Dat beweer ik ook niet.. Ik vind homohaat één van de meest abjecte vormen van zinloos geweld en kan niet genoeg bestreden worden..quote:
Ik vind het niet erger dan andere vormen van geweld of discriminatie.quote:Op maandag 3 april 2017 17:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet.. Ik vind homohaat één van de meest abjecte vormen van zinloos geweld en kan niet genoeg bestreden worden..
buma is die vrouw aan het hosselenquote:Op maandag 3 april 2017 17:39 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Klaver zit zich in te likken bij Rutte
Die aan de kop of tegenover hem?quote:Op maandag 3 april 2017 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
buma is die vrouw aan het hosselen
ik ken er niet
Ik vind dat je mensen die in een uniform werken of werken voor de overheid en beleid iets te rechtlijnig uitvoeren best verbaal een paar tikken mag verkopen..quote:Op maandag 3 april 2017 17:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het niet erger dan andere vormen van geweld of discriminatie.
Die verkoopt zijn hele programma omdat hij zo graag macht wil.quote:Op maandag 3 april 2017 17:39 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Klaver zit zich in te likken bij Rutte
en dan vanuit het ghetto in roosendaal!!quote:Op maandag 3 april 2017 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die verkoopt zijn hele programma omdat hij zo graag macht wil.
Wat is daar "quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
Tan en Stax
tan die vanavond weer doodleuk RTL LN presenteert met geen woord erover
ken ik nietquote:Op maandag 3 april 2017 17:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is Edith Schippers (VVD), de informateur he
Dat zal inso een zorg zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 17:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is Edith Schippers (VVD), de informateur he
ik welquote:Op maandag 3 april 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar "" aan? Zijn privéshit, hoef ik als kijker niets over te horen.
Lijkt wel Jiskefet.quote:Op maandag 3 april 2017 17:35 schreef DonRaja het volgende:
Net met een hele zaal (en waarschijnlijk ook 50 personen remote) dit gezichtgetrokken.
We hebben 8 meetings gehad over een bepaald onderwerp en kwamen uiteindelijk vandaag tot compromis B. Als ik dan aan het eind van de meeting vraag of er nog vragen zijn, komt 1 van die Fransen met de opmerking: maar waarom doen we eigenlijk compromis A niet?
Die Schultz van Haegen ziet er wel prima uit ja.quote:Op maandag 3 april 2017 17:42 schreef Befbekje het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven, bij VVD lopen een paar fijne meisjes van middelbare leeftijd in de rondte.. Een gezellig avondje met Edith Schippers of Melanie Schultz van Haegen daar zegt deze boy geen nee tegen..
Liever Hennis ipv Schippers danquote:Op maandag 3 april 2017 17:42 schreef Befbekje het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven, bij VVD lopen een paar fijne meisjes van middelbare leeftijd in de rondte.. Een gezellig avondje met Edith Schippers of Melanie Schultz van Haegen daar zegt deze boy geen nee tegen..
http://www.ad.nl/nieuws/tuttigheid-van-het-land~a4c7bd84/quote:
Met een beetje algemene kennis kan je nog wel ver komen.quote:Op maandag 3 april 2017 17:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch fijn dat er nog mensen zijn die de diepere laag waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |