abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 april 2017 @ 11:00:10 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170060350
Moest Bannon hierom weg?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170060820
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 09:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het zit hier ineens vol militaire experts

Interessant :)
FokForum zit altijd vol 'experts', op elk gebied, maar het inhoudelijk post-niveau blijft bedroevend laag :s)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_170060880
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:35:56 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170060912
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 10:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Het gas dat bij deze aanval is gebruikt toch juist niet?
Volgens mij alles. Waarom zouden ze Assad de beschikking geven over welke soort gifgas dan ook?
Overigens is algemeen bekend dat de rebellen ook gifgas hebben. Hadden ze iig in 2013 al.

Maar welk gifgas was het dan? Sarin strookt niet met wazige wolken en een vieze geur is mij verteld. Sarin zou onzichtbaar en geurloos zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170060920
Dagelijks hoekje Trump personeelszaken.

Nominatie:

Under Secretary for Policy at the Department of Transportation

Derek Kan
* General Manager at Lyft
* Member of the Board at Amtrak
* Fmr. Director of Strategy at GenapSys Biotech
* Fmr. Consultant for Technology, Utilities, and Biotech Industries at Bain & Company
* Fmr. Advisor at Elliott Management
* Fmr. Policy Advisor to the Senate Republican Leader
* Fmr. Chief Economist for the Senate Republican Policy Committee
* Fmr. Budget Analyst for Department of Defense and Veterans Affairs programs at the White House Office of Management and Budget
* B.Sc. in Business Administration from the University of Southern California, M.Sc. in Economic History from the London School of Economics, MBA from the Stanford University Graduate School of Business

andere namen op de shortlist waren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geinstalleerd, o.a.:

Deputy Assistant Secretary for Fish, Wildlife and Parks at the Department of the Interior

Aurelia Skipwith
* Co-founder of AVC Global Agriculture Technology
* Fmr. Assistant Corporate Counsel at Alltech Inc.
* Fmr. Consultant to the U.S. Agency for International Development
* Fmr. Consultant on intellectual property rights and regulatory compliance at the Department of Agriculture
* Fmr. Manager for Sustainable Agriculture Partnership at Monsanto
* Fmr. Lab Technician at Monsanto
* B.Sc. in Biology from Howard University, M.Sc. in Animal Sciences and Molecular Genetics from Purdue University, J.D. from the University of Kentucky College Of Law

.
Deputy Assistant Secretary for Land and Minerals Management

Katharine MacGregor
* Senior Staff Member for Onshore and Offshore Energy and Federal Lands Production on the Energy and Mineral Resources Subcommittee at the U.S. Congress
* Member of Securing America's Future Energy
* Fmr. Senior Staff Member in Energy Policy on the House Natural Resources Committee at the U.S. Congress
* Fmr. Legislative Director for the Majority Leader at the U.S. Congress
* Fmr. Senior Staff Member in Renewable Energy and Energy Policy on the Natural Resources Committee's Energy subcommittee at the U.S. Congress
* Fmr. Legislative Assistant at the U.S. Congress
* B.A. in American History from the University of Pennsylvania, B.A. in Classical Studies from the University of Pennsylvania
----

Op de Trump agenda staat vandaag dag 2 met de Chinese President, en de Senaat stemt in met Neil Gorsuch als Supreme Court Justice
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:45:30 #31
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170061079
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 10:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is in zoverre relevant dat ze (vooral Milo en PJW) een enorme schare veelal jonge die hard Trump fans vertegenwoordigen die nu zwaar over de zeik zijn.
Mja, maar je ziet wel dat deze ''opiniemakers'' in rap tempo volgers aan het verliezen zijn, juist omdat ze zo emotioneel reageren op deze beslissing.

Net zoals één zwaluw nog geen zomer maakt, is één gebombardeerd militair vliegveld nog geen all-out oorlog. Ik wacht nog even met het afserveren van de president.
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:48:24 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170061128
Nederland en de EU staan achter Trump.
Stapelgek 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 11:54:03 #33
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_170061208
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij alles. Waarom zouden ze Assad de beschikking geven over welke soort gifgas dan ook?

Nee, niet alles. Er is nl. ook gas dat gebruikt wordt voor productiedoeleinden en dat zat niet in de overeenkomst.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 april 2017 @ 11:54:12 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170061210
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nederland en de EU staan achter Trump.
Stapelgek 8)7
Ik had het vreemder gevonden als ze achter Poetin en Assad waren gaan staan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:55:57 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170061252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik had het vreemder gevonden als ze achter Poetin en Assad waren gaan staan.
Ik vind (al sinds de eerste jaren vh conflict) dat ze dat wel zouden moeten doen. Maar goed, gisteren al uitgebreid uitgelegd waarom ik dat vind.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:57:06 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_170061272
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 10:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben er verre van overtuigd dat Assad de dader is. Gifgas is opgeruimd ten volle tevredenheid van van een VN-organisatie onder leiding ve Nederlandse. En hij was ad winnende hand. Onlogisch moment om met gifgas te strooien + je gooit je eigen glazen in.

Ook bizar dat Trump bombardeert voor er een conclusie is nav een onafhankelijk onderzoek.
Het enige gifgas wat nog was toegestaan was chloorgas omdat dat ook industrieel nodig is, en dan zouden de rebellen precies dat ene gas gaan produceren en opslaan terwijl die niet gebonden zijn aan enige controle op chemische wapens...

mja, Assad heeft wel vaker dit soort onzinnigheden geflikt

Maar dit gaat over Trump, die houdt niet van zielige dode kindjes, althans niet als ze stikken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_170061319
Het is toch frappant dat aanhangers van Trump tegen deze aanval zijn terwjil paar liberals juist zitten te juichen
pi_170061355
Nederland en de EU hadden ook een neutraal standpunt kunnen nemen. Maar nee we kruipen weer in het hol van Amerika.
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:01:45 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170061371
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:57 schreef Re het volgende:

[..]

Het enige gifgas wat nog was toegestaan was chloorgas omdat dat ook industrieel nodig is, en dan zouden de rebellen precies dat ene gas gaan produceren en opslaan terwijl die niet gebonden zijn aan enige controle op chemische wapens...

mja, Assad heeft wel vaker dit soort onzinnigheden geflikt

Maar dit gaat over Trump, die houdt niet van zielige dode kindjes, althans niet als ze stikken
Ook toen was ik er niet van overtuigd dat het Assad was. Zo'n aanval komt nl zowat iedere keer als hij er juist goed/beter voor staat en er niks mee te winnen heeft. Hij heeft er sowieso weinig mee te winnen. Het is wel effectief om hem (weer) weg te zetten als de duivel zelf. En het is algemeen bekend dat de rebellen ook gifgas hebben, al jaren.

Trump moet niet zo hypocriet doen over zielige dode kindertjes. De VS heeft wat dat betreft echt boter op het hoofd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170061373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:59 schreef Sunst0rm het volgende:
Het is toch frappant dat aanhangers van Trump tegen deze aanval zijn terwjil paar liberals juist zitten te juichen
Dat is geenszins frappant.

Trump-aanhangers zijn namelijk groot fan van despoten zoals Assad en Poetin, terwijl liberals juist fel gekant zijn tegen dat soort leiders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:02:48 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170061389
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:59 schreef Sunst0rm het volgende:
Het is toch frappant dat aanhangers van Trump tegen deze aanval zijn terwjil paar liberals juist zitten te juichen
Hoop toch niet dat je mij indeelt bij de Trump-aanhangers anders... :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Games vrijdag 7 april 2017 @ 12:03:02 #42
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_170061396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:00 schreef Sunst0rm het volgende:
Nederland en de EU hadden ook een neutraal standpunt kunnen nemen. Maar nee we kruipen weer in het hol van Amerika.
http://nos.nl/artikel/216(...)l-proportioneel.html

Dat noem ik verre van steunen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_170061399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:59 schreef Sunst0rm het volgende:
Het is toch frappant dat aanhangers van Trump tegen deze aanval zijn terwjil paar liberals juist zitten te juichen
Is dat zo? De fanatieke aanhangers van Trump zijn doorgaans óf falikant tegen het neoconservatieve nationbuilding óf ze zien in relatief seculiere dictators in het Midden-Oosten een goede bondgenoot tegen Islamtisch fundamentalisme.
Veel "liberals" vinden dat Amerika zich op moet werpen als beschermer van de Westerse waarden en mensenrechten, al zal men in de meest progressieve hoek juist meer een pacifistische insteek vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 april 2017 @ 12:03:25 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170061403
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:59 schreef Sunst0rm het volgende:
Het is toch frappant dat aanhangers van Trump tegen deze aanval zijn terwjil paar liberals juist zitten te juichen
Hoezo? Killary de Warmonger wilde al veel eerder Assad naar het stenen tijdperk bombarderen. Trump was er zwaar op tegen omdat dat niet van Putin mocht, en dat verkocht hij zo in zijn campagne. Dat er Trumpfans zijn die zijn BS wèrkelijk geloven is ook niet vreemd. Naief, maar niet vreemd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:04:05 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170061416
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is geenszins frappant.

Trump-aanhangers zijn namelijk groot fan van despoten zoals Assad en Poetin, terwijl liberals juist fel gekant zijn tegen dat soort leiders.
Ik ben vooral fel gekant tegen de alternatieven voor Assad (zijn mijns inziens vele malen erger) en verre van een Trump-aanhanger..
Er zijn meer smaken dan jullie opnoemen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170061446
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben vooral fel gekant tegen de alternatieven voor Assad (zijn mijns inziens vele malen erger) en verre van een Trump-aanhanger..
Er zijn meer smaken dan jullie opnoemen..
Dat er geen alternatieven zijn voor Assad, betekent niet dat ik die enge dictator geen enkeltje elektrische stoel gun.

Maar dat ben ik.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:07:21 #47
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170061466
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:03 schreef Puddington het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/216(...)l-proportioneel.html

Dat noem ik verre van steunen.
Iets proportioneel noemen is steunen. En iets proportioneel noemen zonder dat er een conclusie is uit een onafhankelijk onderzoek is minimaal voorbarig.

Overigens schijnt Tusk gezegd te hebben dat de EU samen met de VS orde op zaken zal gaan stellen in Syrie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 april 2017 @ 12:07:59 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170061474
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben vooral fel gekant tegen de alternatieven voor Assad (zijn mijns inziens vele malen erger) en verre van een Trump-aanhanger..
Er zijn meer smaken dan jullie opnoemen..
Erger dan een gifgasgooiende klootzak die gericht ziekenhuizen in puin gooit met patienten en al?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games vrijdag 7 april 2017 @ 12:09:05 #49
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_170061498
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Iets proportioneel noemen is steunen. En iets proportioneel noemen zonder dat er een conclusie is uit een onafhankelijk onderzoek is minimaal voorbarig.

Overigens schijnt Tusk gezegd te hebben dat de EU samen met de VS orde op zaken zal gaan stellen in Syrie.
Lekker dan... wordt weer halsoverkop een oorlog binnenmarcheren waarbij Rusland pissig wordt, een heel land weer aan puin wordt geschoten, onschuldige burgers sterven en dan verbaast men zich dat moslimextremisten zoveel aanhang krijgen in die regio -O-
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_170061529
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:03 schreef Puddington het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/216(...)l-proportioneel.html

Dat noem ik verre van steunen.
quote:
Demissionair minister Koenders van Buitenlandse Zaken heeft begrip voor de aanval van de Verenigde Staten. "Het is duidelijk een forse waarschuwing aan het regime van Assad. Ook Assad moet weten dat je niet zomaar wegkomt met het gebruik van chemische wapens."
http://nos.nl/liveblog/21(...)hemische-wapens.html

quote:
Frankrijk is vooraf op de hoogte gebracht van de raketaanval die de VS donderdagnacht uitvoerden. 'Rex Tillerson (de Amerikaanse Buitenlandminister) heeft me dit medegedeeld', aldus de Franse Buitenlandminister Ayrault. Hij prijst de Amerikaanse vergeldingsactie. 'Het gebruik van chemische wapens is verschrikkelijk en moet worden gestraft, want het is een oorlogsmisdaad', aldus Ayrault.
quote:
EU-president Donald Tusk tweet dat de Amerikaanse aanval 'de daadkracht laat zien die nodig is bij barbaarse chemische aanvallen'.
http://www.volkskrant.nl/(...)1559320000&offset=10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')