RTL LN boeit me niet, want het is heel slecht als je het vergelijkt met Pauw die op zich al matig is. Het is alleen hypocriet dat Boulevard (of hoe dat programma ook heet) er niets over zegt, maar als er iets aan de hand is met andermans leven zijn ze er als de kippen bij hoor! oh wee als het iemand is binnen hun eigen kring dan is het meteen stil. Goed voorbeeld hoe eng de mediawereld is. Niet dat het mij wat boeit ofzo hoor.quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
Tan en Stax
tan die vanavond weer doodleuk RTL LN presenteert met geen woord erover
Ik heb het nog niet gezegd maar #Pray4Russiaquote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In moskou zijn best veel mensen die openlijk homo zijn. Ook op tv.
Je bent onder narcose geweest doch desalniettemin, hoe zit dat nu met je gehoor? Die zijn toch blootgesteld aan het geluid..quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alle verstandskiezen in één keer getrokken, wil nog niet gaan kauwen.
edit: oh, ik las "Hoezo"
kan primaquote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterkte ermee, mooi kut.quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
edit: oh, ik las "Hoezo"Ik ga morgen aardappelpuree met spinazie doen, overmorgen bruine bonensoep en daarna zie ik wel.
Jammer dat je broodjes shoarma of broodjes gezond er nu niet in zitten.quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
edit: oh, ik las "Hoezo"Ik ga morgen aardappelpuree met spinazie doen, overmorgen bruine bonensoep en daarna zie ik wel.
Ben jij verslaafd aan bruine bonensoep?quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tjappen is echt een hele matige term.quote:Op maandag 3 april 2017 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan prima
tjapte de avond dat ik 4 verstandskiezen had laten trekken in polen een volledige maaltijd
de dag erna was alles helaas ontstoken
broodjes "gezond" van drizztquote:Op maandag 3 april 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je broodjes shoarma of broodjes gezond er nu niet in zitten.
Bij mij ging er iets mis bij mijn linkerverstandskies 1 week lijdenquote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iets voor school in de pauzequote:Op maandag 3 april 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjappen is echt een hele matige term.
Ja dat zeiden die klasgenoten ook altijd ja, vroeg ik me altijd af waarom ze niet normaal konden praten.quote:
Dat zou raar zijn, want Coca Cola is geen eten.quote:Op maandag 3 april 2017 18:03 schreef KingRoland het volgende:
Drizzt ga eens gezond eten man man man
en nee JR haal die Coca Cola posts van mij maar niet tevoorschijn
Ik had sowieso m'n ruisapparaten in en de koptelefoon van m'n mp3speler op.quote:Op maandag 3 april 2017 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je bent onder narcose geweest doch desalniettemin, hoe zit dat nu met je gehoor? Die zijn toch blootgesteld aan het geluid..
NOUquote:Op maandag 3 april 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, want Coca Cola is geen eten.
Die hippe chipssmakenquote:Op maandag 3 april 2017 18:04 schreef KingRoland het volgende:
Coca Cola chips nieuwe smaak..
wie weet
Roti is nummer 1quote:Op maandag 3 april 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om elke dag roti te eten
surinaamse keuken wel lekkere keuken hoorquote:Op maandag 3 april 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegetenmaar staat wel op mijn lijstje om eens te proberen ja
Als ik die gerechten google die jullie noemen krijg ik wel trek ja. Ziet er prima uitquote:Op maandag 3 april 2017 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
surinaamse keuken wel lekkere keuken hoor
Ga je nou opgeven voor een vervolg opleiding aan Hogeschool van Amsterdam, dan eet je komend studiejaar roti tot je erbij neer valt.. Hoewel de beste roti in Den Haag en Rotterdam te verkrijgen is, doch desalniettemin..quote:Op maandag 3 april 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik die gerechten google die jullie noemen krijg ik wel trek ja. Ziet er prima uit
vroeger toen ik nog klein was at ik altijd die broodje bakkeljauw en broodje pomquote:Op maandag 3 april 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik die gerechten google die jullie noemen krijg ik wel trek ja. Ziet er prima uit
quote:Op maandag 3 april 2017 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
inb4 don die komt dat je 28 soorten surinaams hebt
negersurinaams
hindoesurinaams
chineessurinaams
Wordt er niet minder gay om.quote:
Zat er een Surinamer bij jullie in de buurt dan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger toen ik nog klein was at ik altijd die broodje bakkeljauw en broodje pom
heerlijk toen ik laatst in rotterdam was voor de wedstrijd broodje bakkeljauw of 2.quote:
In Den Haag wonen er een hoop Hindoestanen, dus dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 18:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je nou opgeven voor een vervolg opleiding aan Hogeschool van Amsterdam, dan eet je komend studiejaar roti tot je erbij neer valt.. Hoewel de beste roti in Den Haag en Rotterdam te verkrijgen is, doch desalniettemin..
ja tuurlijk in rotterdam altijd hequote:Op maandag 3 april 2017 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat er een Surinamer bij jullie in de buurt dan?
In Tilburg heb je ook een hele goede (ik moet dit zeggen van Ron)quote:Op maandag 3 april 2017 18:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je nou opgeven voor een vervolg opleiding aan Hogeschool van Amsterdam, dan eet je komend studiejaar roti tot je erbij neer valt.. Hoewel de beste roti in Den Haag en Rotterdam te verkrijgen is, doch desalniettemin..
Dat is ook erg lekker ja.quote:Op maandag 3 april 2017 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heerlijk toen ik laatst in rotterdam was voor de wedstrijd broodje bakkeljauw of 2.
lekker hoor
Goed argument wel om een opleiding te kiezen (lol)quote:Op maandag 3 april 2017 18:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
dit ja. Van die negers snap ik het nog wel een beetje maar als je het koud hebt kan je toch ook een lange broek aantrekken?quote:
doen doen doenquote:Op maandag 3 april 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed argument wel om een opleiding te kiezen (lol)
Dolberg wel, die luistert ook geforceerd naar rap muziekquote:Op maandag 3 april 2017 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar wakker van liggen.
En dan te bedenken dat vervolgopleiding één woord is..quote:Op maandag 3 april 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed argument wel om een opleiding te kiezen (lol)
daar bellen ze de politie nog als ze een neger zienquote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar luxe in de grote stad.
Dat heb je allemaal niet hier in het dorp
quote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar bellen ze de politie nog als ze een neger zien
Daar was ik vorig jaar al.quote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doen doen doen
lekker open dagje niets mis mee
dan kleine HS kiezen of thuisstudie. Was de reden dat ik naar Tilburg ging.quote:Op maandag 3 april 2017 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was ik vorig jaar al.
Dat prikkeloverschot was echt te erg, ik werd echt gek.
Er woonde hier vroeger één Afrikaans en één Afghaans gezin. Ik ging altijd voetballen met die jongens daarvan #niksmismee #multicultiquote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haarlem kun je die opleiding ook volgen, volgens mij..quote:Op maandag 3 april 2017 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was ik vorig jaar al.
Dat prikkeloverschot was echt te erg, ik werd echt gek.
Welke opleiding?quote:Op maandag 3 april 2017 18:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Haarlem kun je die opleiding ook volgen, volgens mij..
Ik ga een cursus doen denk ik.quote:Op maandag 3 april 2017 18:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan kleine HS kiezen of thuisstudie. Was de reden dat ik naar Tilburg ging.
beetje multiculten lekker manquote:Op maandag 3 april 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er woonde hier vroeger één Afrikaans en één Afghaans gezin. Ik ging altijd voetballen met die jongens daarvan #niksmismee #multiculti
Nee dat ga ik niet doenquote:
in poznan hadden ze een hindoestaan in elkaar geslagenquote:
Jij had zeker de balquote:Op maandag 3 april 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er woonde hier vroeger één Afrikaans en één Afghaans gezin. Ik ging altijd voetballen met die jongens daarvan #niksmismee #multiculti
Eentje ervan speelt nu bij AZ in de jeugd volgens mij, ik kan wel zeggen dat ik hem heb klaargestoomdquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dolberg wel, die luistert ook geforceerd naar rap muziek
Vraag me af of er voetballers zijn die naar blackmetal luisteren.quote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dolberg wel, die luistert ook geforceerd naar rap muziek
Alexi Lalas..quote:Op maandag 3 april 2017 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af of er voetballers zijn die naar blackmetal luisteren.
Ja, zie de aflevering van die straatvoetballer van vorige week.quote:
Daar ontbrak het nooit aan hier. En we hadden altijd van die prikpennen die we als doelpaal konden gebruiken.quote:
In welke zin was het geforceerd?quote:Op maandag 3 april 2017 18:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, zie de aflevering van die straatvoetballer van vorige week.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 3 april 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Red Bull zou in de toekomst graag een Nederlandse voetbalclub willen overnemen. 'Dat is mijn wens', vertelde Red Bull Nederland-directeur Jan Smilde maandag bij BNR.
Spann0nd.
Hier is al een topic over, je kan daar je mening deponeren.quote:Op maandag 3 april 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Red Bull zou in de toekomst graag een Nederlandse voetbalclub willen overnemen. 'Dat is mijn wens', vertelde Red Bull Nederland-directeur Jan Smilde maandag bij BNR.
Spann0nd.
Oké.quote:Op maandag 3 april 2017 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is al een topic over, je kan daar je mening deponeren.
Alsof er voetballers zijn met een goede smaak.quote:Op maandag 3 april 2017 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af of er voetballers zijn die naar blackmetal luisteren.
Hij leek er niet van te genietenquote:
Dolberg toont nooit zoveel emotie.quote:Op maandag 3 april 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij leek er niet van te genieten
Cruijff en van Hanegem staken even hun hand op als ze hadden gescoord.quote:Op maandag 3 april 2017 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolberg toont nooit zoveel emotie.
Ron Jans en Rijkaard houden van alternatieve gitaren.quote:Op maandag 3 april 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof er voetballers zijn met een goede smaak.
http://www.metalinsider.n(...)lhead-soccer-players
behalve als het een bekende is héquote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Antti Sumiala was wel dé hardrocker van FC Twente. Had zelfs een eigen bandje.quote:
Vind je je zelf niet ontzettend debiel dat je je hier ontzettend druk om maakt?quote:Op maandag 3 april 2017 18:41 schreef JanCees het volgende:
RTL boulevard meldt nu alsnog over stax en Tan
Wel heel kort
JanCees had Stax wel voor zichzelf willen hebben.quote:Op maandag 3 april 2017 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je je zelf niet ontzettend debiel dat je je hier ontzettend druk om maakt?
Wat is daarmee dan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:41 schreef JanCees het volgende:
Wel heel kort
Wat doet zo'n leuke meid met zo'n gladjanus?quote:Op maandag 3 april 2017 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JanCees had Stax wel voor zichzelf willen hebben.
Begrijpelijk wel.
Ze houdt van negersex blijkbaar.quote:Op maandag 3 april 2017 18:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat doet zo'n leuke meid met zo'n gladjanus?
Fijn hou ons op de hoogte.quote:Op maandag 3 april 2017 18:41 schreef JanCees het volgende:
Wel heel kort
wat is er mis met wat shownieuws?quote:Op maandag 3 april 2017 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je je zelf niet ontzettend debiel dat je je hier ontzettend druk om maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |