Ik heb het idee dat Ajacied422 wel eens Ajacied zou kunnen zijnquote:Op zondag 2 april 2017 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie claimt er Ajacied te zijn dan?
Ik gooi gewoon het argument erin dat ik dit account heb overgekocht van iemand.quote:Op zondag 2 april 2017 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ajacied422 wel eens Ajacied zou kunnen zijn
Hoe schat je de overige 17 ploegen in dan? Feyenoord staat al vanaf dag 1 bovenaan, dus als zij zo slecht zijn als jij impliceert...quote:
Dus je bent echt voor Feyenoordquote:Op zondag 2 april 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon het argument erin dat ik dit account heb overgekocht van iemand.
Zet je bril maar weer af.quote:
Waarom zit jij niet in het stadion? Waar is jou seizoenskaart als 'Ajacied'?quote:Op zondag 2 april 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon het argument erin dat ik dit account heb overgekocht van iemand.
Dat is satire. Jij bakt toch ook geen mexicanosquote:Op zondag 2 april 2017 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ajacied422 wel eens Ajacied zou kunnen zijn
Gaat het een beetje? Je komt nogal gefrustreerd over...quote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion? Waar is jou seizoenskaart als 'Ajacied'?
Waarom zit jìj niet in het stadion??quote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat mag hier op het forum wel eens gedaan worden ja.quote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Donders! Gewoon een blauwe kaart, deel je die wel eens uit?
Ik zit in Vak 818.quote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2017 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat mag hier op het forum wel eens gedaan worden ja.
jouquote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op.quote:Op zondag 2 april 2017 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe ben jij de enige die aan het janken en provoceren is
En jij maakt er een sport van om op elke post te reageren die enigszins Feyenoord-kritisch is.quote:Op zondag 2 april 2017 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe ben jij de enige die aan het janken en provoceren is
Laat ze lekker happen Stijn.quote:Op zondag 2 april 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij maakt er een sport van om op elke post te reageren die enigszins Feyenoord-kritisch is.
*Feyenoordersquote:Op zondag 2 april 2017 14:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De kakkies haken 1 voor 1 bibberend af, blessures fakend.
Het is net hockey.quote:Op zondag 2 april 2017 14:53 schreef Dos37 het volgende:
De wedstrijd ligt meer stil dan dat er gevoetbald wordt
Nu kan je nog altijd overstappen op je Roda-troef.quote:Op zondag 2 april 2017 14:53 schreef Adames het volgende:
Na Excelsior kan deze wedstrijd me niet meer boeien
Feyenoord wordt het alsnog ook als ze vandaag verliezenquote:Op zondag 2 april 2017 14:53 schreef Adames het volgende:
Na Excelsior kan deze wedstrijd me niet meer boeien
Maar geen dameshockeyquote:
American Footballquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je hebt een soort obsessie met Jan-Joost.quote:Op zondag 2 april 2017 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd welke suggestieve vragen Jan-Joost er straks ingooit bij de analyse.
quote:Op zondag 2 april 2017 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik weet niet of Paxcon dat een heel leuk gifje vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ah ja, detail.quote:Op zondag 2 april 2017 14:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet of Paxcon dat een heel leuk gifje vindt
quote:Op zondag 2 april 2017 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je nog altijd overstappen op je Roda-troef.
quote:Op zondag 2 april 2017 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Silicon floats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zo zien ze er in Katwijk allemaal uitquote:Op zondag 2 april 2017 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Kuijt is en blijft angstaanjagend lelijk
nooit meer zo hard als met fledderus tegen spartaquote:Op zondag 2 april 2017 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je als een gek juichen als Schahin ervoor zorgt dat Roda de play-offs overleeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Verkeerde topic.quote:
Veel Feyenoorders posten bij een achterstand in hun clubtopicquote:Op zondag 2 april 2017 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is het zo rustig in dit topic? #DTV
alle echte ajacieden zitten in het stadion en de tere zieltjes van feyenoorders zitten beschermd in hun eigen topic.quote:Op zondag 2 april 2017 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is het zo rustig in dit topic? #DTV
Goed idee.quote:Op zondag 2 april 2017 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders posten bij een achterstand in hun clubtopic
rot zelf opquote:Op zondag 2 april 2017 15:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Rot eens op met die spoilers
[..]
Rot eens op met die spoilers
#safeyspacequote:Op zondag 2 april 2017 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
alle echte ajacieden zitten in het stadion en de tere zieltjes van feyenoorders zitten beschermd in hun eigen topic.
Dit gerelquote:
Trieste ontwikkeling.quote:Op zondag 2 april 2017 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
alle echte ajacieden zitten in het stadion en de tere zieltjes van feyenoorders zitten beschermd in hun eigen topic.
Hmm ja is wel genot.quote:Op zondag 2 april 2017 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk hopelijk ontploft het zo en is iedereen vies mad
Het een sluit het ander uit?quote:Op zondag 2 april 2017 15:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Dan zeggen dat ze bij Feyenoord staan te schuimbekken, maar daar is het niet minder
picsquote:Op zondag 2 april 2017 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
Ik drink nu koffie en eet een extra bammetje terwijl ik naakt lig te genieten van dit potje voetbal
kan jij even je mond wassen?quote:Op zondag 2 april 2017 15:04 schreef richolio het volgende:
Kunnen ze bij FOX niet even dat achtergrondgeluid muten en een leuk muziekje opzetten ofzo?
Ja, dumpertmuziekje eronderquote:Op zondag 2 april 2017 15:04 schreef richolio het volgende:
Kunnen ze bij FOX niet even dat achtergrondgeluid muten en een leuk muziekje opzetten ofzo?
quote:Op zondag 2 april 2017 15:05 schreef Fargo het volgende:
Alles wat we van Traoré kennen in 1 actie....
Echt he. Schiet die gast wel eens OP doel?quote:Op zondag 2 april 2017 15:05 schreef Fargo het volgende:
Alles wat we van Traoré kennen in 1 actie....
idd maar beter dat ze niet meemochtenquote:Op zondag 2 april 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
De plaatselijke drugsdealers hebben goede zaken gedaan vandaag met die doorgesnoven idioten
1-0quote:Op zondag 2 april 2017 15:06 schreef Pino0 het volgende:
Kan er geen kut van die arrogante hond, Traore.
Misschien wel goed als coaches dat zouden gaan doen. Consequent, van alle ploegen. Mogelijk leren die randmongolen dat gedrag eens afquote:Op zondag 2 april 2017 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
Van Bronckhorst had gewoon zijn ploeg van het veld moeten halen toen het publiek dingen ging gooien. #VERBEEKGENOT
Madquote:Op zondag 2 april 2017 15:06 schreef Pino0 het volgende:
Kan er geen kut van die arrogante hond, Traore.
De hele wedstrijd staat hij constant helemaal vrij rond de 16, bizarquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Diie vrijheid voor Ziyech bij zijn assist was wel.
Jellymadquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
Zeker terecht, maar Ajax of PSV weer kampioen komt me ook de strot uit
Geen idee, weet jij het?quote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef richolio het volgende:
Waarom doet iedereen (FOX enzo) trouwens alsof deze wedstrijd zo belangrijk is? Feyenoord is toch wel kampioen, het is al wel zo'n beetje gespeeld
Klopt. Neemt niet weg dat Ajax wel gewoon prima speelt vandaag.quote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef richolio het volgende:
Waarom doet iedereen (FOX enzo) trouwens alsof deze wedstrijd zo belangrijk is? Feyenoord is toch wel kampioen, het is al wel zo'n beetje gespeeld
wat moeten ze danquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef richolio het volgende:
Je moet ergens je eigenwaarde uit halen natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef richolio het volgende:
Haha nee, als Ajax dit wint is het weer helemaal openquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef richolio het volgende:
Twee vrije trappen die wel gevaarlijk waren en dat schot van Kuyt danquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kijkcijfersquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef richolio het volgende:
Niemand zit hierop te wachten.quote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef richolio het volgende:
Hier heb jij een leuk gifje van.quote:Op zondag 2 april 2017 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Traoré heb je altijd weer valse hoop dat het dit keer wel goed gaat.
langzame streamquote:
Klopt ja. Misschien ga ik zo even lekker in de tuin zittenquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
wat moeten ze dan
deze wedstrijd is voor de kat zijn kut
ga vooral lekker naar buiten met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |