20 jaar leeftijdsverschilquote:Op maandag 3 april 2017 20:59 schreef Pascalus het volgende:
Dat valt me wel zwaar tegen van Dionne, dat ze met die slijmnegert gaat
Zeg dat tegen Feyenoordquote:Op maandag 3 april 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een geouwehoer dat hand in hand.
Dus dit. Wat een eng kansloos zooitje is dat hele RTL joh.quote:Op maandag 3 april 2017 20:59 schreef Caland het volgende:
Dus het is bij RTL gewoon beleid dat ze het niet over Humberto hebben
@jancees
hypocrietquote:Op maandag 3 april 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dit. Wat een eng kansloos zooitje is dat hele RTL joh.
Als jij een room maakt?quote:Op maandag 3 april 2017 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat er geen haxball is tijdens de reclame
Mooi, dan zullen ze er wel mee ophouden.quote:
Ik had verwacht dat met herman zou gaan of die andere NOS presentator.quote:
Tijd dat we gaan rellen in Hilversum. Bel jij Rens?quote:Op maandag 3 april 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dit. Wat een eng kansloos zooitje is dat hele RTL joh.
#boycotquote:
Denk het niet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi, dan zullen ze er wel mee ophouden.
Herman de scherman is al getrouwd.quote:Op maandag 3 april 2017 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat met herman zou gaan of die andere NOS presentator.
DIT DUSquote:Op maandag 3 april 2017 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Als Sneijder en Yolanthe ergens in een parkeergarage staan te zoenen dan melkt Boulevard het wekenlang uit. Nu hoor je ze niet. Rtl inteelt klikje
Ik doe meequote:Op maandag 3 april 2017 21:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tijd dat we gaan rellen in Hilversum. Bel jij Rens?
Ja maar dat duurt niet meer zo lang.quote:
Kunnen ze zeker wel keihard rennen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga jij ook rellen wanneer Red Bull een club overneemt in Nederland?
Oh, kansloos.quote:
Wacht wat?quote:Op maandag 3 april 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alweerquote:Op maandag 3 april 2017 21:04 schreef Evertjan het volgende:
wanneer gaat RTL 7 Band of Brothers uitzenden?
Ze zijn al te laat.quote:Op maandag 3 april 2017 21:04 schreef Evertjan het volgende:
wanneer gaat RTL 7 Band of Brothers uitzenden?
Best wel, beetje jammer van dat voetballen weer tussendoor.quote:
Ik vermoed dat je een 'filmpje' bedoeltquote:Op maandag 3 april 2017 21:05 schreef Regilio_ het volgende:
Er zal toch niet echt een filmpje van Humberto en Stax zijn?
Red Bull Feyenoord in de Red BullKuip..quote:Op maandag 3 april 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou ze kunnen beter een ijshockeyclub overnemenquote:
schijnt op blacked.com te staanquote:Op maandag 3 april 2017 21:05 schreef Regilio_ het volgende:
zal toch niet echt een filmpje van Humberto en Stax zijn?
Nog mensen op hun hoofd staan trappen?quote:Op maandag 3 april 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Best wel, beetje jammer van dat voetballen weer tussendoor.
Nee ik was bij biergarten. Stadhuisplein altijd tokkie-galore.quote:Op maandag 3 april 2017 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog mensen op hun hoofd staan trappen?
Dat zou temidden van dit 'schandaal' mbt Humberto zijn gezien wel erg dom zijn. Ook al komt er misschien bij hen geen geel goedje aan te pas.quote:Op maandag 3 april 2017 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een 'filmpje' bedoeltER zal heus wel een filmpje van die 2 zijn
twitter:fcutrechtmatch twitterde op maandag 03-04-2017 om 20:46:43Rust. Het staat 1-0 halverwege bij Jong #Ajax - Jong #fcutrecht. Nu: thee. Straks: helft twee. Tot zo! #ajautr reageer retweet
Karma voor jou dat Kluivert zo goed speeldequote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik was bij biergarten. Stadhuisplein altijd tokkie-galore.
Ik bedoel dus dat ze best wel ergens samen op film zullen staanquote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat zou temidden van dit 'schandaal' mbt Humberto zijn gezien wel erg dom zijn. Ook al komt er misschien bij hen geen geel goedje aan te pas.
quote:Op maandag 3 april 2017 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ze kunnen beter een ijshockeyclub overnemenIk weet er wel eentje die wat geld kan gebruiken. Maar dan wel de naam houden.
Johan Cruijff Red Bull ArenAquote:Op maandag 3 april 2017 21:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Red Bull Feyenoord in de Red BullKuip..
Vond het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Karma voor jou dat Kluivert zo goed speelde
Daar stond Van Hanegem ook niet?quote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik was bij biergarten. Stadhuisplein altijd tokkie-galore.
Klopt, nog even een fototje mee gemaakt en een babbeltje mee gemaakt. De ouwe baas stond ook gewoon tussen de supporters te kijken in zijn trainingsbroekie.quote:
Meestal doen ze een club uit een lagere klasse pakken.quote:Op maandag 3 april 2017 21:10 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat Redbull, FC Utrecht gaat sponsoren
RTL Feyenoord.quote:
achilles dan maarquote:Op maandag 3 april 2017 21:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Meestal doen ze een club uit een lagere klasse pakken.
Alrightquote:Op maandag 3 april 2017 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, nog even een fototje mee gemaakt en een babbeltje mee gemaakt. De ouwe baas stond ook gewoon tussen de supporters te kijken in zijn trainingsbroekie.
Ik mis Harry op deze foto.quote:Op maandag 3 april 2017 21:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker broekie aan, jatoch.
Als het een Feyenoorder is dan..quote:Op maandag 3 april 2017 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de speler van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2017 21:15 schreef vincenzo78 het volgende:
Dionne Stax stiekem vastgelegd:
FakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nou gewoon.quote:
Ik neem aan dat Gramulanion die heeft (wie?)quote:Op maandag 3 april 2017 21:17 schreef Smoofie het volgende:
Maar zijn er pikante beelden of fotos van humberto?
lol.quote:Op maandag 3 april 2017 21:17 schreef Caland het volgende:
Anastasiou samen met Petrovic zou echt een geniaal duo zijn.
Haal hem even boven water dan.quote:Op maandag 3 april 2017 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een filmpje van Dionne en Humberto?
Dat duurde lang zeg!quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een filmpje van Dionne en Humberto?
Hij staat er op hoor, je ziet hem alleen niet zo goed in het donker.quote:
WIE PASCALUS?quote:Op maandag 3 april 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme wat is ze toch lekker
quote:Op maandag 3 april 2017 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij staat er op hoor, je ziet hem alleen niet zo goed in het donker.
Dan wel aan Ajax graag. Zie nog liever Feyenoord kampioen dan PSV..quote:Op maandag 3 april 2017 21:22 schreef Szura het volgende:
Ik zou er intens van genieten als Feyenoord het nog weggeeft.
Wel een beetje jammer dat daar wel eens een negerlul in gaat.quote:Op maandag 3 april 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme wat is ze toch lekker
Gelukkig noemen ze mij ook wel de Witte Neger.quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat daar wel eens een negerlul in gaat.
Ooit was dit een serieus praatprogramma over voetbal.quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zet de tv aan en het is meteen ordinair
quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
schrijf een boze brief naar de RTL directiequote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ajax moet eerst AZ thuis maar winnen.quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
met Barbara Barendquote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ooit was dit een serieus praatprogramma over voetbal.
Ronnie Brunswijk?quote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
Steven Brunswijk en Melvin Manhoef
In de laatste wedstrijd tegen Excelsiorquote:Op maandag 3 april 2017 21:22 schreef Szura het volgende:
toen liep de hele wijk uit als er een neger over straat liepquote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ooit was dit een serieus praatprogramma over voetbal.
quote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
BraboNeger bij Pauwquote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
De neef van Ronnie BrunswijkGODquote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
Dat is niet de laatste wedstrijd.quote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In de laatste wedstrijd tegen Excelsior
Het gaat o.a. over MMA? Ik ken trouwens wel Otti Roethof niet Gerald. Manhoef is iig een vechter.quote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
Wie?quote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
Die jongen wordt nog beroemptquote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn gif bewerking met de bril en alles
Flopshowquote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
Bergkampquote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
Wat moet die vieze flikker bij Pauwquote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Vera Bergkamp
Ellie Lust
Erwin Olaf
Gerald Roethof
ik ookquote:Op maandag 3 april 2017 21:22 schreef Szura het volgende:
7/10quote:Op maandag 3 april 2017 21:26 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een goeie trap. Vooral naar de eerste verdieping.
Zelfs 21 red ik bij lange na niet hoorquote:Op maandag 3 april 2017 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tegenwoordig verschuiven ze dat. eerst 18 dan 21
ik weet het ook niet meer
zijn familie had hij een keer gezegd bij zijn video'squote:Op maandag 3 april 2017 21:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet alle Brunswijks zijn familie van elkaar.
Bedankt. Doei.quote:Op maandag 3 april 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik geen VI kijk.
Wat doe je dan op de Maandagavond?quote:Op maandag 3 april 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, iedereen gaat je missen als je weer afhaakt.quote:Op maandag 3 april 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
GA WEG DANquote:Op maandag 3 april 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vaak is er wel iets anders op of doe ik iets nuttigs met mijn leven.quote:
Tot zover, tot, morgen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOU DAN KIJK JIJ EEN ANDERE SHOW HOOR HUEHUEHUEquote:
Dat is een vaag en ontwijkend antwoord, ik keur het niet goed.quote:Op maandag 3 april 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak is er wel iets anders op of doe ik iets nuttigs met mijn leven.
Kan dat?quote:Op maandag 3 april 2017 21:28 schreef Szura het volgende:
Van t Schip is echt een dooie. Nog erger dan Cocu.
Ik streep hem af van mijn bingokaart!quote:
heb je hem gevraagd of hij jouw hart in vuur en vlam kon doven met zijn brandslang en liefde?quote:Op maandag 3 april 2017 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
De brandweer deed hier in de buurt voorlichting. Ze waren met een heel groepje en toevallig kwam hij hier aan de deur met zijn maatje. Ik kreeg een graties brandmelder van ze
JA IDD OF VOOR HET WEBLOGquote:Op maandag 3 april 2017 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
GA WEG DAN
GA LEKKER STUKJES SCHRIJVEN VOOR DE FRONTPAGE
Was er ooit niet iemand met een Humerto-UI?quote:Op maandag 3 april 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
NOU DAN KIJK JIJ EEN ANDERE SHOW HOOR HUEHUEHUE
Nee, tot nu toe te veel video's in herhaling verder terechte Humbero bash
PEC gaat het schip in met die man.quote:Op maandag 3 april 2017 21:28 schreef Szura het volgende:
Maar niet zo erg als Cruijffquote:Op maandag 3 april 2017 21:28 schreef Szura het volgende:
DOE NORMAAL, OKE?quote:Op maandag 3 april 2017 21:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
GA WEG DAN
GA LEKKER STUKJES SCHRIJVEN VOOR DE FRONTPAGE
Nee daar heb ik al een ander voor hequote:Op maandag 3 april 2017 21:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je hem gevraagd of hij jouw hart van vuur en vlam kon doven met zijn brandslang en liefde?
Jupiler League, Italiaans of Engels voetbal, andere showtjes. Op maandag ben ik ook geregeld uit eten of op de studieverenigingquote:Op maandag 3 april 2017 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een vaag en ontwijkend antwoord, ik keur het niet goed.
Ik dacht eerst jij, maar na onderzoek kwam ik erachter dat het Gio is.quote:Op maandag 3 april 2017 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Was er ooit niet iemand met een Humerto-UI?
daarom!! Karina jij wil gewoon een brandweerman!quote:Op maandag 3 april 2017 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar heb ik al een ander voor heAl zijn brandweermannen we sexy
Ik koop gewoon zo een pakquote:Op maandag 3 april 2017 21:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daarom!! Karina jij wil gewoon een brandweerman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |