Dat kan.quote:
Hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen als je misschien films op dat ding kijkt en dan nog..quote:Op donderdag 6 april 2017 10:56 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn laptop heeft niet eens een cd speler![]()
Tegenwoordig gaat het digitaal of via USB.
uhuquote:Op donderdag 6 april 2017 10:58 schreef Kaas- het volgende:
Duh. Maar platen(spelers) zijn gewoon vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Ook als ik naar de films van hem an sich kijk.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik kijk zelf minder naar wie de regisseur is, en bekijk gewoon per film of het iets is. Scheelt een hoop frustratie.
Ik nog maar van 2 artiesten eigenlijk,.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me net meer heugen dat ik in de afgelopen 10 jaar nog een cd gekocht heb.
Z'n vroegere werk vond ik nog best wel goed. Maar raakte er naar verloop van tijd ook een beetje op uitgekeken ja.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook als ik naar de films van hem an sich kijk.
Steeds dezelfde stijl (ok, beetje vergeeflijk), maar ook steeds dezelfde scteurs: Zijn vrouw, en zijn vriendje Depp.
Het is gewoon niet meer special en vernieuwend.
Ik vond z'n vroegere werk heel leuk zelfs, maar op den duur werd het trucje (en de acteurs) steeds gerecycled. Toen was de lol er wel af.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Z'n vroegere werk vond ik nog best wel goed. Maar raakte er naar verloop van tijd ook een beetje op uitgekeken ja.
quote:Op donderdag 6 april 2017 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
uhu
Ja, da's helemaal hipster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Eigenlijk niet, want hij heeft een nieuwe. Beetje hipster heeft een originele from the old days.quote:
Meeste hipsters hebben nep vintage hoorquote:Op donderdag 6 april 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want hij heeft een nieuwe. Beetje hipster heeft een originele from the old days.
Grow some hormones, bitch!quote:Op donderdag 6 april 2017 11:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben geen hipster. Ik kan niet eens een fatsoenlijke baard laten staan.
Moet je maar net genoeg haarzakjes hebben die erop reageren..quote:
Of dat alles in de dekbedovertrek zit, opgerold tot 1 compact vochtig bolletje.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
Zo vervelend dat als je beddengoed in de wasmachine (droger) doet dat er allemaal kleine shit bij in gaat die dan niet goed schoon (droog) wordt.
Ik vind dat toch altijd knap hoe dat wasmachine t voor elkaar krijgt om alles maar dan ook alles in dat dekbed te krijgenquote:Op donderdag 6 april 2017 11:35 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Of dat alles in de dekbedovertrek zit, opgerold tot 1 compact vochtig bolletje.
Mijn huis is niet groot genoeg om al m'n was tegelijk op te hangenquote:Op donderdag 6 april 2017 11:38 schreef wonderer het volgende:
Gewoon ophangen die was(maar eigenlijk zou ik wel een droger willen soms).
Misschien je dekbed erbij gooien? Dan hoef je hem zelf niet meer in de overtrek te proppen?quote:Op donderdag 6 april 2017 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd knap hoe dat wasmachine t voor elkaar krijgt om alles maar dan ook alles in dat dekbed te krijgenHoezeer ik dat dekbed bij start ook in elkaar frot!
Als ie dat voor mekaar krijgt vind ik t wel handig jaquote:Op donderdag 6 april 2017 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien je dekbed erbij gooien? Dan hoef je hem zelf niet meer in de overtrek te proppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |