En dan te bedenken dat vervolgopleiding één woord is..quote:Op maandag 3 april 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed argument wel om een opleiding te kiezen (lol)
daar bellen ze de politie nog als ze een neger zienquote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar luxe in de grote stad.
Dat heb je allemaal niet hier in het dorp
quote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar bellen ze de politie nog als ze een neger zien
Daar was ik vorig jaar al.quote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doen doen doen
lekker open dagje niets mis mee
dan kleine HS kiezen of thuisstudie. Was de reden dat ik naar Tilburg ging.quote:Op maandag 3 april 2017 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was ik vorig jaar al.
Dat prikkeloverschot was echt te erg, ik werd echt gek.
Er woonde hier vroeger één Afrikaans en één Afghaans gezin. Ik ging altijd voetballen met die jongens daarvan #niksmismee #multicultiquote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haarlem kun je die opleiding ook volgen, volgens mij..quote:Op maandag 3 april 2017 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was ik vorig jaar al.
Dat prikkeloverschot was echt te erg, ik werd echt gek.
Welke opleiding?quote:Op maandag 3 april 2017 18:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Haarlem kun je die opleiding ook volgen, volgens mij..
Ik ga een cursus doen denk ik.quote:Op maandag 3 april 2017 18:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan kleine HS kiezen of thuisstudie. Was de reden dat ik naar Tilburg ging.
beetje multiculten lekker manquote:Op maandag 3 april 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er woonde hier vroeger één Afrikaans en één Afghaans gezin. Ik ging altijd voetballen met die jongens daarvan #niksmismee #multiculti
Nee dat ga ik niet doenquote:
in poznan hadden ze een hindoestaan in elkaar geslagenquote:
Jij had zeker de balquote:Op maandag 3 april 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er woonde hier vroeger één Afrikaans en één Afghaans gezin. Ik ging altijd voetballen met die jongens daarvan #niksmismee #multiculti
Eentje ervan speelt nu bij AZ in de jeugd volgens mij, ik kan wel zeggen dat ik hem heb klaargestoomdquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dolberg wel, die luistert ook geforceerd naar rap muziek
Vraag me af of er voetballers zijn die naar blackmetal luisteren.quote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dolberg wel, die luistert ook geforceerd naar rap muziek
Alexi Lalas..quote:Op maandag 3 april 2017 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af of er voetballers zijn die naar blackmetal luisteren.
Ja, zie de aflevering van die straatvoetballer van vorige week.quote:
Daar ontbrak het nooit aan hier. En we hadden altijd van die prikpennen die we als doelpaal konden gebruiken.quote:
In welke zin was het geforceerd?quote:Op maandag 3 april 2017 18:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, zie de aflevering van die straatvoetballer van vorige week.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 3 april 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Red Bull zou in de toekomst graag een Nederlandse voetbalclub willen overnemen. 'Dat is mijn wens', vertelde Red Bull Nederland-directeur Jan Smilde maandag bij BNR.
Spann0nd.
Hier is al een topic over, je kan daar je mening deponeren.quote:Op maandag 3 april 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Red Bull zou in de toekomst graag een Nederlandse voetbalclub willen overnemen. 'Dat is mijn wens', vertelde Red Bull Nederland-directeur Jan Smilde maandag bij BNR.
Spann0nd.
Oké.quote:Op maandag 3 april 2017 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is al een topic over, je kan daar je mening deponeren.
Alsof er voetballers zijn met een goede smaak.quote:Op maandag 3 april 2017 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af of er voetballers zijn die naar blackmetal luisteren.
Hij leek er niet van te genietenquote:
Dolberg toont nooit zoveel emotie.quote:Op maandag 3 april 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij leek er niet van te genieten
Cruijff en van Hanegem staken even hun hand op als ze hadden gescoord.quote:Op maandag 3 april 2017 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolberg toont nooit zoveel emotie.
Ron Jans en Rijkaard houden van alternatieve gitaren.quote:Op maandag 3 april 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof er voetballers zijn met een goede smaak.
http://www.metalinsider.n(...)lhead-soccer-players
behalve als het een bekende is héquote:Op maandag 3 april 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Antti Sumiala was wel dé hardrocker van FC Twente. Had zelfs een eigen bandje.quote:
Vind je je zelf niet ontzettend debiel dat je je hier ontzettend druk om maakt?quote:Op maandag 3 april 2017 18:41 schreef JanCees het volgende:
RTL boulevard meldt nu alsnog over stax en Tan
Wel heel kort
JanCees had Stax wel voor zichzelf willen hebben.quote:Op maandag 3 april 2017 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je je zelf niet ontzettend debiel dat je je hier ontzettend druk om maakt?
Wat is daarmee dan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:41 schreef JanCees het volgende:
Wel heel kort
Wat doet zo'n leuke meid met zo'n gladjanus?quote:Op maandag 3 april 2017 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JanCees had Stax wel voor zichzelf willen hebben.
Begrijpelijk wel.
Ze houdt van negersex blijkbaar.quote:Op maandag 3 april 2017 18:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat doet zo'n leuke meid met zo'n gladjanus?
Fijn hou ons op de hoogte.quote:Op maandag 3 april 2017 18:41 schreef JanCees het volgende:
Wel heel kort
wat is er mis met wat shownieuws?quote:Op maandag 3 april 2017 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je je zelf niet ontzettend debiel dat je je hier ontzettend druk om maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |