Maar ADO krijgt dus een opvolger van Groenendijk in de zomer?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, die was even in beeld om Petrogod op te volgen.
Ik vind het alleen wel positief dat ze in Amsterdam zo de polonaise zijn gaan lopen na zondag. Je zou verwachten dat ze daar toch iets voorzichtiger mee zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van excelsior verwachtte ik ook niet veel.
HAND IN HAND.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie heeft een koek nodig of een grote knuffel(niet dat diertje, maar een echte knuffel)
Als Ado erin blijft mag Groenendijk wat mij betreft gewoon blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ADO krijgt dus een opvolger van Groenendijk in de zomer?
Daar zijn jullie mooi aan ontsnapt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, die was even in beeld om Petrogod op te volgen.
En hem dan volgend seizoen na 15 potjes weer ontslaan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Ado erin blijft mag Groenendijk wat mij betreft gewoon blijven.
Dan gaan we in de polonaise door Leiderdorpquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Ado erin blijft mag Groenendijk wat mij betreft gewoon blijven.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we in de polonaise door Leiderdorp
Ik heb een neukertje uit Leiderdorp gehad..quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we in de polonaise door Leiderdorp
Tot nu toe maakt hij een goede indruk. Alleen AZ uit was echt zwaaaaaaaaaaarrrrrrr bagger. De rest van de wedstrijden onder zijn leiding waren prima.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En hem dan volgend seizoen na 15 potjes weer ontslaan.
Adogoden.
Dit wordt een hele zware maand, ik verwacht dat ze zeker nog punten gaan laten liggen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel positief dat ze in Amsterdam zo de polonaise zijn gaan lopen na zondag. Je zou verwachten dat ze daar toch iets voorzichtiger mee zouden zijn.
In Leiderdorp zijn ook veel chicks en feestjesquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een neukertje uit Leiderdorp gehad..
Ik heb in Leiden gestudeerd.. Wil iemand mij nu aanraken?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Leiderdorp zijn ook veel chicks en feestjes
Het kan niet altijd feest zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot nu toe maakt hij een goede indruk. Alleen AZ uit was echt zwaaaaaaaaaaarrrrrrr bagger. De rest van de wedstrijden onder zijn leiding waren prima.
Vindt het wel easy, maar in het Engels niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige periode gehad.
Dat was toevallig ook de enige wedstrijd de afgelopen tijd dat AZ goed speelde.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot nu toe maakt hij een goede indruk. Alleen AZ uit was echt zwaaaaaaaaaaarrrrrrr bagger. De rest van de wedstrijden onder zijn leiding waren prima.
Zeker niet. Wie denk jij dat er op plaats 16, 17 en 18 gaan eindigen?quote:
In welke vorm krijg je het?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vindt het wel easy, maar in het Engels niet.
Dat Ado daar zou verliezen kon je min of meer wel verwachten, maar de manier waaropquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was toevallig ook de enige wedstrijd de afgelopen tijd dat AZ goed speelde.
GAE uit was goed jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |