mortie en ik zijn besties op fok, dus hoop dat je genoegen neemt met een tweede positiequote:Op dinsdag 4 april 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent nog een onbeschreven blad voor mij, wie weet worden we grote vrienden.
Wil je afspreken?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
dat weet je pas als je het probeert
#KaasSecondquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortie en ik zijn besties op fok, dus hoop dat je genoegen neemt met een tweede positie
ja, ik noem een djedje ofzoquote:Op woensdag 5 april 2017 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gooi dan ook een lekker wijf in de OP.
Neeeeeeeeee.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gooi dan ook een lekker wijf in de OP.
Niet echt een beauty richolio. Zo turn je me niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:58 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de homo-SC. Hetero's ook welkom.[/b]
Mij wel. Lekker gespierde bubble butt.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze kont doet het niet helemaal voor me moet ik zeggen.
Post er dan op z'n minst een hond (quote:
Heb je nu ook een gespierde bubble but?quote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mij wel. Lekker gespierde bubble butt.
Heb trouwens vandaag 20 keer gesquat.
Weet niet, kan het niet goed zien. Zal je zelf moeten checken.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je nu ook een gespierde bubble but?
Ik offer me wel weer op.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, kan het niet goed zien. Zal je zelf moeten checken.
Schattige pupper in OP gezetquote:Op woensdag 5 april 2017 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Post er dan op z'n minst een hond () bij.
Geen beauty, hoe danquote:Op woensdag 5 april 2017 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet echt een beauty richolio. Zo turn je me niet.
Blijft volgens mij niks van over zonder make-up en photoshop. Snap sowieso niet dat jullie mosselprikkers genoeg nemen met wezens die er zonder allemaal artificiele make-up niet uit zien. Ga gewoon voor een echte natural beauty, voor een man.quote:
wat vind je van m'n nieuwe insta crush @leniliciousquote:Op woensdag 5 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijft volgens mij niks van over zonder make-up en photoshop. Snap sowieso niet dat jullie mosselprikkers genoeg nemen met wezens die er zonder allemaal artificiele make-up niet uit zien. Ga gewoon voor een echte natural beauty, voor een man.
Drop ff linkje gewoon danquote:Op woensdag 5 april 2017 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van m'n nieuwe insta crush @lenilicious
Morgen even checken of je smaak een beetje ok is.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@lorenara__ is ook leuk en heeft een zusje @celines__
check ook taylor_hillquote:Op woensdag 5 april 2017 00:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgen even checken of je smaak een beetje ok is.
Is gewoon mooi meisje ook zonder make-up hoor, je wordt niet zomaar topmodelquote:Op woensdag 5 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijft volgens mij niks van over zonder make-up en photoshop. Snap sowieso niet dat jullie mosselprikkers genoeg nemen met wezens die er zonder allemaal artificiele make-up niet uit zien. Ga gewoon voor een echte natural beauty, voor een man.
Mehquote:Op woensdag 5 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens richolio, de fok-autist in mij kan echt niet dealen met de "[/b]" in de OP.
kijk even naar instas die ik posttequote:Op woensdag 5 april 2017 00:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Is gewoon mooi meisje ook zonder make-up hoor, je wordt niet zomaar topmodel
Waar val jij op dan?
[..]
MehMisschien morgenochtend.
Moet nog even COD spelen en op tijd slapen want vroeg op
Ik mis vooral de mooie mannen in de OP.quote:Op woensdag 5 april 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens richolio, de fok-autist in mij kan echt niet dealen met de "[/b]" in de OP.
dat wordt wat als richolirio de tt in [hetero] aanpastquote:Op woensdag 5 april 2017 00:32 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik mis vooral de mooie mannen in de OP.
Ik voel mij vereerd.quote:Op woensdag 5 april 2017 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Wow bijna al m'n favoriete FOK!kers in dit topic
Was zo gepland om jou een speciale avond te bezorgen.quote:Op woensdag 5 april 2017 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Wow bijna al m'n favoriete FOK!kers in dit topic
Ik hoop dat dat geen slecht nieuws is en dat iemand van ons elk moment neer dreigt te vallen.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zwaai ook maar weer eens keer hier
Want homo zijn is als man seks hebben met een andere man en dat lekker vinden?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
dat weet je pas als je het probeert
Geen van beidequote:Op woensdag 5 april 2017 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want homo zijn is als man seks hebben met een andere man en dat lekker vinden?
Of is t verliefd kunnen worden op een andere man?
Overigens kan ie ook nog bi zijn
Ik leef nog.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat geen slecht nieuws is en dat iemand van ons elk moment neer dreigt te vallen.
[ afbeelding ]
Je vlakt nu ff alle andere mogelijkheden uitquote:Op woensdag 5 april 2017 09:38 schreef Rezania het volgende:
Homoseksualiteit is je seksueel aangetrokken voelen tot volwassenen van hetzelfde geslacht. Wat lopen jullie nou moeilijk te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |