*zoekt betonschaarquote:Op maandag 3 april 2017 22:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Begin Ode an die Freude wel steeds leuker te vinden moet ik zeggen. Het Wilhelmus is maar een orangistisch kutlied.
Ken stiekem toch een stuk of vier-vijf mensen die vanuit deze hoek naar Zeeland zijn getrokkenquote:Op maandag 3 april 2017 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat zie je niet vaak, mensen die NAAR zeeuws vlaanderen trekken. Vind dat Hulsts accent wel enorm leuk, maar dat heb je dan wss niet.
Snap verder niet waarom je daar naar toe zou gaan, geen hol te beleven![]()
![]()
Wel dicht bij antwerpen en gent
Hij doet het er ook wel een beetje omquote:Op maandag 3 april 2017 22:27 schreef Tem het volgende:
Dexit.
http://www.volkskrant.nl/(...)-non-grata~a4482545/
Oe, leuk, dank. Even bekijken. Deze week is de week waarin ik wat sollicitaties verstuur.quote:Op maandag 3 april 2017 22:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor 90% ook in de werken van de studiegroep begrotingsruimte staat.
Overigens ook wel interessant voor je, zeker als je gaat solliciteren, minfin heeft vandaag een ombuigingslijst en intensiveringslijst gepubliceerd. Ben je de rest vd avond wel zoet mee.
Joh.quote:Op maandag 3 april 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Die Kim Putters op NPO2 is ook zo homoseksueel als ze maar komen.
Klopt, maar ik denk ik benoem het nog even. Weet niet hoe Lily staat tegenover de koers van dr pa.quote:Op maandag 3 april 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha ja daar hebben we het hier al een aantal maal over gehad, is Lilian wat dat betreft hetzelfe als d'r pa?
Nouja, het blijft natuurlijk gewoon deel van zeeland, het mooiste provincietje van Nederland. Leuk!quote:Op maandag 3 april 2017 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik hier een hele leuke baan heb gevonden, in een heerlijk huisje woon en me hier echt enorm thuis voel.
En er is juist genoeg te beleven. Helemaal aan de kust waar ik woon (Breskens, Groede, Cadzand).
Hoho, ik heb zeer veel op met de Nederlandse geschiedenis en cultuur. Maar dan wel die van de drie Johans, niet de Oranjes.quote:
Daar zit ik. Op tien minuten van het strand. En op een half uurtje vanquote:Op maandag 3 april 2017 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, het blijft natuurlijk gewoon deel van zeeland, het mooiste provincietje van Nederland. Leuk!![]()
Breksens en Cadzand vallen inderdaad nog wel mee als je daar zit
De drie J's?quote:Op maandag 3 april 2017 22:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zeer veel op met de Nederlandse geschiedenis en cultuur. Maar dan wel die van de drie Johans, niet de Oranjes.
Als ze dan ook nog de leeftijd hebben dat ze een paar kindjes krijgen of die meenemen is het helemaal top.quote:Op maandag 3 april 2017 22:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ken stiekem toch een stuk of vier-vijf mensen die vanuit deze hoek naar Zeeland zijn getrokken
Barneveldt, de witt en cruijff?quote:Op maandag 3 april 2017 22:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zeer veel op met de Nederlandse geschiedenis en cultuur. Maar dan wel die van de drie Johans, niet de Oranjes.
Ja, dat is ze allemaal wel geluktquote:Op maandag 3 april 2017 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog de leeftijd hebben dat ze een paar kindjes krijgen of die meenemen is het helemaal top.
Mn atletiekclubje sterft langzaam uit
De hele symphonie is prachtig.quote:Op maandag 3 april 2017 22:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Begin Ode an die Freude wel steeds leuker te vinden moet ik zeggen. Het Wilhelmus is maar een orangistisch kutlied.
Dacht het niet.quote:Op maandag 3 april 2017 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat wordt een cultuurschok dan. Iedereen hier is pro-EU.
Succes met sturen!quote:Op maandag 3 april 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe, leuk, dank. Even bekijken. Deze week is de week waarin ik wat sollicitaties verstuur.
Beter halen we nog wat vluchtelingen met een heleboel kinderen op en plaatsen die in Zeeland. Volgend jaar weer volle bak bij je atletiekvereniging.quote:Op maandag 3 april 2017 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog de leeftijd hebben dat ze een paar kindjes krijgen of die meenemen is het helemaal top.
Mn atletiekclubje sterft langzaam uit
Maar de rest kan ik nog niet meezingen helaas.quote:Op maandag 3 april 2017 22:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De hele symphonie is prachtig.
Paar van die Ethiopiėrs en Sky maakt geen kans meer zelfs.quote:Op maandag 3 april 2017 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beter halen we nog wat vluchtelingen met een heleboel kinderen op en plaatsen die in Zeeland. Volgend jaar weer volle bak bij je atletiekvereniging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |