Heb niets ontvangen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Elan heeft m'n gegevens en heeft nu dus een tweede kans om alsnog eerherstel te vergaren. Ben benieuwd.
Wat is je email?quote:Op maandag 3 april 2017 18:51 schreef Elan het volgende:
Oké correctie zie nu dat ik een DM heb.
Alleen als ik er op klik krijg ik dit te zien:
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
Geen idee dus hoe ik m kan openen.
Het schijnt dat hij weer een ban heeft nu.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is toch een vriendje van jou? Zet die kneus eens onder druk.
Die zoekt hij bewust op om weer een nieuw excuus te hebben. Intense kneus is het.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij weer een ban heeft nu.
quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef Kaas- het volgende:
En wat heb je nog meer op je kerfstok dat je niet mag dm'en?
Zeker met dit soort kutposts kan t wel ff duren nogquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zoekt hij bewust op om weer een nieuw excuus te hebben. Intense kneus is het.
K moet ff een unban voor DM dan kan ik lezen wat je hebt gestuurd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Lief dagboek, we gaan vandaag voor poging #186.
[..]
[..]
Ik ga er inderdaad van uit dat je weer allerlei nieuwe excuses nodig hebt om de gemaakte afspraken niet gewoon als een vent na te komen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker met dit soort kutposts kan t wel ff duren nog
Geef me je mail maar, dan mail ik je de gegevens ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
K moet ff een unban voor DM dan kan ik lezen wat je hebt gestuurd.
Met zo'n negatieve instelling zou dat zomaar het geval kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad van uit dat je weer allerlei nieuwe excuses nodig hebt om de gemaakte afspraken niet gewoon als een vent na te komen.
Wees maar trots, oplichter.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zo'n negatieve instelling zou dat zomaar het geval kunnen zijn.
dit roep je wel over jezelf afquote:
Kan je dm's niet lezen, clown. En door je kutopmerkingen ben ik steeds minder geneigd nog een greintje moeite voor je te doen.quote:
Je hebt de afgelopen volledige week überhaupt al nul moeite gedaan Cartman. Niks. Nogmaals: geef je mail maar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je dm's niet lezen, clown. En door je kutopmerkingen ben ik steeds minder geneigd nog een greintje moeite voor je te doen.
Niet echt een voorbeeldige schoonzoon, die knul.quote:
Dat abo zal wel betaald worden met zwart geld ofzo van een ripdeal.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt een voorbeeldige schoonzoon, die knul.
Ik vind het behoorlijk lang duren, flauw om een afspraak op deze wijze niet na te komen en als het financieel een probleem zou zijn dan zeg je gewoon: "Luister, in welk café drink je graag bier of wat je normaliter drinkt? Ik open daar een rekening voor ¤30,-,betaal dat vooraf, en jij kan er heen gaan wanneer je wilt onder ....naam en je drinkt je maar lekker lam."Zaak opgelost.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:53 schreef Perrin het volgende:
Niet echt een voorbeeldige schoonzoon, die knul.
Haha wat een bazenoplossing zou dat zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk lang duren, flauw om een afspraak op deze wijze niet na te komen en als het financieel een probleem zou zijn dan zeg je gewoon: "Luister, in welk café drink je graag bier of wat je normaliter drinkt? Ik open daar een rekening voor ¤30,-,betaal dat vooraf, en jij kan er heen gaan wanneer je wilt onder ....naam en je drinkt je maar lekker lam."Zaak opgelost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |