quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:52 schreef Elan het volgende:
SGP er bij en klaar.
Binnen 2 weken hebben we een kabinet, wedden?
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, deze neem ik aan. Zeg maar waar we om wedden.
Elan wedt dat er ten laatste op 29 maart een kabinet geïnstalleerd is. Kaas denkt ten vroegste op 30 maart. En zij wedden om ...
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is niet echt leuk, want ik ken jou niet (misschien wil je sowieso wel een Wilders UI) en ik zie je nooit posten.
Elan wedt dat er ten laatste op 29 maart een kabinet geïnstalleerd is. Kaas denkt ten vroegste op 30 maart. En zij wedden om ..... een fok-abonnement? Die kan je elkaar cadeau doen. Ik heb er al eentje maar dan moet je hem maar ff verhogen of zo.
Het was dus duidelijk welke afspraak we hebben gemaakt en meneer heeft "deal" gezegd. Een dag later kwam hij er zelf nog op terug en omdat ik zelf ook wel doorhad dat ik deze weddenschap sowieso ging winnen, stelde ik als gebaar nog voor om er ook wat voor terug te geven indien z'n cluppie kampioen wordt. Ook daarmee gaat deze FOK!ker akkoord. Zie onderstaande posts:quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Deal! Hoe duur is upgraden tov een nieuw abo?
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer kan ik de upgrade verwachten?
quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de termijn van onze weddenschap officieel is afgelopen op 30 maart, Verwacht geen konijn uit de hoge hoed van Rutte, but you Bever know.
Zo goed als zeker een rechts middenkabinet is ook weer niet heel moeilijk te formeren met deze uitslag.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aight. Laten we als hedge van deze bet doen dat de verliezer van deze bet ook een abo krijgt indien ons Feyenoordje kampioen wordt.
quote:
Nu er nog slechts een dag te gaan is begon ik er al enkele keren over, maar werden al m'n posts genegeerd, tot er plotseling deze reacties kwamen:quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
omdat je zomaar stoer doet hier kom ik m niet na inderdaad
Samengevat: andere user en ik gaan een weddenschap aan en maken een duidelijk afspraak waar we het beide over eens zijn. Ik ga wel vaker weddenschappen aan op FOK! en kom ze altijd gewoon netjes na en was dat nu ook van plan. Uit sympathie kom ik zelfs nog met een extra afspraak om hem er evt. ook iets voor terug te geven (ook daar zijn we het over eens) en wanneer het eenmaal zo ver is komt meneer de afspraak niet na en merkt hij zelfs heel lafjes op dat dat is 'omdat we geen jaar afgesproken hebben', terwijl uit de allereerste post duidelijk blijkt dat hij het over een termijn van 2 weken had en niet over x jaar + 2 weken.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Elan het volgende:
Idee heb ik ook, wil hem namelijk gewoon die abo kado doen. Stuur ook fles drank op voor 30 euro, boeit mij niets.
We lijken dus een ontknoping te naderen.quote:
Ik heb begrepen dat er, as we speak, een deurwaarder op weg is naar Elan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:28 schreef iDonkey het volgende:
Zijn er al rechterlijke stappen ondernomen?
Ok, 4045quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen die Cyanide- heten zouden eigenlijk loveless85 moeten heten.
Jezus wat moeilijk. Gewoon dat geld overmakenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:59 schreef remlof het volgende:
Elan moet even een tijdelijk e-mail adres aanmaken en dat hier posten. Dan kan Kaas- daar zijn IBAN heen mailen met een bepaald codewoord dat hij dan later hier vermeld zodat Elan weet dat dat het juiste is en niet van één of andere grapfokker.
Dat wil kaas weer niet want privacy.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jezus wat moeilijk. Gewoon dat geld overmaken
Nee hoor, geen ads en je kan users blocken die niets zinnigs posten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef adnapekkid het volgende:
Je hebt toch alleen echt iets aan een abbo als je danny heet?
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, geen ads en je kan users blocken die niets zinnigs posten.
Zo heb ik skysheriff laatst nog geblockt.
Ik heb iedereen geblockt. Lekker rustig FOK!Kenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Gooit zijn eer te grabbel voor een paar euroquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:59 schreef skysherrif het volgende:
Typisch dat het weer zo'n feyenoorder is.
wie is skysherriFF ?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Daar heeft hij vast niet van terug.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk je huiswerk beter doen.
Dit keer duizendquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
Jazeker. Als je op de link klikt zie je z'n profiel, waar een streepje doorheen staat. Maar op mobiel niet!quote:
Kan ik misschien wel regelen, kost je wel 4,50 euroquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:14 schreef Kaas- het volgende:
Pff.
Nou, hier mag wel een slotje op van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ja maar, ja maar, hij had toch 4045 posts?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heeft hij vast niet van terug.
Hoi Elan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:20 schreef fukforce het volgende:
Allemaal teringlijers op fok ben er wel klaar mee heb daarom ook SP gestemd
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:18 schreef Marsenal het volgende:
Oneervolle vermelding voor SHE en de naaktfoto's die we nooit hebben gezien.
Er is een speciaal topic waar bans niet besproken worden:quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en dat mag niet besproken worden.
Het bewijsmateriaal is overweldigend, terechte klachtquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:27 schreef Friek_ het volgende:
Samenvatting onderaan de post.
===========================
Recent gingen een andere FOK!ker en ik een weddenschap aan over hoe lang het zou duren tot we een kabinet hebben. Zie onderstaande openbare uitwisseling:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het was dus duidelijk welke afspraak we hebben gemaakt en meneer heeft "deal" gezegd. Een dag later kwam hij er zelf nog op terug en omdat ik zelf ook wel doorhad dat ik deze weddenschap sowieso ging winnen, stelde ik als gebaar nog voor om er ook wat voor terug te geven indien z'n cluppie kampioen wordt. Ook daarmee gaat deze FOK!ker akkoord. Zie onderstaande posts:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu er nog slechts een dag te gaan is begon ik er al enkele keren over, maar werden al m'n posts genegeerd, tot er plotseling deze reacties kwamen:
[..]
[..]
[..]
Samengevat: andere user en ik gaan een weddenschap aan en maken een duidelijk afspraak waar we het beide over eens zijn. Ik ga wel vaker weddenschappen aan op FOK! en kom ze altijd gewoon netjes na en was dat nu ook van plan. Uit sympathie kom ik zelfs nog met een extra afspraak om hem er evt. ook iets voor terug te geven (ook daar zijn we het over eens) en wanneer het eenmaal zo ver is komt meneer de afspraak niet na en merkt hij zelfs heel lafjes op dat dat is 'omdat we geen jaar afgesproken hebben', terwijl uit de allereerste post duidelijk blijkt dat hij het over een termijn van 2 weken had en niet over x jaar + 2 weken.
Klacht: FOK!ker zonder eergevoel is een matige user en bedrieger die afspraak niet nakomt en dan heel lafjes met waardeloze excuses komt
Potentiële antiklacht: deze user kan nog van laffe matige user in een eindbaas veranderen binnen 24 uur en een beetje![]()
Potverdikke.
*aboquote:
TS wil niet meer. Bang dat ik m hack als ik z'n IBAN en achternaam weet of zo....quote:
Zou handig zijn. Kan niemand rechtstreeks bereiken zo, dus ook Danny niet zoals werd gesuggereerd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Fok kan je welook voor deze gelegenheid even dm ban pauzeren.
Heb niets ontvangen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Elan heeft m'n gegevens en heeft nu dus een tweede kans om alsnog eerherstel te vergaren. Ben benieuwd.
Wat is je email?quote:Op maandag 3 april 2017 18:51 schreef Elan het volgende:
Oké correctie zie nu dat ik een DM heb.
Alleen als ik er op klik krijg ik dit te zien:
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
Geen idee dus hoe ik m kan openen.
Het schijnt dat hij weer een ban heeft nu.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is toch een vriendje van jou? Zet die kneus eens onder druk.
Die zoekt hij bewust op om weer een nieuw excuus te hebben. Intense kneus is het.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij weer een ban heeft nu.
quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef Kaas- het volgende:
En wat heb je nog meer op je kerfstok dat je niet mag dm'en?
Zeker met dit soort kutposts kan t wel ff duren nogquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zoekt hij bewust op om weer een nieuw excuus te hebben. Intense kneus is het.
K moet ff een unban voor DM dan kan ik lezen wat je hebt gestuurd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Lief dagboek, we gaan vandaag voor poging #186.
[..]
[..]
Ik ga er inderdaad van uit dat je weer allerlei nieuwe excuses nodig hebt om de gemaakte afspraken niet gewoon als een vent na te komen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker met dit soort kutposts kan t wel ff duren nog
Geef me je mail maar, dan mail ik je de gegevens ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
K moet ff een unban voor DM dan kan ik lezen wat je hebt gestuurd.
Met zo'n negatieve instelling zou dat zomaar het geval kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad van uit dat je weer allerlei nieuwe excuses nodig hebt om de gemaakte afspraken niet gewoon als een vent na te komen.
Wees maar trots, oplichter.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zo'n negatieve instelling zou dat zomaar het geval kunnen zijn.
dit roep je wel over jezelf afquote:
Kan je dm's niet lezen, clown. En door je kutopmerkingen ben ik steeds minder geneigd nog een greintje moeite voor je te doen.quote:
Je hebt de afgelopen volledige week überhaupt al nul moeite gedaan Cartman. Niks. Nogmaals: geef je mail maar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je dm's niet lezen, clown. En door je kutopmerkingen ben ik steeds minder geneigd nog een greintje moeite voor je te doen.
Niet echt een voorbeeldige schoonzoon, die knul.quote:
Dat abo zal wel betaald worden met zwart geld ofzo van een ripdeal.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt een voorbeeldige schoonzoon, die knul.
Ik vind het behoorlijk lang duren, flauw om een afspraak op deze wijze niet na te komen en als het financieel een probleem zou zijn dan zeg je gewoon: "Luister, in welk café drink je graag bier of wat je normaliter drinkt? Ik open daar een rekening voor ¤30,-,betaal dat vooraf, en jij kan er heen gaan wanneer je wilt onder ....naam en je drinkt je maar lekker lam."Zaak opgelost.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:53 schreef Perrin het volgende:
Niet echt een voorbeeldige schoonzoon, die knul.
Haha wat een bazenoplossing zou dat zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk lang duren, flauw om een afspraak op deze wijze niet na te komen en als het financieel een probleem zou zijn dan zeg je gewoon: "Luister, in welk café drink je graag bier of wat je normaliter drinkt? Ik open daar een rekening voor ¤30,-,betaal dat vooraf, en jij kan er heen gaan wanneer je wilt onder ....naam en je drinkt je maar lekker lam."Zaak opgelost.
Hoe kan iemand zich nou voor ¤ 30,- lam drinken in een kroeg?quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk lang duren, flauw om een afspraak op deze wijze niet na te komen en als het financieel een probleem zou zijn dan zeg je gewoon: "Luister, in welk café drink je graag bier of wat je normaliter drinkt? Ik open daar een rekening voor ¤30,-,betaal dat vooraf, en jij kan er heen gaan wanneer je wilt onder ....naam en je drinkt je maar lekker lam."Zaak opgelost.
voor iemand die zo vaak in de horeca is schat hij dit toch ruim verkeerdquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zich nou voor ¤ 30,- lam drinken in een kroeg?
Tsjechische kroeg.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Lijkt me dat er dan een cameraman van FOK! mee moetquote:
Ik ben na 3 wijntjes volledig van de wereldquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Of dat Elan zegt: "Ik ben een laffe zak, stik er maar in je krijgt helemaal niks".quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:56 schreef Iwanius het volgende:
Zolang Elan niet zijn schuld inlost zal het wel blijven lopen vrees ik.
LA Chouffe is meestal 4 euro. 7 LA Chouffes en ik ben toch wel lam.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Haha mietjequote:Op zaterdag 8 april 2017 12:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
LA Chouffe is meestal 4 euro. 7 LA Chouffes en ik ben toch wel lam.
elan heeft geen banquote:Op zondag 9 april 2017 20:15 schreef Iwanius het volgende:
Is Elan vanwege dit nou echt verbannen en gaat dit als zijn ban is opgeheven nog een vervolg krijgen als in "oplossing" of wat?
Dit. Hij probeert dit topic alleen te ontwijken om niet te veel aandacht te geven aan z'n afwezige mannelijkheid.quote:
gelukkig ben jij er nog om te jankenquote:Op maandag 10 april 2017 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit. Hij probeert dit topic alleen te ontwijken om niet te veel aandacht te geven aan z'n afwezige mannelijkheid.
Intussen kan rest van de fokkers berg bier en popcorn inslaan.. afwachtend genieten..quote:
Heeft die lamlul je nog niet betaald?quote:Op maandag 10 april 2017 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik blijf dit topic gewoon nog chill een week of 52 af en toe een beetje kicken.
En terecht.quote:Op maandag 10 april 2017 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik blijf dit topic gewoon nog chill een week of 52 af en toe een beetje kicken.
Hahaha.quote:
Zeg Elan: doe niet zo flauw man en kom je afspraak na en geef wat je schuldig bent. En wil je anoniem blijven open dan ergens een rekening in een kroeg,betaal alvast daar, en zeg Kaas datie daar lekker in zijn eentje, of met wie dan ook, op jouw kosten kan drinken.quote:
Ja zo blijven we wel bezig. Misschien kunnen ze een date hebben bij de Guardians of the Galaxy 2.quote:
Dat, of in een darkroom. Anonimiteit was geloof ik ook wel belangrijk.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja zo blijven we wel bezig. Misschien kunnen ze een date hebben bij de Guardians of the Galaxy 2.
In een darkroom zou eventueel ook in natura betaald kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:55 schreef Kaas- het volgende:
Alsof er ooit een oplossing zal komen van die 'kerel'.Kansen genoeg gehad daarvoor.
Met een gloryhole ook.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In een darkroom zou eventueel ook in natura betaald kunnen worden.
Even tussendoor hè, wat is er eigenlijk zo glorieus aan een gloryhole?quote:
Dat is ook anoniem.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Even tussendoor hè, wat is er eigenlijk zo glorieus aan een gloryhole?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |