Jij bent er opvallend bekend mee.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Piet is niet impotent. Hij heeft alleen soms een beetje moeite.
Studeren alsof het 1962 isquote:Op zondag 9 april 2017 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ketchup vindt vintage fietsen leuk.
En Pokkel vintage langstuderen.
Bedankt voor deze insider-information.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Piet is niet impotent. Hij heeft alleen soms een beetje moeite.
Ik ging werken voor een Olympisch ruiter in België en via daar kwam ik in Zeeland terecht bij mijn huidige werkgever.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Maar hoe kom jij van Twente in Zeeland terecht?
Belgiëquote:Op zondag 9 april 2017 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging werken voor een Olympisch ruiter in België en via daar kwam ik in Zeeland terecht bij mijn huidige werkgever.
Nederlandse olympiër die in België woont. Zo beter?quote:
Van die pittoreske kutdorpjes waar mensen in de namiddag een beetje lekker op een terrasje voor hun natuurstenen huisje Jupilertjes zitten te tanken in het ondergaande zonnetjequote:
Trein naar het oosten?quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik ga straks met het OV, paniek.
Date met Carola?quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ah, een belastingontwijker.quote:Op zondag 9 april 2017 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederlandse olympiër die in België woont. Zo beter?
Het proletenvervoer - niets voor u.quote:Op zondag 9 april 2017 18:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Met uw mastergraad op zak kunt u uzelf daar weer vertonen, inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2017 18:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Neen reguliere borrel te Leiden.
Helaas.quote:Op zondag 9 april 2017 18:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Neen reguliere borrel te Leiden.
Nee, emigrant.quote:
Verdriet wegdrinken. Gelukkig is het grotendeels gratis bier, dat maakt veel goed.quote:
Mijne is rozequote:Op zondag 9 april 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarvoor zit je in Zeeland natuurlijk helemaal goed.
[ afbeelding ]
Ja ik durf geen foto van m'n nieuwe aanwinst te posten hoor.quote:
Vertel meer.quote:Op zondag 9 april 2017 18:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze fiets. Met een zwart houten krat voorop waar de teckel in zit als we gaan fietsen.
Hear hear.quote:Op zondag 9 april 2017 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
We kunnen een deal sluiten: één foto van jurk met dikke tetten er in en ik ga niet zeuren.
Het is een Gazelle. En heeft oranje in de banden. En jasbeschermers.quote:
En geen cent teveelquote:Op zondag 9 april 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarvoor zit je in Zeeland natuurlijk helemaal goed.
[ afbeelding ]
Nou vooruit.quote:Op zondag 9 april 2017 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
We kunnen een deal sluiten: één foto van jurk met dikke tetten er in en ik ga niet zeuren.
Mooi essay.quote:Op zondag 9 april 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
Coen Simon schrijft altijd wel aardige stukjes:
https://www.trouw.nl/reli(...)ijn-auteur~a7e2e82c/
Doet me denken aan Kant generator Pro, een programma wat ik vroeger op mijn mac had. Genereerde kantinaanse teksten, latere versies genereerde allerlei teksten in de stijl van bekende filosofen.quote:Op zondag 9 april 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
Coen Simon schrijft altijd wel aardige stukjes:
https://www.trouw.nl/reli(...)ijn-auteur~a7e2e82c/
Kritiek op Bregman is altijd bonuspunten waard.quote:Op zondag 9 april 2017 19:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi essay.
De kritiek op Rutger Bregman is niet mals trouwens.
Kan een mooie polemiek opleveren.quote:Op zondag 9 april 2017 19:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi essay.
De kritiek op Rutger Bregman is niet mals trouwens.
Het zou kunnen maar om heel eerlijk te zijn schat ik Simon wat hoger in dan Bregman (zeker bij dit onderwerp). Ik heb bij Bregman vaak het gevoel dat hij heel veel meningen heeft over dingen die hij niet helemaal begrijpt.quote:
Oh, dat geloof ik gelijk. Maar mooie polemieken zijn er nog maar zelden helaas.quote:Op zondag 9 april 2017 20:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar om heel eerlijk te zijn schat ik Simon wat hoger in dan Bregman (zeker bij dit onderwerp). Ik heb bij Bregman vaak het gevoel dat hij heel veel meningen heeft over dingen die hij niet helemaal begrijpt.
Dat is bij heel veel mensenquote:Op zondag 9 april 2017 20:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar om heel eerlijk te zijn schat ik Simon wat hoger in dan Bregman (zeker bij dit onderwerp). Ik heb bij Bregman vaak het gevoel dat hij heel veel meningen heeft over dingen die hij niet helemaal begrijpt.
Himmlers hersenen heten Heinrich. VPRO heeft een soort documentaire gemaakt over dat bekende boek.quote:
Laatste polemiek die ik (half) gelezen heb was tussen de Leidse rechtsfilosoof Kinneging en de Marokkaanse dame. En daar kwam een kindje vanquote:Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik gelijk. Maar mooie polemieken zijn er nog maar zelden helaas.
Ah, dankquote:Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Himmlers hersenen heten Heinrich. VPRO heeft een soort documentaire gemaakt over dat bekende boek.
Klopt, misschien valt het mij bij Bregman meer op omdat hij toch een beetje het gezicht van de nieuwe generatie intellectuelen is geworden.quote:
Yup laatste loodjes. Gaat allemaal nog goed gelukkig, mag nog wel even blijven zitten waar het zitquote:Op zondag 9 april 2017 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste polemiek die ik half gelezen heb was tussen de Leidse rechtsfilosoof Kinneging en de Marokkaanse dame. En daar kwam een kindje van
En ellende met PowNews
Over kindjes gesproken, hoe gaat het met de zwangerschap van je wederhelft? Nog een maandje of wat toch, voor de uitgerekende datum?
quote:Op zondag 9 april 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik niet zoveel op heb met postmodernisten die denken dat theoretische fysica op eenzelfde wijze kan worden benaderd als literatuur. Iets wat Sokal toch wel vrij treffend aantoonde.
Fijn dat het goed gaat. Sterkte (met name voor de dame) met de laatste loodjes en de bevallingquote:Op zondag 9 april 2017 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup laatste loodjes. Gaat allemaal nog goed gelukkig, mag nog wel even blijven zitten waar het zit
Ik heb Mandarijnen op zwavelzuur in de kast staan daar staan wel mooie stukjes in. De polemiek tussen Reve en Mulisch is ook legendarisch. Ik zou niet weten wie in de tegenwoordige tijd met elkaar de strijd aangaat.
Luyendijk lijkt geen zak te snappen van wat Verbrugge zegt.quote:Op zondag 9 april 2017 20:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook een ultiem sterk staaltje filosofie op tv.
Gaat dat over dat nazi's veelal intelligent waren?quote:Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Himmlers hersenen heten Heinrich. VPRO heeft een soort documentaire gemaakt over dat bekende boek.
Is sowieso een beetje de vloek van filosofen.quote:Op zondag 9 april 2017 20:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
dat hij heel veel meningen heeft over dingen die hij niet helemaal begrijpt.
Bregman is echter geen filosoof.quote:Op zondag 9 april 2017 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is sowieso een beetje de vloek van filosofen.
Mijn zoon mag bijna alles worden. Maar in hemelsnaam geen filosoof.quote:
Heb er ook naar overgeschakeld.quote:Op zondag 9 april 2017 21:38 schreef remlof het volgende:
Mooie docu over Merkel nu in Tegenlicht op NPO2.
Ik wist niet dat ze in Hamburg is geboren en dat haar familie in 1957 toen ze drie was naar de DDR verhuisde.
Himmlers hersenen heten Heydrichquote:Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is er erg aan Schultz? Dat werd hier niet aangestipt. Zelf vind ik dat Merkel de rit beter kan uitzitten omdat ze het klappen van de zweep kent.quote:Op zondag 9 april 2017 21:54 schreef remlof het volgende:
Ik hoop toch echt dat Merkel de verkiezingen wint en niet Schultz.
Heydrich, wat een beest was dat.quote:Op zondag 9 april 2017 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Himmlers hersenen heten Heydrich
Reinhard Heydrich
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Reinhard_Heydrich
Dat, ze is ervaren en kan Poetin aan.quote:Op zondag 9 april 2017 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er erg aan Schultz? Dat werd hier niet aangestipt. Zelf vind ik dat Merkel de rit beter kan uitzitten omdat ze het klappen van de zweep kent.
Snap nog steeds niet waarom hij overal steeds opduikt.quote:
Ik dacht al 'waar komt die t vandaan'.quote:Op zondag 9 april 2017 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat, ze is ervaren en kan Poetin aan.
En Martin Schulz (zonder t, mijn fout) is wel erg links. Hoewel hij ook erg anti-nationaalpopulistisch is.
Vvd lid geworden?quote:Op zondag 9 april 2017 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat, ze is ervaren en kan Poetin aan.
En Martin Schulz (zonder t, mijn fout) is wel erg links. Hoewel hij ook erg anti-nationaalpopulistisch is.
Nee, D66-lid.quote:
Ja, liever Schulz dan het AfD natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2017 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht al 'waar komt die t vandaan'.
Maar als mensen haar echt zat zijn, kunnen ze dus altijd nog beter Schulz stemmen. Al hoop ik dat ze dat niet willen.
Ja, dat was echt een griezel, alles wat hij zei riekte naar leugens.quote:Op zondag 9 april 2017 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, liever Schulz dan het AfD natuurlijk.
Die AfD'er in de uitzending net was ook al zo'n creep.
Dat was ik toen ik 18 was. Ben nu wijzer.quote:Op zondag 9 april 2017 22:07 schreef Perrin het volgende:
Over 5 jaar is remmie zo rechtsconservatief als wat.
Eerst was het VVD, toen D66, toen PvdA, nu weer D66..quote:Op zondag 9 april 2017 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was ik toen ik 18 was. Ben nu wijzer.
Als ie PVV gaat stemmen hebben we een perpetuum mobile.quote:Op zondag 9 april 2017 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerst was het VVD, toen D66, toen PvdA, nu weer D66..
De slinger gaat weer de andere kant op.
Het is geen slinger maar common sense.quote:Op zondag 9 april 2017 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerst was het VVD, toen D66, toen PvdA, nu weer D66..
De slinger gaat weer de andere kant op.
Als Remlof Trump-aanhanger wordt beweegt de slinger in een nog niet in kaart gebrachte dimensie.quote:Op zondag 9 april 2017 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ie PVV gaat stemmen hebben we een perpetuum mobile.
Een parallel universum. Waar Pokkelmans zijn bachelorscriptie heeft ingeleverd en John Lennon nog leeft.quote:Op zondag 9 april 2017 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als Remlof Trump-aanhanger wordt beweegt de slinger in een nog niet in kaart gebrachte dimensie.
Maak je geen zorgen. Ik ben geen maagd meer en ben niet bang voor vrouwen.quote:Op zondag 9 april 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
Zolang hij maar niet op Baudet gaat stemmen.
Een universum waar ik gewoon op m'n 22e mijn LLM binnenhaalde. Had ik nu al een paar jaar werkervaring achter de rug.quote:Op zondag 9 april 2017 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een parallel universum. Waar Pokkelmans zijn bachelorscriptie heeft ingeleverd en John Lennon nog leeft.
Imagine.
Zou ook een mooie plottwist zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
Zolang hij maar niet op Baudet gaat stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |