Dit wordt een hele zware maand, ik verwacht dat ze zeker nog punten gaan laten liggen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel positief dat ze in Amsterdam zo de polonaise zijn gaan lopen na zondag. Je zou verwachten dat ze daar toch iets voorzichtiger mee zouden zijn.
In Leiderdorp zijn ook veel chicks en feestjesquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een neukertje uit Leiderdorp gehad..
Ik heb in Leiden gestudeerd.. Wil iemand mij nu aanraken?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Leiderdorp zijn ook veel chicks en feestjes
Het kan niet altijd feest zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot nu toe maakt hij een goede indruk. Alleen AZ uit was echt zwaaaaaaaaaaarrrrrrr bagger. De rest van de wedstrijden onder zijn leiding waren prima.
Vindt het wel easy, maar in het Engels niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige periode gehad.
Dat was toevallig ook de enige wedstrijd de afgelopen tijd dat AZ goed speelde.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot nu toe maakt hij een goede indruk. Alleen AZ uit was echt zwaaaaaaaaaaarrrrrrr bagger. De rest van de wedstrijden onder zijn leiding waren prima.
Zeker niet. Wie denk jij dat er op plaats 16, 17 en 18 gaan eindigen?quote:
In welke vorm krijg je het?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vindt het wel easy, maar in het Engels niet.
Dat Ado daar zou verliezen kon je min of meer wel verwachten, maar de manier waaropquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was toevallig ook de enige wedstrijd de afgelopen tijd dat AZ goed speelde.
GAE uit was goed jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
16. Roda JCquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker niet. Wie denk jij dat er op plaats 16, 17 en 18 gaan eindigen?
Ik ga voor Roda GAE en NEC.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker niet. Wie denk jij dat er op plaats 16, 17 en 18 gaan eindigen?
GAE i.p.v. ADO of nec graagquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16. Roda JC
17. Go Ahead Eagles
18. SBV Excelsior
Ik heb zo'n naar gevoel dat Excelsior directe degradatie ontloopt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16. Roda JC
17. Go Ahead Eagles
18. SBV Excelsior
Ik ook 5 grote verwacht ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 10 theorievragen en daarna vijf grote opgaven.
GAE heeft volgens mij het zwaarste programma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dat schema voor NEC is nog verdacht pittig, al hebben ze in s32 NEC - Excelsior.
GRO-NECquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GAE heeft volgens mij het zwaarste programma.
NEC gaat zaterdag stunten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dat schema voor NEC is nog verdacht pittig, al hebben ze in s32 NEC - Excelsior. Ze hebben nog zes puntjes nodig zo ongeveer.
Zo, jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GRO-NEC
NEC-AJA
TWE-NEC
NEC-EXC
FEY-NEC
HEE-NEC
FEY-GAE
GAE-HER
GAE-GRO
WIL-GAE
AJA-GAE
GAE-SPA
GAE toch een stuk gunstiger.
FEY - NECquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GRO-NEC
NEC-AJA
TWE-NEC
NEC-EXC
FEY-NEC
HEE-NEC
FEY-GAE
GAE-HER
GAE-GRO
WIL-GAE
AJA-GAE
GAE-SPA
GAE toch een stuk gunstiger.
Iedere club heeft wel eens zo'n kut wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Heracles verloor van nec wat was dat triest
En sommige clubs hebben er 25 per jaarquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere club heeft wel eens zo'n kut wedstrijd.
Heb medelijden met de Heerenveen fansquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere club heeft wel eens zo'n kut wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |