Vervang joden en homos voor moslims en en zwartenquote:Op zondag 9 april 2017 19:30 schreef Tamabralski het volgende:
Moslims
Het valt mij op dat de Moslimgemeenschap zelf geen ene moer zegt of veroordeelt. Alsof het deze mensen te veel last is om iets over de extremistische Moslimterreur te zeggen. Terwijl het henzelf en hun aanzien binnen de Nederlandse maatschappij wel aangaat. Zulke gedesinteresseerde mensen zou ik niet willen opnemen in een land.
Zwarten
..................... ik wil geen ban.
Conclusie
Het enige wat ik hoor is dat zwakzinnigenmuziek op balkons deze lentedagen. Met herhalingen en rare stemmen die mij doen denken aan Afrikaanse oerwoudrituelen. Na 60 jaar theedrinken en zogenaamde integratie is dit de cultuurverrijking waar ik voor pas.
Hoi het is altijd verdrietige muziek, komenden van een cultuur die al 1000den jaren in een woestijn leefde waar het fruit slecht wilde groeien ivm met droogte! Vandaar de klaagzangen! Soms wel mooi maar soms ook gewoon zin in even wat vrolijke muziek!quote:Op zondag 9 april 2017 19:46 schreef Deshain het volgende:
Als jij in een buurt woont waar je alleen maar dat soort muziek hoort zal je zelf ook geen bijster grote aanwinst voor de maatschappij zijn. Je vindt jezelf superieur maar hebt die voorsprong niet echt kunnen vasthouden blijkbaar...
Westerse genocide op moslims? Volgens mij doen de Europeanen moslims een héél continent cadeau.quote:Op zondag 9 april 2017 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat wil je zeggen over zwarten? Die discussie wil ik wel met je aangaan.
Over Moslims heb ik niet zoveel te zeggen. Wat ik vooral vind is dat Europeanen wat actiever moeten zijn in het protesteren van Westerse genocide op Moslims. Dan kunnen we spreken over terrorisme van Moslims.
quote:Op zondag 9 april 2017 21:49 schreef Fatoeman het volgende:
Geen dancehall en hiphop over je territorium verspreiden![]()
Mensen die de autoradio niet hard zetten in de zomer
Joden en homo's ploegen niet met vrachtwagens door een menigte heen.quote:Op zondag 9 april 2017 19:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vervang joden en homos voor moslims en en zwarten
Ander kijkpunt.quote:Op zondag 9 april 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Westerse genocide op moslims? Volgens mij doen de Europeanen moslims een héél continent cadeau.
Dancehall en Hip-Hop tegenwoordig zijn die monikers toch niet waard? Het is nieteens kleutermuziek!quote:Op zondag 9 april 2017 21:49 schreef Fatoeman het volgende:
Geen dancehall en hiphop over je territorium verspreiden![]()
Mensen die de autoradio niet hard zetten in de zomer
Je moet niet bang zijn om te oordelen vanuit de angst, om racistisch genoemd te worden. Je moet gewoon oordelen op wat je ziet.quote:Op maandag 10 april 2017 08:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Mij is geleerd dat je iedereen moet accepteren ongeacht huidskleur, afkomst en religie. Ik sta er nog steeds achter. Maar ik merk dat ik hier zelf een nieuwe weg in moet vinden. Het betekende eerst dat je helemaal niks slechts mocht zeggen van iedereen die tot een andere groepering behoort uit angst omdat je anders een racist zou zijn of discrimineert. Nu denk ik er meer over na en als ik wat vind wat iemand anders beschouwt als discriminerend dan is dat maar zo.
Het grote gevaar is echter als mensen niet kunnen nuanceren. Tussen theedrinken en 'weg met hen!' zit nog een heel groot grijs gebied.
Eindelijk ben ik het met je eens.quote:Op maandag 10 april 2017 10:06 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je moet niet bang zijn om te oordelen vanuit de angst, om racistisch genoemd te worden. Je moet gewoon oordelen op wat je ziet.
Wel grappig dat wat men ziet bepaalt wordt door hoe bang men is.quote:Op maandag 10 april 2017 10:06 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je moet niet bang zijn om te oordelen vanuit de angst, om racistisch genoemd te worden. Je moet gewoon oordelen op wat je ziet.
Topics van geradicaliseerde tokkies zijn altijd hilarisch.quote:Op maandag 10 april 2017 10:32 schreef xpompompomx het volgende:
Haha, in dit topique moet ik gepost hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |