Volgende keer moeten we in zo'n situatie maar even het goede voorbeeld geven bij die jonge mokkeltjes.quote:Op maandag 3 april 2017 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, bizar dat hij die ene nog niet uit elkaar heeft getrokken.
Wat zal jou het jeuken of je coax, glas of koper hebt, 5G of whatever, als je maar een snelle verbinding hebtquote:Op maandag 3 april 2017 21:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)ting&page=6#reacties
[ afbeelding ]
Waarna de politici gewoon hun eigen gang gaan.quote:Op maandag 3 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
Wel chill hoe de topmannen van al die organisaties als DNB, CPB, PvdL etc. een voor een even langskomen bij de coalitie-onderhandelaars om lekker technocratisch te vertellen wat er de komende vier jaar gebeuren moet.
What else is new.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarna de politici gewoon hun eigen gang gaan.
Het is een kansspel. Het gaat niet altijd fout, maar wel regelmatig. Meeste wijken en tijdstippen weet je wel zeker dat het niet kan. Maar op station Amsterdam Centraal is het dan weer geen punt. Tsja. Ik doe het in elk geval niet, wil m'n vriend niet in gevaar brengen door onze verliefdheid publiekelijk te tonen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mareh Kaas, is dat nu echt zo'n probleem? Ik had eigenlijk het idee dat homoseksuelen gewoon prima op straat hun geaardheid kunnen tonen, of kwamen ze toevallig op het verkeerde tijdstip de verkeerde jongeren tegen?
D66, omdat pro-EU en anti-isolationisme.quote:Op maandag 3 april 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euribob is het er niet mee eens denk ik.
Wat heb jij gestemd?
Ik word treurig van dit berichtquote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een kansspel. Het gaat niet altijd fout, maar wel regelmatig. Meeste wijken en tijdstippen weet je wel zeker dat het niet kan. Maar op station Amsterdam Centraal is het dan weer geen punt. Tsja. Ik doe het in elk geval niet, wil m'n vriend niet in gevaar brengen door onze verliefdheid publiekelijk te tonen.
Ik vind dit echt heel droevig.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een kansspel. Het gaat niet altijd fout, maar wel regelmatig. Meeste wijken en tijdstippen weet je wel zeker dat het niet kan. Maar op station Amsterdam Centraal is het dan weer geen punt. Tsja. Ik doe het in elk geval niet, wil m'n vriend niet in gevaar brengen door onze verliefdheid publiekelijk te tonen.
Ho ho, Pechtold is de koning van de technocraten. Wat denk je waarom elke ambtenaar op een ministerie op hem stemt? Meneer heeft over de meeste zaken geen mening en doet gewoon wat de technocraten adviseren. Zoals het hoort.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarna de politici gewoon hun eigen gang gaan.
Pro-EU, dat hoor ik niet vaak in mijn omgeving (dat mensen voor EU zijn zeg maar).quote:Op maandag 3 april 2017 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
D66, omdat pro-EU en anti-isolationisme.
Echt belachelijk, wordt tijd dat we achter een paar van jullie een knokploeg zetten, wordt het ook een kansspel voor die hommelhaters, laten ze het de volgende keer misschien wel.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Élke ambtenaar op een ministerie? Dat is me nogal een claim.quote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, Pechtold is de koning van de technocraten. Wat denk je waarom elke ambtenaar op een ministerie op hem stemt? Meneer heeft over de meeste zaken geen mening en doet gewoon wat de technocraten adviseren. Zoals het hoort.
Nu je hier bent zul je dat vaker horenquote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pro-EU, dat hoor ik niet vaak in mijn omgeving (dat mensen voor EU zijn zeg maar).
Ik helaas wel.quote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pro-EU, dat hoor ik niet vaak in mijn omgeving (dat mensen voor EU zijn zeg maar).
Dat is omdat verontwaardigde schanderoepers het er meer over hebben dan mensen die zoiets hebben van "Mjeh, tis wel prima eigenlijk."quote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tijdens een vakantie in Italië vond ik het dan wel weer grappig om elkaar op het strand even uitgebreid in te smeren, waarop we zo uit verschillende richtingen een stuk of tien personen konden tellen die afkeurend keken en wezen. Al die kleine mannetjes daar kan ik toch wel hebben. Maar goed, in Nederland liever op safe.quote:
En van die mensen die dan niet kunnen laten om hoorbaar fluisterend "Kijk schat, een stelletje." te zeggen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaaaat?quote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een suggestieve vraag.quote:Op maandag 3 april 2017 22:05 schreef Tem het volgende:
Is het potenrammen erger geworden of gelijk gebleven in vergelijking met 20 jaar geleden?
Hangt er ook vanaf waar je elkaar insmeert natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 22:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijdens een vakantie in Italië vond ik het dan wel weer grappig om elkaar op het strand even uitgebreid in te smeren, waarop we zo uit verschillende richtingen een stuk of tien personen konden tellen die afkeurend keken en wezen. Al die kleine mannetjes daar kan ik toch wel hebben. Maar goed, in Nederland liever op safe.
Het oudhollandsch potenrammen hoort gewoon bij onze cultuur natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 22:05 schreef Tem het volgende:
Is het potenrammen erger geworden of gelijk gebleven in vergelijking met 20 jaar geleden?
Per groep daders wordt het zelfs beter. Alleen door de influx van mensen die een levensstijl hebben gekozen die nogal Ehmm haaks op mijn eigen zelfgekozen levensstijl gekozen hebben is de totaalsom niet echt een vooruitgang.quote:Op maandag 3 april 2017 22:05 schreef Tem het volgende:
Dat wordt een cultuurschok dan. Iedereen hier is pro-EU.quote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou daar dolgraag deel van uitmaken. Beetje matten met die teringlijers.quote:Op maandag 3 april 2017 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt belachelijk, wordt tijd dat we achter een paar van jullie een knokploeg zetten, wordt het ook een kansspel voor die hommelhaters, laten ze het de volgende keer misschien wel.
Alhoewel je homoacceptatie waarschijnlijk zo niet het beste afdwingt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |