Ik heb het idee dat Ajacied422 wel eens Ajacied zou kunnen zijnquote:Op zondag 2 april 2017 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie claimt er Ajacied te zijn dan?
Ik gooi gewoon het argument erin dat ik dit account heb overgekocht van iemand.quote:Op zondag 2 april 2017 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ajacied422 wel eens Ajacied zou kunnen zijn
Hoe schat je de overige 17 ploegen in dan? Feyenoord staat al vanaf dag 1 bovenaan, dus als zij zo slecht zijn als jij impliceert...quote:
Dus je bent echt voor Feyenoordquote:Op zondag 2 april 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon het argument erin dat ik dit account heb overgekocht van iemand.
Zet je bril maar weer af.quote:
Waarom zit jij niet in het stadion? Waar is jou seizoenskaart als 'Ajacied'?quote:Op zondag 2 april 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon het argument erin dat ik dit account heb overgekocht van iemand.
Dat is satire. Jij bakt toch ook geen mexicanosquote:Op zondag 2 april 2017 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ajacied422 wel eens Ajacied zou kunnen zijn
Gaat het een beetje? Je komt nogal gefrustreerd over...quote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion? Waar is jou seizoenskaart als 'Ajacied'?
Waarom zit jìj niet in het stadion??quote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat mag hier op het forum wel eens gedaan worden ja.quote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Donders! Gewoon een blauwe kaart, deel je die wel eens uit?
Ik zit in Vak 818.quote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2017 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat mag hier op het forum wel eens gedaan worden ja.
jouquote:Op zondag 2 april 2017 14:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op.quote:Op zondag 2 april 2017 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe ben jij de enige die aan het janken en provoceren is
En jij maakt er een sport van om op elke post te reageren die enigszins Feyenoord-kritisch is.quote:Op zondag 2 april 2017 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe ben jij de enige die aan het janken en provoceren is
Laat ze lekker happen Stijn.quote:Op zondag 2 april 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij maakt er een sport van om op elke post te reageren die enigszins Feyenoord-kritisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |