Ik kan me ook echt niet druk maken om het liefdesleven van dat soort figuren, wat moet ik met die info?quote:Op maandag 3 april 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/nieuws/tuttigheid-van-het-land~a4c7bd84/
Voor het eerst eens met het linksmeisje.
Typische bountyquote:Op maandag 3 april 2017 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Tan heeft ook wel een vreemdgangerskop
Nynke de Jong is er niet beter op geworden na haar zwangerschap..quote:Op maandag 3 april 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/nieuws/tuttigheid-van-het-land~a4c7bd84/
Voor het eerst eens met het linksmeisje.
Waarom is dat nou weer de schuld van Humberto Tanquote:Op maandag 3 april 2017 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gozer het is gewoon hypocriet dat ze van iedereen berichten behalve van de ster van RTL. Zo doorzichtig ook.
Die Dionne heeft ook radio afgebeld, te bang voor vraagjesquote:Op maandag 3 april 2017 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Tan heeft ook wel een vreemdgangerskop
Zou niet raken.quote:Op maandag 3 april 2017 17:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nynke de Jong is er niet beter op geworden na haar zwangerschap..
Die puist is intrigerend.quote:Op maandag 3 april 2017 17:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nynke de Jong is er niet beter op geworden na haar zwangerschap..
Wie zegt dat?quote:Op maandag 3 april 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer de schuld van Humberto Tan?
Ik zag haar bij DWDD een keer lullen over A Tribe Called Quest.. Dat moest geacteerd zijn.. Die muts kán niet zo'n goede muzieksmaak hebben..quote:
Ze zat vroeger bij claudia de breij op 3fm. Dat was bij vlagen wel leuk.quote:Op maandag 3 april 2017 17:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zag haar bij DWDD een keer lullen over A Tribe Called Quest.. Dat moest geacteerd zijn.. Die muts kán niet zo'n goede muzieksmaak hebben..
quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
tan die vanavond weer doodleuk RTL LN presenteert met geen woord erover
waar geef ik iets van schuld aan tan?quote:
Omdat Onlogisch wilde dat ik een weddenschap met hem ging doen terwijl ik dezelfde stellingname had in het punt waarover hij een weddenschap wilde doen.quote:Op maandag 3 april 2017 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, waarom vindt het kliekje jou een pussyboy?
Hoelang mag je geen normaal eten hebben dan?quote:Op maandag 3 april 2017 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga maar pap zitten vreten
Alle verstandskiezen in één keer getrokken, wil nog niet gaan kauwen.quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang mag je geen normaal eten hebben dan?
RTL LN boeit me niet, want het is heel slecht als je het vergelijkt met Pauw die op zich al matig is. Het is alleen hypocriet dat Boulevard (of hoe dat programma ook heet) er niets over zegt, maar als er iets aan de hand is met andermans leven zijn ze er als de kippen bij hoor! oh wee als het iemand is binnen hun eigen kring dan is het meteen stil. Goed voorbeeld hoe eng de mediawereld is. Niet dat het mij wat boeit ofzo hoor.quote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef JanCees het volgende:
Tan en Stax
tan die vanavond weer doodleuk RTL LN presenteert met geen woord erover
Ik heb het nog niet gezegd maar #Pray4Russiaquote:Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In moskou zijn best veel mensen die openlijk homo zijn. Ook op tv.
Je bent onder narcose geweest doch desalniettemin, hoe zit dat nu met je gehoor? Die zijn toch blootgesteld aan het geluid..quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alle verstandskiezen in één keer getrokken, wil nog niet gaan kauwen.
edit: oh, ik las "Hoezo"
kan primaquote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterkte ermee, mooi kut.quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
edit: oh, ik las "Hoezo"Ik ga morgen aardappelpuree met spinazie doen, overmorgen bruine bonensoep en daarna zie ik wel.
Jammer dat je broodjes shoarma of broodjes gezond er nu niet in zitten.quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
edit: oh, ik las "Hoezo"Ik ga morgen aardappelpuree met spinazie doen, overmorgen bruine bonensoep en daarna zie ik wel.
Ben jij verslaafd aan bruine bonensoep?quote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tjappen is echt een hele matige term.quote:Op maandag 3 april 2017 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan prima
tjapte de avond dat ik 4 verstandskiezen had laten trekken in polen een volledige maaltijd
de dag erna was alles helaas ontstoken
broodjes "gezond" van drizztquote:Op maandag 3 april 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je broodjes shoarma of broodjes gezond er nu niet in zitten.
Bij mij ging er iets mis bij mijn linkerverstandskies 1 week lijdenquote:Op maandag 3 april 2017 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iets voor school in de pauzequote:Op maandag 3 april 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjappen is echt een hele matige term.
Ja dat zeiden die klasgenoten ook altijd ja, vroeg ik me altijd af waarom ze niet normaal konden praten.quote:
Dat zou raar zijn, want Coca Cola is geen eten.quote:Op maandag 3 april 2017 18:03 schreef KingRoland het volgende:
Drizzt ga eens gezond eten man man man
en nee JR haal die Coca Cola posts van mij maar niet tevoorschijn
Ik had sowieso m'n ruisapparaten in en de koptelefoon van m'n mp3speler op.quote:Op maandag 3 april 2017 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je bent onder narcose geweest doch desalniettemin, hoe zit dat nu met je gehoor? Die zijn toch blootgesteld aan het geluid..
NOUquote:Op maandag 3 april 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, want Coca Cola is geen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |