Omdat je denkt dat je dat je dat wel ff in de avond doet, dan ga je op stap kom je 4 uur 's nachts thuis en denk je...KUT.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie dat voor mekaar krijgt vind ik t wel handig ja
Want als ik ergens een hekel aan heb is het wel midden ind e nacht dat dekbed nog in de hoes proppen (ALTIJD midden in de nacht)
Ja dat is wat ik bedoelde ook.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:35 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Of dat alles in de dekbedovertrek zit, opgerold tot 1 compact vochtig bolletje.
Preciesquote:Op donderdag 6 april 2017 11:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat je dat je dat wel ff in de avond doet, dan ga je op stap kom je 4 uur 's nachts thuis en denk je...KUT.
Oh Man-D!quote:Op donderdag 6 april 2017 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Breaking news
Barry Manilow is gay
Goh, wat is dát een verrassing....
Cassablanca en Maltese Falcon mis ik in dit rijtje eigenlijk, of is er een link die ik mis?quote:Op donderdag 6 april 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
Nu het toch over films gaat (ging): ik heb zojuist de films Double Idemnity (1944), Laura (1944), The Big Sleep (1946), The Third Man (1949) en Touch of Evil (1958) voor een goede vriend z'n verjaardag besteld. Kudo's voor iedereen hier die er een of meerdere van gezien heeft.
Dat nummer ging over zijn hond trouwensquote:
Ik bestelde enkel film noirs voor hem, waar Maltese Falcon overigens inderdaad perfect tussen zou passen maar die vond ik niet goed genoeg en/of er zat al een betere met Bogart tussen (wilde eigenlijk In a Lonely Place ipv Big Sleep). Casablanca wel, dat is m'n all-time favourite. Maar geen noir.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cassablanca en Maltese Falcon mis ik in dit rijtje eigenlijk, of is er een link die ik mis?
Geen idee, vind het een zeiknummer.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat nummer ging over zijn hond trouwens
Mja, Casablanca is eigenlijk geen noir, Maltese Falcon is wel een klassiekequote:Op donderdag 6 april 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bestelde enkel film noirs voor hem, waar Maltese Falcon overigens inderdaad perfect tussen zou passen maar die vond ik niet goed genoeg en/of er zat al een betere met Bogart tussen (wilde eigenlijk In a Lonely Place ipv Big Sleep). Casablanca wel, dat is m'n all-time favourite. Maar geen noir.
Niet mijn genre.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bestelde enkel film noirs voor hem, waar Maltese Falcon overigens inderdaad perfect tussen zou passen maar die vond ik niet goed genoeg en/of er zat al een betere met Bogart tussen (wilde eigenlijk In a Lonely Place ipv Big Sleep). Casablanca wel, dat is m'n all-time favourite. Maar geen noir.
Herkenbaar. Ook als ik de hele avond thuis zit.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat je dat je dat wel ff in de avond doet, dan ga je op stap kom je 4 uur 's nachts thuis en denk je...KUT.
Die laatste van de twee heb ik nog niet gezien. Heb wel een soort voorliefde voor oude Franse films, dus hij gaat op de watchlist.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Je zou er nog latere bij kunnen zetten, À bout de souffle en Le Clan des Siciliens
Ik ben kitranden in de badkamer aan het vervangen.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben nu druk aan het zwoegen om mijn hardhouten tuinmeubelen in de olie te zetten, anders kom het het er nooit meer van.
Op zich is de smaak vrij breed, maar film noir, western en oorlog trekt me niet echt. Al kunnen er an sich nog steeds pareltjes tussen zitten.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb je filmsmaak al redelijk goed gekeurd.
Dat eerste moet je gewoon LATEN doenquote:Op donderdag 6 april 2017 15:05 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik ben kitranden in de badkamer aan het vervangen.![]()
En nerfguns aan het overspuiten.
Gaan beide op mijn lijstjequote:Op donderdag 6 april 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die laatste van de twee heb ik nog niet gezien. Heb wel een soort voorliefde voor oude Franse films, dus hij gaat op de watchlist.
Ken je Ascenseur pour l'Échafaud (1958)? Dat is ook een Franse noir die ik erg goed vond. Of Les Diaboliques (1955), ook wel aardig.
Nice.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou willen dat Kaas- mijn nerfgun eens overspoot
Dus.
Pursued uit 1949" Film Noir, Western, en oorlogquote:Op donderdag 6 april 2017 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op zich is de smaak vrij breed, maar film noir, western en oorlog trekt me niet echt. Al kunnen er an sich nog steeds pareltjes tussen zitten.
Neeeeeeeeeext!quote:Op donderdag 6 april 2017 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pursued uit 1949" Film Noir, Western, en oorlog
Altijd ff lekker om op trollen te reageren. Blaast je hoofd zo lekker schoonquote:Op donderdag 6 april 2017 16:40 schreef Rezania het volgende:
KLB / Homo's met een kindWeer een mooi mongolencircus van stoere puberale internetfiguren.
heb je geen relatie meer?quote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb speciaal omdat ik m'n ex ga meeten een nieuw shirt gekocht en beetje extra zon gepakt en zo.
Mijn ma heeft een hele dichte familievriendin/de moeder van mijn ex-crush over de vloer gehad vandaag.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb speciaal omdat ik m'n ex ga meeten een nieuw shirt gekocht en beetje extra zon gepakt en zo.
Jawel, still going strong. Maar ik ontmoette hem anderhalf jaar terug of zo compleet onverwacht kort weer voor het eerst in zes jaar (?) - maar zaten beide onder de XTC dus was beetje vreemd - en sindsdien hadden we af en toe ineens een supergezellige appsessie en nu besloten we tijdje terug ineens om voor het eerst sinds dat die relatie van ons eindigde op m'n 16e of zo een keer echt te gaan meeten. Beetje bijkletsen en herinneringen ophalen en zo. Heb er best wel zin in eigenlijk.quote:
mijn vriendin zou mij dan echt vermoordenquote:Op donderdag 6 april 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel, still going strong. Maar ik ontmoette hem anderhalf jaar terug of zo compleet onverwacht kort weer voor het eerst in zes jaar (?) - maar zaten beide onder de XTC dus was beetje vreemd - en sindsdien hadden we af en toe ineens een supergezellige appsessie en nu besloten we tijdje terug ineens om voor het eerst sinds dat die relatie van ons eindigde op m'n 16e of zo een keer echt te gaan meeten. Beetje bijkletsen en herinneringen ophalen en zo. Heb er best wel zin in eigenlijk.
Jij bent ook niet eigen baas binnen je relatie.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn vriendin zou mij dan echt vermoorden
ja hoe fix ik dat. Wil gelijke rechten zonder belemmering.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook niet eigen baas binnen je relatie.
Gewoon afdwingen; duidelijk maken dat je een eigen leven hebt en niet aan de ketting ligt en je daar dan ook consequent naar gedragen.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja hoe fix ik dat. Wil gelijke rechten zonder belemmering.
vind lastig. Hou veel van haarquote:Op donderdag 6 april 2017 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon afdwingen; duidelijk maken dat je een eigen leven hebt en niet aan de ketting ligt en je daar dan ook consequent naar gedragen.
Oh oke, dat spreekt of werkt elkaar op geen enkele manier tegen en ik snap de reactie dus niet echt, maar oke.quote:
wil het niet verneuken door meer te willenquote:Op donderdag 6 april 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh oke, dat spreekt of werkt elkaar op geen enkele manier tegen en ik snap de reactie dus niet echt, maar oke.
Wat vind je van zoenen nadat je dick hebt gehadquote:Op donderdag 6 april 2017 18:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja daarom prat ik over mijn girlfiend
nooit dick gehadquote:Op donderdag 6 april 2017 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vind je van zoenen nadat je dick hebt gehad
wel oke. heb je plannen?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vind jij van dronken meisjes die je stalken
jaja.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee wilde gewoon dit allemaal weten
Want?quote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Ah, hij krijgt de kans ook niet achter z'n oor te krabben.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook niet eigen baas binnen je relatie.Overigens bepaal ik eerlijk gezegd hierbij ook pas na afloop of ik het ga vertellen of niet. Wil ook niet onverhoopt onnodige jaloezie of onzekerheid opwekken of zo.
Haha nou ja, wil gewoon graag even leuk voor de dag komen na al die tijd. Beetje op dezelfde manier zoals ik dat ook wil als ik de rest van m'n familie voor die ene jaarlijkse keer ga zien. Dus je moet daar ook niet iets anders achter zoeken echt.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Ik zou er als vriendje-van totaal geen problemen mee hebben als iemand met z'n ex af zou spreken. Maar als hij er dit soort dingen voor zou gaan doen, zou ik wel ff achter m'n oor krabben
[..]
Ah, hij krijgt de kans ook niet achter z'n oor te krabben.
Ik zou vooraf niet pissed zijn. Achteraf wel. Zeker met zo'n kul-reden als "Ik wilde je niet onnodig jaloers maken". Ik zou bij achteraf vertellen veel achterdochtiger worden dan wanneer iemand vooraf gewoon zegt "Hey heb met een ex afgesproken, na een tijd. Ff bijkletsen, cool toch?" Ok schat, have fun!
Niet dat ie toestemming moet vragen, maar het (toch best wel bewust) verzwijgen zou ik veel irritanter vinden.
Maar goed, niet mijn relatie
Dus ook van mij "ok schat, have fun!"
Moeilijke cursus?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:03 schreef Renesite het volgende:
Weeeeeke...
Ohnee, eerst nog een cursus morgen
quote:
Verplicht nummertje dus... heb gekozen voor een actualiteitendag.quote:Permanente educatie bewindvoering is inmiddels een bijna vanzelfsprekend thema geworden voor bewindvoerders.
De wetgever heeft gesteld dat iedere beschermingsbewindvoerder jaarlijks aantoonbaar tijd moet besteden aan permanente educatie. Er is door de wetgever geen uren-eis gesteld.
Wil je mij niet een keer bewindvoerenquote:Op donderdag 6 april 2017 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Verplicht nummertje dus... heb gekozen voor een actualiteitendag.
Sure. Sexy wel.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wil je mij niet een keer bewindvoeren
Fever Ray! Ik vind het nog steeds jammer dat ik die nooit live gezien heb.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nog maar van 2 artiesten eigenlijk,.
Tori Amos & Florence + The Machine. Edit: die laatste al niet eens meer zie ik
O, en nog 1 gekregen: Fever Ray.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's it. Zelden nog dus.
En dan kom ik thuis en zet ze meteen op de PC
quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kampioenschap weer een stapje dichterbij
Ik heb zojuist de documentaire Cowspiracy gezien. Echt kut, want daardoor eet ik nu ff een paar week geen goddelijk vlees.quote:
daar is vlees te lekker voorquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de documentaire Cowspiracy gezien. Echt kut, want daardoor eet ik nu ff een paar week geen goddelijk vlees.
Wel beetje matig. Allemaal goddelijke burgers tot je beschikking en dan laat je de helft van je maaltijd uit die stomme Mc-patat bestaan.quote:
vind big Mac niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel beetje matig. Allemaal goddelijke burgers tot je beschikking en dan laat je de helft van je maaltijd uit die stomme Mc-patat bestaan.
Doe gewoon chille Big Mac.
Bestel hem dan. McChicken idd ook fucking chill en dan heb je nu die kleine nuggets en matige frietjes.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind big Mac niet zo bijzonder
Mcchicken is beste
ik eet altijd mcchickenquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bestel hem dan. McChicken idd ook fucking chill en dan heb je nu die kleine nuggets en matige frietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |