surinaamse keuken wel lekkere keuken hoorquote:Op maandag 3 april 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegetenmaar staat wel op mijn lijstje om eens te proberen ja
Als ik die gerechten google die jullie noemen krijg ik wel trek ja. Ziet er prima uitquote:Op maandag 3 april 2017 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
surinaamse keuken wel lekkere keuken hoor
Ga je nou opgeven voor een vervolg opleiding aan Hogeschool van Amsterdam, dan eet je komend studiejaar roti tot je erbij neer valt.. Hoewel de beste roti in Den Haag en Rotterdam te verkrijgen is, doch desalniettemin..quote:Op maandag 3 april 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik die gerechten google die jullie noemen krijg ik wel trek ja. Ziet er prima uit
vroeger toen ik nog klein was at ik altijd die broodje bakkeljauw en broodje pomquote:Op maandag 3 april 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik die gerechten google die jullie noemen krijg ik wel trek ja. Ziet er prima uit
quote:Op maandag 3 april 2017 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
inb4 don die komt dat je 28 soorten surinaams hebt
negersurinaams
hindoesurinaams
chineessurinaams
Wordt er niet minder gay om.quote:
Zat er een Surinamer bij jullie in de buurt dan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger toen ik nog klein was at ik altijd die broodje bakkeljauw en broodje pom
heerlijk toen ik laatst in rotterdam was voor de wedstrijd broodje bakkeljauw of 2.quote:
In Den Haag wonen er een hoop Hindoestanen, dus dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 18:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je nou opgeven voor een vervolg opleiding aan Hogeschool van Amsterdam, dan eet je komend studiejaar roti tot je erbij neer valt.. Hoewel de beste roti in Den Haag en Rotterdam te verkrijgen is, doch desalniettemin..
ja tuurlijk in rotterdam altijd hequote:Op maandag 3 april 2017 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat er een Surinamer bij jullie in de buurt dan?
In Tilburg heb je ook een hele goede (ik moet dit zeggen van Ron)quote:Op maandag 3 april 2017 18:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je nou opgeven voor een vervolg opleiding aan Hogeschool van Amsterdam, dan eet je komend studiejaar roti tot je erbij neer valt.. Hoewel de beste roti in Den Haag en Rotterdam te verkrijgen is, doch desalniettemin..
Dat is ook erg lekker ja.quote:Op maandag 3 april 2017 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heerlijk toen ik laatst in rotterdam was voor de wedstrijd broodje bakkeljauw of 2.
lekker hoor
Goed argument wel om een opleiding te kiezen (lol)quote:Op maandag 3 april 2017 18:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
dit ja. Van die negers snap ik het nog wel een beetje maar als je het koud hebt kan je toch ook een lange broek aantrekken?quote:
doen doen doenquote:Op maandag 3 april 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed argument wel om een opleiding te kiezen (lol)
Dolberg wel, die luistert ook geforceerd naar rap muziekquote:Op maandag 3 april 2017 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar wakker van liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |