Ik ga zo Kronenbourg 1664 tanken..quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef Typisch het volgende:
ik heb net een rondje hardgelopen
en nu heb ik trek in bier
Ik hoop het ook. Ik hoop serieus dat ze erin blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk winnen ze uit bij Willem II.
Ik haat het zo intens he dat je dan 3 punten pakt tegen Roda en dat GAE dan uit ook wint bij Twente. GVD!quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik hoop serieus dat ze erin blijven.
Als excelsior en sparta vandaag verliezen zou ook erg lekker voor jullie zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk winnen ze uit bij Willem II.
Netjes, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:39 schreef Befbekje het volgende:
Ik zit aan m'n derde Chardonnay deze middag.. Ik heb m'n kaarten aan veertig winkels verkocht zojuist..
Ik ook niet. Maar de bal is rond. Gras is groen/gelig (daar).quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig. Al verwacht ik daar niet veel van.
Excelsior pakt ineens ook overal puntjes.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als excelsior en sparta vandaag verliezen zou ook erg lekker voor jullie zijn.
Hehehe, ja, dat is het meest frustrerend. Je verwacht het ook niet echt, dat GAE stunt in Enschedequote:Op dinsdag 4 april 2017 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik haat het zo intens he dat je dan 3 punten pakt tegen Roda en dat GAE dan uit ook wint bij Twente. GVD!
MADDDDDDDDDDDDDDDDD alles.
Van excelsior verwachtte ik ook niet veel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig. Al verwacht ik daar niet veel van.
Gezien het wedstrijdbeeld was dat ook niet helemaal terecht. Maar goed, het telt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehehe, ja, dat is het meest frustrerend. Je verwacht het ook niet echt, dat GAE stunt in Enschede.
Maaskantquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezien het wedstrijdbeeld was dat ook niet helemaal terecht. Maar goed, het telt.
Scrummie viel mij ook al aan, maar het bleek een grapje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb ik dit nou weer aan verdiend.
Scrummie heeft een koek nodig of een grote knuffel(niet dat diertje, maar een echte knuffel)quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scrummie viel mij ook al aan, maar het bleek een grapje.
Maar ADO krijgt dus een opvolger van Groenendijk in de zomer?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, die was even in beeld om Petrogod op te volgen.
Ik vind het alleen wel positief dat ze in Amsterdam zo de polonaise zijn gaan lopen na zondag. Je zou verwachten dat ze daar toch iets voorzichtiger mee zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van excelsior verwachtte ik ook niet veel.
HAND IN HAND.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie heeft een koek nodig of een grote knuffel(niet dat diertje, maar een echte knuffel)
Als Ado erin blijft mag Groenendijk wat mij betreft gewoon blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ADO krijgt dus een opvolger van Groenendijk in de zomer?
Daar zijn jullie mooi aan ontsnapt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, die was even in beeld om Petrogod op te volgen.
En hem dan volgend seizoen na 15 potjes weer ontslaan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Ado erin blijft mag Groenendijk wat mij betreft gewoon blijven.
Dan gaan we in de polonaise door Leiderdorpquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Ado erin blijft mag Groenendijk wat mij betreft gewoon blijven.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we in de polonaise door Leiderdorp
Ik heb een neukertje uit Leiderdorp gehad..quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we in de polonaise door Leiderdorp
Tot nu toe maakt hij een goede indruk. Alleen AZ uit was echt zwaaaaaaaaaaarrrrrrr bagger. De rest van de wedstrijden onder zijn leiding waren prima.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En hem dan volgend seizoen na 15 potjes weer ontslaan.
Adogoden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |