Heb medelijden met de Heerenveen fansquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere club heeft wel eens zo'n kut wedstrijd.
Eerste Taco Bell in Nederland (Eindhoven)quote:
Waar zit iequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eerste Taco Bell in Nederland (Eindhoven)
Viesdikke mensen in de rij.
Kerkstraat - Rechtestraat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar zit ie
fiets ik ff langs en scheld ik iedereen uit
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb medelijden met de Heerenveen fans
Roep maar namens Fok!.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar zit ie
fiets ik ff langs en scheld ik iedereen uit
Ik fiets daar iedere dag langs. Als het donderdagavond rustig is misschien even kankerdronken tacootje beukenquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Roep maar namens Fok!.
(KingRoland gaat speciaal naar Eindhoven reizen om naar de Taco Bell te gaan)
Dat telt niet, want dat is bij Henk altijd zoquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat het een dodelijk saaie kutwedstrijd wordt
Van KingRoland weten wij dan ook dat 'ie minder valide is, zoals dat heet..quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Roep maar namens Fok!.
(KingRoland gaat speciaal naar Eindhoven reizen om naar de Taco Bell te gaan)
Donderdagavond genotquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik fiets daar iedere dag langs. Als het donderdagavond rustig is misschien even kankerdronken tacootje beuken
Wel makkelijk om elke keer hetzelfde antwoord te geven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat telt niet, want dat is bij Henk altijd zo
Taco bell is mehh, in texas te vaak gegeten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik fiets daar iedere dag langs. Als het donderdagavond rustig is misschien even kankerdronken tacootje beuken
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel makkelijk om elke keer hetzelfde antwoord te geven.
Maar ik gok op 1-1.
Voor wanneer?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Taco bell is mehh, in texas te vaak gegeten.
Saind mijn heer, mocht ik onverhoopt kaartjes krijgen van Ajax thuis, zou je dan kunnen?
je moederquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van KingRoland weten wij dan ook dat 'ie minder valide is, zoals dat heet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |