Ze praat ook zo lekker corporaal.. Dat is mijn geheime fetisj..quote:Op maandag 3 april 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Schultz van Haegen ziet er wel prima uit ja.
Ze is ook wel sympathiek.quote:Op maandag 3 april 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Schultz van Haegen ziet er wel prima uit ja.
Gozer het is gewoon hypocriet dat ze van iedereen berichten behalve van de ster van RTL. Zo doorzichtig ook.quote:Op maandag 3 april 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/nieuws/tuttigheid-van-het-land~a4c7bd84/
Voor het eerst eens met het linksmeisje.
Kan je ook goed mee zuipen denk ik.quote:
Ik kan me ook echt niet druk maken om het liefdesleven van dat soort figuren, wat moet ik met die info?quote:Op maandag 3 april 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typische bountyquote:Op maandag 3 april 2017 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Tan heeft ook wel een vreemdgangerskop
Nynke de Jong is er niet beter op geworden na haar zwangerschap..quote:Op maandag 3 april 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer de schuld van Humberto Tanquote:Op maandag 3 april 2017 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gozer het is gewoon hypocriet dat ze van iedereen berichten behalve van de ster van RTL. Zo doorzichtig ook.
Die Dionne heeft ook radio afgebeld, te bang voor vraagjesquote:Op maandag 3 april 2017 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Tan heeft ook wel een vreemdgangerskop
Zou niet raken.quote:Op maandag 3 april 2017 17:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nynke de Jong is er niet beter op geworden na haar zwangerschap..
Die puist is intrigerend.quote:Op maandag 3 april 2017 17:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nynke de Jong is er niet beter op geworden na haar zwangerschap..
Wie zegt dat?quote:Op maandag 3 april 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer de schuld van Humberto Tan?
Ik zag haar bij DWDD een keer lullen over A Tribe Called Quest.. Dat moest geacteerd zijn.. Die muts kán niet zo'n goede muzieksmaak hebben..quote:
Ze zat vroeger bij claudia de breij op 3fm. Dat was bij vlagen wel leuk.quote:Op maandag 3 april 2017 17:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zag haar bij DWDD een keer lullen over A Tribe Called Quest.. Dat moest geacteerd zijn.. Die muts kán niet zo'n goede muzieksmaak hebben..
quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
tan die vanavond weer doodleuk RTL LN presenteert met geen woord erover
waar geef ik iets van schuld aan tan?quote:
Omdat Onlogisch wilde dat ik een weddenschap met hem ging doen terwijl ik dezelfde stellingname had in het punt waarover hij een weddenschap wilde doen.quote:Op maandag 3 april 2017 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, waarom vindt het kliekje jou een pussyboy?
Hoelang mag je geen normaal eten hebben dan?quote:Op maandag 3 april 2017 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga maar pap zitten vreten
Alle verstandskiezen in één keer getrokken, wil nog niet gaan kauwen.quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang mag je geen normaal eten hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |