Ik vraag het mij oprecht afquote:
Acceptatie door revalidatie.quote:Op maandag 3 april 2017 22:03 schreef skysherrif het volgende:
Alhoewel je homoacceptatie waarschijnlijk zo niet het beste afdwingt
Wat voor 90% ook in de werken van de studiegroep begrotingsruimte staat.quote:Op maandag 3 april 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
Wel chill hoe de topmannen van al die organisaties als DNB, CPB, PvdL etc. een voor een even langskomen bij de coalitie-onderhandelaars om lekker technocratisch te vertellen wat er de komende vier jaar gebeuren moet.
Vind ik niet erg. Ik ben namelijk ook pro-EU.quote:Op maandag 3 april 2017 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat wordt een cultuurschok dan. Iedereen hier is pro-EU.
Mooi dat het kan in NL, dat dan weer wel.quote:
Oké, niet iedereen. Één hardlopertje uit Zeeland houdt dapper stand.quote:Op maandag 3 april 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Iedereen euri?
Dat zal meevallen, al zullen hier weinig daadwerkelijk een nexit willen.
Resideert hier nog een Zeelanderquote:Op maandag 3 april 2017 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oké, niet iedereen. Één hardlopertje uit Zeeland houdt dapper stand.
Neejoh, doe niet zo mal. Ik kijk vooral zo objectief mogelijk naar de nederlandse politiek, nouja in ieder geval niet vanuit de bias van een bepaalde partij. Natuurlijk wel m'n links/rechts conservatief/progessieve voorkeuren.quote:Op maandag 3 april 2017 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mooi dat het kan in NL, dat dan weer wel.
Nu je partij niet in de Kamer zit, vind je dan alle voorstellen uit de politiek de komende 4 jaar ook kut?
Lijkt mij vervelend dat je de komende jaren geen enkel debat hebt waarbij je je lijsttrekker lekker van leer kan zien gaan.
Zolang roemer er zit gaat dit ook op voor alle SP'ers natuurlijk.
Zeelander klinkt leukerquote:
Zijn er nog wel meer die niet een Federatie willen en zsm het Wilhelmus inruilen voor Europese hymnequote:Op maandag 3 april 2017 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oké, niet iedereen. Één hardlopertje uit Zeeland houdt dapper stand.
Hmm, agree to disagree.quote:Op maandag 3 april 2017 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeelander klinkt leuker.
Welk deel van Zeeland?
Je kan ook gewoon even een belletje richting Marijnissen doen en hem om stemadvies vragen, dan weet je ook wie je moet steunen binnen de SP.quote:Op maandag 3 april 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh, doe niet zo mal. Ik kijk vooral zo objectief mogelijk naar de nederlandse politiek, nouja in ieder geval niet vanuit de bias van een bepaalde partij. Natuurlijk wel m'n links/rechts conservatief/progessieve voorkeuren.
Ik vind dat Nieuwe Wegen de kant is die PvdA op moet gaan en hoopte dat er misschien een zeteltje in zou zitten, achteraf best dom, Monasch voerde natuurlijk enorm slecht campagne, als je van uberhaupt campagne voeren al kan spreken.
Nee, Twente. Maar ik woon in Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmm, agree to disagree.
Kom van schouwen, jij ook uit zeeland?
Haha ja daar hebben we het hier al een aantal maal over gehad, is Lilian wat dat betreft hetzelfe als d'r pa?quote:Op maandag 3 april 2017 22:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even een belletje richting Marijnissen doen en hem om stemadvies vragen, dan weet je ook wie je moet steunen binnen de SP.
Begin Ode an die Freude wel steeds leuker te vinden moet ik zeggen. Het Wilhelmus is maar een orangistisch kutlied.quote:Op maandag 3 april 2017 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn er nog wel meer die niet een Federatie willen en zsm het Wilhelmus inruilen voor Europese hymne
Oh dat zie je niet vaak, mensen die NAAR zeeuws vlaanderen trekken. Vind dat Hulsts accent wel enorm leuk, maar dat heb je dan wss niet.quote:Op maandag 3 april 2017 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Twente. Maar ik woon in Zeeuws-Vlaanderen.
Vanuit België komen en dan niet de toltunnel willen betalen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat zie je niet vaak, mensen die NAAR zeeuws vlaanderen trekken.
Omdat ik hier een hele leuke baan heb gevonden, in een heerlijk huisje woon en me hier echt enorm thuis voel.quote:Op maandag 3 april 2017 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat zie je niet vaak, mensen die NAAR zeeuws vlaanderen trekken. Vind dat Hulsts accent wel enorm leuk, maar dat heb je dan wss niet.
Snap verder niet waarom je daar naar toe zou gaan, geen hol te beleven![]()
![]()
Wel dicht bij antwerpen en gent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |