mortie en ik zijn besties op fok, dus hoop dat je genoegen neemt met een tweede positiequote:Op dinsdag 4 april 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent nog een onbeschreven blad voor mij, wie weet worden we grote vrienden.
Wil je afspreken?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
dat weet je pas als je het probeert
#KaasSecondquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortie en ik zijn besties op fok, dus hoop dat je genoegen neemt met een tweede positie
ja, ik noem een djedje ofzoquote:Op woensdag 5 april 2017 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gooi dan ook een lekker wijf in de OP.
Neeeeeeeeee.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gooi dan ook een lekker wijf in de OP.
Niet echt een beauty richolio. Zo turn je me niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de homo-SC. Hetero's ook welkom.[/b]
Mij wel. Lekker gespierde bubble butt.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze kont doet het niet helemaal voor me moet ik zeggen.
Post er dan op z'n minst een hond (quote:
Heb je nu ook een gespierde bubble but?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mij wel. Lekker gespierde bubble butt.
Heb trouwens vandaag 20 keer gesquat.
Weet niet, kan het niet goed zien. Zal je zelf moeten checken.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je nu ook een gespierde bubble but?
Ik offer me wel weer op.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, kan het niet goed zien. Zal je zelf moeten checken.
Schattige pupper in OP gezetquote:Op woensdag 5 april 2017 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Post er dan op z'n minst een hond () bij.
Geen beauty, hoe danquote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet echt een beauty richolio. Zo turn je me niet.
Blijft volgens mij niks van over zonder make-up en photoshop. Snap sowieso niet dat jullie mosselprikkers genoeg nemen met wezens die er zonder allemaal artificiele make-up niet uit zien. Ga gewoon voor een echte natural beauty, voor een man.quote:
wat vind je van m'n nieuwe insta crush @leniliciousquote:Op woensdag 5 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijft volgens mij niks van over zonder make-up en photoshop. Snap sowieso niet dat jullie mosselprikkers genoeg nemen met wezens die er zonder allemaal artificiele make-up niet uit zien. Ga gewoon voor een echte natural beauty, voor een man.
Drop ff linkje gewoon danquote:Op woensdag 5 april 2017 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van m'n nieuwe insta crush @lenilicious
Morgen even checken of je smaak een beetje ok is.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@lorenara__ is ook leuk en heeft een zusje @celines__
check ook taylor_hillquote:Op woensdag 5 april 2017 00:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgen even checken of je smaak een beetje ok is.
Is gewoon mooi meisje ook zonder make-up hoor, je wordt niet zomaar topmodelquote:Op woensdag 5 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijft volgens mij niks van over zonder make-up en photoshop. Snap sowieso niet dat jullie mosselprikkers genoeg nemen met wezens die er zonder allemaal artificiele make-up niet uit zien. Ga gewoon voor een echte natural beauty, voor een man.
Mehquote:Op woensdag 5 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens richolio, de fok-autist in mij kan echt niet dealen met de "[/b]" in de OP.
kijk even naar instas die ik posttequote:Op woensdag 5 april 2017 00:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Is gewoon mooi meisje ook zonder make-up hoor, je wordt niet zomaar topmodel
Waar val jij op dan?
[..]
MehMisschien morgenochtend.
Moet nog even COD spelen en op tijd slapen want vroeg op
Ik mis vooral de mooie mannen in de OP.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens richolio, de fok-autist in mij kan echt niet dealen met de "[/b]" in de OP.
dat wordt wat als richolirio de tt in [hetero] aanpastquote:Op woensdag 5 april 2017 00:32 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik mis vooral de mooie mannen in de OP.
Ik voel mij vereerd.quote:Op woensdag 5 april 2017 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Wow bijna al m'n favoriete FOK!kers in dit topic
Was zo gepland om jou een speciale avond te bezorgen.quote:Op woensdag 5 april 2017 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Wow bijna al m'n favoriete FOK!kers in dit topic
Ik hoop dat dat geen slecht nieuws is en dat iemand van ons elk moment neer dreigt te vallen.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zwaai ook maar weer eens keer hier
Want homo zijn is als man seks hebben met een andere man en dat lekker vinden?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
dat weet je pas als je het probeert
Geen van beidequote:Op woensdag 5 april 2017 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want homo zijn is als man seks hebben met een andere man en dat lekker vinden?
Of is t verliefd kunnen worden op een andere man?
Overigens kan ie ook nog bi zijn
Ik leef nog.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat geen slecht nieuws is en dat iemand van ons elk moment neer dreigt te vallen.
[ afbeelding ]
Je vlakt nu ff alle andere mogelijkheden uitquote:Op woensdag 5 april 2017 09:38 schreef Rezania het volgende:
Homoseksualiteit is je seksueel aangetrokken voelen tot volwassenen van hetzelfde geslacht. Wat lopen jullie nou moeilijk te doen?
Als je eens probeert een piemel in een vent te steken, en je vindt t fysiek best ok.... dan ben je niet ineens per definitie homoquote:Homoseksualiteit is seksualiteit tussen mensen van hetzelfde geslacht. Deze term verwijst dus enerzijds naar seksuele verlangens naar mensen van hetzelfde geslacht, alsook anderzijds naar een seksuele identiteit, geaardheid of oriëntatie gekenmerkt door een romantisch of seksueel verlangen naar mensen van de eigen sekse. Een vrouw met romantische en seksuele voorkeur voor andere vrouwen wordt doorgaans lesbisch genoemd en de voorkeur zelf heet ook wel lesbianisme.
quote:Op woensdag 5 april 2017 09:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat geen slecht nieuws is en dat iemand van ons elk moment neer dreigt te vallen.
[ afbeelding ]
Maar bij deze zijn de vleugels niet geknipt, noch zie ik een metalen bal met kettingquote:Op woensdag 5 april 2017 09:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik steek graag mijn snavel ergens in
Je had nog niet in dit deel gepost toen ik dat zei, maar desondanks ben ik blij dat je er bentquote:
Dat doet me goedquote:Op woensdag 5 april 2017 09:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was zo gepland om jou een speciale avond te bezorgen.
quote:Op woensdag 5 april 2017 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar bij deze zijn de vleugels niet geknipt, noch zie ik een metalen bal met ketting
#ouwekoeien
Da's Vlaams.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Limburgse invloeden beginnen zich te etaleren.
quote:Op woensdag 5 april 2017 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Pann on tour zaterdag heb ik een jeugdpuistje gecreeerd. Ik ga helemaal in thema!
Moest lachen.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Pann on tour zaterdag heb ik een jeugdpuistje gecreeerd. Ik ga helemaal in thema!
Ik hoor er hele erge verhalen over. Zeker die nepperds van Ali expressquote:Op woensdag 5 april 2017 10:19 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb via Aliexpress zo'n blackheadmask gekocht en ik ben heel erg benieuwd of het werkt.
Same herequote:Op woensdag 5 april 2017 10:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moest lachen.
Ik heb er ook eentje, echt kut. Ik meet vrijdag iemand en ga voor die tijd maar geen chocola of iets dergelijks eten zodat 'ie wellicht op tijd weg is.
Nee.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vlakt nu ff alle andere mogelijkheden uit
En het ging er om dat iemand zei: je weet t niet als je t niet probeert. En ik zeg: ook dan weet je t nog niet.
Want je kan best seks met een man fysiek lekker vinden zonder dat je je aangetrokken voelt tot mannen hoor![]()
Ben je dan homo?
O! Da's op dit moment niet de tijd ervoor (Horizon zero Dawn & DLC FF XV), maar kan m natuurlijk wel alvast aanschaffen.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:34 schreef wonderer het volgende:
Hee Vlinder, Witcher 3 season pass is in de aanbieding, als je die vampier campaign nog wilt spelen.
Weet ik niet, want er stond "gekocht" bij mij, maar alles is 50% off of meer, dus ik denk 20 euro of zo.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O! Da's op dit moment niet de tijd ervoor (Horizon zero Dawn & DLC FF XV), maar kan m natuurlijk wel alvast aanschaffen.
Hoe duur was ie?
Tel daarbij sekse en gender en identiteit op, en je hebt een legio aan combinatiesquote:Op woensdag 5 april 2017 10:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee.
Verder kun je prima verliefd worden zonder seks te willen, dat is je romantische orientatie. Dat hoeft niet per se overeen te komen met je seksuele orientatie.
En als je het nog ingewikkelder te maken kun je ook nog specificeren naar aesthetische orientatie, wat weer gaat over wat je mooi vindt, zonder daar verliefd op te worden of seks mee te willen.
O jaquote:Op woensdag 5 april 2017 10:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet, want er stond "gekocht" bij mij, maar alles is 50% off of meer, dus ik denk 20 euro of zo.
Als ik die nu laat groeien is het eerst heel lang een stoppeltjeslandingsbaan.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:59 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik had stiekem gehoopt dat het topic vol met steepjesselfies zou staan.![]()
Bij mij kun je daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op wachten. D'r zitten daar maar een paar verdwaalde haartjes, die ik voor het net dus ook maar weghaal...quote:Op woensdag 5 april 2017 11:59 schreef Great-Expectations het volgende:
@lenilicious 8/10quote:
Haha is goed. Maar nee, dat maakt me niet bi. Hoewel, ik ben van de school dat geaardheid niet iets binairs is maar dat het meer een schaal van 0 (homo) tot 100 (hetero) is waarop niemand exact op 0 of 100 zit en dus iedereen eigenlijk soort van bi is, maar dat mensen zich gewoon homo noemen in 1-10 en hetero in 90-99.quote:
Jammerquote:Op woensdag 5 april 2017 12:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bij mij kun je daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op wachten. D'r zitten daar maar een paar verdwaalde haartjes, die ik voor het net dus ook maar weghaal...
Je hebt wel echt een streepjesfetisj he?quote:Op woensdag 5 april 2017 11:59 schreef Great-Expectations het volgende:
Kinsey.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha is goed. Maar nee, dat maakt me niet bi. Hoewel, ik ben van de school dat geaardheid niet iets binairs is maar dat het meer een schaal van 0 (homo) tot 100 (hetero) is waarop niemand exact op 0 of 100 zit en dus iedereen eigenlijk soort van bi is, maar dat mensen zich gewoon homo noemen in 1-10 en hetero in 90-99.
Goh, ik dacht dat dat al jaren bekend was...quote:Op woensdag 5 april 2017 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt wel echt een streepjesfetisj he?
ik ben toch echt 99 procent hetero vind mezelf nog niet eens aantrekkelijkquote:Op woensdag 5 april 2017 12:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha is goed. Maar nee, dat maakt me niet bi. Hoewel, ik ben van de school dat geaardheid niet iets binairs is maar dat het meer een schaal van 0 (homo) tot 100 (hetero) is waarop niemand exact op 0 of 100 zit en dus iedereen eigenlijk soort van bi is, maar dat mensen zich gewoon homo noemen in 1-10 en hetero in 90-99.
wat houd dat in?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat dat al jaren bekend was...
Masturberen is dan ook een HEL!quote:Op woensdag 5 april 2017 13:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben toch echt 99 procent hetero vind mezelf nog niet eens aantrekkelijk
Meeste mannen overschatten hun 'heteroness'.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben toch echt 99 procent hetero vind mezelf nog niet eens aantrekkelijk
Eerst heel voorzichtig met 1 vinger je pener aanraken met een misselijk gezicht en dan heel hard 'gatverdamme' roepen.quote:
je kent mij toch.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meeste mannen overschatten hun 'heteroness'.
Oh die kans is vrij groot, want ik kom daar erg vaak. Maar hoe weet je dat? En ben je ook een Rotterdammert dan?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:39 schreef richolio het volgende:
Ik heb Kaas- sowieso wel eens gezien in Locus Publicus
Ja. Hebben we het volgens mij ooit over gehad in zo'n topicquote:Op woensdag 5 april 2017 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh die kans is vrij groot, want ik kom daar erg vaak. Maar hoe weet je dat? En ben je ook een Rotterdammert dan?
Oh joh. Ik was je al lang weer vergeten.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja. Hebben we het volgens mij ooit over gehad in zo'n topicFavo kroegen in de stad
Stalles/Reijngoud/Locus enz
Oe. Is ook zo. Biergartengenotquote:Op woensdag 5 april 2017 14:41 schreef richolio het volgende:
Bokaal, ook erg leuk. En Biergartengod is weer open
En waar wil je aseksualiteit plaatsen dan?quote:Op woensdag 5 april 2017 12:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Great-Expectations houdt nogal van zgn 'treasure trails'. (Dat streepje haar tussen navel en geslacht.)quote:
JA!quote:Op woensdag 5 april 2017 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt wel echt een streepjesfetisj he?
Als econoom vind ik een model dat te simpel is maar de werkelijkheid vrij accuraat doch niet perfect beschrijft helemaal priiiima.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
En waar wil je aseksualiteit plaatsen dan?
Jezusquote:Op woensdag 5 april 2017 14:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh joh. Ik was je al lang weer vergeten.Maar gelukkig heb ik indruk gemaakt.
![]()
Zeer waarschijnlijk ga ik deze week nog wel naar Locus.
Jaquote:Op woensdag 5 april 2017 14:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe. Is ook zo. BiergartengenotSowieso veel toffe clubs wel aan dat plein.
Ik vergeet je nu niet weer hoor. Sterker: nu ik weet dat je Rotterdammer bent, volgens mij gecharmeerd bent van D66 en niet te bang om in het homotopic te komen bent, donder je zo mijn top-25 chillste Fokkers binnen.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vergeet je nu niet weer hoor. Sterker: nu ik weet dat je Rotterdammer bent, volgens mij gecharmeerd bent van D66 en niet te bang om in het homotopic te komen bent, donder je zo mijn top-25 chillste Fokkers binnen.
Ah, vandaar dat de economie altijd zo'n zootje isquote:Op woensdag 5 april 2017 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als econoom vind ik een model dat te simpel is maar de werkelijkheid vrij accuraat doch niet perfect beschrijft helemaal priiiima.
Dikke prima idd. En Keerweer is toch een gaytent? Het is een van de zeldzame Rotterdamse uitgaansgelegenheden waar ik nog nooit geweest ben eigenlijk.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:48 schreef richolio het volgende:
[..]
JaVoor een drankje gaan we bij al die overige zaken, maar als we echt uitgaan gaan we vrijwel altijd naar BAR. Dat is echt fantastisch
Ik was van 't weekend in de Keerweer![]()
![]()
Waar dan? Die van ons gaat als een trein.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de economie altijd zo'n zootje is
Niet voor iedereen, en dat is het probleem, de mensen die erbuiten vallen omdat ze niet helemaal binnen het model passen.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar dan? Die van ons gaat als een trein.
Ehm, dit komt nogal 'klok en klepel' op me over wonderer. Dat er in onze maatschappij ook mensen zijn die minder goed meekomen is op geen enkele wijze een direct gevolg van een bepaald model uit de economische wetenschap.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet voor iedereen, en dat is het probleem, de mensen die erbuiten vallen omdat ze niet helemaal binnen het model passen.
Ja, dat snap ik, maar als het idee "werkt goed genoeg, maar niet perfect" is, snap ik wel waarom dat zorgt voor groepen die buiten de boot vallen.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehm, dit komt nogal 'klok en klepel' op me over wonderer. Dat er in onze maatschappij ook mensen zijn die minder goed meekomen is op geen enkele wijze een direct gevolg van een bepaald model uit de economische wetenschap.
Ja hallo. Perfect beleid voor elke persoon op aarde bestaat simpelweg niet. Dat ligt aan mensen, niet aan wetenschappers - vanuit welke hoek dan ook - die menselijk gedrag analyseren.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar als het idee "werkt goed genoeg, maar niet perfect" is, snap ik wel waarom dat zorgt voor groepen die buiten de boot vallen.
Ik ben daarom wel een voorstander van een basisinkomen. (https://decorrespondent.n(...)n/386948925-21f59b22)quote:Op woensdag 5 april 2017 15:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar als het idee "werkt goed genoeg, maar niet perfect" is, snap ik wel waarom dat zorgt voor groepen die buiten de boot vallen.
Ik geloof er totaal niet in, maar het lijkt me wel erg leuk om over enkele jaren vanuit de overheid als onderzoeker redelijk grootschalig ermee te mogen experimenteren zoals nu in Finland gebeurt. Wie weet.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:17 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik ben daarom wel een voorstander van een basisinkomen. (https://decorrespondent.n(...)n/386948925-21f59b22)
Ik ga hem nu niet lezen hoor, maar ben behoorlijk bekend met het oeuvre van Bregman. Dit is wel een beetje z'n stokpaardje ja.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:32 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
ander artikel: https://decorrespondent.n(...)even/384450-0b1c02bd
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh joh. Ik was je al lang weer vergeten.Maar gelukkig heb ik indruk gemaakt.
![]()
Als een NS trein?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar dan? Die van ons gaat als een trein.
Dit zijn domweg onwaarheden die rechtstreeks uit de onderbuik komen zonder verder echt iets met de werkelijkheid van doen te hebben. De IRF (inspectie rijksfinanciën) zit hier zo scherp op dat wanneer dergelijke programma's zo uit blijken te pakken, ze direct geschrapt worden. Je presenteert nu een gevoel zomaar als feit, maar het is een leugen.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:37 schreef Great-Expectations het volgende:
Er wordt veel geld verspild aan het controleren of belastinggeld in de vorm van subsidies en uitkeringen goed wordt besteed. De overheid besteed liever 10 euro aan het controleren of 1 euro niet in verkeerde handen terecht komt, dan gewoon die ene euro uit te geven en voorlief te nemen dat het soms mis gaat. In die zin geloof ik wel in een basisinkomen, maar zoiets moet je idd wel eerst onderzoeken.
sta ik er in?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vergeet je nu niet weer hoor. Sterker: nu ik weet dat je Rotterdammer bent, volgens mij gecharmeerd bent van D66 en niet te bang om in het homotopic te komen bent, donder je zo mijn top-25 chillste Fokkers binnen.
zal mij ook geen fuck Boeie ;pquote:Op woensdag 5 april 2017 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, denk ook niet dat je gay bent hoor.
Geen zorgen broeder tf, je staat er natuurlijk ook in.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
sta ik er in?
Kom alleen uit den haag
gelukkigquote:Op woensdag 5 april 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen zorgen broeder tf, je staat er natuurlijk ook in.
Jouw arm staat in mijn top 10.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
'Nog'quote:Op woensdag 5 april 2017 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw arm staat in mijn top 10.
Waar de rest van je staat weet ik nog niet.
Ik doelde op je karakter! Niet je enorme penis!!!quote:
Ik heb een heel goedaardig karakter.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op je karakter! Niet je enorme penis!!!
beste leven ooit. Artikeltje lezen, koffie drinken. Paar alinea's schrijven, koffie drinken. Beetje met SPSS klooien. Lunchen. Terras zittenquote:
Valt vies tegenquote:Op woensdag 5 april 2017 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beste leven ooit. Artikeltje lezen, koffie drinken. Paar alinea's schrijven, koffie drinken. Beetje met SPSS klooien. Lunchen. Terras zitten
Deze man weet.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beste leven ooit. Artikeltje lezen, koffie drinken. Paar alinea's schrijven, koffie drinken. Beetje met SPSS klooien. Lunchen. Terras zitten
nep studentquote:Op woensdag 5 april 2017 18:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Valt vies tegen
En ik drink geen koffie
Nu ik op het punt sta weer aan eentje te beginnen denk ik daar helaas iets anders over.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou wel nog een scriptie willen schrijven
Weet je al het onderwerp?quote:Op woensdag 5 april 2017 18:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu ik op het punt sta weer aan eentje te beginnen denk ik daar helaas iets anders over.
Ik heb je Instachickies overigens nog gewaardeerd ergens in dit topic.
Ga wat lab experimentjes doen. Zelf data creëren in zo'n gecontroleerde omgeving is veel waardevoller dan een empirische of laat staan theoretische scriptie.quote:
wtf hoezo pauper?quote:Op woensdag 5 april 2017 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
@lenilicious 8/10
@lorenara__ 7/10
@celines__ 8+/10
@taylor_hill 8+/10 (en de leukste)
Maar je valt wel een beetje op paupervrouwen.
De vrouwen die jij leuk vindt zien er allemaal zo klasseloos uit man. Allemaal een beetje hoerig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt inderdaad goed. De praktische kant vind ik altijd wel interessant. Zit je al in zo'n werkgroep die zulke experimenten uitvoert? Zelf zou ik op zich wel deel willen uitmaken van een projectgroep die zich bezighoudt met het rekeningrijden (mocht dat ooit zover komen), dat sluit aan bij mijn interesses en past perfect bij mijn opleidingen, zowel wat ik op hbo heb gedaan als wat ik nu doe.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga wat lab experimentjes doen. Zelf data creëren in zo'n gecontroleerde omgeving is veel waardevoller dan een empirische of laat staan theoretische scriptie. Heb ook een extra keuzevakje gedaan in experimental economics, omdat het me heel erg leuk lijkt deel uit te gaan maken van de unit die onze overheid enkele jaren geleden heeft opgericht die enkel bestaat uit economen die overal in de samenleving experimenteren met beleid om te kijken of het werkt of niet. Fucking tof is dat.
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De vrouwen die jij leuk vindt zien er allemaal zo klasseloos uit man. Allemaal een beetje hoerig.Ik val wel op een beetje ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie vind jij dan wel klasse uitstralen?
Dit soort types:quote:Op woensdag 5 april 2017 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik val wel op een beetje ordinair
Wie vind jij dan wel klasse uitstralen?
zeg maar grijze muis in mantelpakjequote:Op woensdag 5 april 2017 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit soort types:
[ afbeelding ]
Gewoon als voorbeeld, weet niet zo gauw wie ik laten zien moet omdat ik al die namen van vrouwen niet ken. Dit is gewoon een Nederlandse jongedame.
Ik denk eigenlijk dat rekeningrijden er nooit meer gaat komen. Stel dat je er over enkele jaren mee begint en je hebt nog enkele jaren implementatietijd, dan is het eigenlijk al niet meer nodig omdat ik denk dat er dan veel elektrisch wordt gereden en die prikkel om minder te rijden dan niet nodig is, en we dus ook niet aan die enorme privacy-verslindende klus hoeven te beginnen.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad goed. De praktische kant vind ik altijd wel interessant. Zit je al in zo'n werkgroep die zulke experimenten uitvoert? Zelf zou ik op zich wel deel willen uitmaken van een projectgroep die zich bezighoudt met het rekeningrijden (mocht dat ooit zover komen), dat sluit aan bij mijn interesses en past perfect bij mijn opleidingen, zowel wat ik op hbo heb gedaan als wat ik nu doe.
Ik mag binnenkort ook beginnen aan mijn scriptie, moet even kijken of ik mijn huidige onderwerp zover kan ombuigen dat ik kan doen wat ik graag wil onderzoeken of dat ik een ander onderwerp kies (we moeten onderzoeksvoorkeuren opgeven), wat eventueel leuker lijkt voor mij. Beetje een luxepositie voor mij. Dat wat ik wil doen betreft dan wel kwalitatief onderzoek.
Dat is phohoshop, ze is niet echt zwartwit.quote:
bedoel niet omdat het zwart wit isquote:Op woensdag 5 april 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is phohoshop, ze is niet echt zwartwit.
Maar dat is wel de enige photoshop. Die Instamokkeltjes van je hebben volgens mij geen enkele echte foto online staan.
Dit meisje is juist zeer bereisd. Alle continenten wel geweest, waaronder Azië en Zuid-Amerika beide een half jaar. Dikke prima dus. Uiteraard daarnaast ook die nevenactiviteiten, dat is nou eenmaal belangrijk.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedoel niet omdat het zwart wit is
Maar dit soort chicks is altijd zo saai en degelijk.
Laatst zo'n Tinder chick met tussenjaar. Of ze dan ook ging reizen enzo? Nee ze was te druk met juridische nevenactiviteiten. Iew
True ik denk ook dat de kans heel klein is, maar ongeacht dat de politiek er waarschijnlijk niet aan wilt, is het in meerdere opzichten een heel ambitieus project. Het zal wel weer neerkomen op een (spits)vignet en her en der een tolpoortje. Ik denk niet dat de overheid er kansen inziet. Dit ook omdat de kans dat het weer een IT-project gone wrong (hoi Ton Elias) inclusief zwarte gaten voor geld, veel te groot is.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat rekeningrijden er nooit meer gaat komen. Stel dat je er over enkele jaren mee begint en je hebt nog enkele jaren implementatietijd, dan is het eigenlijk al niet meer nodig omdat ik denk dat er dan veel elektrisch wordt gereden en die prikkel om minder te rijden dan niet nodig is, en we dus ook niet aan die enorme privacy-verslindende klus hoeven te beginnen.
De Keerweer is aardig berucht in Rotterdam (als gaytent dan inderdaad), maar we hadden het uitermate naar ons zin. Beetje poppersgenot gekocht nog daarquote:Op woensdag 5 april 2017 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dikke prima idd. En Keerweer is toch een gaytent? Het is een van de zeldzame Rotterdamse uitgaansgelegenheden waar ik nog nooit geweest ben eigenlijk.
Was afgelopen maand ook in jazzbar Dizzy, waar eerst een live-optreden was en vervolgens iedereen uit het publiek beetje mee kon doen in zo'n jamsessie. Was ook echt fucking tof eigenlijk. Je zit daar dan gewoon een beetje chill aan een tafeltje te drinken en te kletsen.
Haquote:Op woensdag 5 april 2017 21:00 schreef richolio het volgende:
[..]
De Keerweer is aardig berucht in Rotterdam (als gaytent dan inderdaad), maar we hadden het uitermate naar ons zin. Beetje poppersgenot gekocht nog daar_!
In mijn eerste baan heb ik me bezig gehouden met subsidies verstrekt aan het bedrijfsleven, dus mijn opmerkingen komen voort uit ervaring en expertise, niet uit de onderbuik.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit zijn domweg onwaarheden die rechtstreeks uit de onderbuik komen zonder verder echt iets met de werkelijkheid van doen te hebben. De IRF (inspectie rijksfinanciën) zit hier zo scherp op dat wanneer dergelijke programma's zo uit blijken te pakken, ze direct geschrapt worden. Je presenteert nu een gevoel zomaar als feit, maar het is een leugen.
Zeg, in dit topic ben IK tf. Anderen geef je maar een volgnummertje of zo. Bijv tf02.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helemaal niet gayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dit is echt kletskoek. Ze zijn daar ook niet helemaal gek, situaties waarin er meer geld wordt besteed aan fraudecontrole dan aan de subsidie zelf bestaan niet of zullen hoogstens onder zeer bijzondere redenen tijdelijk kunnen bestaan.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:11 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
In mijn eerste baan heb ik me bezig gehouden met subsidies verstrekt aan het bedrijfsleven, dus mijn opmerkingen komen voort uit ervaring en expertise, niet uit de onderbuik.
Op het moment dat een Agentschap meer geld besteed aan het verstrekken, beoordelen, toekennen, en controleren van een subsidie dan de hoeveelheid geld die daadwerkelijk wordt verstrekt, dan kun je afvragen hoe efficient deze werkwijze nou eigenlijk is.
Vond jou te prominent voor een afkorting.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg, in dit topic ben IK tf. Anderen geef je maar een volgnummertje of zo. Bijv tf02.
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Helemaal niet gay [ afbeelding ]Beetje gayvraag maar uit oprechte non-seksuele interesse: heb je er wel eens mee gefapt? Dat is best wel een ervaring op zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet alleen om fraude-controle, maar om de totale kosten die alle betrokken (incl aanvragers) maken. Je moet hierbij alle aanvragers meetellen, dus ook de tijd die is gestoken in de niet gehonoreerde projecten. En vervolgens de kosten de die aanvragers kwijt zijn aan de administratieve verplichtingen en de controles van de administratie. Concrete voorbeelden zijn de ESF en CRAFT subsidies. Aanvragers kregen te maken met een controle door hun eigen accountant, vervolgens de accountant van het rijk en daarna een Europese controle op de controle van de accountant van het Rijk. De bedrijven hebben daarna alles eens op een rijtje gezet en kwamen tot de conclusie dat ze net zo veel geld hebben besteed aan de aanvraag en voldoen aan alle administratieve verplichten, als dat de subsidie hen had opgeleverd. De kosten van de betrokken overheidsinstanties heb je dan nog niet eens meegerekend.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt kletskoek. Ze zijn daar ook niet helemaal gek, situaties waarin er meer geld wordt besteed aan fraudecontrole dan aan de subsidie zelf bestaan niet of zullen hoogstens onder zeer bijzondere redenen tijdelijk kunnen bestaan.
Maar drop eens hoeveel geld naar welke subsidie van welk agentschap en hoeveel geld het daarbuiten om kostte volgens jou. Die vriend met wie ik afgelopen weekend op Schiermonnikoog was doet nu PhD-onderzoek naar de productiviteit van agentschappen en zal ik er dan scherp op ondervragen.
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje gayvraag maar uit oprechte non-seksuele interesse: heb je er wel eens mee gefapt? Dat is best wel een ervaring op zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:51 schreef richolio het volgende:
[..]Haha moest hardop lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=======
Ps op m'n boy GE reageer ik nog maar ben in sportschool en is daarvoor te lange post.
Goede film is dat.quote:
Clint Mansell is de ultieme filmmuziek god.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede film is dat.
Maar die Clint Mansell heeft best veel goede filmscores. Vooral bekend van Requiem for a Dream natuurlijk, geregisseerd door de meester Aronofsky.
Allemaal erg goed ja. Moon en vooral ook The Fountain (!) vind ik erg ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Clint Mansell is de ultieme filmmuziek god.
Requiem for a dream, Moon, Black Swan... en mijn favoriet The Fountain.
(3 van de 4 trouwens regisseur Arronofsky, geen toeval)
Nu trouwens in de bios met Ghost in the shell.
Beduidend minder, dat wel.
Ze zijn die serie gewoon aan het uitmelken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gay zijnquote:
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
wanneer gaan we nou eens trouwen?quote:Op woensdag 5 april 2017 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal erg goed ja. Moon en vooral ook The Fountain (!) vind ik erg ondergewaardeerd.
o nee. Toch niet.quote:Maar ik vind Ennio Morricone de onbetwiste filmmuziek-eindbaas eigenlijk.
quote:Op woensdag 5 april 2017 21:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha moest hardop lachen.
=======
Ps op m'n boy GE reageer ik nog maar ben in sportschool en is daarvoor te lange post.
Ik ben twee keer afgehaakt bij deze seriequote:
Ik wil je graag veel sterkte toewensen in deze nare situatie.quote:Op woensdag 5 april 2017 23:36 schreef tailfox het volgende:
ik haal een 8.2 voor examen fuck ik dacht dat ik een 9 zou halen.
dankjequote:Op woensdag 5 april 2017 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil je graag veel sterkte toewensen in deze nare situatie.
Net even FC gekeken. Nog maar één puntje tot het linkerrijtje Pax!quote:Op woensdag 5 april 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben twee keer afgehaakt bij deze serie
Lukt me gewoon niet om vol te houden. Net als Sherlock.
Vóór deze wedstrijd was het slechts 5 punten tot de nacompetitie degradatie dus dit is wel even goedquote:Op donderdag 6 april 2017 00:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net even FC gekeken. Nog maar één
puntje tot het linkerrijtje Pax!
Pff nu je het zegt. Zo klinkt het ook ineens wel erg zeg. Maar goed, de blik staat weer omhoog.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vóór deze wedstrijd was het slechts 5 punten tot de nacompetitie degradatie dus dit is wel even goed
Ff over Feyenoord: Berghuis is best cute met z'n nieuwe kapselquote:Op donderdag 6 april 2017 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff nu je het zegt. Zo klinkt het ook ineens wel erg zeg. Maar goed, de blik staat weer omhoog.
Hahaha ik dacht ongeveer dit ook ineens tijdens de samenvatting vanavond. Op dat moment dat hij in beeld kwam en even moest lachen omdat z'n schot naast ging of zo.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ff over Feyenoord: Berghuis is best cute met z'n nieuwe kapsel
Jaaaquote:Op donderdag 6 april 2017 01:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ongeveer dit ook ineens tijdens de samenvatting vanavond. Op dat moment dat hij in beeld kwam en even moest lachen omdat z'n schot naast ging of zo.
Dat zie je best vaak hoor, dat een regisseur veel met dezelfde componist samenwerkt. Denk bijv aan Tim Burton en Danny Elfman.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(3 van de 4 trouwens regisseur Arronofsky, geen toeval)
Ik ben enorm op Tim Burton afgeknaptquote:Op donderdag 6 april 2017 08:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat zie je best vaak hoor, dat een regisseur veel met dezelfde componist samenwerkt. Denk bijv aan Tim Burton en Danny Elfman.
quote:Op donderdag 6 april 2017 08:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat zie je best vaak hoor, dat een regisseur veel met dezelfde componist samenwerkt. Denk bijv aan Tim Burton en Danny Elfman.
Dat uiteraard, helemaal gelijk in, maar half 9 elke ochtend is wel erg bijtijds helaas. Bioritme is er nog niet helemaal op aangepast.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bedoelt:
"Ff knallen in de UB!"
Jantje negatief.
Studenten die denken dat hun leven zwaar isquote:Op donderdag 6 april 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bedoelt:
"Ff knallen in de UB!"
Jantje negatief.
Clint Mansell, Cliff Martinez.quote:
Bestaan cd's nog dan?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Clint Mansell, Cliff Martinez.
De rest is me nooit super opgevallen dat ik denk "Oeh, wow, wil ik hebben op cd".
Zucht.quote:
Dat kan.quote:
Hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen als je misschien films op dat ding kijkt en dan nog..quote:Op donderdag 6 april 2017 10:56 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn laptop heeft niet eens een cd speler![]()
Tegenwoordig gaat het digitaal of via USB.
uhuquote:Op donderdag 6 april 2017 10:58 schreef Kaas- het volgende:
Duh. Maar platen(spelers) zijn gewoon vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Ook als ik naar de films van hem an sich kijk.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik kijk zelf minder naar wie de regisseur is, en bekijk gewoon per film of het iets is. Scheelt een hoop frustratie.
Ik nog maar van 2 artiesten eigenlijk,.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me net meer heugen dat ik in de afgelopen 10 jaar nog een cd gekocht heb.
Z'n vroegere werk vond ik nog best wel goed. Maar raakte er naar verloop van tijd ook een beetje op uitgekeken ja.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook als ik naar de films van hem an sich kijk.
Steeds dezelfde stijl (ok, beetje vergeeflijk), maar ook steeds dezelfde scteurs: Zijn vrouw, en zijn vriendje Depp.
Het is gewoon niet meer special en vernieuwend.
Ik vond z'n vroegere werk heel leuk zelfs, maar op den duur werd het trucje (en de acteurs) steeds gerecycled. Toen was de lol er wel af.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Z'n vroegere werk vond ik nog best wel goed. Maar raakte er naar verloop van tijd ook een beetje op uitgekeken ja.
quote:Op donderdag 6 april 2017 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
uhu
Ja, da's helemaal hipster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Eigenlijk niet, want hij heeft een nieuwe. Beetje hipster heeft een originele from the old days.quote:
Meeste hipsters hebben nep vintage hoorquote:Op donderdag 6 april 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want hij heeft een nieuwe. Beetje hipster heeft een originele from the old days.
Grow some hormones, bitch!quote:Op donderdag 6 april 2017 11:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben geen hipster. Ik kan niet eens een fatsoenlijke baard laten staan.
Moet je maar net genoeg haarzakjes hebben die erop reageren..quote:
Of dat alles in de dekbedovertrek zit, opgerold tot 1 compact vochtig bolletje.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
Zo vervelend dat als je beddengoed in de wasmachine (droger) doet dat er allemaal kleine shit bij in gaat die dan niet goed schoon (droog) wordt.
Ik vind dat toch altijd knap hoe dat wasmachine t voor elkaar krijgt om alles maar dan ook alles in dat dekbed te krijgenquote:Op donderdag 6 april 2017 11:35 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Of dat alles in de dekbedovertrek zit, opgerold tot 1 compact vochtig bolletje.
Mijn huis is niet groot genoeg om al m'n was tegelijk op te hangenquote:Op donderdag 6 april 2017 11:38 schreef wonderer het volgende:
Gewoon ophangen die was(maar eigenlijk zou ik wel een droger willen soms).
Misschien je dekbed erbij gooien? Dan hoef je hem zelf niet meer in de overtrek te proppen?quote:Op donderdag 6 april 2017 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd knap hoe dat wasmachine t voor elkaar krijgt om alles maar dan ook alles in dat dekbed te krijgenHoezeer ik dat dekbed bij start ook in elkaar frot!
Als ie dat voor mekaar krijgt vind ik t wel handig jaquote:Op donderdag 6 april 2017 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien je dekbed erbij gooien? Dan hoef je hem zelf niet meer in de overtrek te proppen?
Omdat je denkt dat je dat je dat wel ff in de avond doet, dan ga je op stap kom je 4 uur 's nachts thuis en denk je...KUT.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie dat voor mekaar krijgt vind ik t wel handig ja
Want als ik ergens een hekel aan heb is het wel midden ind e nacht dat dekbed nog in de hoes proppen (ALTIJD midden in de nacht)
Ja dat is wat ik bedoelde ook.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:35 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Of dat alles in de dekbedovertrek zit, opgerold tot 1 compact vochtig bolletje.
Preciesquote:Op donderdag 6 april 2017 11:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat je dat je dat wel ff in de avond doet, dan ga je op stap kom je 4 uur 's nachts thuis en denk je...KUT.
Oh Man-D!quote:Op donderdag 6 april 2017 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Breaking news
Barry Manilow is gay
Goh, wat is dát een verrassing....
Cassablanca en Maltese Falcon mis ik in dit rijtje eigenlijk, of is er een link die ik mis?quote:Op donderdag 6 april 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
Nu het toch over films gaat (ging): ik heb zojuist de films Double Idemnity (1944), Laura (1944), The Big Sleep (1946), The Third Man (1949) en Touch of Evil (1958) voor een goede vriend z'n verjaardag besteld. Kudo's voor iedereen hier die er een of meerdere van gezien heeft.
Dat nummer ging over zijn hond trouwensquote:
Ik bestelde enkel film noirs voor hem, waar Maltese Falcon overigens inderdaad perfect tussen zou passen maar die vond ik niet goed genoeg en/of er zat al een betere met Bogart tussen (wilde eigenlijk In a Lonely Place ipv Big Sleep). Casablanca wel, dat is m'n all-time favourite. Maar geen noir.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cassablanca en Maltese Falcon mis ik in dit rijtje eigenlijk, of is er een link die ik mis?
Geen idee, vind het een zeiknummer.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat nummer ging over zijn hond trouwens
Mja, Casablanca is eigenlijk geen noir, Maltese Falcon is wel een klassiekequote:Op donderdag 6 april 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bestelde enkel film noirs voor hem, waar Maltese Falcon overigens inderdaad perfect tussen zou passen maar die vond ik niet goed genoeg en/of er zat al een betere met Bogart tussen (wilde eigenlijk In a Lonely Place ipv Big Sleep). Casablanca wel, dat is m'n all-time favourite. Maar geen noir.
Niet mijn genre.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bestelde enkel film noirs voor hem, waar Maltese Falcon overigens inderdaad perfect tussen zou passen maar die vond ik niet goed genoeg en/of er zat al een betere met Bogart tussen (wilde eigenlijk In a Lonely Place ipv Big Sleep). Casablanca wel, dat is m'n all-time favourite. Maar geen noir.
Herkenbaar. Ook als ik de hele avond thuis zit.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat je dat je dat wel ff in de avond doet, dan ga je op stap kom je 4 uur 's nachts thuis en denk je...KUT.
Die laatste van de twee heb ik nog niet gezien. Heb wel een soort voorliefde voor oude Franse films, dus hij gaat op de watchlist.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Je zou er nog latere bij kunnen zetten, À bout de souffle en Le Clan des Siciliens
Ik ben kitranden in de badkamer aan het vervangen.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben nu druk aan het zwoegen om mijn hardhouten tuinmeubelen in de olie te zetten, anders kom het het er nooit meer van.
Op zich is de smaak vrij breed, maar film noir, western en oorlog trekt me niet echt. Al kunnen er an sich nog steeds pareltjes tussen zitten.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb je filmsmaak al redelijk goed gekeurd.
Dat eerste moet je gewoon LATEN doenquote:Op donderdag 6 april 2017 15:05 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik ben kitranden in de badkamer aan het vervangen.![]()
En nerfguns aan het overspuiten.
Gaan beide op mijn lijstjequote:Op donderdag 6 april 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die laatste van de twee heb ik nog niet gezien. Heb wel een soort voorliefde voor oude Franse films, dus hij gaat op de watchlist.
Ken je Ascenseur pour l'Échafaud (1958)? Dat is ook een Franse noir die ik erg goed vond. Of Les Diaboliques (1955), ook wel aardig.
Nice.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou willen dat Kaas- mijn nerfgun eens overspoot
Dus.
Pursued uit 1949" Film Noir, Western, en oorlogquote:Op donderdag 6 april 2017 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op zich is de smaak vrij breed, maar film noir, western en oorlog trekt me niet echt. Al kunnen er an sich nog steeds pareltjes tussen zitten.
Neeeeeeeeeext!quote:Op donderdag 6 april 2017 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pursued uit 1949" Film Noir, Western, en oorlog
Altijd ff lekker om op trollen te reageren. Blaast je hoofd zo lekker schoonquote:Op donderdag 6 april 2017 16:40 schreef Rezania het volgende:
KLB / Homo's met een kindWeer een mooi mongolencircus van stoere puberale internetfiguren.
heb je geen relatie meer?quote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb speciaal omdat ik m'n ex ga meeten een nieuw shirt gekocht en beetje extra zon gepakt en zo.
Mijn ma heeft een hele dichte familievriendin/de moeder van mijn ex-crush over de vloer gehad vandaag.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb speciaal omdat ik m'n ex ga meeten een nieuw shirt gekocht en beetje extra zon gepakt en zo.
Jawel, still going strong. Maar ik ontmoette hem anderhalf jaar terug of zo compleet onverwacht kort weer voor het eerst in zes jaar (?) - maar zaten beide onder de XTC dus was beetje vreemd - en sindsdien hadden we af en toe ineens een supergezellige appsessie en nu besloten we tijdje terug ineens om voor het eerst sinds dat die relatie van ons eindigde op m'n 16e of zo een keer echt te gaan meeten. Beetje bijkletsen en herinneringen ophalen en zo. Heb er best wel zin in eigenlijk.quote:
mijn vriendin zou mij dan echt vermoordenquote:Op donderdag 6 april 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel, still going strong. Maar ik ontmoette hem anderhalf jaar terug of zo compleet onverwacht kort weer voor het eerst in zes jaar (?) - maar zaten beide onder de XTC dus was beetje vreemd - en sindsdien hadden we af en toe ineens een supergezellige appsessie en nu besloten we tijdje terug ineens om voor het eerst sinds dat die relatie van ons eindigde op m'n 16e of zo een keer echt te gaan meeten. Beetje bijkletsen en herinneringen ophalen en zo. Heb er best wel zin in eigenlijk.
Jij bent ook niet eigen baas binnen je relatie.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn vriendin zou mij dan echt vermoorden
ja hoe fix ik dat. Wil gelijke rechten zonder belemmering.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook niet eigen baas binnen je relatie.
Gewoon afdwingen; duidelijk maken dat je een eigen leven hebt en niet aan de ketting ligt en je daar dan ook consequent naar gedragen.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja hoe fix ik dat. Wil gelijke rechten zonder belemmering.
vind lastig. Hou veel van haarquote:Op donderdag 6 april 2017 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon afdwingen; duidelijk maken dat je een eigen leven hebt en niet aan de ketting ligt en je daar dan ook consequent naar gedragen.
Oh oke, dat spreekt of werkt elkaar op geen enkele manier tegen en ik snap de reactie dus niet echt, maar oke.quote:
wil het niet verneuken door meer te willenquote:Op donderdag 6 april 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh oke, dat spreekt of werkt elkaar op geen enkele manier tegen en ik snap de reactie dus niet echt, maar oke.
Wat vind je van zoenen nadat je dick hebt gehadquote:Op donderdag 6 april 2017 18:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja daarom prat ik over mijn girlfiend
nooit dick gehadquote:Op donderdag 6 april 2017 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vind je van zoenen nadat je dick hebt gehad
wel oke. heb je plannen?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vind jij van dronken meisjes die je stalken
jaja.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee wilde gewoon dit allemaal weten
Want?quote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Ah, hij krijgt de kans ook niet achter z'n oor te krabben.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook niet eigen baas binnen je relatie.Overigens bepaal ik eerlijk gezegd hierbij ook pas na afloop of ik het ga vertellen of niet. Wil ook niet onverhoopt onnodige jaloezie of onzekerheid opwekken of zo.
Haha nou ja, wil gewoon graag even leuk voor de dag komen na al die tijd. Beetje op dezelfde manier zoals ik dat ook wil als ik de rest van m'n familie voor die ene jaarlijkse keer ga zien. Dus je moet daar ook niet iets anders achter zoeken echt.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Ik zou er als vriendje-van totaal geen problemen mee hebben als iemand met z'n ex af zou spreken. Maar als hij er dit soort dingen voor zou gaan doen, zou ik wel ff achter m'n oor krabben
[..]
Ah, hij krijgt de kans ook niet achter z'n oor te krabben.
Ik zou vooraf niet pissed zijn. Achteraf wel. Zeker met zo'n kul-reden als "Ik wilde je niet onnodig jaloers maken". Ik zou bij achteraf vertellen veel achterdochtiger worden dan wanneer iemand vooraf gewoon zegt "Hey heb met een ex afgesproken, na een tijd. Ff bijkletsen, cool toch?" Ok schat, have fun!
Niet dat ie toestemming moet vragen, maar het (toch best wel bewust) verzwijgen zou ik veel irritanter vinden.
Maar goed, niet mijn relatie
Dus ook van mij "ok schat, have fun!"
Moeilijke cursus?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:03 schreef Renesite het volgende:
Weeeeeke...
Ohnee, eerst nog een cursus morgen
quote:
Verplicht nummertje dus... heb gekozen voor een actualiteitendag.quote:Permanente educatie bewindvoering is inmiddels een bijna vanzelfsprekend thema geworden voor bewindvoerders.
De wetgever heeft gesteld dat iedere beschermingsbewindvoerder jaarlijks aantoonbaar tijd moet besteden aan permanente educatie. Er is door de wetgever geen uren-eis gesteld.
Wil je mij niet een keer bewindvoerenquote:Op donderdag 6 april 2017 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Verplicht nummertje dus... heb gekozen voor een actualiteitendag.
Sure. Sexy wel.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wil je mij niet een keer bewindvoeren
Fever Ray! Ik vind het nog steeds jammer dat ik die nooit live gezien heb.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nog maar van 2 artiesten eigenlijk,.
Tori Amos & Florence + The Machine. Edit: die laatste al niet eens meer zie ik
O, en nog 1 gekregen: Fever Ray.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's it. Zelden nog dus.
En dan kom ik thuis en zet ze meteen op de PC
quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kampioenschap weer een stapje dichterbij
Ik heb zojuist de documentaire Cowspiracy gezien. Echt kut, want daardoor eet ik nu ff een paar week geen goddelijk vlees.quote:
daar is vlees te lekker voorquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de documentaire Cowspiracy gezien. Echt kut, want daardoor eet ik nu ff een paar week geen goddelijk vlees.
Wel beetje matig. Allemaal goddelijke burgers tot je beschikking en dan laat je de helft van je maaltijd uit die stomme Mc-patat bestaan.quote:
vind big Mac niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel beetje matig. Allemaal goddelijke burgers tot je beschikking en dan laat je de helft van je maaltijd uit die stomme Mc-patat bestaan.
Doe gewoon chille Big Mac.
Bestel hem dan. McChicken idd ook fucking chill en dan heb je nu die kleine nuggets en matige frietjes.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind big Mac niet zo bijzonder
Mcchicken is beste
ik eet altijd mcchickenquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bestel hem dan. McChicken idd ook fucking chill en dan heb je nu die kleine nuggets en matige frietjes.
Welke Mac btw.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik eet altijd mcchicken
Beetje afwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |