hahaha pechtoldtwitter:APechtold twitterde op maandag 03-04-2017 om 09:56:47Wij doen mee! Stop geweld tegen homo's. #allemannenhandinhand @barbarabarend https://t.co/zsLY7Z0SqM reageer retweet
hij durft op het binnenhofquote:Op maandag 3 april 2017 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
hahaha pechtoldtwitter:APechtold twitterde op maandag 03-04-2017 om 09:56:47Wij doen mee! Stop geweld tegen homo's. #allemannenhandinhand @barbarabarend https://t.co/zsLY7Z0SqM reageer retweet
#allemannenhandinhand was trending zag ik net, ik heb maar niet geklikt.quote:Op maandag 3 april 2017 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
gelukkig doet kees van der staaij niet mee aan deze ongeinquote:Op maandag 3 april 2017 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
#allemannenhandinhand was trending zag ik net, ik heb maar niet geklikt.
Als je echt een statement maakt, dan doe je dat 's nachts in een allochtonenwijk.quote:
Die verdient weer een bonuspunt.quote:Op maandag 3 april 2017 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig doet kees van der staaij niet mee aan deze ongein
Ik heb in Brussel een homokoppel een keer gewaarschuwd dat hand-in-hand van de Anspachlaan richting Zuidstation liep.. Ik heb daar een keer een fluim naar m'n kop gehad toen ik tijdens Ramadan terwijl de mussen van 't dak vielen aan een flesje water lurkte..quote:Op maandag 3 april 2017 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je echt een statement maakt, dan doe je dat 's nachts in een allochtonenwijk.
quote:
Tand in hand. (Lol)quote:Op maandag 3 april 2017 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien loopt ie nu ook hand in hand
Ja, hij is weer wakker geworden.quote:
Kan toch niet als volksvertegenwoordiging zo'n homopropaganda makenquote:Op maandag 3 april 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die van Asscher was pas homo erotisch
Hoe bagatelliseren ze homosquote:Op maandag 3 april 2017 17:27 schreef opperkleurder het volgende:
Hand en hand lopen en ondertussen het echte probleem bagatelliseren. Zo rollen ze bij D66.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ich_gedragen___.htmlquote:Op maandag 3 april 2017 17:27 schreef opperkleurder het volgende:
Hand en hand lopen en ondertussen het echte probleem bagatelliseren. Zo rollen ze bij D66.
Hoef je nog niet propaganda voor homos te makenquote:Op maandag 3 april 2017 17:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het echte probleem is het gebrek van respect voor andersdenkenden bij de daders.
quote:Op maandag 3 april 2017 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
In Rusland weten ze wel raad met een eerlijk homobeleid.
In moskou zijn best veel mensen die openlijk homo zijn. Ook op tv.quote:Op maandag 3 april 2017 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
allemaal prima.quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In moskou zijn best veel mensen die openlijk homo zijn. Ook op tv.
PRAYFORGAY.quote:Op maandag 3 april 2017 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had die Stax echt vele malen hoger ingeschat..quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
Tan en Stax
tan die vanavond weer doodleuk RTL LN presenteert met geen woord erover
Boulevard ook niet omdat het collega's zijn, bij ieder ander proppen ze het programma er vol mee.quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
Tan en Stax
Wat is hier propaganda aan?quote:Op maandag 3 april 2017 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
allemaal prima.
maar gewoon propaganda verbieden.
Stelletje hypocrieten.quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
Tan en Stax
2e kamerleden die doen alsof het normaal gedrag isquote:
Ik denk dat dat weinig afdoende is..quote:Op maandag 3 april 2017 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2e kamerleden die doen alsof het normaal gedrag is
was afdoende geweest om te melden dat het niet goed is om iemand met een betonschaar in elkaar te tikken
quote:Op maandag 3 april 2017 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2e kamerleden die doen alsof het normaal gedrag is
was afdoende geweest om te melden dat het niet goed is om iemand met een betonschaar in elkaar te tikken
twitter:keesvdstaaij twitterde op maandag 03-04-2017 om 11:46:47Ik zie mezelf niet hand in hand lopen met @elbertdijkgraaf of @BisschopRoelof, maar 1 ding staat vast: geweld accepteren we absoluut niet! reageer retweet
keesgodquote:Op maandag 3 april 2017 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]twitter:keesvdstaaij twitterde op maandag 03-04-2017 om 11:46:47Ik zie mezelf niet hand in hand lopen met @elbertdijkgraaf of @BisschopRoelof, maar 1 ding staat vast: geweld accepteren we absoluut niet! reageer retweet
Alsof dit wel helpt.quote:Op maandag 3 april 2017 17:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig afdoende is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |