weduwe Rost van Tonningen heeft verdedigd?
Die nooit afstand heeft gedaan van de rassenleer van haar ter dood veroordeelde echtgenoot?
Ze stonden niet echt in de rij om haar te verdedigen. Maar Hiddema als fascist in hart en nieren had er geen enkele moeite mee.quote:Op zondag 9 april 2017 23:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een advocaat verdedigt de persoon, niet de daad.
Remlof heeft nou eenmaal niet zoveel met de democratische rechtsstaat.quote:Op zondag 9 april 2017 23:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een nazi is wel wat erger dan een pedo.quote:Op zondag 9 april 2017 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach ja, Hillary pleitte een pedofiele verkrachter vrij waarvan ze wist dat hij schuldig was. Een paar decennia later richtte ze een foundation op waarmee ze, gesteund met Arabisch geld, meende op te komen voor vrouwenrechten.
hoi waarom moet je het zo perse op de man spelen? je weet toch . wat voor de een bagger is is voor de ander juist intressant? er zijn toch genoeg vissen in de zee zonder dat je je aan mij gaat zitten storen?quote:Op zondag 9 april 2017 23:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sorry possetje maar ik ben ook geen groot fan. Ik denk dat jij mij deze afgelopen maand minstens een half uur van mijn leven gekost hebt met al die baggertopics van je. In geld uitgedrukt, zou een abonnement het 't bijna waard zijn.
Hoe heeft een persoonlijk oordeel over een persoon te maken met wat ik vind van de democratische rechtsstaat?quote:Op zondag 9 april 2017 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Remlof heeft nou eenmaal niet zoveel met de democratische rechtsstaat.
Je vermoedens waren terechtquote:Op zondag 9 april 2017 23:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat je het niet snapt is niet zo verbazingwekkend.quote:Op zondag 9 april 2017 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe heeft een persoonlijk oordeel over een persoon te maken met wat ik vind van de democratische rechtsstaat?
Ik zou het in elk geval op prijs stellen als je elk topictitel zou inluiden met; [HOI IK BEN POSSETJE] ***onzin****quote:Op zondag 9 april 2017 23:46 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi waarom moet je het zo perse op de man spelen? je weet toch . wat voor de een bagger is is voor de ander juist intressant? er zijn toch genoeg vissen in de zee zonder dat je je aan mij gaat zitten storen?
Dan kijk ik uit naar je uitleg.quote:Op zondag 9 april 2017 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat je het niet snapt is niet zo verbazingwekkend.
owww oke dat zou ik kunnen doen! dankje voor de tip!quote:Op zondag 9 april 2017 23:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zou het in elk geval op prijs stellen als je elk topictitel zou inluiden met; [HOI IK BEN POSSETJE] ***onzin****
Geen probleemquote:Op maandag 10 april 2017 00:02 schreef possetje het volgende:
[..]
owww oke dat zou ik kunnen doen! dankje voor de tip!
Ach, nog even afzienquote:Op maandag 10 april 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Horeca
in een ziekenhuis verdien je dan tenminste nog een paar knaken
Natuurlijk mag hij een NSB-weduwe verdedigen. Alleen de gretigheid waarmee hij het deed vind ik opvallend.quote:Op maandag 10 april 2017 00:02 schreef LelijKnap het volgende:
Een verdachte heeft recht op verdediging. Die verdediging kan alleen geleverd worden door personen; advocaten. Een advocaat die een verdachte verdedigd, verdedigd de beginselen van de rechtstaat, namelijk het recht om verdedigd te worden. Neem jij het de advocaat vervolgens kwalijk dat hij iemand verdedigd, dan neem je het hem kwalijk dat hij de rechtstaat verdedigd.
Verdedigd moet misschien met een t geschreven worden. Mogelijk te nemen uitweg.
Dat het je om de gretigheid ging had je dan moeten duiden.quote:Op maandag 10 april 2017 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij een NSB-weduwe verdedigen. Alleen de gretigheid waarmee hij het deed vind ik opvallend.
En jij had op je spelling moeten letten.quote:Op maandag 10 april 2017 00:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat het je om de gretigheid ging had je dan moeten duiden.
Als Kaas er niet is moeten anderen het maar overnemen hè.quote:Op maandag 10 april 2017 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij had op je spelling moeten letten.
Doe dat nou niet, jij weet toch dat jij meestal krijgen doet wat jij verafschuwen doet.quote:Op zondag 9 april 2017 21:54 schreef remlof het volgende:
Is of was?quote:Op zondag 9 april 2017 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Een nazi is wel wat erger dan een pedo.
Ik zie Rood-Rood-Groen wel zitten eerlijk gezegd. Beetje jammer dat we dan van Merkel afscheid moeten nemen inderdaad. Maar ze zit er ook al wel weer lang.quote:Op zondag 9 april 2017 21:54 schreef remlof het volgende:
Met Die Linke?quote:Op maandag 10 april 2017 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie Rood-Rood-Groen wel zitten eerlijk gezegd. Beetje jammer dat we dan van Merkel afscheid moeten nemen inderdaad. Maar ze zit er ook al wel weer lang.
Ik zie het CDU graag even 4 jaar de oppositiebanken ingaan (en een andere optie is er daarvoor mijn inziens niet echt). Dat gekoppeld aan een extremer wordende AfD zou voor laatstgenoemde weleens aardig wat in te leveren zetels kunnen betekenen in de nabije toekomst.quote:Op maandag 10 april 2017 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Die Linke?
Dat lijkt mij een nogal gewaagd experiment in deze instabiele wereld.
Het AfD heeft nog geen zetels in de Bondsdag. Laten we hopen dat dat zo blijft.quote:Op maandag 10 april 2017 00:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie het CDU graag even 4 jaar de oppositiebanken ingaan (en een andere optie is er daarvoor mijn inziens niet echt). Dat gekoppeld aan een extremer wordende AfD zou voor laatstgenoemde weleens aardig wat in te leveren zetels kunnen betekenen in de nabije toekomst.
Die gaan ze wel pakken ben ik bang. Daarom graag een CDU in de oppositie om ze de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op maandag 10 april 2017 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het AfD heeft nog geen zetels in de Bondsdag. Laten we hopen dat dat zo blijft.
Zelfde zadel of een ander?quote:Op zondag 9 april 2017 18:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze fiets. Met een zwart houten krat voorop waar de teckel in zit als we gaan fietsen.
Zoals het CDA nu in Nederland doet?quote:Op maandag 10 april 2017 00:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die gaan ze wel pakken ben ik bang. Daarom graag een CDU in de oppositie om ze de wind uit de zeilen te nemen.
Lekker met apologeten voor het DDR-regime regeren.quote:Op maandag 10 april 2017 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie Rood-Rood-Groen wel zitten eerlijk gezegd. Beetje jammer dat we dan van Merkel afscheid moeten nemen inderdaad. Maar ze zit er ook al wel weer lang.
Het AfD was toch aan een vrije val bezig in de peilingen? Zoveel zetels zullen dat nu ook weer niet worden.quote:Op maandag 10 april 2017 00:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die gaan ze wel pakken ben ik bang. Daarom graag een CDU in de oppositie om ze de wind uit de zeilen te nemen.
Veel teleurgestelde SPD kiezers die naar AfD waren gegaan en nu weer terugkomen voor Schultz volgens mij. Het fenomeen Schultz vind ik trouwens heel opmerkelijk. Erg veel charisma heeft hij niet, hij is pro-EU en was een EU-bobo. Het is niet de typische kandidaat die teleurgestelde en boze burgers aantrekt. Maar misschien heb ik gewoon te weinig van hem gezien.quote:Op maandag 10 april 2017 07:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het AfD was toch aan een vrije val bezig in de peilingen? Zoveel zetels zullen dat nu ook weer niet worden.
Net als Trump.quote:Op maandag 10 april 2017 08:42 schreef Kaas- het volgende:
Met een rood verbrand gezichtje naar het werk toe.
Correct.quote:Op maandag 10 april 2017 08:42 schreef Kaas- het volgende:
Met een rood verbrand gezichtje naar het werk toe.
Voelt hij zich eindelijk hoe ik me voel.quote:Op maandag 10 april 2017 09:45 schreef remlof het volgende:
Jeroen Dijsselbloem: 'Iedereen loopt in een grote boog om me heen'
http://www.volkskrant.nl/(...)om-me-heen~a4485059/
quote:Op maandag 10 april 2017 00:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verdedigt en verdedigt.
[..]
[..]
Verdedigt.
[..]
Verdedigt.
Probeer een douche.quote:Op maandag 10 april 2017 10:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Voelt hij zich eindelijk hoe ik me voel.
Zelfde niveau als Ketchupquote:Op maandag 10 april 2017 00:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verdedigt en verdedigt.
[..]
[..]
Verdedigt.
[..]
Verdedigt.
Frankrijk als vazalstaat van de Ruski'squote:Op maandag 10 april 2017 08:47 schreef Kaas- het volgende:
Of Merkel of Schulz nou wint, beide situaties zijn oke. Het gaat om Frankrijk. Die zijn bovendien al binnenkort.
Tot aan de Russische Revolutie waren het ook al de dikste bondgenoten, dus het mag wel weer een keer.quote:Op maandag 10 april 2017 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Frankrijk als vazalstaat van de Ruski's
Goed stuk.quote:Op zondag 9 april 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
Krimoorlog alweer vergeten?quote:Op maandag 10 april 2017 10:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tot aan de Russische Revolutie waren het ook al de dikste bondgenoten, dus het mag wel weer een keer.
Maar hij heeft desondanks blijkbaar wel meer charisma dan de vorige SPD-leider Gabriels. En het blijven wel Duitsers hé, die vinden al gauw iets charismatisch.quote:Op maandag 10 april 2017 07:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Veel teleurgestelde SPD kiezers die naar AfD waren gegaan en nu weer terugkomen voor Schultz volgens mij. Het fenomeen Schultz vind ik trouwens heel opmerkelijk. Erg veel charisma heeft hij niet, hij is pro-EU en was een EU-bobo. Het is niet de typische kandidaat die teleurgestelde en boze burgers aantrekt. Maar misschien heb ik gewoon te weinig van hem gezien.
quote:Op maandag 10 april 2017 11:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar hij heeft desondanks blijkbaar wel meer charisma dan de vorige SPD-leider Gabriels. En het blijven wel Duitsers hé, die vinden al gauw iets charismatisch.
Die moet je gewoon rocken, net als Quasimodo.quote:
quote:Mohammed hield van onderdrukking, moord en oorlog. Zijn volgelingen dus ook.
Nu is dat ook logisch... ik las hier in POL dat GL nu extreemrechts is.quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
Fout.
Het is afkomstig van onze meest trouwe GroenLinks-SC'er, Perrin.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170410_02826706quote:Aalsters kinderdagverblijf schrapt varkensvlees: ‘Kan niet’
Gewoon iedereen vegetarisch omdat het beter is voor het milieu.quote:Op maandag 10 april 2017 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170410_02826706
Dit soort affaires
Zo rollen de gefrustreerde kereltjes tegenwoordig.quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
Fout.
Het is afkomstig van onze meest trouwe GroenLinks-SC'er, Perrin.
Het lokale stadsbestuur stelt daar de juiste prioriteiten.quote:Op maandag 10 april 2017 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170410_02826706
Dit soort affaires
Niet voor niets zit Karim Van Overmeire, mede-opsteller van het 70-puntenplan van het Vlaams Blok, daar in het college.quote:Op maandag 10 april 2017 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het lokale stadsbestuur stelt daar de juiste prioriteiten.
Dat verklaart.quote:Op maandag 10 april 2017 11:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet voor niets zit Karim Van Overmeire, mede-opsteller van het 70-puntenplan van het Vlaams Blok, daar in het college.
Typisch gedrag van die radicaal-rechtse figuren; in plaats van je met serieuze dossiers bezig te houden, pak je gewoon elke mogelijkheid aan om moslims te bashen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat verklaart.
Maar dan nog moet je je als politicus volgens mij niet zo met de bedrijfsvoering van de lokale crèche willen bemoeien
Alles voor de symboolpolitiek inderdaad.quote:Op maandag 10 april 2017 11:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Typisch gedrag van die radicaal-rechtse figuren; in plaats van je met serieuze dossiers bezig te houden, pak je gewoon elke mogelijkheid aan om moslims te bashen.
Vervolgens gaan we met zijn allen klagen dat moslims zich geen onderdeel van onze maatschappij voelen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles voor de symboolpolitiek inderdaad.
Klinkt als een benadering die een bepaalde GL-stemmer hier ook zou kunnen hanteren.quote:Op maandag 10 april 2017 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Vervolgens gaan we met zijn allen klagen dat moslims zich geen onderdeel van onze maatschappij voelen.
Als ze dat in het komende kabinet teveel gaan doen gaat het de vier jaar niet volmaken.quote:Op maandag 10 april 2017 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klinkt als een benadering die een bepaalde GL-stemmer hier ook zou kunnen hanteren.
En het is ook waar ik tegenaan hik bij een komend kabinet met CDA en VVD. Die gaan ook weer lekker boos doen tegen buitenlanders, zogenaamd om de PVV de wind uit de zeilen te houden.
Hoi.quote:Op maandag 10 april 2017 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klinkt als een benadering die een bepaalde GL-stemmer hier ook zou kunnen hanteren.
En het is ook waar ik tegenaan hik bij een komend kabinet met CDA en VVD. Die gaan ook weer lekker boos doen tegen buitenlanders, zogenaamd om de PVV de wind uit de zeilen te houden.
De enige goede moslim is een ex-moslim.quote:
Heil Wilders.quote:Op maandag 10 april 2017 11:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
De enige goede moslim is een ex-moslim.
Zeg nou maar gewoon dat je alle moslims dood wil hebben. Dat mag je hier tegenwoordig gewoon zeggen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
De enige goede moslim is een ex-moslim.
Neu dat valt best mee. Ik wil niemand dood hebben, eerlijkgezegd.quote:Op maandag 10 april 2017 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je alle moslims dood wil hebben. Dat mag je hier tegenwoordig gewoon zeggen.
Maar ik zag dat je jezelf tegenwoordig islamoloog mag noemen.quote:Op maandag 10 april 2017 12:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neu dat valt best mee. Ik wil niemand dood hebben, eerlijkgezegd.
We weten dat de deelnemers aan het voorgestelde motorblok het slechtste in elkaar naar boven halen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze dat in het komende kabinet teveel gaan doen gaat het de vier jaar niet volmaken.
Als ik in zo'n ex-volkswijk zou wonen, zou ik idd ook van die boze topics posten. Gelukkig woon ik in een nette, blanke wijk.quote:Op maandag 10 april 2017 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
Goed topique voor onze Perrin:
KLB / Moslims en Zwarten
En toch plaats je veel van die Tokkie-teringzooi, waarom is dat dan?quote:Op maandag 10 april 2017 12:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik in zo'n ex-volkswijk zou wonen, zou ik idd ook van die boze topics posten. Gelukkig woon ik in een nette, blanke wijk.
Daarom is het de taak aan D66 en GL of CU om dat te temperen.quote:Op maandag 10 april 2017 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We weten dat de deelnemers aan het voorgestelde motorblok het slechtste in elkaar naar boven halen.
Hoe weet jij dat nu, je mag toch niet meer in NWS?quote:Op maandag 10 april 2017 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En toch plaats je veel van die Tokkie-teringzooi, waarom is dat dan?
D66 is onderdeel van het motorblok. En een GL of CU gaan dat echt niet compenseren. Doodgeboren kindje derhalve, zo'n kabinet Rutte 3.quote:Op maandag 10 april 2017 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom is het de taak aan D66 en GL of CU om dat te temperen.
Voldoende ervaring met je bagger. Waaronder de hier net aangehaalde quote.quote:Op maandag 10 april 2017 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu, je mag toch niet meer in NWS?
Ik denk niet dat D66 xenofoob beleid gaat steunen, laat staan maken.quote:Op maandag 10 april 2017 12:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D66 is onderdeel van het motorblok. En een GL of CU gaan dat echt niet compenseren. Doodgeboren kindje derhalve, zo'n kabinet Rutte 3.
Nee maar ze zullen wel helpen het slechtste in VVD, CDA en zichzelf naar boven te halen.quote:Op maandag 10 april 2017 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat D66 xenofoob beleid gaat steunen, laat staan maken.
Je hebt nu een date met Fleur Agema? Kinky.quote:Op maandag 10 april 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ben zowaar teruggebeld door een PVV'er, en ze wilde nog praten ook.
Daarin was D66 drie keer zo klein als ze nu is en had ze geen partij ter linkerzijde van zich.quote:Op maandag 10 april 2017 12:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee maar ze zullen wel helpen het slechtste in VVD, CDA en zichzelf naar boven te halen.
Herinner je je Balkenende 2 nog?
Je politieke naïviteit is weer vermakelijk.quote:Op maandag 10 april 2017 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarin was D66 drie keer zo klein als ze nu is en had ze geen partij ter linkerzijde van zich.
Totaal niet te vergelijken met wat Rutte 3 gaat worden dus/
Wat slordig om dat zo vlak voor de verkiezingen te zeggen.quote:Op maandag 10 april 2017 12:26 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)hte-razzia~a4485309/
Weinig verrassend, weer.
Ben wel benieuwd hoe dat dan in de bovenkamer van de boze kereltjes werkt. Immers Le Pen is een belangrijke strijder tegen de moslims maar tegelijk niet direct tof voor de joden... Ergens moet dat botsen.quote:Op maandag 10 april 2017 12:26 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)hte-razzia~a4485309/
Weinig verrassend, weer.
Boze kereltjes geven vaak toch ook niet echt om joden. Net zoals ze geen bal geven om homoseksuelen en vrouwen. Zo nu en dan doen ze net alsof ze deze groepen wel leuk vinden omdat ze verlichter willen zijn dan moslims.quote:Op maandag 10 april 2017 12:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat dan in de bovenkamer van de boze kereltjes werkt. Immers Le Pen is een belangrijke strijder tegen de moslims maar tegelijk niet direct tof voor de joden... Ergens moet dat botsen.
Enkele gebeurtenissen hebben geen kans.quote:Op maandag 10 april 2017 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe groot is eigenlijk de kans dat Le Pen gaat winnen bij de verkiezingen?
Licht je zwartkijkerij eens nader toe dan.quote:Op maandag 10 april 2017 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je politieke naïviteit is weer vermakelijk.
Eens.quote:Op maandag 10 april 2017 12:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Boze kereltjes geven vaak toch ook niet echt om joden. Net zoals ze geen bal geven om homoseksuelen en vrouwen. Zo nu en dan doen ze net alsof ze deze groepen wel leuk vinden omdat ze verlichter willen zijn dan moslims.
Balkenende 2 gemist?quote:Op maandag 10 april 2017 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Licht je zwartkijkerij eens nader toe dan.
Mocht er iemand bellen van Greet met de pers? Dat is een grote stap voorwaarts.quote:Op maandag 10 april 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ben zowaar teruggebeld door een PVV'er, en ze wilde nog praten ook.
Geen sprong?quote:Op maandag 10 april 2017 13:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mocht er iemand bellen van Greet met de pers? Dat is een grote stap voorwaarts.
Sterker, ze bedankte mij en prees onze krant voor het plegen van wederhoor.quote:Op maandag 10 april 2017 13:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mocht er iemand bellen van Greet met de pers? Dat is een grote stap voorwaarts.
Alles in opdracht van Greet natuurlijk, die nu het eens over een andere boeg probeert.quote:Op maandag 10 april 2017 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, ze bedankte mij en prees onze krant voor het plegen van wederhoor.
Wtf?!
!?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 10 april 2017 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wtf?!
O ja, Greet heeft de lokals nodig om zijn partij uit te breiden. Vriendelijk doen tegen de regionale pers zal daar wel bij horen.quote:Op maandag 10 april 2017 13:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alles in opdracht van Greet natuurlijk, die nu het eens over een andere boeg probeert.
Peter Kee (Pauw) kreeg laatst ook al opeens de woordvoerder van Wilders aan de lijn. Ze zijn er blijkbaar ook achter dat je soms moet praten met de pers als je ergens heen wil. Dat of ze zijn bang voor de heer Baudet.quote:Op maandag 10 april 2017 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wtf?!
Schandalig.quote:Op maandag 10 april 2017 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wtf?!
Maar Kee is het kwaad zelve??? Zo zie je maar weer. De PVV gooit al haar principes bij het minste of geringste overboord.quote:Op maandag 10 april 2017 13:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Peter Kee (Pauw) kreeg laatst ook al opeens de woordvoerder van Wilders aan de lijn. Ze zijn er blijkbaar ook achter dat je soms moet praten met de pers als je ergens heen wil. Dat of ze zijn bang voor de heer Baudet.
Gemist wat de verhoudingen tussen de partijen daarin waren?quote:
Aha, want enkel het exacte aantal zetels in een coalitie bepaalt het karakter en houding van partijen. Briljante gedachtegang wel Remlof.quote:Op maandag 10 april 2017 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Gemist wat de verhoudingen tussen de partijen daarin waren?
Balkenende II:
CDA: 44 - 56,4%
VVD: 28 - 35,9%
D66: 6 - 7,7%
Rutte III (?):
VVD: 33 - 38,8%
CDA: 19 - 22.4%
D66: 19 - 22,4%
GL: 14 - 16,5%
Onvergelijkbaar dus.
Uiteraard niet. Maar het verschil in zetelverdeling tussen B2 en R3 is gewoon gigantisch groot en daardoor zijn ze niet te vergelijken.quote:Op maandag 10 april 2017 13:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, want enkel het exacte aantal zetels in een coalitie bepaalt het karakter en houding van partijen. Briljante gedachtegang wel Remlof.
Want een paar zetels meer of minder verandert plots compleet het decennia lang opgebouwde karakter en invloed van politieke partijen?quote:Op maandag 10 april 2017 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar het verschil in zetelverdeling tussen B2 en R3 is gewoon gigantisch groot en daardoor zijn ze niet te vergelijken.
Maar goed, jij bent niet zo goed met cijfertjes hè?
Hehe. Ben jij eigenlijk recent nog wel eens ergens een discussie aangegaan?quote:Op maandag 10 april 2017 13:55 schreef Reya het volgende:
Remlof en 99.999 zijn het oneens. Zo'n kwaliteitsdiscussie kan ik natuurlijk niet missen.
Je kent dat plaatje toch wel over internetdiscussies? Zelfs als je ze wint..quote:Op maandag 10 april 2017 14:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe. Ben jij eigenlijk recent nog wel eens ergens een discussie aangegaan?
Ik denk ook niet dat Reya daadwerkelijk gelooft dat het winnen van internetdiscussies z'n klompvoetje geneest.quote:Op maandag 10 april 2017 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kent dat plaatje toch wel over internetdiscussies? Zelfs als je ze wint..
Daarom doet hij er dus wijselijk niet aan mee.quote:Op maandag 10 april 2017 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Reya daadwerkelijk gelooft dat het winnen van internetdiscussies z'n klompvoetje geneest.
Zozo, u heeft uw glazen bol weer helemaal opgepoetst merk ikquote:Op maandag 10 april 2017 14:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Want een paar zetels meer of minder verandert plots compleet het decennia lang opgebouwde karakter en invloed van politieke partijen?
Ik snap dat jij enkel en alleen autistisch naar de cijfertjes kan kijken maar probeer het ook eens van wat meer afstand te bekijken. Partijen proberen een bepaalde invloed uit te oefenen en hebben daar diverse methoden voor. Lang niet allemaal afhankelijk van de exacte zetelaantallen of het aandeel tot achter de komma.
Stel dat, in theorie, de PvdA een van de deelnemende partijen zou vervangen, dan mag je er op rekenen dat hun stempel groter zal zijn dan op basis van 9 zetels te verwachten is. Net zoals de invloed van D66 veel kleiner zal zijn dan die van het CDA, ondanks een gelijk zetelaantal.
Zo kan je er ook op rekenen dat CDA, VVD en D66 weer het slechtste in elkaar naar boven zullen gaan halen, wellicht is dat niet zo leuk maar je kan er wel op rekenen. Zo zullen bijvoorbeeld VVD en CDA hun rechterflank af willen dekken door met enige regelmaat stoer en boos te doen. D66 zal daar dan op moeten reageren of lamgeslagen niks gaan doen. Beide opties pakken uiteindelijk electoraal weer beroerd uit.
Dit is het eerste verstandige dat ik je vandaag zie posten. Al de rest zijn domme aannames.quote:Alles kan natuurlijk anders lopen maar daarvoor lijkt iets meer onderbouwing dan de zogenaamd totaal andere verhoudingen me wel nuttig.
Fix.quote:Op maandag 10 april 2017 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
Ik doe mee aan discussies omdat ik anders mijn studie rechten niet haal.
quote:The dining room, deep in the hotel, is a broad space of high ceilings and coving, with thick carpets to muffle the screams. It is decorated in various shades of taupe, biscuit and fuck you. There’s a little gilt here and there, to remind us that this is a room designed for people for whom guilt is unfamiliar. It shouts money much as football fans shout at the ref. There’s a stool for the lady’s handbag. Well, of course there is.
quote:Op maandag 10 april 2017 14:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Deze recensie van een toprestaurant door the Guardian is zo genadeloos dat je eigenlijk verwacht dat het door een blogger is geschreven die leeft van clickbait. Het moet wel heel afschuwelijk zijn geweest.
[..]
quote:A main of pigeon is requested medium, but served so pink it just might fly again given a few volts.
quote:My lips purse, like a cat’s arse that’s brushed against nettles.
Ik had hem ook al gelezen inderdaad. Vind het wel erg opmerkelijk. Hoe kan een restaurant met drie sterren nou zúlk slecht voedsel serveren? Hoe kunnen de andere gasten dat niet opmerken, hoe kan het dat die chef uitgeroepen is tot beste kok?quote:Op maandag 10 april 2017 14:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Deze recensie van een toprestaurant door the Guardian is zo genadeloos dat je eigenlijk verwacht dat het door een blogger is geschreven die leeft van clickbait. Het moet wel heel afschuwelijk zijn geweest.
[..]
Zo. Die had z'n stringetje ook een beetje te strak zitten bij het recenseren.quote:Op maandag 10 april 2017 14:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nieuwe-kleren-van-de-keizer-effect?quote:Op maandag 10 april 2017 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had hem ook al gelezen inderdaad. Vind het wel erg opmerkelijk. Hoe kan een restaurant met drie sterren nou zúlk slecht voedsel serveren? Hoe kunnen de andere gasten dat niet opmerken, hoe kan het dat die chef uitgeroepen is tot beste kok?
Je zou verwachten dat een toko die voor 300 euro de man zuur, verbrand en rauw voedsel serveert niet meer open is, laat staan drie sterren heeft.
Is natuurlijk ook leuk om te zeiken op iets dat zo goed staat aangeschreven. Verder zal bijna niemand van de lezers het kunnen verifiëren omdat ze toch geen 600+ kapot gaan slaan op een avondje vreten in Parijs.quote:Op maandag 10 april 2017 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had hem ook al gelezen inderdaad. Vind het wel erg opmerkelijk. Hoe kan een restaurant met drie sterren nou zúlk slecht voedsel serveren? Hoe kunnen de andere gasten dat niet opmerken, hoe kan het dat die chef uitgeroepen is tot beste kok?
Je zou verwachten dat een toko die voor 300 euro de man zuur, verbrand en rauw voedsel serveert niet meer open is, laat staan drie sterren heeft.
En je zult 't wel een jaar van tevoren moeten reserveren ofzo.quote:Op maandag 10 april 2017 14:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook leuk om te zeiken op iets dat zo goed staat aangeschreven. Verder zal bijna niemand van de lezers het kunnen verifiëren omdat ze toch geen 600+ kapot gaan slaan op een avondje vreten in Parijs.
Of juist vanwege de status te hoge verwachtingen gehad? Ik ga wel eens eten bij de Strandlodge. Is prima voer, maar ze hebben een hele informele sfeer. Daar moet het een beetje om gezelligheid draaien, en het moet een beetje betaalbaar zijn.quote:Op maandag 10 april 2017 14:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nieuwe-kleren-van-de-keizer-effect?
[ afbeelding ]
Best vies.quote:Op maandag 10 april 2017 14:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik weet het niet hoor, deze foto's doen mij toch vrezen dat we het niet hebben over een man die gewoon in een vileine bui was.
[ afbeelding ]
Voor 600 euro en in een drie sterren restaurant mag je wel wat goeds verwachten.
Dit is ná spijsvertering.quote:Op maandag 10 april 2017 14:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik weet het niet hoor, deze foto's doen mij toch vrezen dat we het niet hebben over een man die gewoon in een vileine bui was.
[ afbeelding ]
Voor 600 euro en in een drie sterren restaurant mag je wel wat goeds verwachten.
Ja lijkt mij ook sterk. Maar goed, wellicht een eenmalig incident dat dan toevallig breed wordt uitgemeten omdat er net een recensent in de keet zit?quote:Op maandag 10 april 2017 14:46 schreef Tchock het volgende:
Maar je wordt niet zomaar een driesterrenrestaurantDe eerste ster kan nog toeval zijn maar daarna moet je echt een waanzinnig hoog niveau halen. Als je dat stuk leest krijg je het idee dat er niemand aanwezig is in de keuken die überhaupt iets kan koken - behalve de patissier.
Ik kan er wel gewoon deze pagina zien.quote:Op maandag 10 april 2017 14:49 schreef remlof het volgende:
Helaas is de site van de recensent overleden: http://jayrayner.co.uk/
Die is bij mij ook deaud.quote:Op maandag 10 april 2017 14:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan er wel gewoon deze pagina zien.
The Telegraph schrijft er heel anders overquote:Op maandag 10 april 2017 14:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ah yep, de server werkt alleen als je er www voor zet. Configuratiefoutje.quote:Op maandag 10 april 2017 14:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan er wel gewoon deze pagina zien.
quote:Op maandag 10 april 2017 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
The Telegraph schrijft er heel anders over
http://www.telegraph.co.u(...)eorge-v-hotel-paris/
Op tripadvisor staat het op de achste plaats in Parijs
https://www.tripadvisor.c(...)s_Ile_de_France.html
Nou, niet dus.quote:The standard of the cooking here is unquestionable
Geen inhoudelijke reactie dus maar je enkel autistisch vasthouden aan cijfertjes die verder weinig relevant zijn...quote:Op maandag 10 april 2017 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zozo, u heeft uw glazen bol weer helemaal opgepoetst merk ik
[..]
Dit is het eerste verstandige dat ik je vandaag zie posten. Al de rest zijn domme aannames.
Ik kan ook helemaal geen chicken nuggets maken.quote:Op maandag 10 april 2017 15:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik zou deze aap niet eens chicken nuggets voorschotelen.
[ afbeelding ]
Leek me al sterk dat jij fatsoenlijk werk zou hebben gevonden.quote:Op maandag 10 april 2017 15:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik zou deze aap niet eens chicken nuggets voorschotelen.
quote:Op maandag 10 april 2017 15:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leek me al sterk dat jij fatsoenlijk werk zou hebben gevonden.
Koken voor mensen is niet fatsoenlijk?quote:Op maandag 10 april 2017 15:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben je nu alweer tegen jezelf aan het praten? Je begint op Drugshond te lijken.quote:Op maandag 10 april 2017 15:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, dat bord hoort wit te zijn op de foto, het is een verschrikkelijk slechte fotoquote:Op maandag 10 april 2017 14:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
"Koken" is een beetje een groot woord voor voorgegaarde kipnuggets uit zo'n warmhoudbak vissen, in een kartonnen bakje te doen, doosje dicht te vouwen en deze aan een ander te overhandigen met de woorden "wilt u daar misschien nog friet bij?"quote:Op maandag 10 april 2017 15:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Koken voor mensen is niet fatsoenlijk?
Ik stond vanmorgen weer in een bouwput.quote:Op maandag 10 april 2017 15:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je nu alweer tegen jezelf aan het praten? Je begint op Drugshond te lijken.
Dat is God's werk, Pokkel.quote:Op maandag 10 april 2017 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Koken" is een beetje een groot woord voor voorgegaarde kipnuggets uit zo'n warmhoudbak vissen, in een kartonnen bakje te doen, doosje dicht te vouwen en deze aan een ander te overhandigen met de woorden "wilt u daar misschien nog friet bij?"
Blijkt ook nog daadwerkelijk te bestaan.quote:Op maandag 10 april 2017 15:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat is God's werk, Pokkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |