abonnement Unibet Coolblue
pi_170095117
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:27 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

De boodschap is wel het probleem. Lees dat sprookjesboek eerst maar eens voordat je zulke stellige meningen schrijft. Je motivatie om de islam te verdedigen lijkt meer uit een wens dan uit dan kennis te ontstaan.
Ik ben hier niet om de Islam te verdedigen, maar om duidelijk te maken dat ik het niet goed vind om miljoenen mensen de schuld te geven van de acties van een kleine groep malloten.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:27 schreef WodanIsGroot het volgende:

ISIS is geen los staand feit, er zijn talloze verenigingen van mensen die tereur en oorlog plegen met de islam als motivatie. Er is hier een duidelijk opleving de laatste decenia gekoppeld aan de vergrote kennis en devotie van de boodschap in de koran.
Dat is ook zo, maar dat heeft denk ik meer te maken met geopolitiek. De oorlogen die in het midden-oosten zijn geweest de laatste paar decennia hebben gezorgd dat die clubjes interesse kregen in het plegen van aanslagen in het westen. Daarvoor waren ze er ook al, maar toen vielen ze alleen anderen moslims aan.
Het is wel waar dat het populair is om religie als excuus te gebruiken bij het bedrijven van politiek, maar in de praktijk gaat het vaak om dingen zoals grondstoffen, landbezit ect.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 8 april 2017 @ 22:41:28 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170095180
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:39 schreef NgInE het volgende:

Het is wel waar dat het populair is om religie als excuus te gebruiken bij het bedrijven van politiek, maar in de praktijk gaat het vaak om dingen zoals grondstoffen, landbezit ect.
Prima manier om het voetvolk te mobiliseren idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170095190
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij was eerst iets gaan eten bij de Hema, maar daarna is hij gaan klagen dat het eten niet lekker/goed was, dus kreeg hij zijn geld terug. Van dat geld heeft hij een hamer gekocht en heeft daarmee vervolgens de slager aangevallen.
Erg toevallig dat je het aanvallen van een slager net als voorbeeld gaf. _O-
Dat dit kan in Nederland. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:28 schreef Physsic het volgende:

Klopt, religie in het algemeen.
Mensen geloven wat ze willen en dat moet je toch een beetje accepteren, tenzij je Orwell-achtige taferelen wilt. Gedachte politie enzo.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 8 april 2017 @ 22:43:44 #154
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170095253
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:32 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik denk dat ik deze over sla.

[..]

Wederom: dan zouden alle moslims zich gedragen zoals IS leden en dat is niet zo.
Voor de rest is er een groot scala aan christelijke haat organisaties die geweld niet schuwen.

[ afbeelding ]
Zijn dit soort droeftoeters christen? Ik vind van niet.
De foto is wel een trouwe Bijbel-lezer, zeker irritant maar geen gebruiker van geweld. Een groot aantal christelijke haat organisaties die geweld niet schuwen?? Graag enkele voorbeelden.

Is het nu de bedoeling om IS die onder gejuich homo's van hoge gebouwen gooit, en Iran die aan het begrip hangjongeren een hele nieuwe invulling geeft gelijkstellen aan de opvallende Westboro Baptist church aanhangers. De lokale pastoor, Fred Phelps, heeft zijn volgelingen onder de duim.

Ik ben zelf geen Bijbelkenner, er staat wel iets in over vergeving-waar deze meneer niet erg aan lijkt te doen. Er zijn Christenen die liegen, terwijl dit van de Bijbel niet mag. Zo zijn er ook moslims die de geboden van de koran niet volgen, gelukkig maar. Het gaat pas mis wanneer een moslim teveel aan islam gaat doen.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_170095283
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:39 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om de Islam te verdedigen, maar om duidelijk te maken dat ik het niet goed vind om miljoenen mensen de schuld te geven van de acties van een kleine groep malloten.
De islam krijgt de schuld.

De islam is de motivatie en de schuldige. Miljoenen mensen die stellen de islam te volgen en te verkiezen boven de westerse waarden van de mens zijn hierdoor een potentieel gevaar. En daardoor ongewenst bij velen die gewoon weg hun eigen leven in vrede willen leven.

moslim zijn is ook een keuze en dit mag best consequenties gaan krijgen in de samenlevingen die op strijdige waardes zijn gebaseerd.

quote:
Dat is ook zo, maar dat heeft denk ik meer te maken met geopolitiek. De oorlogen die in het midden-oosten zijn geweest de laatste paar decennia hebben gezorgd dat die clubjes interesse kregen in het plegen van aanslagen in het westen. Daarvoor waren ze er ook al, maar toen vielen ze alleen anderen moslims aan.
Het is wel waar dat het populair is om religie als excuus te gebruiken bij het bedrijven van politiek, maar in de praktijk gaat het vaak om dingen zoals grondstoffen, landbezit ect.
Soms zegt een foto genoeg:
pi_170095322
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:43 schreef MrRatio het volgende:

[..]

De foto is wel een trouwe Bijbel-lezer, zeker irritant maar geen gebruiker van geweld. Een groot aantal christelijke haat organisaties die geweld niet schuwen?? Graag enkele voorbeelden.

Is het nu de bedoeling om IS die onder gejuich homo's van hoge gebouwen gooit, en Iran die aan het begrip hangjongeren een hele nieuwe invulling geeft gelijkstellen aan de opvallende Westboro Baptist church aanhangers. De lokale pastoor, Fred Phelps, heeft zijn volgelingen onder de duim.

Ik ben zelf geen Bijbelkenner, er staat wel iets in over vergeving-waar deze meneer niet erg aan lijkt te doen. Er zijn Christenen die liegen, terwijl dit van de Bijbel niet mag. Zo zijn er ook moslims die de geboden van de koran niet volgen, gelukkig maar. Het gaat pas mis wanneer een moslim teveel aan islam gaat doen.
Wikipedia heeft een mooi lijstje:

https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism

En ik ben het voor de rest eens dat het qua ernst van terreur niet met elkaar verhoud; dan moet je wat verder terug de tijd in en kijken naar politiek geweld (Hitler, Stalin enzo) of de kruistochten uit de middeleeuwen.

Je moet gewoon nooit geweld gebruiken uit naam van God; daar zit niemand op te wachten.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 8 april 2017 @ 22:48:59 #157
451005 Grems
Clown World
pi_170095371
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:46 schreef NgInE het volgende:

[..]

Wikipedia heeft een mooi lijstje:

https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism

En ik ben het voor de rest eens dat het qua ernst van terreur niet met elkaar verhoud; dan moet je wat verder terug de tijd in en kijken naar politiek geweld (Hitler, Stalin enzo) of de kruistochten uit de middeleeuwen.

Je moet gewoon nooit geweld gebruiken uit naam van God; daar zit niemand op te wachten.
Je moet echt een keer die koran gaan lezen.
pi_170095402
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:43 schreef MrRatio het volgende:

...
Ik ben zelf geen Bijbelkenner, er staat wel iets in over vergeving-waar deze meneer niet erg aan lijkt te doen. Er zijn Christenen die liegen, terwijl dit van de Bijbel niet mag. Zo zijn er ook moslims die de geboden van de koran niet volgen, gelukkig maar. Het gaat pas mis wanneer een moslim teveel aan islam gaat doen.
Dan kan je aanraden om deze docu over Luther te kijken
pi_170095424
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:45 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

De islam krijgt de schuld.

De islam is de motivatie en de schuldige. Miljoenen mensen die stellen de islam te volgen en te verkiezen boven de westerse waarden van de mens zijn hierdoor een potentieel gevaar. En daardoor ongewenst bij velen die gewoon weg hun eigen leven in vrede willen leven.

moslim zijn is ook een keuze en dit mag best consequenties gaan krijgen in de samenlevingen die op strijdige waardes zijn gebaseerd.
Waarom is het niet genoeg dat een gewelddadig iemand in de cel beland? Ongeacht de motivatie ervan?

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:45 schreef WodanIsGroot het volgende:

Soms zegt een foto genoeg:
[ afbeelding ]
Er veel vluchtelingen uit dit soort landen hier naartoe gekomen: want hier mogen ze wel vrij leven. Voor de rest ben ik het met je eens dat het sneu is dat die landen zo conservatief zijn geworden.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170095471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef Grems het volgende:

[..]

Je moet echt een keer die koran gaan lezen.
Heb ik echt geen zin in. Ik ben weer begonnen aan een nieuwe stripboek. Maar ik geloof je dat dat soort dingen erin staan; ik geloof niet dat elke moslim ze letterlijk interpreteert.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 8 april 2017 @ 22:54:02 #161
451005 Grems
Clown World
pi_170095511
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:52 schreef NgInE het volgende:

[..]

Heb ik echt geen zin in. Ik ben weer begonnen aan een nieuwe stripboek. Maar ik geloof je dat dat soort dingen erin staan; ik geloof niet dat elke moslim ze letterlijk interpreteert.
Dat is in ieder geval een vaststaand feit. Met 1,6 miljard vrome moslims zou het feestje snel voorbij zijn.
  zaterdag 8 april 2017 @ 23:05:19 #162
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170095832
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:52 schreef NgInE het volgende:

[..]

Heb ik echt geen zin in. Ik ben weer begonnen aan een nieuwe stripboek. Maar ik geloof je dat dat soort dingen erin staan; ik geloof niet dat elke moslim ze letterlijk interpreteert.
Onder de 1.5 miljard moslims zijn een hoop analfabeten. Het gaat mis wanneer moslims een betere moslim willen worden en de voorbeelden van Mohammed erbij halen en in de praktijk willen gaan brengen.
Waarom blijven wijzen naar de enkele knullige terreurdaden door christenen op Wikipedia? Als ik last ga krijgen van een terreuraanslag op een vliegveld, in een winkelstraat of in het openbaar vervoer dan is de kans het grootst dat de dader(s) Allah ackbar! roepen, in van een andere strijdkreet.
Ooit wel eens van balkonmeisjes gehoord? Ik tot vandaag ook niet. Culturele verrijking.
http://www.frontpagemag.c(...)eden-dawn-perlmutter

Wil je moslims helpen? Maak er dan ex-moslims van.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zaterdag 8 april 2017 @ 23:07:53 #163
451005 Grems
Clown World
pi_170095886
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:05 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Onder de 1.5 miljard moslims zijn een hoop analfabeten. Het gaat mis wanneer moslims een betere moslim willen worden en de voorbeelden van Mohammed erbij halen en in de praktijk willen gaan brengen.
Waarom blijven wijzen naar de enkele knullige terreurdaden door christenen op Wikipedia? Als ik last ga krijgen van een terreuraanslag op een vliegveld, in een winkelstraat of in het openbaar vervoer dan is de kans het grootst dat de dader(s) Allah ackbar! roepen, in van een andere strijdkreet.
Ooit wel eens van balkonmeisjes gehoord? Ik tot vandaag ook niet. Culturele verrijking.
http://www.frontpagemag.c(...)eden-dawn-perlmutter

Wil je moslims helpen? Maak er dan ex-moslims van.
"It is referred to as 'Balcony Girls' and unlike resignation syndrome this malady did not prompt lengthy medical studies. ‘Balcony Girls’ is the term for young women and girls who are either forced to jump or are thrown off the balconies of their homes. Forensically it is death due to fall from height. Culturally it is death by Islamic Sharia law. It is a more common form of honor violence also referred to as honor killing. Similar to how the apathetic children may be forced to sacrifice themselves for their family, the young girls are forced to defend the honor of their families by committing suicide. The families inform the girls that if they do not commit suicide they will kill them. Sometimes they give them the choice of overdosing on pills, jumping in front of a train, hanging or jumping off the apartment balcony."

The New Country _O_ _O_ _O_
  zaterdag 8 april 2017 @ 23:27:11 #164
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170096320
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_170096465
Geen enkel 'geloof' mag leidend zijn. Ratio en common sense wel.

Best apart dan dat de 10 geboden aardig in de richting komen van wat wel of niet hoort... binnen een maatschappij waarin we 'gewoon' met elkaar willen leven.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_170096668
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:32 schreef NgInE het volgende:
Wederom: dan zouden alle moslims zich gedragen zoals IS leden en dat is niet zo.
De leden en symphatisanten van Islamitische Staat zijn wel degelijk moslims.
Het zijn niet de moslims zoals jij ze graag ziet, maar dat is wat anders.
quote:
[ afbeelding ]
Zijn dit soort droeftoeters christen? Ik vind van niet.
Ook dit is een christen.
Het is niet de christen zoals jij ze graag ziet, maar dat is wat anders.
pi_170096774
Politie in Oslo vindt 'mogelijke bom'

http://www.nu.nl/buitenla(...)t-mogelijke-bom.html
pi_170096841
Zweden zijn racisten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_170096887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Politie in Oslo vindt 'mogelijke bom'

http://www.nu.nl/buitenla(...)t-mogelijke-bom.html
quote:
maar beperkte schade
Klinkt niet heel spannend.
pi_170096933
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

Klinkt niet heel spannend.
Daarom heb ik er ook geen apart topic over geopend. :)
  zondag 9 april 2017 @ 00:07:03 #171
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170097032
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:56 schreef HSG het volgende:
Zweden zijn racisten.
Chauvinisten zijn het.
吴 曼 迪
  zondag 9 april 2017 @ 01:06:45 #172
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170097822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:34 schreef Montagui het volgende:
Best apart dan dat de 10 geboden aardig in de richting komen van wat wel of niet hoort... binnen een maatschappij waarin we 'gewoon' met elkaar willen leven.
Best apart dat mensen dit denken :?? Die geboden komen in de verste verte niet in de buurt van morele wijsheid.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 9 april 2017 @ 09:48:19 #173
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_170100847
quote:
14s.gif Op zondag 9 april 2017 01:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Best apart dat mensen dit denken :?? Die geboden komen in de verste verte niet in de buurt van morele wijsheid.
Als iedereen zich aan de tien geboden zou houden, dan had je al bijna een ideale wereld. Welke "morele wijsheden" wil je er nog aan toevoegen :?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  User die overal opduikt 2022 zondag 9 april 2017 @ 10:05:40 #174
186611 Haags
pi_170101152
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Haags op 09-04-2017 10:07:27 ]
Zonder wrijving geen glans
  zondag 9 april 2017 @ 10:25:37 #175
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_170101457
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:30 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dan is het een slechte tekening.
Dat plaatje spot vooral met de reactie van de zogenaamde "gutmensch" op de aanslagen geloof ik, en minder op de islam zelf. Heb zelf overigens een hekel aan die term maar zo is het wel meteen duidelijk.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_170104854
Je verwacht het niet,....

//STOCKHOLM - De verdachte van de aanslag in Stockholm werd in Zweden gezocht om het land te worden uitgezet. De vier overleden slachtoffers van de aanslag zijn inmiddels geïdentificeerd. Het gaat om twee Zweden, een Belgische en een Brit, zei een politiefunctionaris zondag.

De verdachte, een 39-jarige Oezbeek, had een verblijfsvergunning in Zweden aangevraagd. De aanvraag was afgewezen en de man moest het land uit. Zaterdag werd bekend dat de naam van de Oezbeek was opgedoken in informatie die de Zweedse veiligheidspolitie had verzameld.

Volgens de Zweedse politiefunctionaris was bekend dat de verdachte sympathieën had voor extremistische organisaties zoals Islamitische Staat.

Bron; http://www.telegraaf.nl/b(...)e_asielzoeker__.html
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170104889
quote:
15s.gif Op zondag 9 april 2017 13:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Je verwacht het niet,....

//STOCKHOLM - De verdachte van de aanslag in Stockholm werd in Zweden gezocht om het land te worden uitgezet. De vier overleden slachtoffers van de aanslag zijn inmiddels geïdentificeerd. Het gaat om twee Zweden, een Belgische en een Brit, zei een politiefunctionaris zondag.

De verdachte, een 39-jarige Oezbeek, had een verblijfsvergunning in Zweden aangevraagd. De aanvraag was afgewezen en de man moest het land uit. Zaterdag werd bekend dat de naam van de Oezbeek was opgedoken in informatie die de Zweedse veiligheidspolitie had verzameld.

Volgens de Zweedse politiefunctionaris was bekend dat de verdachte sympathieën had voor extremistische organisaties zoals Islamitische Staat.

Bron; http://www.telegraaf.nl/b(...)e_asielzoeker__.html
Ja, dat gebeurt in andere landen ook, waaronder NL ook, volgens mij. Bepaalde mensen vragen asiel aan, dat wordt niet gehonoreerd en vervolgens... illegaal.
I´m back.
pi_170105032
Hopelijk stelt Belgie nu Zweden verantwoordelijk voor de dood van één van haar burgers.
pi_170105272
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:05 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Onder de 1.5 miljard moslims zijn een hoop analfabeten. Het gaat mis wanneer moslims een betere moslim willen worden en de voorbeelden van Mohammed erbij halen en in de praktijk willen gaan brengen.
Waarom blijven wijzen naar de enkele knullige terreurdaden door christenen op Wikipedia? Als ik last ga krijgen van een terreuraanslag op een vliegveld, in een winkelstraat of in het openbaar vervoer dan is de kans het grootst dat de dader(s) Allah ackbar! roepen, in van een andere strijdkreet.
Ooit wel eens van balkonmeisjes gehoord? Ik tot vandaag ook niet. Culturele verrijking.
http://www.frontpagemag.c(...)eden-dawn-perlmutter

Wil je moslims helpen? Maak er dan ex-moslims van.
Goed stuk. Had er nog nooit van gehoord.
pi_170105393
quote:
15s.gif Op zondag 9 april 2017 13:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Je verwacht het niet,....

//STOCKHOLM - De verdachte van de aanslag in Stockholm werd in Zweden gezocht om het land te worden uitgezet. De vier overleden slachtoffers van de aanslag zijn inmiddels geïdentificeerd. Het gaat om twee Zweden, een Belgische en een Brit, zei een politiefunctionaris zondag.

De verdachte, een 39-jarige Oezbeek, had een verblijfsvergunning in Zweden aangevraagd. De aanvraag was afgewezen en de man moest het land uit. Zaterdag werd bekend dat de naam van de Oezbeek was opgedoken in informatie die de Zweedse veiligheidspolitie had verzameld.

Volgens de Zweedse politiefunctionaris was bekend dat de verdachte sympathieën had voor extremistische organisaties zoals Islamitische Staat.

Bron; http://www.telegraaf.nl/b(...)e_asielzoeker__.html
"gezocht" waarschijnlijk.
pi_170105486
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 14:02 schreef WodanIsGroot het volgende:
Hopelijk stelt Belgie nu Zweden verantwoordelijk voor de dood van één van haar burgers.
Kunnen ze meteen klagen over die twee Zweedse terrorist die in Brussel meehielpen met de aanslagen.
pi_170105512
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 14:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Goed stuk. Had er nog nooit van gehoord.
Resignation Syndrome in Zweden zijn ze ziek en niet zo'n klein beetje ook het land is rijp voor de slacht _O- _O- _O- _O-
  zondag 9 april 2017 @ 16:10:45 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170107979
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 09:48 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Als iedereen zich aan de tien geboden zou houden, dan had je al bijna een ideale wereld. Welke "morele wijsheden" wil je er nog aan toevoegen :?
Iemand die zoiets doms zegt heeft geen idee wat die geboden eigenlijk zeggen. Blijft bizar :{.

De eerste drie gaan alleen maar over hoe jaloers god is en hoe je niet mag vloeken. Zinloos dus, kan allemaal weg. Daarna wordt gezegd de zaterdag vrij te houden. Vooruit, geen gek idee. Maar we voegen er de zondag aan toe dus blijkbaar is één dag niet voldoende. Daarna wordt gezegd de ouders te eren. Klinkt leuk, maar de reden daarvoor is dat als men dat doet men langer kan genieten van het land dat beloofd is. Bovendien is het losmaken van je ouders belangrijk voor de emancipatie van een persoon. Dit soort onzin leidt tot een schaamtecultuur.

Daarna komt 'niet doden'. Vlak na het hele gedoe bij de berg draagt god Moses op om een hele stam uit te moorden. Eigenlijk betekent dit dus 'niet doden tenzij god zegt dat het moet'. Wij weten inmiddels dat er wel wat meer nuance nodig is. Overspel is nergens bij wet geregeld, dat doet de maatschappij zelf. Geen gebod nodig. Niet stelen en geen valse getuigenis afleggen zijn eigenlijk de enige twee nuttige. Maar voordat die geboden kwamen waren er al talloze beschavingen die tot dezelfde conclusie waren gekomen zonder goddelijke interventie.

Daarna eigenlijk de ergste nog: het verbod op jaloezie. Wederom klinkt dat redelijk maar wat er daadwerkelijk staat is dat men niet de bezittingen van de buurman mag begeren. Daaronder vallen: zijn vee, zijn rijdieren en zijn vrouw. Benieuwd hoe vrouwen het zouden vinden om onder het bezit van de man te vallen. Bovendien is jaloezie ook een positieve emotie, het kan leiden tot motivatie en emulatie.

En over die andere morele wijsheden, in jouw ideale wereld is het blijkbaar toegestaan om genocide te plegen, slavernij te beoefenen en kinderen en vrouwen (en mannen) te verkrachten. Of mensen opsluiten zonder proces. Geen van die dingen worden genoemd in de geboden. En waarom niet? Omdat god al die dingen opdraagt aan zijn uitverkoren volk om uit te voeren.

Nee, die geboden zijn op z'n best onnodig en op z'n slechtst levensgevaarlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 9 april 2017 @ 16:47:06 #184
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170109016
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 12:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Veel van de haatpredikers in Staphorst waren en zijn dat ook; net zoals de zwarte 'terroristen' in Zuid Afrika destijds. Maar het is de organische inbedding in hun gemeenschap als geheel en totale samenleving dat het tot een sociaal economisch vraagstuk maakt. Voor zeker wel 80%.
Haatpredikers in Staphorst gelijkstellen met de guppies die in de afgelopen twee weken voetgangers in Londen, St Petersburg en Stockholm doodmaakten. En de tientallen Koptische doden daar nog bijgeteld?

Is net zo iets om een brommer gelijk te stellen aan een Boeing 747, allebei voertuigen die gevoed worden met fossiele brandsoffen.
Een sociaal-economisch vraagstuk, al die zelfmoordaanvallen? Hindoes zijn net zo erg, misschien nog wel iets armer dan moslims gemiddeld gezien en toch zien we daar niet die agressie zoals we nu bij moslims zien. Allah Ackbar, mijn god is de grootste klinkt weinig sociaal-economisch.
Bij de zwarte terroristen in Zuid Afrika was het gedeeltelijk een etnische strijd, en gedeeltelijk een sociaal-economische strijd. Wat gaat het daar nu goed.

De aanslag had voorkomen kunnen door de Oezbeek meteen uit te zetten na de afwijzing van zijn asielaanvraag.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 9 april 2017 @ 17:09:31 #185
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170109639
Nou, nou, gisteren bij het 8 uur-journaal:

-Zweden heeft lange tijd problemen met radicalisering op zijn beloop gelaten. :o
-Zweden heeft no-go-zones en immigrantenwijken die los van van de samenleving staan. :o

Ik heb ongeveer een keer of 7 een topic over Zweden geopend en elke keer kwamen dezelfde domme progressiefjes zeggen dat er niks aan de hand was; "geen no-go-zones, het is het paradijs op aarde." Zouden die hoogopgeleide NRC-lezende...en tegelijk oerdomme progressieve wegkijkers nu eindelijk toegeven dat daar wel iets mis is nu de door hun verafgode Staatspropagandamedia het ook toegeeft?
  zondag 9 april 2017 @ 17:26:53 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170109992
quote:
11s.gif Op zondag 9 april 2017 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou, nou, gisteren bij het 8 uur-journaal:

-Zweden heeft lange tijd problemen met radicalisering op zijn beloop gelaten. :o
-Zweden heeft no-go-zones en immigrantenwijken die los van van de samenleving staan. :o

Ik heb ongeveer een keer of 7 een topic over Zweden geopend en elke keer kwamen dezelfde domme progressiefjes zeggen dat er niks aan de hand was; "geen no-go-zones, het is het paradijs op aarde." Zouden die hoogopgeleide NRC-lezende...en tegelijk oerdomme progressieve wegkijkers nu eindelijk toegeven dat daar wel iets mis is nu de door hun verafgode Staatspropagandamedia het ook toegeeft?
Net zo lang ontkennen tot het écht niet meer te ontkennen valt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170110026
quote:
11s.gif Op zondag 9 april 2017 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou, nou, gisteren bij het 8 uur-journaal:

-Zweden heeft lange tijd problemen met radicalisering op zijn beloop gelaten. :o
-Zweden heeft no-go-zones en immigrantenwijken die los van van de samenleving staan. :o

Ik heb ongeveer een keer of 7 een topic over Zweden geopend en elke keer kwamen dezelfde domme progressiefjes zeggen dat er niks aan de hand was; "geen no-go-zones, het is het paradijs op aarde." Zouden die hoogopgeleide NRC-lezende...en tegelijk oerdomme progressieve wegkijkers nu eindelijk toegeven dat daar wel iets mis is nu de door hun verafgode Staatspropagandamedia het ook toegeeft?
Je kan geen progressieveling zijn zonder de realiteit te ontkennen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 9 april 2017 @ 17:31:07 #188
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170110115
quote:
11s.gif Op zondag 9 april 2017 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou, nou, gisteren bij het 8 uur-journaal:

-Zweden heeft lange tijd problemen met radicalisering op zijn beloop gelaten. :o
-Zweden heeft no-go-zones en immigrantenwijken die los van van de samenleving staan. :o

Ik heb ongeveer een keer of 7 een topic over Zweden geopend en elke keer kwamen dezelfde domme progressiefjes zeggen dat er niks aan de hand was; "geen no-go-zones, het is het paradijs op aarde." Zouden die hoogopgeleide NRC-lezende...en tegelijk oerdomme progressieve wegkijkers nu eindelijk toegeven dat daar wel iets mis is nu de door hun verafgode Staatspropagandamedia het ook toegeeft?
De media doen er hartelijk aan mee. De vraag is uiteindelijk hoelang de gewone Zweden zich laten voorliegen. Bejaarden die uit hun huurhuis gezet worden om plaats te maken voor zielige asielzoekers. Leraren die officieel 14-jarigen met baarden in hun klas hebben zitten, al die Zweden die zelf verkrachting meemaken of die van een naaste. Ik vind het in Nederland al irritant qua objectiviteit van media, in Zweden is het nog veel erger doorgeschoten.
http://www.breitbart.com/(...)-poverty-uzbekistan/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_170110335
quote:
18s.gif Op zondag 9 april 2017 17:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Net zo lang ontkennen tot het écht niet meer te ontkennen valt.
Dat werd gezegd door NOS correspondent Rolien. Het duurt waarschijnlijk nog wel even voordat de Zweedse regering zoiets gaat zeggen.
  zondag 9 april 2017 @ 17:45:47 #190
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170110409
quote:
18s.gif Op zondag 9 april 2017 17:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Net zo lang ontkennen tot het écht niet meer te ontkennen valt.
De NOS kan ook niet anders. Normaal is het altijd Wilders zijn schuld, armoede de schuld, alles en iedereen heeft altijd schuld behalve de islam en moslims natuurlijk. Nu is er een aanslag in een Groenlinksland met een Groenlinksbevolking en een Groenlinksregering, het rijkste land van de wereld waar vluchtelingen het best vertroeteld worden en de beste sociale voorzieningen hebben in heel de wereld. Ja, nu wel durft de NOS een keertje niet weg te kijken en bepaalde zaken te benoemen, omdat ze niet anders kunnen. Laffe imbecielen zijn het bij de NOS.
pi_170111444
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 17:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De NOS kan ook niet anders. Normaal is het altijd Wilders zijn schuld, armoede de schuld, alles en iedereen heeft altijd schuld behalve de islam en moslims natuurlijk. Nu is er een aanslag in een Groenlinksland met een Groenlinksbevolking en een Groenlinksregering, het rijkste land van de wereld waar vluchtelingen het best vertroeteld worden en de beste sociale voorzieningen hebben in heel de wereld. Ja, nu wel durft de NOS een keertje niet weg te kijken en bepaalde zaken te benoemen, omdat ze niet anders kunnen. Laffe imbecielen zijn het bij de NOS.
Het NOS doet niet aan waarheidsvinding, maar aan politiek activisme. Ik kijk er vrijwel nooit meer naar.
pi_170111493
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 17:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De NOS kan ook niet anders. Normaal is het altijd Wilders zijn schuld, armoede de schuld, alles en iedereen heeft altijd schuld behalve de islam en moslims natuurlijk. Nu is er een aanslag in een Groenlinksland met een Groenlinksbevolking en een Groenlinksregering, het rijkste land van de wereld waar vluchtelingen het best vertroeteld worden en de beste sociale voorzieningen hebben in heel de wereld. Ja, nu wel durft de NOS een keertje niet weg te kijken en bepaalde zaken te benoemen, omdat ze niet anders kunnen. Laffe imbecielen zijn het bij de NOS.
Ik heb anders indertijd bij de aanslag op Zaventem een vrij lang item gezien over hoe ze in Molenbeek de problemen genegeerd hebben.

Dus misschien ligt het ook aan het feit dat jij niet alles ziet wat ze uitzenden als je serieus meent dat dit nieuw is.
  zondag 9 april 2017 @ 18:56:50 #193
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170111791
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 18:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb anders indertijd bij de aanslag op Zaventem een vrij lang item gezien over hoe ze in Molenbeek de problemen genegeerd hebben.

Dus misschien ligt het ook aan het feit dat jij niet alles ziet wat ze uitzenden als je serieus meent dat dit nieuw is.
Knap hoor. :|W Die geitenbreiers hadden al in 2016 :o dat er iets aan de hand was in Molenbeek. Het zal voor jou als wegkijker een nieuwtje zijn maar lang daarvoor trokken mensen aan de bel. Een Arthur van Amerongen bijvoorbeeld die 10 jaar daarvoor al een boek erover schreef. Als beloning werd hij massaal door de moraal superieure wegkijkertjes voor racist uitgemaakt, was hij persona non grata en kwam hij nauwelijks meer aan het werk.
pi_170112609
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Knap hoor. :|W Die geitenbreiers hadden al in 2016 :o dat er iets aan de hand was in Molenbeek. Het zal voor jou als wegkijker een nieuwtje zijn maar lang daarvoor trokken mensen aan de bel. Een Arthur van Amerongen bijvoorbeeld die 10 jaar daarvoor al een boek erover schreef. Als beloning werd hij massaal door de moraal superieure wegkijkertjes voor racist uitgemaakt, was hij persona non grata en kwam hij nauwelijks meer aan het werk.
Ik noem gewoon een voorbeeld, hersendode. Jij claimt dat het nu voor het eerst is en dat is onzin.
pi_170113033
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Knap hoor. :|W Die geitenbreiers hadden al in 2016 :o dat er iets aan de hand was in Molenbeek. Het zal voor jou als wegkijker een nieuwtje zijn maar lang daarvoor trokken mensen aan de bel. Een Arthur van Amerongen bijvoorbeeld die 10 jaar daarvoor al een boek erover schreef. Als beloning werd hij massaal door de moraal superieure wegkijkertjes voor racist uitgemaakt, was hij persona non grata en kwam hij nauwelijks meer aan het werk.
Klopt.

Zon 10 jaar geleden deed ik hier ook lacherig over, en kon ik het nauwelijks serieus nemen. Zoals vandaag de dag door anderen, ook hier op fok, nog altijd word gedaan. Laatst nog een oude docu gezien, waarin een Brusselse Marokkaanse vrouw (ik weet zo even niet meer haar functie) de waarschuwing van Van Amerongen over een aanslag als totale onzin en onvoorstelbaar bestempelde.

Inmiddels is het 2017, zijn terroristische aanslagen uit naam van de islam wereldwijd zowat een wekelijks terugkomend ritueel, is al enkele jaren de terror alert hier in nederland op het één na hoogste niveau en word ons verteld ''dat we er maar aan moeten wennen'', en dat we een paar gekken niet voor miljoenen anti-westerse verantwoordelijk moeten houden, terwijl we juichende en dansende moslims op straat en in het klaslokaal zien. En zijn zwaarbewapende patrouillerende militairen in een stad zoals Brussel onderdeel van het straatbeeld geworden.
Elders op dit forum lees ik dat mensen vinden dat de kwaliteit in de topic sinds Charlie Hebdo flink ''achteruit'' is gaan naar simpelweg moslim bashen in het zoveelste topic naar aanleiding van een islam gerelateerd nieuwsbericht. Ik kijk hier niet meer van op dat dit bashen gebeurt.

Het is een negatieve spiraal die vanuit alle kanten in stand word gehouden. En word er stevig kritiek geuit, waarbij mensen zich beledigd voelen, of het gevoel hebben dat er een subjectieve grens over schreden word, dan word dit gerapporteerd, meestal door iemand die nog gelooft in een mooie gelijke wereld voor iedereen of een moslim zelf.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170114308
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 22:54 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval een vaststaand feit. Met 1,6 miljard vrome moslims zou het feestje snel voorbij zijn.
Ik vind dat je een onrealistisch beeld hebt van hoe de wereld werkt.
Er is zat oorlog in de wereld en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. Maar de trend is toch dat er steeds minder oorlog is de afgelopen decennia. Totale wereldvrede is denk ik nog best ver in de toekomst: of het nu oorlog is vanuit religieuze of politieke motivatie en dat is best treurig.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170114430
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:05 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Onder de 1.5 miljard moslims zijn een hoop analfabeten. Het gaat mis wanneer moslims een betere moslim willen worden en de voorbeelden van Mohammed erbij halen en in de praktijk willen gaan brengen.
Waarom blijven wijzen naar de enkele knullige terreurdaden door christenen op Wikipedia? Als ik last ga krijgen van een terreuraanslag op een vliegveld, in een winkelstraat of in het openbaar vervoer dan is de kans het grootst dat de dader(s) Allah ackbar! roepen, in van een andere strijdkreet.
Ooit wel eens van balkonmeisjes gehoord? Ik tot vandaag ook niet. Culturele verrijking.
http://www.frontpagemag.c(...)eden-dawn-perlmutter

Wil je moslims helpen? Maak er dan ex-moslims van.
Dus je wilt moslims converteren naar...atheïsme...het christendom...scientology? Ik ben benieuwd wat je het liefste zou zien op dat gebied.
Moslims die de Koran als smoes gebruiken om misdaden te plegen die gaan naar de gevangenis. Christenen die de Bijbel als smoes gebruiken om misdaden te plegen die gaan naar de gevangenis. Misdaad is misdaad en het is juist gezond dat er geen strafrechtelijk onderscheid wordt gemaakt op basis van religie, want dat gebeurt alleen in enge landen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170114479
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 10:25 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dat plaatje spot vooral met de reactie van de zogenaamde "gutmensch" op de aanslagen geloof ik, en minder op de islam zelf. Heb zelf overigens een hekel aan die term maar zo is het wel meteen duidelijk.
Dat snap ik, maar als je je punt moet maken door mensen te beledigen, dan heb je gewoon niet zulke goede argumenten vrees ik.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 9 april 2017 @ 20:53:37 #199
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170115094
quote:
2s.gif Op zondag 9 april 2017 20:36 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dus je wilt moslims converteren naar...atheïsme...het christendom...scientology? Ik ben benieuwd wat je het liefste zou zien op dat gebied.
Moslims die de Koran als smoes gebruiken om misdaden te plegen die gaan naar de gevangenis. Christenen die de Bijbel als smoes gebruiken om misdaden te plegen die gaan naar de gevangenis. Misdaad is misdaad en het is juist gezond dat er geen strafrechtelijk onderscheid wordt gemaakt op basis van religie, want dat gebeurt alleen in enge landen.
Converteren naar iets anders dan islam, alles is beter dan islam wat mij betreft. Atheïst zou mijn persoonlijke voorkeur hebben, maar dat is wellicht net een brug te ver. Misdaad is misdaad. Klopt, en als we nu al kijken naar de misdaadcijfers onder moslims in Nederland dan zou ik zeggen: voorlopig geen extra moslims binnenhalen in Europa.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_170115354
quote:
2s.gif Op zondag 9 april 2017 20:36 schreef NgInE het volgende:Moslims die de Koran als smoes gebruiken om misdaden te plegen die gaan naar de gevangenis.
In theorie wel, maar in de praktijk worden ze vaak de hand boven het hoofd gehouden en gaan ze vrijuit onder het mom van "vrijheid van religie" :r
pi_170119781
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 20:53 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Converteren naar iets anders dan islam, alles is beter dan islam wat mij betreft. Atheïst zou mijn persoonlijke voorkeur hebben, maar dat is wellicht net een brug te ver. Misdaad is misdaad. Klopt, en als we nu al kijken naar de misdaadcijfers onder moslims in Nederland dan zou ik zeggen: voorlopig geen extra moslims binnenhalen in Europa.
De misdaadcijfers onder immigranten zijn allicht hoger omdat deze mensen vaak een lage sociaal economische status hebben. En er is altijd meer criminaliteit binnen groepen met een lage sociaal economische status, omdat rijke mensen niet snel iets zouden jatten. Dit zie je in Amerika ook met de Afro-Amerikaanse gemeenschap. Xenofoben willen graag denken dat dit komt door huidskleur en niet door de ghetto's waar veel van die mensen in opgroeien.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 9 april 2017 @ 23:10:55 #202
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170119817
'We praten en sussen in Zweden, maar we moeten harder zijn'
http://nos.nl/artikel/216(...)ten-harder-zijn.html

Het moet niet gekker worden. Heeft de NOS echt het licht gezien of zou hun site gehackt zijn?
pi_170119837
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 20:59 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

In theorie wel, maar in de praktijk worden ze vaak de hand boven het hoofd gehouden en gaan ze vrijuit onder het mom van "vrijheid van religie" :r
"Vrijheid van religie" is geen argument wat een advocaat succesvol kan gebruiken binnen de muren van de rechtbank. Misdaad is misdaad, omdat iedereen zich aan de Nederlandse wet dient te houden.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170120143
quote:
11s.gif Op zondag 9 april 2017 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
'We praten en sussen in Zweden, maar we moeten harder zijn'
http://nos.nl/artikel/216(...)ten-harder-zijn.html

Het moet niet gekker worden. Heeft de NOS echt het licht gezien of zou hun site gehackt zijn?
Ik opende de link en dacht: oh, dit is gewoon een verhaal van diezelfde Rolien. Maar ook een Zweedse terrorismedeskundige erkent het.

quote:
Zweden heeft problemen met radicalisering in bepaalde immigrantenwijken te lang onderschat, zegt de Zweedse terrorimsedeskundige Magnus Ranstorp. Zoals de problematiek met Syrië-gangers, waar Zweden er relatief veel van heeft. De linkse regering probeert sinds kort radicalisering in immigrantenwijken op de kaart te zetten. "Maar daar zijn we een paar jaar te laat mee", aldus Ranstorp.
pi_170120226
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik opende de link en dacht: oh, dit is gewoon een verhaal van diezelfde Rolien. Maar ook een Zweedse terrorismedeskundige erkent het.

[..]

Wel eerlijk toegegeven van die meneer.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170121573
volkskrant twitterde op maandag 10-04-2017 om 06:35:09 Aan het eind van de metrolijn kom je geen 'Zweed' meer tegen https://t.co/zj99JXppSa https://t.co/O3wCDXdcQW reageer retweet
pi_170121597
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 06:52 schreef Houtenbeen het volgende:
volkskrant twitterde op maandag 10-04-2017 om 06:35:09 Aan het eind van de metrolijn kom je geen 'Zweed' meer tegen https://t.co/zj99JXppSa https://t.co/O3wCDXdcQW reageer retweet
Net zoals lijn54 in Amsterdam.

Wel een intressant stuk.

[ Bericht 1% gewijzigd door WodanIsGroot op 10-04-2017 07:14:38 ]
pi_170121637
quote:
13s.gif Op zondag 9 april 2017 23:11 schreef NgInE het volgende:
"Vrijheid van religie" is geen argument wat een advocaat succesvol kan gebruiken binnen de muren van de rechtbank. Misdaad is misdaad, omdat iedereen zich aan de Nederlandse wet dient te houden.
_O_ Heerlijk als je zo naief in het leven staat.
quote:
13s.gif Op zondag 9 april 2017 23:09 schreef NgInE het volgende:
En er is altijd meer criminaliteit binnen groepen met een lage sociaal economische status, omdat rijke mensen niet snel iets zouden jatten.
Jij denkt zeker dat ze zo arm zijn dat ze brood en rijst jatten ? :')
quote:
Dit zie je in Amerika ook met de Afro-Amerikaanse gemeenschap. Xenofoben willen graag denken dat dit komt door huidskleur en niet door de ghetto's waar veel van die mensen in opgroeien.
gutmenschen willen graag denken dat dit komt omdat ze in ghetto,s leven en niet omdat er gewoon heel veel kutvolk en tuig tussen zit.
pi_170121642
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 07:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

_O_ Heerlijk als je zo naief in het leven staat.
Heb je anders niet een uitspraak waar dat gezegd wordt? :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 10 april 2017 @ 07:32:16 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170121680
quote:
Van rijke voorstad naar grauw beton: de blauwe metrolijn van Stockholm symboliseert de kloof in de Zweedse samenleving. Aan de ene kant wonen de mensen die het onverantwoord vinden de problemen te benadrukken, aan de andere kant 'heeft de politieke islam zich genesteld'.
Idioten, allemaal :(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170121905
quote:
De dodelijke slachtoffers van de aanslag in Stockholm zijn geïdentificeerd. Onder hen is een Britse directeur van Spotify Chris Bevington. Ook een Vlaamse moeder van 31 jaar kwam om het leven.

..

Bij de aanslag kwamen vier mensen om het leven, twee Zweden, een Brit en een Belgische. Het jongste slachtoffer was een 11-jarig meisje dat op weg was naar huis vanuit school. Het Belgische slachtoffer is een 31-jarige moeder. Volgens Het Laatste Nieuws komt de vrouw uit Lembeek en was een begenadigd muzikante, liefdevolle partner van haar vriend en moeder van hun anderhalf jaar oude zoontje. Ze was ook psychologe bij de Dienst Vreemdelingenzaken en zette zich in voor asielzoekers. Vrijdag werd de vrouw - op bezoek bij een vriendin - als eerste aangereden door een vrachtwagen in een drukke winkelstraat.
Ironisch weer.
pi_170122044
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 07:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

_O_ Heerlijk als je zo naief in het leven staat.

Wijsneus! Beter dan overal complotten en verbanden zien die er niet zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 07:12 schreef bluemoon23 het volgende:Jij denkt zeker dat ze zo arm zijn dat ze brood en rijst jatten ? :')

[..]

gutmenschen willen graag denken dat dit komt omdat ze in ghetto,s leven en niet omdat er gewoon heel veel kutvolk en tuig tussen zit.
Als ik een gutmensch ben, dan ben jij een Nazi.
Tuig heb je altijd en daar is de politie voor. Nazi's zoals jij willen graag geloven dat mensen zich misdragen vanwege huidskleur of religie, terwijl die hersenkronkels al lang ontkracht zijn. Ik kan er ook niks aan doen dat sommige mensen mentaal blijven hangen in de jaren 40.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170122121
quote:
16s.gif Op maandag 10 april 2017 08:51 schreef NgInE het volgende:
...
Nazi's zoals jij willen graag geloven dat mensen zich misdragen vanwege huidskleur of religie, terwijl die hersenkronkels al lang ontkracht zijn. Ik kan er ook niks aan doen dat sommige mensen mentaal blijven hangen in de jaren 40.
Dat is niet ontkracht, het wordt genegeerd. Mensen zoals jij... onderzoeken niet, kijken weg maar hebben toch altijd een mening paraat. Een mening die alleen gebasseerd is op hoe jij wil dat de wereld is.

Wake up and smell the coffee. Het is dan ook nog eens koffietijd.
pi_170122212
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 08:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ironisch weer.
Helaas ook 3 onschuldigen overleden.
  maandag 10 april 2017 @ 09:13:30 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170122255
Het maakt niet uit of ze nu in Zweden wonen, in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Belgie of de UK. Immigranten uit bepaalde regio's blijven gewoon merendeels kansloos in een ontwikkelde, westerse economie/maatschappij. Voedingsbodem voor radicalisering.

Daarom stoppen met die achterstandswijken nog groter te laten worden door meer paupers te importeren.
pi_170122388
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Helaas ook 3 onschuldigen overleden.
Suggereer je nu dat zij geen onschuldig slachtoffer was?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170122501
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Helaas ook 3 onschuldigen overleden.
Is het tegenwoordig sport om zo dom mogelijk uit de hoek te komen op Fok ofzo?
  maandag 10 april 2017 @ 09:39:06 #218
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_170122591
Is er nou meer bekend over de dader?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_170122656
quote:
11s.gif Op maandag 10 april 2017 09:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat zij geen onschuldig slachtoffer was?
Nee, dat schrijf ik alleen letterlijk.
pi_170122678
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, dat schrijf ik alleen letterlijk.
Laat jezelf nakijken, idioot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170122687
quote:
15s.gif Op maandag 10 april 2017 09:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Laat jezelf nakijken, idioot.
Niet zo onaardig zijn, gemene scheldmeneer.
pi_170122717
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet zo onaardig zijn, gemene scheldmeneer.
Het is een welgemeend advies, want je bent schijnbaar geestelijk echt niet in orde.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170122722
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Is er nou meer bekend over de dader?
Wat weet je nog niet?

Man, 39 jaar, uit Oezbekistan. IS-sympathisant. Heeft vrouw en kinderen, maar zij wonen niet in Zweden. Een aantal jaar geleden als asielzoeker naar Zweden gekomen, asielaanvraag is niet heel lang geleden afgewezen. Hij wist dat hij moest vertrekken, maar omdat hij ergens anders woonde dan waar hij stond ingeschreven konden de autoriteiten hem 'niet meer vinden'.
Zweedse veiligheidsdiensten hebben in het verleden een tip over hem gekregen (ze zeggen niet watvoor tip), maar daar is niets mee gedaan.

In de politieverhoren houdt hij zijn mond.

De tweede verdachte die is opgepakt is ook een Oezbeek.
  maandag 10 april 2017 @ 09:51:24 #224
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_170122730
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 08:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ironisch weer.
Waarom? Was de dader een vluchteling?

[ Bericht 3% gewijzigd door WoordenShuffelaar op 10-04-2017 09:57:44 ]
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_170122742
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 09:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Waarom? Was de dader een vluchteling?
Zie hierboven.
  maandag 10 april 2017 @ 09:55:46 #226
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_170122790
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 09:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zie hierboven.
Maar hij was dus afgewezen, dus ik zie niet echt wat er ironisch aan is. Die slachtoffer hielp vluchtelingen, deze gast werd door Zweden niet gezien als vluchteling en moest oprotten.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_170122801
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is een welgemeend advies, want je bent schijnbaar geestelijk echt niet in orde.
Iedereen kent de gevaren en gevolgen van het ongecontroleerd binnenlaten van grote aantallen moslims. Als je dat nu nog faciliteert dan vind ik het niet zielig als je door de realiteit van je idealisme wordt overreden.
pi_170122847
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 09:55 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Maar hij was dus afgewezen, dus ik zie niet echt wat er ironisch aan is. Die slachtoffer hielp vluchtelingen, deze gast werd door Zweden niet gezien als vluchteling en moest oprotten.
Asielzoekers.

Ze was sowieso een Vlaamse.
pi_170123064
quote:
The Prime Minister of Sweden has vowed his country will 'never go back' to recent levels of mass immigration after it emerged the terrorist who killed four people in a truck attack was a failed asylum seeker.
Stefan Löfven pledged to change his country's liberal attitude, insisting the massive influx allowed during the 2015 migrant crisis would never happen again.

'Sweden will never go back to the [mass migration] we had in autumn 2015, never,' Mr Löfven said yesterday.
'Everyone who has been denied a permit should return home.
'This makes me feel enormously frustrated. If you have been denied a visa you are supposed to leave the country.'

He added: 'Terrorists want us to be afraid, want us to change our behaviour, want us to not live our lives normally, but that is what we're going to do.
'Terrorists can never defeat Sweden, never.'
There are more than 3,000 migrants living unlawfully in Stockholm alone, police said.

Akilov has allegedly confessed to the attack and told investigators he was 'pleased with what he had done' and had 'accomplished what he set out to do', it was claimed.
Police sources said a bomb, found in the truck but which failed to detonate, contained gas canisters, chemicals and nails.

http://www.dailymail.co.u(...)gration-PM-says.html
Ik heb nergens kunnen controleren of hij dit ook echt gezegd heeft, maar als dat zo is, dan is dat nogal wat.
pi_170123544
Stockholm-dode werkte met asielzoekers

Begrijp mij niet verkeerd, iedere dode is er één te veel, als dat nu een linkse policor is of een rechtse nazi, een Nederlander of Marokkaan. Maar aan de ene kant bekruipt mij een raar gevoel, een gevoel van "eigen schuld", dit is het volk wat ervoor zorgt dat zo'n tuig Europa overspoelt en nu zijn ze zelf het slachtoffer. Liever iemand die pro vluchtelingen is die dit met de dood moet bekopen dan om mensen die er niet om gevraagd hebben en bij kritiek ook nog eens weggezet worden als nazi.
pi_170123602
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Stockholm-dode werkte met asielzoekers

Begrijp mij niet verkeerd, iedere dode is er één te veel, als dat nu een linkse policor is of een rechtse nazi, een Nederlander of Marokkaan. Maar aan de ene kant bekruipt mij een raar gevoel, een gevoel van "eigen schuld", dit is het volk wat ervoor zorgt dat zo'n tuig Europa overspoelt en nu zijn ze zelf het slachtoffer. Liever iemand die pro vluchtelingen is die dit met de dood moet bekopen dan om mensen die er niet om gevraagd hebben en bij kritiek ook nog eens weggezet worden als nazi.
Ff serieus 8)7

Ben echt verbaast dat het hier nu over dit gaat...
  maandag 10 april 2017 @ 10:53:08 #232
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_170123619
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Stockholm-dode werkte met asielzoekers

Begrijp mij niet verkeerd, iedere dode is er één te veel, als dat nu een linkse policor is of een rechtse nazi, een Nederlander of Marokkaan. Maar aan de ene kant bekruipt mij een raar gevoel, een gevoel van "eigen schuld", dit is het volk wat ervoor zorgt dat zo'n tuig Europa overspoelt en nu zijn ze zelf het slachtoffer. Liever iemand die pro vluchtelingen is die dit met de dood moet bekopen dan om mensen die er niet om gevraagd hebben en bij kritiek ook nog eens weggezet worden als nazi.
Niet iedereen heeft heel veel vrijheid in het kiezen van hun werk, en deze mevrouw lijkt me sowieso niet verantwoordelijk voor het immigratiebeleid van haar land of de EU. Wie weet is ze daar wel gaan werken in de hoop een positieve invloed te hebben op de vluchtelingenstroom.

Met zo'n post doe je het imago van de anti-immigranten niet veel goeds...

[ Bericht 3% gewijzigd door Tyr80 op 10-04-2017 11:04:20 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 10 april 2017 @ 10:53:33 #233
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170123622
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Stockholm-dode werkte met asielzoekers

Begrijp mij niet verkeerd, iedere dode is er één te veel, als dat nu een linkse policor is of een rechtse nazi, een Nederlander of Marokkaan. Maar aan de ene kant bekruipt mij een raar gevoel, een gevoel van "eigen schuld", dit is het volk wat ervoor zorgt dat zo'n tuig Europa overspoelt en nu zijn ze zelf het slachtoffer. Liever iemand die pro vluchtelingen is die dit met de dood moet bekopen dan om mensen die er niet om gevraagd hebben en bij kritiek ook nog eens weggezet worden als nazi.
Deze mafkees heeft een voorkeur voor wie er dood mag gaan.

Uit wat voor zieke cultuur kom jij en wat voor verrot geloof hang jij aan. :D
wooblabalurg
  maandag 10 april 2017 @ 10:57:31 #234
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170123666
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Stockholm-dode werkte met asielzoekers

Begrijp mij niet verkeerd, iedere dode is er één te veel, als dat nu een linkse policor is of een rechtse nazi, een Nederlander of Marokkaan. Maar aan de ene kant bekruipt mij een raar gevoel, een gevoel van "eigen schuld", dit is het volk wat ervoor zorgt dat zo'n tuig Europa overspoelt en nu zijn ze zelf het slachtoffer. Liever iemand die pro vluchtelingen is die dit met de dood moet bekopen dan om mensen die er niet om gevraagd hebben en bij kritiek ook nog eens weggezet worden als nazi.
WTF...
pi_170123702
Koekwaus doet zijn naam tenminste wel eer aan :p
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 april 2017 @ 11:02:41 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170123761
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Stockholm-dode werkte met asielzoekers

Begrijp mij niet verkeerd, iedere dode is er één te veel, als dat nu een linkse policor is of een rechtse nazi, een Nederlander of Marokkaan. Maar aan de ene kant bekruipt mij een raar gevoel, een gevoel van "eigen schuld", dit is het volk wat ervoor zorgt dat zo'n tuig Europa overspoelt en nu zijn ze zelf het slachtoffer. Liever iemand die pro vluchtelingen is die dit met de dood moet bekopen dan om mensen die er niet om gevraagd hebben en bij kritiek ook nog eens weggezet worden als nazi.
Er zit echt een wezenlijk verschil tussen iemand die werkt met vluchtelingen om het voor iedereen beter te maken en iemand die met een bordje 'Vluchtelingen welkom' staat, maar verder niks doet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170123770
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Iedereen kent de gevaren en gevolgen van het ongecontroleerd binnenlaten van grote aantallen moslims. Als je dat nu nog faciliteert dan vind ik het niet zielig als je door de realiteit van je idealisme wordt overreden.
Dat zeg ik. Geestelijk niet in orde. Net zoals die andere koekwous. Ga je schamen, idioot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170123871
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 10:53 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft heel veel vrijheid in het kiezen van hun werk, en deze mevrouw lijkt me sowieso niet verantwoordelijk voor het immigratiebeleid van haar land of de EU. Wie weet is ze daar wel gaan werken in de hoop een positieve invloed te hebben op de vluchtelingenstroom.

Met zo'n post doe je het imago van de anti-immigranten niet veel goeds...
Het is gewoon een sinister toeval, de kans dat deze vrouw in haar directe omgeving slachtoffer zou zijn geworden was natuurlijk veel groter.
Wel is het zo dat vaak hulpverleners het slachtoffer worden van moslimterreur, door hun naïeve houding zijn zij een makkelijk slachtoffer :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_170123908
Voor de huilers hierboven, als jij voorstander bent van deze vluchtelingentsunami, ben jij in mijn ogen medeverantwoordelijk voor de ellende die Europa momenteel ondervind. Als mensen hun ogen maar blijven sluiten en naief zijn in de omgang en gedragingen van dat volk is het achteraf ook niet huilen als zij de dupe zijn geworden.

Als er een aanslag komt in Nederland en er vallen 20 doden waarvan 20 PVV'ers wat dan? Natuurlijk zal de linkse policor kliek stiekem genieten, al geven ze het niet toe, maar we weten allemaal dat de PVV'er dit niet gewenst heeft, hier bang voor is geweest en hiervoor meerdere malen voor Nazi uitgemaakt is geworden. Maar toch zijn zij dodelijke slachtoffers dankzij een links immigratie beleid. Als er dan mensen moeten omkomen hoop ik oprecht dat het vooral de linkse wegkijkers zijn, want dat is juist de groep die de ogen open moeten gaan. Dat is de groep die de realisten wegzet als racisten. Het is toch van de zotte dat een gedeelte van de samenleving wel alles eist en beslist, hier de vruchten van plukt (subsidies), maar de nadelen niet zou mogen ondervinden.

Ik hoop bij elk negatief vluchtelingen/moslim bericht waar weer iemand verkracht of vermoord is dat het een linkse policor is, en noem het maar extreem of ziekelijk, maar waarom zouden anderen politiek correcte idealen van een zelfbenoemde kliek elites worden opgedrongen en dan ook nog het slachtoffer te zijn van iets wat ze niet wensen.

Maar wel wederom mooi dat de kritiek en commentaar in geschrift op meer negatief commentaar kan rekenen bij sommige users dan dat de daden van moslim terroristen kunnen rekenen.
pi_170123961
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Voor de huilers hierboven, als jij voorstander bent van deze vluchtelingentsunami, ben jij in mijn ogen medeverantwoordelijk voor de ellende die Europa momenteel ondervind. Als mensen hun ogen maar blijven sluiten en naief zijn in de omgang en gedragingen van dat volk is het achteraf ook niet huilen als zij de dupe zijn geworden.

Als er een aanslag komt in Nederland en er vallen 20 doden waarvan 20 PVV'ers wat dan? Natuurlijk zal de linkse policor kliek stiekem genieten, al geven ze het niet toe, maar we weten allemaal dat de PVV'er dit niet gewenst heeft, hier bang voor is geweest en hiervoor meerdere malen voor Nazi uitgemaakt is geworden. Maar toch zijn zij dodelijke slachtoffers dankzij een links immigratie beleid. Als er dan mensen moeten omkomen hoop ik oprecht dat het vooral de linkse wegkijkers zijn, want dat is juist de groep die de ogen open moeten gaan. Dat is de groep die de realisten wegzet als racisten. Het is toch van de zotte dat een gedeelte van de samenleving wel alles eist en beslist, hier de vruchten van plukt (subsidies), maar de nadelen niet zou mogen ondervinden.

Ik hoop bij elk negatief vluchtelingen/moslim bericht waar weer iemand verkracht of vermoord is dat het een linkse policor is, en noem het maar extreem of ziekelijk, maar waarom zouden anderen politiek correcte idealen van een zelfbenoemde kliek elites worden opgedrongen en dan ook nog het slachtoffer te zijn van iets wat ze niet wensen.

Maar wel wederom mooi dat de kritiek en commentaar in geschrift op meer negatief commentaar kan rekenen bij sommige users dan dat de daden van moslim terroristen kunnen rekenen.
Ik heb genoten van de boosheid en emoties. Blijf dit soort onzin typen plz.
Conscience do cost.
  maandag 10 april 2017 @ 11:21:36 #241
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170124054
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Voor de huilers hierboven, als jij voorstander bent van deze vluchtelingentsunami, ben jij in mijn ogen medeverantwoordelijk voor de ellende die Europa momenteel ondervind. Als mensen hun ogen maar blijven sluiten en naief zijn in de omgang en gedragingen van dat volk is het achteraf ook niet huilen als zij de dupe zijn geworden.

Als er een aanslag komt in Nederland en er vallen 20 doden waarvan 20 PVV'ers wat dan? Natuurlijk zal de linkse policor kliek stiekem genieten, al geven ze het niet toe, maar we weten allemaal dat de PVV'er dit niet gewenst heeft, hier bang voor is geweest en hiervoor meerdere malen voor Nazi uitgemaakt is geworden. Maar toch zijn zij dodelijke slachtoffers dankzij een links immigratie beleid. Als er dan mensen moeten omkomen hoop ik oprecht dat het vooral de linkse wegkijkers zijn, want dat is juist de groep die de ogen open moeten gaan. Dat is de groep die de realisten wegzet als racisten. Het is toch van de zotte dat een gedeelte van de samenleving wel alles eist en beslist, hier de vruchten van plukt (subsidies), maar de nadelen niet zou mogen ondervinden.

Ik hoop bij elk negatief vluchtelingen/moslim bericht waar weer iemand verkracht of vermoord is dat het een linkse policor is, en noem het maar extreem of ziekelijk, maar waarom zouden anderen politiek correcte idealen van een zelfbenoemde kliek elites worden opgedrongen en dan ook nog het slachtoffer te zijn van iets wat ze niet wensen.

Maar wel wederom mooi dat de kritiek en commentaar in geschrift op meer negatief commentaar kan rekenen bij sommige users dan dat de daden van moslim terroristen kunnen rekenen.
Ik ben in deze discussie zeker niet links, zelfs niet politiek correct. Ik ben voor een complete vluchtelingenstop, liefst inclusief oorlogsslachtoffers al realiseer ik me ook dat we daar nog geen goede oplossingen in de regio voor hebben.

Maar jij bent gewoon ziek in je kop, hoe hard je jezelf ook probeert te verdedigen. Jij bent het type idioot dat lachend 'fout' was geweest in de oorlog omdat je vindt dat de levens van 'jouw soort' en 'jouw geloof' meer waard zijn dan die met een ander huidskleurtje of kerk. Mensen als jij zijn geen haar beter dan mensen die extremistische moslims steunen en het ergste is dat je je zieke geest ook nog projecteert op je politieke 'tegenstanders'. Jij bent een gevaar voor onze samenleving met je populistische, segregerende en polariserende quatschverhalen.

Ongeacht wat je vindt van vluchtelingen en de motieven van mensen die hun helpen, ieder mensenleven is evenveel waard. Behalve dan die van de terroristen zelf, daar rouw ik geen seconde om.
pi_170124065
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb genoten van de boosheid en emoties. Blijf dit soort onzin typen plz.
Jou en je familie is niets overkomen en jij zit veilig op je zolderkamertje.
Het genieten van oprechte boosheid of verdriet zal wel bij jouw culturele/religieuze achtergrond liggen. Ik ben wel begaan met de slachtoffers, met name de zwaar gewonden, die hun hele verdere leven met een dubbel trauma verder moeten.
Toe ik dat eerder schreef, zei een hier policor user : "fijn voor jou"
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_170124125
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Geestelijk niet in orde. Net zoals die andere koekwous. Ga je schamen, idioot.
Meer komt er ook niet uit bij je, he. Alleen maar schelden.
pi_170124151
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:22 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Jou en je familie is niets overkomen en jij zit veilig op je zolderkamertje.
En jij zit stiekem op de wc te smartphonen zodat de juf het niet merkt.
quote:
Het genieten van oprechte boosheid of verdriet zal wel bij jouw culturele/religieuze achtergrond liggen.
Dat jij de puberale retoriek van iemand die het doden van linkse mensen goedpraat ziet als oprechte boosheid is een beetje dommig. Net als het klagen over links of rechts in het algemeen, trouwens. Dit heeft niets te maken met verdriet, dit is gewoon met het vingertje wijzen en van de situatie gebruik maken om lekker op links af te geven. Alsof 'links' 1 persoon is oid _O-
quote:
Ik ben wel begaan met de slachtoffers, met name de zwaar gewonden, die hun hele verdere leven met een dubbel trauma verder moeten.
Dit is nieuw en interessant.
quote:
Toe ik dat eerder schreef, zei een hier policor user : "fijn voor jou"
Oh, jij bent er ook al zo een. Lekker aanslagen zo inrichten zodat ze je eigen emotionele agenda nastreven.

"Het is allemaal de schuld van de rabobank" maar dan in een andere vorm, kortom.
Conscience do cost.
pi_170124152
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben in deze discussie zeker niet links, zelfs niet politiek correct. Ik ben voor een complete vluchtelingenstop, liefst inclusief oorlogsslachtoffers al realiseer ik me ook dat we daar nog geen goede oplossingen in de regio voor hebben.

Maar jij bent gewoon ziek in je kop, hoe hard je jezelf ook probeert te verdedigen. Jij bent het type idioot dat lachend 'fout' was geweest in de oorlog omdat je vindt dat de levens van 'jouw soort' en 'jouw geloof' meer waard zijn dan die met een ander huidskleurtje of kerk. Mensen als jij zijn geen haar beter dan mensen die extremistische moslims steunen en het ergste is dat je je zieke geest ook nog projecteert op je politieke 'tegenstanders'. Jij bent een gevaar voor onze samenleving met je populistische, segregerende en polariserende quatschverhalen.

Ongeacht wat je vindt van vluchtelingen en de motieven van mensen die hun helpen, ieder mensenleven is evenveel waard. Behalve dan die van de terroristen zelf, daar rouw ik geen seconde om.
Ach, hij is het soort 'mens' dat ook loopt te juichen bij een terroristische aanslag, omdat hij dan weer schaamteloos zijn haat tegen alles wat anders is kan etaleren. En in dezelfde post nog even gaat vermelden dat 'wegkijkers' hem daarom een racist zullen vinden. 0.0% zelfreflectie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170124177
quote:
10s.gif Op maandag 10 april 2017 11:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Meer komt er ook niet uit bij je, he. Alleen maar schelden.
Meer ben je niet waard, nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 10 april 2017 @ 11:33:13 #247
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170124243
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Voor de huilers hierboven, als jij voorstander bent van deze vluchtelingentsunami, ben jij in mijn ogen medeverantwoordelijk voor de ellende die Europa momenteel ondervind. Als mensen hun ogen maar blijven sluiten en naief zijn in de omgang en gedragingen van dat volk is het achteraf ook niet huilen als zij de dupe zijn geworden.

Als er een aanslag komt in Nederland en er vallen 20 doden waarvan 20 PVV'ers wat dan? Natuurlijk zal de linkse policor kliek stiekem genieten, al geven ze het niet toe, maar we weten allemaal dat de PVV'er dit niet gewenst heeft, hier bang voor is geweest en hiervoor meerdere malen voor Nazi uitgemaakt is geworden. Maar toch zijn zij dodelijke slachtoffers dankzij een links immigratie beleid. Als er dan mensen moeten omkomen hoop ik oprecht dat het vooral de linkse wegkijkers zijn, want dat is juist de groep die de ogen open moeten gaan. Dat is de groep die de realisten wegzet als racisten. Het is toch van de zotte dat een gedeelte van de samenleving wel alles eist en beslist, hier de vruchten van plukt (subsidies), maar de nadelen niet zou mogen ondervinden.

Ik hoop bij elk negatief vluchtelingen/moslim bericht waar weer iemand verkracht of vermoord is dat het een linkse policor is, en noem het maar extreem of ziekelijk, maar waarom zouden anderen politiek correcte idealen van een zelfbenoemde kliek elites worden opgedrongen en dan ook nog het slachtoffer te zijn van iets wat ze niet wensen.

Maar wel wederom mooi dat de kritiek en commentaar in geschrift op meer negatief commentaar kan rekenen bij sommige users dan dat de daden van moslim terroristen kunnen rekenen.
Dat je een specifieke groep mensen doodwenst was al duidelijk.

Misschien hoort dat bij de cultuur die je zo meent te moeten verdedigen.
wooblabalurg
  maandag 10 april 2017 @ 11:39:21 #248
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170124331
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:10 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het probleem met jouw argument is dat iedereen kan roepen dat Piet de beste is en dat ze handelen uit naam van Piet. Daar kan Piet niks aan doen en daarnaast scheer je iedereen die Piet de beste vindt (of ze nu ruiten ingooien of niet) over 1 kam.
Probleem is dat het boek van Piet de kleine pietermannen inspireert tot het wereldwijd ingooien van ruiten van hen die niet bij Piet horen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_170124401
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Voor de huilers hierboven, als jij voorstander bent van deze vluchtelingentsunami, ben jij in mijn ogen medeverantwoordelijk voor de ellende die Europa momenteel ondervind. Als mensen hun ogen maar blijven sluiten en naief zijn in de omgang en gedragingen van dat volk is het achteraf ook niet huilen als zij de dupe zijn geworden.

Als er een aanslag komt in Nederland en er vallen 20 doden waarvan 20 PVV'ers wat dan? Natuurlijk zal de linkse policor kliek stiekem genieten, al geven ze het niet toe, maar we weten allemaal dat de PVV'er dit niet gewenst heeft, hier bang voor is geweest en hiervoor meerdere malen voor Nazi uitgemaakt is geworden. Maar toch zijn zij dodelijke slachtoffers dankzij een links immigratie beleid. Als er dan mensen moeten omkomen hoop ik oprecht dat het vooral de linkse wegkijkers zijn, want dat is juist de groep die de ogen open moeten gaan. Dat is de groep die de realisten wegzet als racisten. Het is toch van de zotte dat een gedeelte van de samenleving wel alles eist en beslist, hier de vruchten van plukt (subsidies), maar de nadelen niet zou mogen ondervinden.

Ik hoop bij elk negatief vluchtelingen/moslim bericht waar weer iemand verkracht of vermoord is dat het een linkse policor is, en noem het maar extreem of ziekelijk, maar waarom zouden anderen politiek correcte idealen van een zelfbenoemde kliek elites worden opgedrongen en dan ook nog het slachtoffer te zijn van iets wat ze niet wensen.

Maar wel wederom mooi dat de kritiek en commentaar in geschrift op meer negatief commentaar kan rekenen bij sommige users dan dat de daden van moslim terroristen kunnen rekenen.
quote:
Als er een aanslag komt in Nederland en er vallen 20 doden waarvan 20 PVV'ers wat dan? Natuurlijk zal de linkse policor kliek stiekem genieten,
Doorgaans kan ik het meestal wel met je eens zijn maar je bent nu wel een beetje aan het doorschieten / doordraaien vrees ik.

Relativeren, proberen (zoveel mogelijk) realistisch te blijven,zaken opnieuw overwegen en van standpunt kunnen en willen veranderen.

Het hoort er allemaal bij.
pi_170124426
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:33 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat je een specifieke groep mensen doodwenst was al duidelijk.

Misschien hoort dat bij de cultuur die je zo meent te moeten verdedigen.
Ik wens niemand dood, ik wil dat niemand sterft. Maar blijkbaar is het binnenhalen van islamitisch tuig belangrijker dan mensenleven, dat is geen beslissing van mij dat is de beslissing van de linkse policor kliek. Als het aan mij lag waren de grenzen dicht, geen moslims, betekend ook geen doden door islamitisch geweld. Maar omdat door politiek correcte idealen Nederland in een wurggreep word gehouden door een schreeuwende minderheid hoop ik dat mits slachtoffers vallen in naam van de islam dit slachtoffers zijn die ook verantwoordelijk zijn voor de ongecontroleerde import.

Jullie vallen mij aan, maar val liever dat tuig aan wat al die doden op het geweten heeft, of de juichende moslims in Europa als er weer een islamitische aanslag is. Ongelooflijk, ik kan me beter bekeren tot moslim en dan wat ongelovigen omver rijden, dan kan ik op meer sympathie en verdediging rekenen van de linkse policor kliek hier op FOK. Ziekmakend vind ik jullie, het wegkijken is leuk geweest voor even, nu weer normaal doen aub.
  maandag 10 april 2017 @ 11:50:26 #251
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170124499
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik wens niemand dood, ik wil dat niemand sterft. Maar blijkbaar is het binnenhalen van islamitisch tuig belangrijker dan mensenleven, dat is geen beslissing van mij dat is de beslissing van de linkse policor kliek. Als het aan mij lag waren de grenzen dicht, geen moslims, betekend ook geen doden door islamitisch geweld. Maar omdat door politiek correcte idealen Nederland in een wurggreep word gehouden door een schreeuwende minderheid hoop ik dat mits slachtoffers vallen in naam van de islam dit slachtoffers zijn die ook verantwoordelijk zijn voor de ongecontroleerde import.

Jullie vallen mij aan, maar val liever dat tuig aan wat al die doden op het geweten heeft, of de juichende moslims in Europa als er weer een islamitische aanslag is. Ongelooflijk, ik kan me beter bekeren tot moslim en dan wat ongelovigen omver rijden, dan kan ik op meer sympathie en verdediging rekenen van de linkse policor kliek hier op FOK. Ziekmakend vind ik jullie, het wegkijken is leuk geweest voor even, nu weer normaal doen aub.
Dat iemand weigert mee te gaan in jouw paranoia betekent niet dat iemand wegkijkt.

Maar iedereen die niet een specifieke groep mensen doodwenst zoals jij is ziekmakend voor je.

Dan zou ik toch wel overwegen hulp van wat pro's aan te pakken.
wooblabalurg
pi_170124511
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]
Jullie vallen mij aan, maar val liever dat tuig aan wat al die doden op het geweten heeft, of de juichende moslims in Europa als er weer een islamitische aanslag is.
Ja, want dat keuren mensen die het niet met jou eens zijn automatisch allemaal goed!
quote:
Ongelooflijk, ik kan me beter bekeren tot moslim en dan wat ongelovigen omver rijden, dan kan ik op meer sympathie en verdediging rekenen van de linkse policor kliek hier op FOK. Ziekmakend vind ik jullie, het wegkijken is leuk geweest voor even, nu weer normaal doen aub.
Lekker huilend de slachtofferrol in en ondertussen met het vingertje blijven wijzen. Met aanstellers zoals jij zal er helaas nooit wat opgelost worden.
Conscience do cost.
pi_170124530
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat iemand weigert mee te gaan in jouw paranoia betekent niet dat iemand wegkijkt.

Maar iedereen die niet een specifieke groep mensen doodwenst zoals jij is ziekmakend voor je.

Dan zou ik toch wel overwegen hulp van wat pro's aan te pakken.
Hij wenst niemand dood. Je moet ook wat pro's inschakelen om je de Nederlandse taal machtig te maken, want als je dit al niet begrijpt...
pi_170124574
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:44 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[..]

Doorgaans kan ik het meestal wel met je eens zijn maar je bent nu wel een beetje aan het doorschieten / doordraaien vrees ik.

Relativeren, proberen (zoveel mogelijk) realistisch te blijven,zaken opnieuw overwegen en van standpunt kunnen en willen veranderen.

Het hoort er allemaal bij.
Ik wens niemand dood of zo, maar als er mensen omkomen met aanslagen dan heb je twee type mensen, voorstanders van ongecontroleerde moslim immigratie en tegenstanders. Het is toch normaal dat als er dan doden vallen (nogmaals ik hoop dat er 0 doden vallen) dat je dan hoopt/vind dat degene die verantwoordelijk zijn voor de ongecontroleerde migratie eerder slachtoffer mogen zijn dan mensen die hier niet om gevraagd hebben en zich hier tegen verzetten. Als een PVV'er slachtoffer word en dan word door familie en vrienden geroepen wat voor een ellende de islam tsunamie met zich meebrengt krijgt die familie meteen de stempel racisten en nazi's. Zelfs als ze slachtoffer zijn geworden, en dat gebeurd door het volk wat maar blijft ontkennen en wegkijken, nou eens zien of ze nog wegkijken als hun familie/vrienden/kennissen slachtoffer zijn geworden van de islamtsunami.

Femke Halsema heeft jarenlang nooit een negatief woord geroepen over Marokkanen, totdat ze de kamer uit was en opeens geconfronteerd werd met de werkelijkheid mbt. Marokkanen en zelf eens het slachtoffer was. Het was voor de eerste keer dat ik haar negatief hoorde praten over dat volk. Sommige mensen moeten eens wakker geschud worden, en bij de linkse kliek is het vooral als zij het niet meemaken bestaat het niet, dus laat ze het eens maar meemaken waar rechts al jaren voor waarschuwt.
  maandag 10 april 2017 @ 11:55:20 #255
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170124588
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hij wenst niemand dood. Je moet ook wat pro's inschakelen om je de Nederlandse taal machtig te maken, want als je dit al niet begrijpt...
Als er mensen dood gaan wenst hij een specifieke groep mensen de dood toe.

Misschien hoort dat echt bij jullie cultuur dat zoiets normaal is om te zeggen. Ik vind het maar raar.

Hoop ook dat mensen zoals jullie zich verontschuldigen voor jullie uitspraken zodat ik zeker weet dat zij niet zo zijn. Anders zijn ze natuurlijk wel zo.
wooblabalurg
pi_170124649
Dus de heer Koekwous hoopt dat 'linkse policors' omkomen bij een aanslag, maar claimt in diezelfde post dat het de linksen zijn die genieten als er twintig PVV'ers slachtoffer worden van een aanslag?

Splinter en balk enzo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170124657
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat iemand weigert mee te gaan in jouw paranoia betekent niet dat iemand wegkijkt.

Maar iedereen die niet een specifieke groep mensen doodwenst zoals jij is ziekmakend voor je.

Dan zou ik toch wel overwegen hulp van wat pro's aan te pakken.
Waar zeg ik dat ik mensen ziekmakend vind omdat ze niet mensen doodwensen?

Nee wat ik ziekmakend vind is dat continue na elke aanslag of negatief moslim bericht er een legertje ontkenners op FOK verschijnt die geen enkel inhoudelijk argument over de misdaad kunnen geven, maar zich liever concentreren op de mensen die een kritisch geluid laten horen.

Dus doden of slachtoffers in naam van een geloof zijn minder waard dan wat forum berichten met een kritisch randje in de ogen van sommigen hier.

Hetzelfde zie je in de samenleving, de aanslagen en het islamitisch geweld/overlast is een dagelijkse standaard en geen woord vanuit de moslimgemeenschap behalve 2/3 ontken moslims. Je hoort ze niet, je ziet ze niet, niks. Maar dan komt er opeens kritiek op de islam, of gebeurd er iets wat tegen de islam gericht is, en zie daar, met duizenden tegelijk de straat op, aangifte doen, schreeuwen, ophef, speciale nieuwsuitzendingen, islamofobie roepen etc.

En wederom weegt kritiek op de islam van ongelovigen zwaarder in de ogen van een moslim dan een "radicaal" die in naam van de islam ongelovigen dood. Raar, dat er geen kritiek is op de mensen die het geloof kapen en dood en verderf zaaien, maar een negatief stukje in een krant of een tekening zoveel ophef kan maken, omdat ze zich dan opeens beledigd voelen.

Dubbele agenda's van mensen met dubbele standaarden.
  maandag 10 april 2017 @ 12:03:33 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170124745
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik wens niemand dood, ik wil dat niemand sterft. Maar blijkbaar is het binnenhalen van islamitisch tuig belangrijker dan mensenleven, dat is geen beslissing van mij dat is de beslissing van de linkse policor kliek. Als het aan mij lag waren de grenzen dicht, geen moslims, betekend ook geen doden door islamitisch geweld. Maar omdat door politiek correcte idealen Nederland in een wurggreep word gehouden door een schreeuwende minderheid hoop ik dat mits slachtoffers vallen in naam van de islam dit slachtoffers zijn die ook verantwoordelijk zijn voor de ongecontroleerde import.

Jullie vallen mij aan, maar val liever dat tuig aan wat al die doden op het geweten heeft, of de juichende moslims in Europa als er weer een islamitische aanslag is. Ongelooflijk, ik kan me beter bekeren tot moslim en dan wat ongelovigen omver rijden, dan kan ik op meer sympathie en verdediging rekenen van de linkse policor kliek hier op FOK. Ziekmakend vind ik jullie, het wegkijken is leuk geweest voor even, nu weer normaal doen aub.
Laat ik dan nog maar eens benadrukken dat niet alleen 'linkse wegkijkers' van jouw teksten walgen. Ik ben redelijk rechts georiënteerd en vind ook, net als jij, dat de tijd van wegkijken voorbij is. Als de situatie in Zweden ons iets toont, dan is het wel dat het de hoogste tijd is voor een andere benadering van de vluchtelingenproblematiek. Radicale volksmenners zullen namelijk van elk klein misstandje gebruik blijven maken om meer gematigde moslims in hun kamp te krijgen. Net zoals Wilders alles aanwendt om Nederlanders in zijn kamp te krijgen.

Wat jij daarin echt niet snapt, is dat het probleem van radicalisering niet eenzijdig is. Polarisering en radicalisering gaan hand in hand, zijn tot op zekere hoogte aan elkaar verbonden en versterken elkaar. Één van de dingen die we in elk geval moeten doen om de situatie te de-escaleren, is (zoals je zelf al zegt) even normaal doen. Stoppen met polariseren, want daar spinnen alleen de meest extreme denkgroepen garen bij, iedereen met gezond verstand wordt daar slachtoffer van.

Dat betekent:
- Niet schelden
- Niet doodwensen
- Niet de confrontatie opzoeken met grote groepen waarvan slechts een deel 'fout' is
- Wel de dialoog aangaan met gematigde Moslims en nieuwkomers
- Wel met harde maatregelen de vluchtelingenstroom indammen
- Wel mensen die misbruik maken van het systeem keihard het land uitflikkeren
- Wel meer werk maken van opvang in de regio
- Wel mensen (die oorlogsvluchteling zijn uit gebieden waar de radicale Islam een probleem is) structureel monitoren

Gewoon, normale maatregelen instellen die nodig zijn om het probleem op te lossen, zonder dat je het probleem groter maakt met zinloze verwijten en verdere polarisatie.
pi_170124759
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
Dus de heer Koekwous hoopt dat 'linkse policors' omkomen bij een aanslag, maar claimt in diezelfde post dat het de linksen zijn die genieten als er twintig PVV'ers slachtoffer worden van een aanslag?

Splinter en balk enzo.
Verdraai maar lekker de woorden, laat maar denken dat ik het zo bedoel. Samen met de rest van het ziekelijk linkse volk hier.

Ik wens niemand dood, zoals ik al 10x heb aangeven in dit topic, alleen als er dan doden moeten vallen en ik zou de keuze hebben zou ik het eerlijker vinden als ook de mensen die kiezen voor deze ellende ook het slachtoffer zouden worden.

We zeggen het anders, als er een roker is en een niet roker, hoop ik dat die roker sterft aan longkanker ipv. die niet roker die alleen onbewust en ongewild heeft meegerookt de laatste jaren.

Wens ik dan alle rokers dood, of ben ik dan van mening dat mensen die de schade aanrichten er ook zelf de dupe van moeten zijn.

Maar blijf maar alles verdraaien hier, hand in hand met die andere ontkenners hier. Ik zou even mijn post rapporteren anders, wie weet krijg ik wel een ban voor doodverwensingen, ik betwijfel het zelf.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 10-04-2017 12:15:40 ]
pi_170124794
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Verdraai maar lekker de woorden, laat maar denken dat ik het zo bedoel. Samen met de rest van het ziekelijk linkse volk hier.

Ik wens niemand dood, zoals ik al 10x heb aangeven in dit topic, alleen als er dan doden moeten vallen en ik zou de keuze hebben zou ik het eerlijker vinden als ook de mensen die kiezen voor deze ellende ook het slachtoffer zouden worden.
En jij hebt niet het idee dat er iets mis is met die gedachte? Jij vindt dat heel normaal?

Want persoonlijk hoop ik helemaal niet dat PVV'ers om het leven indien er een aanslag wordt gepleegd. Iets wat jij wel schijnt te denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170124817
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij hebt niet het idee dat er iets mis is met die gedachte? Jij vindt dat heel normaal?

Want persoonlijk hoop ik helemaal niet dat PVV'ers om het leven indien er een aanslag wordt gepleegd. Iets wat jij wel schijnt te denken.
Wees dan een vent en reageer ook op de rest.
  maandag 10 april 2017 @ 12:10:43 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170124858
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Knipknip
Het mooie is wel dat jij ontzettend veel moeite doet om jezelf te diskwalificeren als iemand die alleen maar bezig is met polariseren. Je reageert alleen op degene die jij 'links' vindt, maar degene die in principe (zei het genuanceerd) in jouw kamp zitten en op je teksten kotsen, die laat je links (no pun) liggen.

Volgens mij is het vrij duidelijk dat beide kanten van het spectrum (op een enkele mede-idioot na) het niet met je eens zijn. En toch is dat in jouw hoofd een links probleem?
pi_170124863
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 10:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Deze mafkees heeft een voorkeur voor wie er dood mag gaan.

Uit wat voor zieke cultuur kom jij en wat voor verrot geloof hang jij aan. :D
Ik ken een hele religie die wat dat betreft een voorkeur heeft. Maar daar word dan weer lacherig over gedaan.

Vaak door mensen die die religie zelf aanhangen en naive gutmenchen.
Lol
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170124881
Ok, ander voorbeeld voor het volk wat zich zelf toch ziet als hoger opgeleid hier:

Je hebt twee mensen, een roker en een niet roker, er gaat er één dood aan longkanker, dat is helaas het gevolg van roken. Wie moet er sterven, de roker, die jarenlang een pakje per dag rookte, of de niet roker, die onbewust en ongewild jaren heeft meegerookt terwijl hij hier altijd op tegen was.

Ik mag dus niet zeggen dat ik vind dat in het geval als iemand sterft het die roker is. Hij heeft ervoor gekozen om te roken en het risico te nemen om te sterven aan longkanker, die niet roker heeft er niet voor gekozen maar is wel jarenlang het rookgedrag van andere opgedrongen geworden.

Wat is er zo raar dat ik vind dat dit ook voor de asieltsunami geld? En laten we eerlijk zijn, met bovenstaand voorbeeld mbt. die roker zijn jullie het natuurlijk eens, maar aangezien het hier stikt van de wegkijkers voelen jullie je nu opeens aangevallen en proberen sommigen toe te geven aan hun eigen waanideeën en roepen dat ik alle policors doodwens. Als we nog even blijven door discussiëren word ik dadelijk al vergeleken met Breivik en word ik in staat geacht zelf zo'n gruweldaad te plegen.
pi_170124895
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wees dan een vent en reageer ook op de rest.
Dat doen ze nooit, zo gaat de discussie met deze kliek al jaren, alleen woordjes en zinnetjes eruit halen zodat ze alles in een andere context kunnen plaatsen en je afschilderen als een racistische crimineel. En als je vraagt om de rest te lezen is het "te lang lees ik niet'' of "ik lees geen racistische onzin".
  maandag 10 april 2017 @ 12:14:40 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170124910
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ok, ander voorbeeld voor het volk wat zich zelf toch ziet als hoger opgeleid hier:

Je hebt twee mensen, een roker en een niet roker, er gaat er één dood aan longkanker, dat is helaas het gevolg van roken. Wie moet er sterven, de roker, die jarenlang een pakje per dag rookte, of de niet roker, die onbewust en ongewild jaren heeft meegerookt terwijl hij hier altijd op tegen was.

Ik mag dus niet zeggen dat ik vind dat in het geval als iemand sterft het die roker is. Hij heeft ervoor gekozen om te roken en het risico te nemen om te sterven aan longkanker, die niet roker heeft er niet voor gekozen maar is wel jarenlang het rookgedrag van andere opgedrongen geworden.

Wat is er zo raar dat ik vind dat dit ook voor de asieltsunami geld? En laten we eerlijk zijn, met bovenstaand voorbeeld mbt. die roker zijn jullie het natuurlijk eens, maar aangezien het hier stikt van de wegkijkers voelen jullie je nu opeens aangevallen en proberen sommigen toe te geven aan hun eigen waanideeën en roepen dat ik alle policors doodwens. Als we nog even blijven door discussiëren word ik dadelijk al vergeleken met Breivik en word ik in staat geacht zelf zo'n gruweldaad te plegen.
En als die niet-roker nu een seriemoordende pedofiel is en die roker zich dagelijks inzet in het verzorgingstehuis als vrijwilliger?

Wat dan? En waar ligt de grens?
pi_170124933
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En als die niet-roker nu een seriemoordende pedofiel is en die roker zich dagelijks inzet in het verzorgingstehuis als vrijwilliger?

Wat dan? En waar ligt de grens?
Dat heeft er direct toch niets mee te maken?
pi_170124942
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik ken een hele religie die wat dat betreft een voorkeur heeft. Maar daar word dan weer lacherig over gedaan.

Vaak door mensen die die religie zelf aanhangen en naive gutmenchen.
Lol
Maar misschien vindt hij alle moslims ook wel mafkezen, weet jij veel.
pi_170124954
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En als die niet-roker nu een seriemoordende pedofiel is en die roker zich dagelijks inzet in het verzorgingstehuis als vrijwilliger?

Wat dan? En waar ligt de grens?
De vraag is simpel, 2 man, een roker en een niet roker, er gaat er één sterven aan longkanker, door bewust te roken of onbewust mee te roken, wat zou het meest rechtvaardige zijn?

Nou geen dingen erbij verzinnen over de stand van de zon of de achtergrond van de mensen, het gaat om een daad en de gevolgen van die daad, en niet de gevolgen van andere daden.

Wie zou er dan moeten sterven aan longkanker? Kom op, jullie weten het antwoord wel?
pi_170124968
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

We zeggen het anders, als er een roker is en een niet roker, hoop ik dat die roker sterft aan longkanker ipv. die niet roker die alleen onbewust en ongewild heeft meegerookt de laatste jaren.

Wens ik dan alle rokers dood, of ben ik dan van mening dat mensen die de schade aanrichten er ook zelf de dupe van moeten zijn.
Ik heb nergens beweerd dat jij iedereen dood wil hebben.

Blijf het verder een vreemde gedachtegang vinden. Als er een aanslag wordt gepleegd, dan hoop jij dat de slachtoffers links zijn. Dat is best ziek. Maar bijzonder genoeg heb je dat zelf niet door.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 april 2017 @ 12:19:21 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_170124970
mij boeit de politieke achtergrond van een slachtoffer van een mogelijke terrorist eigenlijk geen ene tyfus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_170124984
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wie zou er dan moeten sterven aan longkanker? Kom op, jullie weten het antwoord wel?
Verlaat nou maar gewoon het topic. Redden wat je redden kan. Islam is inderdaad vervelend en moet wat aan gedaan worden. Sujetten zoals jij die hun cool niet kunnen houden staan dat alleen maar in de weg.
Conscience do cost.
pi_170124996
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Verlaat nou maar gewoon het topic. Redden wat je redden kan. Islam is inderdaad vervelend en moet wat aan gedaan worden. Sujetten zoals jij die hun cool niet kunnen houden staan dat alleen maar in de weg.
Niet volgens hervormers binnen Islam. Volgens hen staan wegkijkers en goedpraters in de weg. En hen geloof ik toch eerder.
pi_170125003
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat jij iedereen dood wil hebben.

Blijf het verder een vreemde gedachtegang vinden. Als er een aanslag wordt gepleegd, dan hoop jij dat de slachtoffers links zijn. Dat is best ziek. Maar bijzonder genoeg heb je dat zelf niet door.
Geef eens antwoord op mijn vraag, dat geld voor allen hier, net zo hard en massaal binnen enkele minuten mij voorzien van een hoop reacties. En nu gooi ik toch een mooi ander voorbeeld in het gesprek en het word massaal genegeerd en opeens is de helft gevlogen hier?

Ik wil een antwoord, wie verdiend het meer om te sterven aan longkanker, een roker of een niet roker, simpele vraag.
pi_170125015
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet volgens hervormers binnen Islam. Volgens hen staan wegkijkers en goedpraters in de weg. En hen geloof ik toch eerder.
Dat staat het zeker. Net als jankorgels die alles zien als persoonlijke anti-links propaganda. Als die mensen nou gewoon even hun waffel houden kunnen de volwassenen proberen het dilemma op te lossen.
Conscience do cost.
  maandag 10 april 2017 @ 12:23:00 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170125018
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat heeft er direct toch niets mee te maken?
Zeker wel. Een mens is meer dan alleen roker of niet-roker.

Net als dat een mens meer is dan alleen terrorist of medewerker in een asielzoekerscentrum.

Of beoordeel jij iedereen maar op 1 aspect van hun leven? En hoe kies je dan waarop je beoordeelt? Is dat elke dag anders op basis van je thema van de dag?
pi_170125054
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zeker wel. Een mens is meer dan alleen roker of niet-roker.

Net als dat een mens meer is dan alleen terrorist of medewerker in een asielzoekerscentrum.

Of beoordeel jij iedereen maar op 1 aspect van hun leven? En hoe kies je dan waarop je beoordeelt? Is dat elke dag anders op basis van je thema van de dag?
Omdat dit allemaal niet zaken zijn die direct betrekking hebben tot het aankomen op het punt van het dilemma.

En nee, normaal gesproken niet.
pi_170125063
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Verlaat nou maar gewoon het topic. Redden wat je redden kan. Islam is inderdaad vervelend en moet wat aan gedaan worden. Sujetten zoals jij die hun cool niet kunnen houden staan dat alleen maar in de weg.
Kom op, geef eens antwoord, weer een ontkenner. Waar zijn die praatjes van net? Net was het een massale aanval, nu word ik verzocht om weg te gaan en opeens kan er niemand meer inhoudelijk reageren op mijn vraag? Wel erg selectief in discussie voeren zijn ze hier?
pi_170125090
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op mijn vraag, dat geld voor allen hier, net zo hard en massaal binnen enkele minuten mij voorzien van een hoop reacties. En nu gooi ik toch een mooi ander voorbeeld in het gesprek en het word massaal genegeerd en opeens is de helft gevlogen hier?

Ik wil een antwoord, wie verdiend het meer om te sterven aan longkanker, een roker of een niet roker, simpele vraag.
Geen van beiden. Hier heb je je antwoord. En nu?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170125092
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Kom op, geef eens antwoord, weer een ontkenner.
Antwoord op wat? Dit is de eerste keer dat je mij quote.
quote:
Waar zijn die praatjes van net? Net was het een massale aanval, nu word ik verzocht om weg te gaan en opeens kan er niemand meer inhoudelijk reageren op mijn vraag? Wel erg selectief in discussie voeren zijn ze hier?
Waar heb je het allemaal over? :') Daarom is het dus beter dat je je er buiten houdt. Islam moet aangepakt worden maar knaapjes zoals jij maken dat alleen maar moeilijker. Ik heb al uitgelegd waarom.
Conscience do cost.
pi_170125115
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zeker wel. Een mens is meer dan alleen roker of niet-roker.

Net als dat een mens meer is dan alleen terrorist of medewerker in een asielzoekerscentrum.

Of beoordeel jij iedereen maar op 1 aspect van hun leven? En hoe kies je dan waarop je beoordeelt? Is dat elke dag anders op basis van je thema van de dag?
Het gaat over sterven aan de gevolgen van een bepaalde actie, in dit geval roken of meeroken. Alle andere factoren tellen niet mee, hoeveel mee rokers sterven jaarlijks wel niet aan de gevolgen van longkanker door het meeroken, terwijl dit misschien mensen zijn die 4 dagen per week vrijwilligerswerk doen, of hun leven lang gevochten hebben voor de zwakkere in de samenleving. Longkanker houd daar geen rekening mee.

Alleen TheJanitor heeft het blijkbaar door, en ziet hier ook dat de grote bekken brigade wat mij een tiental minuten geleden zo massaal deden afvallen nu opeens loopt te ontwijken, ontkennen en te negeren.

Er zijn geen extra factoren, er hoeft geen rekening gehouden te worden met het weer. Het gaat om één ding, iemand gaat longkanker krijgen, wie verdiend het meer, de roker, of de meeroker die onbewust en ongewild jaren heeft meegerookt.

De vraag is simpel, het antwoord ook:

- De roker
- De niet roker

Kom op, heb eens het lef om eerlijk antwoord te geven, jullie weten het antwoord, maar het probleem is dat het geven van het antwoord meteen mijn gelijk aantoont, en dat kunnen velen hier maar niet verkroppen.
  maandag 10 april 2017 @ 12:29:16 #282
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170125125
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat dit allemaal niet zaken zijn die direct betrekking hebben tot het aankomen op het punt van het dilemma.

En nee, normaal gesproken niet.
Dan is het dus een onmogelijke vraag om op te antwoorden als je de wereld niet ééndimensionaal bekijkt.

Maar dat is voor de vraagsteller niet te begrijpen, want hij leeft in diezelfde ene dimensie.

Dat geldt ook voor de betreffende persoon die hier overleden is. Zij zette zich in om het beter te maken voor vluchtelingen. Dat is geen misdaad, dat deed zij vanuit de juiste motieven. Haar dood om die reden prima vinden is best ziekelijk. Misschien was zij politiek wel heel kritisch op de vluchtelingenstroom, of niet en stond ze wekelijks met een 'Welkom' bord bij het vliegveld.

Misschien sloeg ze haar kinderen wel, of was ze een voorbeeldmoeder die ook nog voor haar eigen bejaarde ouders zorgde. Wie ben jij, of welke koekwaus dan ook, om haar leven meer of minder waard te vinden dan een ander, op basis van 0,0 gegevens?
pi_170125148
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Geen van beiden. Hier heb je je antwoord. En nu?
In de linkse droomwereld vol regenbogen en dansende roze beertjes werkt dat misschien. In de werkelijkheid moet je de gevolgen ondervinden van ja daden, rook je dan maak je kans op longkanker, dan kun je schreeuwen, huilen en roepen, het is je eigen schuld.

i.t.t. die mensen die niet roken maar toch sterven aan longkanker, omdat anderen jarenlang in de buurt van deze mensen gerookt hebben.

Dus de vraag is en blijft simpel, als er dan toch één iemand moet sterven aan longkanker, wie verdiend het dan meer dan de ander?
pi_170125192
Echt. Dit rokersverhaal :') Wat een anti-intellectuele ellende.
Conscience do cost.
pi_170125218
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]


Dubbele agenda's van mensen met dubbele standaarden.
Dit ja.
Jij doet een uitspraak waar bepaalde mensen die dat op een bepaalde manier lezen, als verontwaardigend oppakken en word jij aan de schandpaal genageld. Gek genoeg zijn die zelfde mensen niet of nauwelijks verontwaardigd bij de continu mens onterende uitspraken of handelingen van een bepaalde religie.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170125251
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Gek genoeg zijn die zelfde mensen niet of nauwelijks verontwaardigd bij de continu mens onterende uitspraken of handelingen van een bepaalde religie.
Heb je een voorbeeld van iemand die in dit topic het gedrag van die religie toejuicht dan? Of is dat wederom een fantasie bedacht uit lust voor anti-islam/links propaganda.
Conscience do cost.
  maandag 10 april 2017 @ 12:36:09 #287
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170125253
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit ja.
Jij doet een uitspraak waar bepaalde mensen die dat op een bepaalde manier lezen, als verontwaardigend oppakken en word jij aan de schandpaal genageld. Gek genoeg zijn die zelfde mensen niet of nauwelijks verontwaardigd bij de continu mens onterende uitspraken of handelingen van een bepaalde religie.
Ik voel mij niet aangesproken. Ik verzet me alleen tegen zinloze polarisatie aan beide kanten van de discussie.
pi_170125259
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan is het dus een onmogelijke vraag om op te antwoorden als je de wereld niet ééndimensionaal bekijkt.

Maar dat is voor de vraagsteller niet te begrijpen, want hij leeft in diezelfde ene dimensie.

Dat geldt ook voor de betreffende persoon die hier overleden is. Zij zette zich in om het beter te maken voor vluchtelingen. Dat is geen misdaad, dat deed zij vanuit de juiste motieven. Haar dood om die reden prima vinden is best ziekelijk. Misschien was zij politiek wel heel kritisch op de vluchtelingenstroom, of niet en stond ze wekelijks met een 'Welkom' bord bij het vliegveld.

Misschien sloeg ze haar kinderen wel, of was ze een voorbeeldmoeder die ook nog voor haar eigen bejaarde ouders zorgde. Wie ben jij, of welke koekwaus dan ook, om haar leven meer of minder waard te vinden dan een ander, op basis van 0,0 gegevens?
Je kijkt er gewoon verkeerd tegenaan. Maar dat kan.
  Eindredactie Games maandag 10 april 2017 @ 12:36:54 #289
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170125266
Alles is de schuld van de policors. Was dat al gezegd?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 10 april 2017 @ 12:38:13 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170125286
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je kijkt er gewoon verkeerd tegenaan. Maar dat kan.
Ja, ik denk er te veel over na, nuance is een misdaad in deze discussie. Dat blijkt wel.
pi_170125323
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld van iemand die in dit topic het gedrag van die religie toejuicht dan? Of is dat wederom een fantasie bedacht uit lust voor anti-islam/links propaganda.
Waar zegt hij toejuichen dan? Stop een met het verzinnen van dingen... wat een fantasie.
pi_170125334
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waar zegt hij toejuichen dan? Stop een met het verzinnen van dingen... wat een fantasie.
Je kijkt er gewoon verkeerd tegenaan. Maar dat kan.
Conscience do cost.
pi_170125342
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Je kijkt er gewoon verkeerd tegenaan. Maar dat kan.
Zucht.
pi_170125354
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld van iemand die in dit topic het gedrag van die religie toejuicht dan? Of is dat wederom een fantasie bedacht uit lust voor anti-islam/links propaganda.
Verdraai het nu niet. Waar zeg ik toejuichen? Ik heb het over de selectieve verontwaardiging, iets wat ik zeer opvallend vind.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170125363
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:42 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Verdraai het nu niet. Waar zeg ik toejuichen?
Ik probeer op je level te komen dus overdrijf ik ook.
quote:
Ik heb het over de selectieve verontwaardiging, iets wat ik zeer opvallend vind.
Ja. Voorbeeld? Wie downplayed de aanslag precies?
Conscience do cost.
pi_170125373
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik voel mij niet aangesproken. Ik verzet me alleen tegen zinloze polarisatie aan beide kanten van de discussie.
Een dappere maar tevens hopeloze helden poging.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170125378
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan is het dus een onmogelijke vraag om op te antwoorden als je de wereld niet ééndimensionaal bekijkt.

Maar dat is voor de vraagsteller niet te begrijpen, want hij leeft in diezelfde ene dimensie.

Dat geldt ook voor de betreffende persoon die hier overleden is. Zij zette zich in om het beter te maken voor vluchtelingen. Dat is geen misdaad, dat deed zij vanuit de juiste motieven. Haar dood om die reden prima vinden is best ziekelijk. Misschien was zij politiek wel heel kritisch op de vluchtelingenstroom, of niet en stond ze wekelijks met een 'Welkom' bord bij het vliegveld.

Misschien sloeg ze haar kinderen wel, of was ze een voorbeeldmoeder die ook nog voor haar eigen bejaarde ouders zorgde. Wie ben jij, of welke koekwaus dan ook, om haar leven meer of minder waard te vinden dan een ander, op basis van 0,0 gegevens?
Waar gaaf ik aan dat ik haar dood prima vind? Ik vind alle doden erg, maar als er dan iemand omkomt die mede verantwoordelijk was voor de ellende, vind ik het een hele zware wake up call, ondanks dat ik het verschrikkelijk vind. Maar hier word je meteen weggezet als iemand die alle linkse policors dood wilt zien.

We hebben duizenden voorbeelden, maar het past wederom niet in de linkse policor straat dat ze de gevolgen van hun beleid zelf moeten ondervinden, de linkse policor kliek wilt de AZC's, en duwen ze bij de mensen die er niet om gevraagd hebben. Ik en anderen kiezen niet voor dit beleid, wij willen dit niet, wij willen in vrede kunnen leven zonder dat je elke vrachtwagen nu maar in de gaten moet houden. De linkse kliek kiest voor dit beleid, zij zijn verantwoordelijk voor alle voor en zeer zeker ook nadelen ten behoeve van de islamtsunami. En we weten allemaal dat er nog slachtoffers gaan vallen, omdat we deze linkse tactiek blijven hanteren. Nou als er dan slachtoffers vallen (ik hoop van niet, maar ze gaan er nog komen) dan hoop ik dat die slachtoffers vallen in de groep van de mensen die ook voorstander zijn van deze ellende en niet in de groep mensen die er al jarenlang voor waarschuwen.

Dat mensen mij dan wegzetten als een gek die alle policors dood wil moeten ze zelf weten, mijn punt is allang gemaakt door het wederom massaal negeren van het sigaretten voorbeeld of erom heen te draaien.

En praat niet over de waarde van een mensenleven, een mensenleven moet ten alle tijden meer waard zijn dan een geschreven radicale ideologie van 1400 jaar oud met miljoenen doden, en miljoenen onderdrukkingen op het geweten. Maar het hele probleem is dat mensen meer waarde geven aan die ideologie, en daarbij nog een grote groep meer waarde geven aan de gevoelens van de volgers van die ideologie dan dat ze geven aan een mensenleven.
pi_170125399
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik probeer op je level te komen dus overdrijf ik ook.

[..]

Ja. Voorbeeld? Wie downplayed de aanslag precies?
Waar overdrijf ik volgens jou? Geef eens concrete voorbeelden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170125407
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Waar gaaf ik aan dat ik haar dood prima vind? Ik vind alle doden erg, maar als er dan iemand omkomt die mede verantwoordelijk was
Verantwoordelijk hoe? Door mensen te helpen? :')
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 12:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Waar overdrijf ik volgens jou? Geef eens concrete voorbeelden.
Nuh. Geef maar eens concrete voorbeelden van jouw eerdere leugentje.
Conscience do cost.
  maandag 10 april 2017 @ 12:45:37 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170125423
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Waar gaaf ik aan dat ik haar dood prima vind? Ik vind alle doden erg, maar als er dan iemand omkomt die mede verantwoordelijk was voor de ellende, vind ik het een hele zware wake up call, ondanks dat ik het verschrikkelijk vind. Maar hier word je meteen weggezet als iemand die alle linkse policors dood wilt zien.

We hebben duizenden voorbeelden, maar het past wederom niet in de linkse policor straat dat ze de gevolgen van hun beleid zelf moeten ondervinden, de linkse policor kliek wilt de AZC's, en duwen ze bij de mensen die er niet om gevraagd hebben. Ik en anderen kiezen niet voor dit beleid, wij willen dit niet, wij willen in vrede kunnen leven zonder dat je elke vrachtwagen nu maar in de gaten moet houden. De linkse kliek kiest voor dit beleid, zij zijn verantwoordelijk voor alle voor en zeer zeker ook nadelen ten behoeve van de islamtsunami. En we weten allemaal dat er nog slachtoffers gaan vallen, omdat we deze linkse tactiek blijven hanteren. Nou als er dan slachtoffers vallen (ik hoop van niet, maar ze gaan er nog komen) dan hoop ik dat die slachtoffers vallen in de groep van de mensen die ook voorstander zijn van deze ellende en niet in de groep mensen die er al jarenlang voor waarschuwen.

Dat mensen mij dan wegzetten als een gek die alle policors dood wil moeten ze zelf weten, mijn punt is allang gemaakt door het wederom massaal negeren van het sigaretten voorbeeld of erom heen te draaien.

En praat niet over de waarde van een mensenleven, een mensenleven moet ten alle tijden meer waard zijn dan een geschreven radicale ideologie van 1400 jaar oud met miljoenen doden, en miljoenen onderdrukkingen op het geweten. Maar het hele probleem is dat mensen meer waarde geven aan die ideologie, en daarbij nog een grote groep meer waarde geven aan de gevoelens van de volgers van die ideologie dan dat ze geven aan een mensenleven.
Nou ja, als je het zo stelt....

Dan vind ik je nog steeds een polariserende idioot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')