abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2017 @ 00:32:03 #1
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169877084
Ik was een interview aan het bekijken van Ole Dammegård, waarschijnlijk de meest vooraanstaande en gerespecteerde onderzoeker/journalist op het gebied van false flags, politieke moorden etc.

Het gaat over de "aanslagen" in Londen van een week geleden (die hij, net als vele andere false flags van te voren al "voorspeld" had) en ik heb me oprecht verbaasd over de wijze waarop dit schouwspel is uitgevoerd. Het gaat ver voorbij een amateuristisch uitgevoerde actie. Het mooiste voorbeeld vind ik het feit dat men in de stad met de meeste CCTV camera's ter wereld alle camera's rond het parlement en het icoon van Londen (de Big Ben) uit heeft gezet omdat de onderhoudskosten te hoog zouden zijn. Je verzint het niet, toch?

De crisis actors zijn ook wegbezuinigd...poppen voldeden prima.

Maar het gaat nog veel verder. Kijk naar de beelden...

https://vimeo.com/210433125
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_169877792
Leuk topique. Morgen even checken.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:07:01 #3
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169884757
quote:
99s.gif Op donderdag 30 maart 2017 01:40 schreef Typisch het volgende:
Leuk topique. Morgen even checken.
Zeker doen. Kost je maar een kwartiertje....ik ben vooral benieuwd of er een sceptisch iemand met een plausibele andere verklaring kan komen dan dat het een staged event is.
pi_169885143
Waar heeft hij deze aanslag voorspeld en hoe 'exact' voorspeld dan?
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:29:26 #5
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169886152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:27 schreef ChrisCarter het volgende:
Waar heeft hij deze aanslag voorspeld en hoe 'exact' voorspeld dan?
Bekijk het interview...aanwijzingen die bij iedere aanslag worden achtergelaten. Geen paranormaal gedoe ofzo.
pi_169886693
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:29 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Bekijk het interview...aanwijzingen die bij iedere aanslag worden achtergelaten. Geen paranormaal gedoe ofzo.
Je kunt het niet even in eigen woorden aangeven? Wat jou heeft overtuigd bijvoorbeeld?

Ze halen vast die "terreuroefening" aan? Dat doen ze elke 2 weken. De oefening voor deze aanslag was een gijzelingssituatie op een plezierjacht op de Thames. Lijkt me niet echt voorbereiding op deze aanslag ;)
pi_169895348
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je kunt het niet even in eigen woorden aangeven? Wat jou heeft overtuigd bijvoorbeeld?

Ze halen vast die "terreuroefening" aan? Dat doen ze elke 2 weken. De oefening voor deze aanslag was een gijzelingssituatie op een plezierjacht op de Thames. Lijkt me niet echt voorbereiding op deze aanslag ;)
Het lijkt dezelfde boot ook te zijn.
Hier kan je 'n aardige verzameling van de 'toevallige' drills zien:

London "Terrorist" Attack - What Are The Odds Of This Happening?

Misschien volgende keer je over 'n drill lezen/horen kan je op 'n 'terrorist' aanval gebeurtenis kan gokken.

Toevallig 'n jaar sinds de Brussels 'terrorist' aanval was.

Good luck in your world of mere coincidences.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169895549
And here are some statistics of your survival chances after getting hit by a car:

London "Terrorist" Attack - Damning Statistical Evidence (Reloaded)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:26:05 #9
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169898598
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De oefening is in dit geval niet zo relevant nee. Ik kan hier een hele lijst aan zaken op gaan sommen die niet kloppen, maar ga daar geen energie meer in steken. Ik beperk me door te zeggen dat het zo nep en voorspelbaar is geworden dat Ole al meerdere aanslagen dat hij al verschillende aanslagen correct heeft voorspeld omdat de organisatie(s) die achter deze reeks false flags zit telkens aanwijzingen achterlaten over de volgende "event" (en ja, hij legt in verschillende interviews uit welke aanwijzingen dat zijn en een theorie waarom ze dat doen).

Ik denk dat de regisseurs verveeld aan het raken zijn of vinden dat ze te weinig verdienen want er wordt steeds minder energie gestoken in de details.
pi_169898649
Als hij zoveel voorkennis heeft dan is Ole medeplichtig voor wat betreft alle doden die vallen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:52:36 #11
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169898792
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Als hij zoveel voorkennis heeft dan is Ole medeplichtig voor wat betreft alle doden die vallen.
Want wat kan hij meer doen dan zich zo luid mogelijk uitspreken (in sommige gevallen op de bewuste locatie)?
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 13:41:02 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_169904698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:52 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Want wat kan hij meer doen dan zich zo luid mogelijk uitspreken (in sommige gevallen op de bewuste locatie)?
Hij zou de verdenking op zich kunnen laden dat hij er iets mee te maken heeft. Teveel voorkennis?
pi_169904781
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:52 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Als ik zo vaak gelijk zou hebben over zulke aanslagen zou ik naar alle media die er maar zijn gaan en op de dag zelf livestreamen op locatie. Dat zou het ultieme bewijs zijn toch?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:49:19 #14
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169915897
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij zou de verdenking op zich kunnen laden dat hij er iets mee te maken heeft. Teveel voorkennis?
Als je nou gewoon zijn eigen uitleg even luistert dan hoeven we het niet over deze niet relevante bijzaken te hebben. Hij doet iets wat tegenwoordig nogal zeldzaam is geworden in de journalistiek, namelijk onderzoek. Heel veel onderzoek.

I watched this interview with Jim Fetzer very early this morning and believe it’s important to illustrate that these so-called terrorist attacks are staged.

Most of us have known that since at least the Boston Marathon Bombing and applied the clues to many previous events like the Columbine school shooting, the Batman Theatre Massacre, and, of course, 9-11. Many are still falling for the fake events passed off as real, however.

The Newtown Connecticut school shooting/Sandy Hook was painfully obvious, and many staged attacks have taken place since and continue to unfold. The psychopaths are on a rampage and have added vehicles into their arsenal of weapons.

Drills, fake blood, (bad) crisis actors, doctored photos, false mainstream news reports, dummies and mannequins as fake victims…

But sometimes there are real victims, such as the 9-11 attack on the World Trade Center in Manhattan, and Tamerlan Tsarnaev in the manhunt after the Boston Marathon Bombing.

His younger brother Dzhokhar Tsarnaev was shot in the throat and tossed in jail as an accomplice, and a friend of theirs living in Florida was gunned down by rogue agency operatives to keep him quiet about what had transpired.

Dzhokhar is still imprisoned for a crime he didn’t commit, because there was no crime. Incendiary devices were planted in a trash can and the feds got to roll out their heavy artillery and lock down parts of Boston and search residents’ homes at gunpoint to find two young men used as patsies.

It’s criminal what this shadow government has done and it must be shown for what it is and ended. It’s so predictable. We need not live in fear and chaos.

Here, Ole tells what he looks for at each crime scene that tells him 1. It was staged and 2. Where the next one will take place. He has been tracking and investigating the controllers’ propaganda events for years and has it down to a science. We’re yawning along with you, Ole.

Learn more about false flag staged events in this Activist Post article. ~ BP

http://www.starshipeartht(...)ith-precision-video/

Ik hou het verder ook voor gezien met dit topic. Ik probeer niemand te overtuigen, maar enkel wat informatie op tafel te brengen die misschien voor sommige nieuw is. Maar BNW is niet meer wat het was...had ik kunnen weten als ik hier wat meer kwam.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:51:21 #15
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_169915953
Wat is de voorspelling voor de volgende aanslag TS?
pi_169916036
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Dan neem jij dus aan dat er echt doden gevallen zijn.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 22:55:51 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_169916084
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:49 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Als je nou gewoon zijn eigen uitleg even luistert dan hoeven we het niet over deze niet relevante bijzaken te hebben. Hij doet iets wat tegenwoordig nogal zeldzaam is geworden in de journalistiek, namelijk onderzoek. Heel veel onderzoek.

I watched this interview with Jim Fetzer very early this morning and believe it’s important to illustrate that these so-called terrorist attacks are staged.

Most of us have known that since at least the Boston Marathon Bombing and applied the clues to many previous events like the Columbine school shooting, the Batman Theatre Massacre, and, of course, 9-11. Many are still falling for the fake events passed off as real, however.

The Newtown Connecticut school shooting/Sandy Hook was painfully obvious, and many staged attacks have taken place since and continue to unfold. The psychopaths are on a rampage and have added vehicles into their arsenal of weapons.

Drills, fake blood, (bad) crisis actors, doctored photos, false mainstream news reports, dummies and mannequins as fake victims…

But sometimes there are real victims, such as the 9-11 attack on the World Trade Center in Manhattan, and Tamerlan Tsarnaev in the manhunt after the Boston Marathon Bombing.

His younger brother Dzhokhar Tsarnaev was shot in the throat and tossed in jail as an accomplice, and a friend of theirs living in Florida was gunned down by rogue agency operatives to keep him quiet about what had transpired.

Dzhokhar is still imprisoned for a crime he didn’t commit, because there was no crime. Incendiary devices were planted in a trash can and the feds got to roll out their heavy artillery and lock down parts of Boston and search residents’ homes at gunpoint to find two young men used as patsies.

It’s criminal what this shadow government has done and it must be shown for what it is and ended. It’s so predictable. We need not live in fear and chaos.

Here, Ole tells what he looks for at each crime scene that tells him 1. It was staged and 2. Where the next one will take place. He has been tracking and investigating the controllers’ propaganda events for years and has it down to a science. We’re yawning along with you, Ole.

Learn more about false flag staged events in this Activist Post article. ~ BP

http://www.starshipeartht(...)ith-precision-video/

Ik hou het verder ook voor gezien met dit topic. Ik probeer niemand te overtuigen, maar enkel wat informatie op tafel te brengen die misschien voor sommige nieuw is. Maar BNW is niet meer wat het was...had ik kunnen weten als ik hier wat meer kwam.
Jammer want in een discussie kun je verwachten dat niet iedereen het met elkaar eens is. Dat weet je nog wel van poosje geleden toen je hier nog regelmatig (goede) bijdrages deed :)
pi_169916208
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:53 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Dan neem jij dus aan dat er echt doden gevallen zijn.
Ja die "aanname" doe ik. Tot er bewijs is voor het tegendeel.
pi_169916265
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja die "aanname" doe ik. Tot er bewijs is voor het tegendeel.
Nooit zal enige aanwijzing afdoende zijn. Pas als de BBC het zegt, dan zul jij het geloven.
pi_169916287
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:01 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Nooit zal enige aanwijzing afdoende zijn. Pas als de BBC het zegt, dan zul jij het geloven.
Raar dat jij zulke onzin denkt te halen uit mijn post. Dat heb ik namelijk nergens gesteld of gezegd.
pi_169916314
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Raar dat jij zulke onzin denkt te halen uit mijn post. Dat heb ik namelijk nergens gesteld of gezegd.
Ik weet wel hoe jij denkt aangaande dit soort onderwerpen. Ik lees al ff mee hier.
pi_169916355
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:03 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe jij denkt aangaande dit soort onderwerpen. Ik lees al ff mee hier.
1. Nee dat weet je niet. Dus niet zo mal doen.

2. Als een post wordt verwijderd plaats je deze niet terug. Klaar nu.

Edit: Ben je het daar niet mee eens dan mag je naar BNW Feedback of forum@fok.nl

[ Bericht 6% gewijzigd door ChrisCarter op 31-03-2017 23:15:37 ]
pi_169916411
Ik ben het eens met Dhalsim
pi_169917046
En hier heb je leuke verzameling over CCTV uitschakeling in Westminster, daarom zijn er geen duidelijke beelden te zien. Budget cuts. Oh sure! Verstandig,

London "Terrorist" Attack - All CCTV Cameras Were Switched Off

pi_169917169
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:28 schreef Tingo het volgende:
En hier heb je leuke verzameling over CCTV uitschakeling in Westminster, daarom zijn er geen duidelijke beelden te zien. Budget cuts. Oh sure! Verstandig,

Nou ja, ze stonden al 6 maanden uit he. Niet alsof het de week vantevoren werd gedaan.

Bovendien gaven ze juist als reden op dat ze potentiele terroristen geen podium willen geven waarbij er veel beelden beschikbaar zouden zijn.

Toch, verstandig is het niet, zeker niet op juist die plek. Dus opmerkelijk kun je het zeker nog wel noemen.
  zaterdag 1 april 2017 @ 00:59:36 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_169919052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:28 schreef Tingo het volgende:

Dat wordt beweerd dat de camera's uitstonden wie zegt dat dit echt zo is? En dan nog, als ze met beelden komen zijn het altijd dezelfde wazige, vage, blurry beelden en dat in dit moderne digitale tijdperk met high tech cams. De gemiddelde cctv aan huis maakt nog betere beelden. Al die dummies inderdaad die er gebruikt zijn, wat maakt het uit denken die lui, we komen er toch mee weg dat blijkt nu ook weer :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_169919392
Welke dummies? Daar is tot nu toe echt 0 bewijs voor. Niet eens een redelijk argument.

Dan horen al die omstanders en al die toeristen uit verschillende landen die eerste hulp boden er dus allemaal bij?
  Moderator zaterdag 1 april 2017 @ 10:21:22 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_169921142
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou ja, ze stonden al 6 maanden uit he. Niet alsof het de week vantevoren werd gedaan.

Bovendien gaven ze juist als reden op dat ze potentiele terroristen geen podium willen geven waarbij er veel beelden beschikbaar zouden zijn.

Toch, verstandig is het niet, zeker niet op juist die plek. Dus opmerkelijk kun je het zeker nog wel noemen.
Onbegrijpelijk vind ik het.
pi_169969730
Nog meer excellent beeld analysis van Kearnsy74:

London "Terrorist" Attack - This Is A Hospital (Not A Hotel)

pi_169969761
Wat een verschrikkelijk dom filmpje weer.
Conscience do cost.
  maandag 3 april 2017 @ 15:21:27 #31
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169972243
"Gerespecteerd" en "Vooraanstaand" :D

Door wie en voor wie?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169976237
Dat filmpje van die Ole Dammegård is toch voor 90% niet serieus te nemen:

Mensen filmen al voordat het gebeurd
In beide voorbeelden zie je duidelijk dat er iets gebeurd

Geen verkeer op de brug
Op het filmpje zie je inderdaad weinig verkeer, logisch ook want dat staat stil of is gevlucht

Weinig beelden
Heb er zelf genoeg gezien, daarnaast heeft men het wel iets drukker dan filmpjes maken. Levens redden bijv

Rare houding van benen van de gevallen man; afwezigheid van bloed
Beste man heeft nog nooit filmpjes gezien van voetballers die hun been breken?

Oefeningen
Gezien de huidige dreiging zijn er zo'n beetje constant oefeningen

Enzv enzv

Daarnaast HOE wil je dit allemaal ongezien doen op zo'n drukke plek als daar: "Sorry we moeten hier even een pop neer leggen"

[ Bericht 8% gewijzigd door The-BFG op 03-04-2017 18:39:45 ]
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator maandag 3 april 2017 @ 18:58:08 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_169976926
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 18:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dat filmpje van die Ole Dammegård is toch voor 90% niet serieus te nemen:

Mensen filmen al voordat het gebeurd
In beide voorbeelden zie je duidelijk dat er iets gebeurd

Geen verkeer op de brug
Op het filmpje zie je inderdaad weinig verkeer, logisch ook want dat staat stil of is gevlucht

Weinig beelden
Heb er zelf genoeg gezien, daarnaast heeft men het wel iets drukker dan filmpjes maken. Levens redden bijv

Rare houding van benen van de gevallen man; afwezigheid van bloed
Beste man heeft nog nooit filmpjes gezien van voetballers die hun been breken?

Oefeningen
Gezien de huidige dreiging zijn er zo'n beetje constant oefeningen

Enzv enzv

Daarnaast HOE wil je dit allemaal ongezien doen op zo'n drukke plek als daar: "Sorry we moeten hier even een pop neer leggen"
Dat is een goeie. Dat kan niet ongezien.
  maandag 3 april 2017 @ 19:20:16 #34
189978 controlaltdelete
pi_169977446
Ach het verbaast me niet dat ook achter deze zogenaamde aanslag niks wordt gezocht. Geen crisisacteurs en al helemaal geen hoax. Dit geldt voor alle topics waar nog in gepost wordt. Allemaal onzin wat die (paar) hoedjes roepen. Pizzagate of pedogate kom op zeg bestaat niet, 9.11 natuurlijk waren dat vliegtuigen en big pharma heeft het alleen maar het beste met de mens voor, geen kwaad woord over wetenschappers en medici, vergeet de chemtrails niet gewoon drukker vliegverkeer en condens. Ja we gingen echt naar de maan :o En dat elke dag volhouden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 april 2017 @ 19:43:28 #35
189978 controlaltdelete
pi_169977980

Dat moeten we dan maar overhebben voor de (eindeloze) war on terror. Als makke schapen door het hek.
pi_169982290
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat wordt beweerd dat de camera's uitstonden wie zegt dat dit echt zo is? En dan nog, als ze met beelden komen zijn het altijd dezelfde wazige, vage, blurry beelden en dat in dit moderne digitale tijdperk met high tech cams. De gemiddelde cctv aan huis maakt nog betere beelden. Al die dummies inderdaad die er gebruikt zijn, wat maakt het uit denken die lui, we komen er toch mee weg dat blijkt nu ook weer :{w
Ook dat nog – zou me niet verbazen. Misschien ze ook geen opnames in de handen van prive beveilingsdiensten wilden hebben.
In dit verhaal de 'dader' wat ouder is dus kunnen ze ook wat meer muslims in verdacht van 'geradicaliseerde denkwijzen' enz. brengen. Het is puur haat propaganda tegen het moslim volk vind ik.
pi_169982595
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Volwassen manier van discussieren weer Tingo. Top.

Het is toch echt wat de tekst zegt. Jij hebt nog 0 verklaring gegeven waarom ook dit geval weer een hoax moet zijn.
Er 'n stuk of 7 'medische personeel' in de buurt zijn. Is 't standard praktijk van emergency services 'n gewone burger hun taken/baan te laten doen?
Ik denk van niet.
pi_169982751
4:04 : 'How Sky broke the news' interessant is:
London "Terrorist" Attack - BBC & Sky News EXPOSED!!!

Alweer journalists toevallig in de buurt waren en zo snel op de hoogte van wat er aan de hand was.
pi_169983158
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Tingo het volgende:

4:04 : 'How Sky broke the news' interessant is:
London "Terrorist" Attack - BBC & Sky News EXPOSED!!!

Alweer journalists toevallig in de buurt waren en zo snel op de hoogte van wat er aan de hand was.
Westminster is de plek waar echt enorm veel journalisten zitten. Tegenover Westminster Palace hebben bijna alle media hun (lokale) kantoor. Dus zo gek is dat niet.
pi_169983869
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Westminster is de plek waar echt enorm veel journalisten zitten. Tegenover Westminster Palace hebben bijna alle media hun (lokale) kantoor. Dus zo gek is dat niet.
Westminster heeft ook 'n ENORME police presence (ze hebben ook hun eigen police force) en er 'n grote zieknhuis ook heel erg dicht bij is. En de media allemaal daar voor de politie en medische personnel waren?
Binnen minuten professionele camera teams in plaats ter plekke? Reuter fotograaf op de brug en alles gezien en fotos genomen heeft?
OK - geloof wat je wil.
Helemaal gek is 't wel. IMO.
pi_169984043
Deze 'n leuke is:

4:28: Ad over carbon monoxide poisoning dan 'n interview met een van de acteurs....die lijkt ook 'n soort film producer is …..en zogenaamde ooggetuig bij de bridge event is.

WESTMINSTER HOAX - worst crisis actors pt1
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:31:47 #42
189978 controlaltdelete
pi_170001045
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:24 schreef Tingo het volgende:
Deze 'n leuke is:

4:28: Ad over carbon monoxide poisoning dan 'n interview met een van de acteurs....die lijkt ook 'n soort film producer is …..en zogenaamde ooggetuig bij de bridge event is.

WESTMINSTER HOAX - worst crisis actors pt1
Nog zo'n schauspieler

huh???

Dit is um toch? Ze leggen een behoorlijke route af met die gast en zijn injuries :+ deze meneer kan zo naar het topic van de crisis actors.
pi_170001250
Wat een kansloze filmpjes. Echt. Dat de makers zich niet kapot schamen. Erger nog dat mensen dit lijken te geloven ook.

Maar goed, basiskennis van triage is niet standaard dat snap ik ook wel.

Ze hebben zich wel slim ingedekt tegen smaad en laster door overal "my opinion" bij te zetten.

Zou me niks verbazen als ze geld verdienen aan deze youtube bagger
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:17:06 #44
189978 controlaltdelete
pi_170002212
Mr bnw heeft gesproken.

Jazeker dat er genoeg mensen zien dat ze gehoaxt worden. Het is wel bekend dat the clan met hand en tand de gegeven mediaverhalen blijven verdedigen welke hoax dan ook en de rest wat nog gaat komen. Het grote geld stroomt binnen bij die you tubers _O- Quatsch eerste klas kulargumenten bovenal hilarisch, kijken maar vooral niet zien. Met je smaad ;(
pi_170002254
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Mr bnw heeft gesproken.

Jazeker dat er genoeg mensen zien dat ze gehoaxt worden. Het is wel bekend dat the clan met hand en tand de gegeven mediaverhalen blijven verdedigen welke hoax dan ook en de rest wat nog gaat komen. Het grote geld stroomt binnen bij die you tubers _O- Quatsch eerste klas kulargumenten bovenal hilarisch, kijken maar vooral niet zien. Met je smaad ;(
Wat ik bijzonder vind is dat jij die youtuber blijkbaar gelooft maar dat je eigenlijk nooit aangeeft waarom.

Ik zie in zo'n filmpje namelijk vooral iemand met de combi veel vrije tijd en veel fantasie en 0 kennis van echte zaken.
  Moderator dinsdag 4 april 2017 @ 19:23:41 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_170002333
Ik vind de aanhalingstekens in al die filmpjes reteirritant.
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:26:22 #47
189978 controlaltdelete
pi_170002376
Kijken maar niet zien als je al kijkt. O jee aanhalingstekens, irri daarom kijk ik niet, even scrollen door de video en dat was het dan wel weer. Die youtuber ziet hetzelfde wat ik zie alleen heb ik geen tijd maar ook geen zin om dat op youtube te zetten. Hou je nu maar bij de cnn verhalen want zo is het echt gebeurd. Uhuh.. Laters :9
pi_170002546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Kijken maar niet zien als je al kijkt. O jee aanhalingstekens, irri daarom kijk ik niet, even scrollen door de video en dat was het dan wel weer. Die youtuber ziet hetzelfde wat ik zie alleen heb ik geen tijd maar ook geen zin om dat op youtube te zetten. Hou je nu maar bij de cnn verhalen want zo is het echt gebeurd. Uhuh.. Laters :9
Zoals ik al zei: 0 eigen inbreng van jou. Beetje verheven en ridiculiserend doen en het niet willen (of kunnen?) verklaren.
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:59:54 #49
189978 controlaltdelete
pi_170003166
Ja jongen het is zoals cnn het zegt uhuh.

And... ACTION!
pi_170003403
Wat een ongelofelijk kansloos en smerig filmpje :r zeg me dat je dit als sarcasme hebt gepost?

Echt als je dit soort onzin gelooft dan gelooft zo iemand ook nog in Sinterklaas. Dit is echt het dieptepunt van al die crisis actor filmpjes man man man

Die argumenten zijn echt zo kansloos dat ik niet zou weten waar ik moet beginnen.

Afgezien van dat Westminster Bridge echt altijd nokkievol is zoals nu. Allemaal acteurs volgens deze cyberspeurneuzen _O- even 500 man extra in je complot _O-

Edit: even eerlijk he, welk deel van die "analyse" vind je nou overtuigend en waarom?

[ Bericht 22% gewijzigd door ChrisCarter op 04-04-2017 20:13:43 ]
  dinsdag 4 april 2017 @ 20:20:35 #51
189978 controlaltdelete
pi_170003741
Gast als je nog de moeite nam om daadwerkelijk te kijken maar dit doe je niet gezien de tijd waarop je reageert. Ik neem niet de moeite om op die eeuwig stomme vragen van jou en de rest van de club in te gaan zodat wat getoond wordt onder de tafel wordt geveegd. Nogmaals, blijf vooral je cnn-verhaal verdedigen. Sinterklaas is inderdaad nog geloofwaardiger dan deze zooi. De kerstman hebben we per slotte al gezien in de vorige hoax :W
pi_170004071
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Gast als je nog de moeite nam om daadwerkelijk te kijken maar dit doe je niet gezien de tijd waarop je reageert. Ik neem niet de moeite om op die eeuwig stomme vragen van jou en de rest van de club in te gaan zodat wat getoond wordt onder de tafel wordt geveegd. Nogmaals, blijf vooral je cnn-verhaal verdedigen. Sinterklaas is inderdaad nog geloofwaardiger dan deze zooi. De kerstman hebben we per slotte al gezien in de vorige hoax :W
Ik heb juist wel het filmpje gekeken, inclusief dramatische slo-mo's. Daarom vraag ik juist waarom jij het gelooft. Maar daar ga je nooit op in..
  dinsdag 4 april 2017 @ 20:38:07 #53
189978 controlaltdelete
pi_170004263
Dat doe je dan allemaal snel in een paar minuten tijd. Reageren bovenal kritisch(!!) de video's bekijken. Dude! Btw ik herken leugenaars en fake shit goed. Een kwestie van een gedetailleerd oog hebben. Ik wens je nog een fijne bnw-avond.
pi_170004444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat doe je dan allemaal snel in een paar minuten tijd. Reageren bovenal kritisch(!!) de video's bekijken. Dude! Btw ik herken leugenaars en fake shit goed. Een kwestie van een gedetailleerd oog hebben. Ik wens je nog een fijne bnw-avond.
Algemeenheden algemeenheden. Waar herken je het aan?
pi_170017354
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb juist wel het filmpje gekeken, inclusief dramatische slo-mo's. Daarom vraag ik juist waarom jij het gelooft. Maar daar ga je nooit op in..
Is er maar een van de official verhaaltjes dat je niet gelooft?
Als niet, welke gelooft je niet?

Misschien jij 'n keer kan uitleggen waarom we (zoals jullie)zouden alles op 't journaal geloven.
En nee, aub niet alleen "Schandalig dat ze de slachtoffers twijfelen!"
"Hoe durven ze! " soort geconditioneerd emotionele uitbarstingen.
pi_170019648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:03 schreef Tingo het volgende:

[..]
Misschien jij 'n keer kan uitleggen waarom we (zoals jullie)zouden alles op 't journaal geloven.
Schaam je je niet in een beetje dat je dit blijft herhalen terwijl je weet dat dat niet het geval is? Serieus, hoe vaak ga je je zwakte nog tonen met dit riedeltje :D

Jij zegt een heleboel domme dingen die men niet gelooft. Dat maakt niet automatisch dat ze alles op het NOS journaal geloven. Hoe moeilijk is het om dit te begrijpen? Wat mankeert eraan dat je dit zoveel jaar later nog steeds doet?
Conscience do cost.
pi_170028841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Schaam je je niet in een beetje dat je dit blijft herhalen terwijl je weet dat dat niet het geval is? Serieus, hoe vaak ga je je zwakte nog tonen met dit riedeltje :D

Jij zegt een heleboel domme dingen die men niet gelooft. Dat maakt niet automatisch dat ze alles op het NOS journaal geloven. Hoe moeilijk is het om dit te begrijpen? Wat mankeert eraan dat je dit zoveel jaar later nog steeds doet?
Ik blijf gewoon vragen omdat van bepaalde users, helemaal geen kritiek over de officiele verhalen gelezen heb. Nooit.
Enige kritiek dat ik lees van de 'MSM'ers' hier is kritiek (vaak persoonlijk) tegen mensen die graag wat meer over 'n bepaalde onderwerp willen weten.
Dus – als ik vriendelijk vragen mag, heb jij ook twijfels over de officiele verhaal van wat dan ook ?
Algemene vraag : Wat voor twijfels over welke officiele verhaal heb jij?
Kom nou – tis toch 'n 'discussie' forum?
Misschien als ik ooit 'n duidelijk antwoord van de MSM kliekje krijgen kunnen we verder 'discusseren'.
Of misschien toch beter als de tegenpartijen gewoon elkaar negeren, zou ook fijn zijn.
pi_170028935
Over Westminster specifiek heb ik geen twijfel aan het officiele verhaal omdat ik niks geks heb gezien of gehoord. Ik ben een beetje bekend met die buurt daar dus dat sterkt mij in die overtuiging.
pi_170028963
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog zo'n schauspieler

huh???

Dit is um toch? Ze leggen een behoorlijke route af met die gast en zijn injuries :+ deze meneer kan zo naar het topic van de crisis actors.
Jeetje,deze ook....

Westminster attack: Eyewitness explains how he jumped off Westminster Bridge

American woman injured in London terror attack that killed husband ‘getting stronger every day’
http://www.nydailynews.co(...)ay-article-1.3014965
pi_170033092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 21:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Over Westminster specifiek heb ik geen twijfel aan het officiele verhaal omdat ik niks geks heb gezien of gehoord. Ik ben een beetje bekend met die buurt daar dus dat sterkt mij in die overtuiging.
Waarom precies?
Ik zie echt niet hoe dat kan zo'n grote invloed hebben.
pi_170054876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:

Hier 'n update en kortere versie:

London "Terrorist" Attack - 14:40 - 16:00 hrs On The Bridge

Dus – waarom is de gast niet in 'n ambulance geplaats of meteen bij de dichtbij St.Thomas ziekenhuis gebracht? Misschien hij later 'n feestje bij The Marriot Hotel was.

Misschien iemand die de buurt kent kan 't allemaal verklaren.
Dat er veel journalisten in de buurt waren helemaal geen verrassing is....met elke enige van deze domme neppe aanslagen - altijd 'n journalist in de buurt is.
What a fucking laugh!
pi_170072918
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 23:05 schreef Tingo het volgende:
nalisten in de buurt waren helemaal geen verrassing is....met elke enige van deze domme neppe aanslagen - altijd 'n journalist in de buurt is.
Zonder triage of ramp deskundige te zijn. Beste man lijkt me niet zwaar gewond, kan dus even wachten in de chaos en is toen naar een ander ziekenhuis gebracht omdat het ziekenhuis dichtbij het even drukker had met zwaar gewonden. Wie zegt overigens dat dat ziekenhuis in de buurt een ziekenhuis met ehbo is en niet een ziekenhuis waar alleen maar poliklinieken zitten.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 21:02:22 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_170073247
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 20:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Zonder triage of ramp deskundige te zijn. Beste man lijkt me niet zwaar gewond, kan dus even wachten in de chaos en is toen naar een ander ziekenhuis gebracht omdat het ziekenhuis dichtbij het even drukker had met zwaar gewonden. Wie zegt overigens dat dat ziekenhuis in de buurt een ziekenhuis met ehbo is en niet een ziekenhuis waar alleen maar poliklinieken zitten.
Ik denk dat het hotel heeft aangeboden om ook tijdelijk mensen op te vangen. Om het ziekenhuis wat te ontlasten.
pi_170073373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat het hotel heeft aangeboden om ook tijdelijk mensen op te vangen. Om het ziekenhuis wat te ontlasten.
Sowieso is niet elk ziekenhuis geschikt om zomaar alle traumapatienten op te vangen. Daar zit vaak heel systeem achter.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 21:17:55 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_170073735
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sowieso is niet elk ziekenhuis geschikt om zomaar alle traumapatienten op te vangen. Daar zit vaak heel systeem achter.
Ook dat. Er worden hier ook om die reden weleens mensen naar andere ziekenhuizen vervoerd.
  vrijdag 7 april 2017 @ 23:52:24 #66
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170078100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ook dat. Er worden hier ook om die reden weleens mensen naar andere ziekenhuizen vervoerd.
meer dan de patient lief is. En al helemaal dat de zorgverzekeraar het bepaalt. En niet wat pragmatisch, logistiek het meest logische is. Of waarbij de patient het meest 'feeling' bij heeft.

Poos terug een programma over de ambulance centrale. De ambulancerijders de bullshit zat zijn.
https://tvblik.nl/de-monitor/spoedzorg

Kortom de spoedzorg is zoals een huis in Groningen. Instortend

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 08-04-2017 00:05:56 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_170080739
Lekker on-topic ook :')
  zaterdag 8 april 2017 @ 09:18:29 #68
189978 controlaltdelete
pi_170081672
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 23:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hier 'n update en kortere versie:

London "Terrorist" Attack - 14:40 - 16:00 hrs On The Bridge

Dus – waarom is de gast niet in 'n ambulance geplaats of meteen bij de dichtbij St.Thomas ziekenhuis gebracht? Misschien hij later 'n feestje bij The Marriot Hotel was.

Misschien iemand die de buurt kent kan 't allemaal verklaren.
Dat er veel journalisten in de buurt waren helemaal geen verrassing is....met elke enige van deze domme neppe aanslagen - altijd 'n journalist in de buurt is.
What a fucking laugh!
Inderdaad. Geweldig ook de argumenten te lezen waarom ze met die gast bijna anderhalf uur blijven rondkarren. Echt gebeurt want ben bekend met de omgeving van Westminster. Uh? Dus? En Sandy Hook, Boston, Tunesië, Fort Lauderdale, Berlijn, Brussel, Parijs noem ze maar op ook allemaal echt zo gegaan. En dat op bnw.
pi_170081818
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad. Geweldig ook de argumenten te lezen waarom ze met die gast bijna anderhalf uur blijven rondkarren. Echt gebeurt want ben bekend met de omgeving van Westminster. Uh? Dus? En Sandy Hook, Boston, Tunesië, Fort Lauderdale, Berlijn, Brussel, Parijs noem ze maar op ook allemaal echt zo gegaan. En dat op bnw.
Hm nee helaas nog steeds geen onderbouwing te vinden in je post. Probeer het nog eens.

En misschien moet je wat beter gaan lezen ook.
  zaterdag 8 april 2017 @ 09:37:18 #70
189978 controlaltdelete
pi_170081981
Mr bnw zit weer op wacht om het de kop in te drukken en het fort te bewaken in no time. Ja jongen het is best, blijf al die sprookjes maar verdedigen ^O^
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 09:58:50 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_170082300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 09:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Mr bnw zit weer op wacht om het de kop in te drukken en het fort te bewaken in no time. Ja jongen het is best, blijf al die sprookjes maar verdedigen ^O^
Waarom wil je zo graag dat het anders is dan gezien wordt op beelden en verteld wordt door slachtoffers en getuigen? Wat is de gedachte er achter?
Serieuze vraag :)
  zaterdag 8 april 2017 @ 10:32:28 #72
189978 controlaltdelete
pi_170082889
Net alsof ik de enige ben die ziet dat de beelden niet kloppen. Kwestie van gedetailleerd kijken en sowieso ervan uitgaan dat de algemene media je een rad voor de ogen draait zeker in dit soort events. Zelfs het weer is fake. Waarom hebben jullie zo'n groot vertrouwen in dat wat ze ons tonen de waarheid is? Leg dat maar eens uit. Vertrouwen in de overheid en de msm dat ze zover niet gaan? Wake up and smell the coffee c_/
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:23:29 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170083596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof ik de enige ben die ziet dat de beelden niet kloppen. Kwestie van gedetailleerd kijken en sowieso ervan uitgaan dat de algemene media je een rad voor de ogen draait zeker in dit soort events. Zelfs het weer is fake. Waarom hebben jullie zo'n groot vertrouwen in dat wat ze ons tonen de waarheid is? Leg dat maar eens uit. Vertrouwen in de overheid en de msm dat ze zover niet gaan? Wake up and smell the coffee c_/
Het weer is fake? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:29:59 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170083649
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:23 schreef ATuin-hek het volgende:

Het weer is fake? :?
Stockholm waarschijnlijk ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:37:07 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170083705
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Stockholm waarschijnlijk ook.
Wat, de hele stad?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:43:52 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170083772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:37 schreef ATuin-hek het volgende:

Wat, de hele stad?
The Trûmån Tōwn.
pi_170083830
als er wat voorspelbaar is, is het wel vooral de reacties op bepaalde complot-theoretici op aanslagen:

Als deze mensen voorqf heel goed weten hoe het gebeurd, hoe het georganiseerd is en wie het exqct uitvoert...
Dan kunnen ze vast bij de volgende aanslag bewijzen vooraf al verzamelen of bv de uitvoering verstoren door zelf tijdens die aanslagen al hun eigen niet gefakede beelden te maken van de manipulaties...

Of bv zelf helden worden door de aanslag te voorkomen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:57:36 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170083933
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:49 schreef RM-rf het volgende:
als er wat voorspelbaar is, is het wel vooral de reacties op bepaalde complot-theoretici op aanslagen:

Als deze mensen voorqf heel goed weten hoe het gebeurd, hoe het georganiseerd is en wie het exqct uitvoert...
Dan kunnen ze vast bij de volgende aanslag bewijzen vooraf al verzamelen of bv de uitvoering verstoren door zelf tijdens die aanslagen al hun eigen niet gefakede beelden te maken van de manipulaties...

Of bv zelf helden worden door de aanslag te voorkomen.
Je Q zit vast op het toetsenbord ;)

Btw iets soortgelijks hebben we hier in Nederland ook mee gemaakt, denk aan Apeldoorn 2009.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 11:59:37 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_170083957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Btw iets soortgelijks hebben we hier in Nederland ook mee gemaakt, denk aan Apeldoorn 2009.
In Apeldoorn hebben we toch nooit hoax!-roepers gehad?
pi_170083968
quote:

[..]

“The trust has approximately 1,277 beds”
“The Emergency Department is at St.Thomas' Hospital”
“The trust offers a range of local services including a 24-hour emergency department”
“The trust employs 12,586 staff of which 1,747 are medical staff, 4,173 nursing with therapists, administrative staff making up 6,665.”

https://www.cqc.org.uk/si(...)reports/AAAE1480.pdf

Dat is 'n grote ziekenhuis.
Maar helaas er geen ruimte was en al de 'slachtoffers' naar de Marriot Hotel gestuurd waren.
Of misschien echte medische personnel wilden niks met de event te maken.
Misschien dat in 'n echte ziekenhuis, er minder kans was voor de slachtoffers 'n photo of TV interview opportunity te krijgen.
pi_170084005
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tis ook niks te maken met dit topic.
  zaterdag 8 april 2017 @ 12:03:11 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170084012
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb het daarom vaker op gegooid.
Zo moeilijk is het niet om met een auto overal door heen te proberen te beuken, In Irak en Afghanistan deden ze het geregeld bij aanslagen!

Wat heb je nodig... een auto.. thats it.
pi_170084034
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

“The trust offers a range of local services including a 24-hour emergency department”
pi_170084056
Ook opmerkelijk dat de emergency medical staff 'n gewone burger (Conservative MP Tobias Ellwood) hun werk op de politie agent hebben laten doen. Dat is niet standard emergency procedure/protocol of wel? Maar wel weer 'n dramatische photo opportunity en verhaaltje.

“Yeah, he looks to be doing a good job, let him just carry on and we'll supervise”

Heeft de politie agent deze vergeten te dragen ? :

https://en.wikipedia.org/wiki/Stab_vest
A stab vest, or stab proof vest is a reinforced piece of body armor, worn under or over other items of clothing, which is designed to resist knife attacks to the chest, back and sides.
Stab proof vests are commonly used by police in both the United Kingdom and New Zealand; in both countries it is standard issue to every officer. They are also often worn by paramedics, security staff, traffic wardens, environmental wardens, customs officers, immigration officers, bailiffs, cash in transit officers, door supervisors/bouncers, or anyone who may be under any threat.
  zaterdag 8 april 2017 @ 12:08:38 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170084072
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die best vol had kunnen zijn.
Onikaan ni ov dovah
pi_170084124
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die best vol had kunnen zijn.
Oh ja - 24hour A&E altijd bomvol op 'n woensdag middag zijn - drukste tijd van de week natuurlijk.
  zaterdag 8 april 2017 @ 12:16:56 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170084185
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja - 24hour A&E altijd bomvol op 'n woensdag middag zijn - drukste tijd van de week natuurlijk.
:|W
Onikaan ni ov dovah
pi_170084198
quote:

[..]

Inderdaad. Geweldig ook de argumenten te lezen waarom ze met die gast bijna anderhalf uur blijven rondkarren. .
Ja, tis deze gast – Francisco 'Born again' Lopes....in z'n bedje...waarschijnlijk bij de Marriot Hotel.

http://uk.businessinsider(...)ional=true&r=UK&IR=T
pi_170084365
Wat meer ...

http://www.guysandstthoma(...)t-and-emergency.aspx

Facts and figures about the emergency department (A&E)
We have one of the NHS’s busiest A&E departments, with 140,000 attendances in 2012-13. That’s around:
380 patients a day in total
185 patients a day seen for serious issues/conditions
125 patients a day are seen in our Urgent Care Centre (UCC) which deals with urgent, but minor injuries
60 young patients a day are seen in children's A&E
105 ambulances a day
27 patients a day are admitted to the Emergency Medical Unit (EMU)
Seven young patients a day are admitted to Evelina London from children's A&E
We currently have the top performing A&E in South London
Monday is usually the busiest day of the week
A significant proportion of our patients are vulnerable – they may be homeless, have mental health issues, or drug/ alcohol addiction.

Geen ruimte - sturen ze allemaal naar The Marriot Hotel - daar kunnen ze hun wazige stomme verhaaltjes aan de media vertellen.
We don't admit bullshitters - only real emergency cases.
pi_170084411
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja en dat betekent automatisch dat ze alle gewonden zo instant kunnen opvangen? Man je hebt echt geen besef van realiteit
pi_170084413
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

is de pest van het switchen tussen qwertz en azerty toetsenbord-instellingen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 8 april 2017 @ 12:37:19 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170084427
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

laatste keer dat ik bij de eerste hulp was moest ik 3 uur wachten!
(als je het precies wil weten een stuk kabel in mijn oog hoornvlies beschadigd)
En dat was op een maandag ochtend.
Terwijl we hier een gigantisch hightech nieuw ziekenhuis hebben!
pi_170084428
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:30 schreef Tingo het volgende:
Wat meer ...

http://www.guysandstthoma(...)t-and-emergency.aspx

Facts and figures about the emergency department (A&E)
We have one of the NHS’s busiest A&E departments, with 140,000 attendances in 2012-13. That’s around:
380 patients a day in total
185 patients a day seen for serious issues/conditions
125 patients a day are seen in our Urgent Care Centre (UCC) which deals with urgent, but minor injuries
60 young patients a day are seen in children's A&E
105 ambulances a day
Seven young patients a day are admitted to Evelina London from children's A&E
We currently have the top performing A&E in South London
Monday is usually the busiest day of the week
A significant proportion of our patients are vulnerable – they may be homeless, have mental health issues, or drug/ alcohol addiction.

Geen ruimte - sturen ze allemaal naar The Marriot Hotel - daar kunnen ze hun wazige stomme verhaaltjes aan de media vertellen.
We don't admit bullshitters - only real emergency cases.
Je quote het zelf al
quote:
Uitgesmeerd over een dag! Vs deze aanslag.

Bovendien is het niet ongewoon om een locatie nabij te gebruiken als triagecentrum. Er reden ook gewoon ambulances weg.

Dit soort bureaustoelredenatie haalt het schuim aan mijn lippen, vooral mensen bullshitters noemen terwijl je argumenten zo dun zijn dat er geen verf aan blijft kleven.

Stockholm vind je zeker ook nep of niet? Man man man
  zaterdag 8 april 2017 @ 12:48:12 #94
189978 controlaltdelete
pi_170084550
En maar insinueren naar Stockholm hopen dat er gehapt wordt zodat er weer lekker los gegaan kan worden. Bepaal zelf maar of Stockholm nep is...oh nee vast niet dit is bnw waar niet getwijfeld wordt aan al die events die we door de media krijgen voorgeschoteld. Allemaal echt gebeurt..Uhuh 😉 er komen er vast nog meer jongens, allemaal echt hoor. Hoe men het durft het in twijfel te trekken denk aan de slachtoffers!
pi_170084741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
En maar insinueren naar Stockholm hopen dat er gehapt wordt zodat er weer lekker los gegaan kan worden. Bepaal zelf maar of Stockholm nep is...oh nee vast niet dit is bnw waar niet getwijfeld wordt aan al die events die we door de media krijgen voorgeschoteld. Allemaal echt gebeurt..Uhuh 😉 er komen er vast nog meer jongens, allemaal echt hoor. Hoe men het durft het in twijfel te trekken denk aan de slachtoffers!
Hm nee ook deze reactie bevat weer 0 inhoudelijke argumenten en alleen maar sneren. Blijven proberen dus. :Y

Edit:

Ja hoor _O-

zaterdag 8 april 2017 @ 13:06:44 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170084769
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Twijfel ... weet je wel wat het woord inhoud?

Je twijfelt niet, het word van te voren gelijk aangenomen.

Aanslagen op wat dan ook kan altijd gebeuren.
Simpele feit is dat mensen een andere mening hebben, dit kan al leiden tot flinke escalaties.
Wat jij normaal vind kan ik abnormaal vinden, kunnen we daardoor met elkaar op de vuist gaan?
JAZEKER!!
Zou ik daarom een auto kunnen pakken en op mensen in gaan rijden?
Waarom zou dat niet kunnen?

reminder wat in 2009 plaats vond hier in Nederland.
.
pi_170084788
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Twijfel ... weet je wel wat het woord inhoud?

Je twijfelt niet, het word van te voren gelijk aangenomen.

Aanslagen op wat dan ook kan altijd gebeuren.
Simpele feit is dat mensen een andere mening hebben, dit kan al leiden tot flinke escalaties.
Wat jij normaal vind kan ik abnormaal vinden, kunnen we daardoor met elkaar op de vuist gaan?
JAZEKER!!
Zou ik daarom een auto kunnen pakken en op mensen in gaan rijden?
Waarom zou dat niet kunnen?

reminder wat in 2009 plaats vond hier in Nederland.
.
Daarom, die stelligheid waarmee men schreeuwt dat het wel een hoax moet zijn om vervolgens met 0 echte argumten te komen :N

Twijfelen aan iets is prima, dat is wel van een heel ander niveau.
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:12:12 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170084823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom, die stelligheid waarmee men schreeuwt dat het wel een hoax moet zijn om vervolgens met 0 echte argumten te komen :N

Twijfelen aan iets is prima, dat is wel van een heel ander niveau.
Prima dat je twijfelt maar waarom twijfelt niemand over dit drama of tristan vd vlis?
Ik hoor daar nooit iamand over!
Soortgelijke situaties in ons eigen kikkerlandje, de motivatie van de daders weten we niet want ze konden het niet na vertellen.

Ik twijfel er niet aan dat er een soortgelijke aanslag ooit in Nederland komt, wat ik me af vraag als het zelfs naast hun deur gebeurd of ze zijn zelf betrokken wat ze dan gaan gillen.
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:12:26 #99
189978 controlaltdelete
pi_170084827
Wat wil je met Apeldoorn bewijzen? Helemaal niks..30 april zegt al genoeg voor insiders. Bovendien het gaat over Londen dude. Nogmaals geloof al die quatsch maar die je voorgeschoteld krijgt. Niets nieuws op dit zogenaamde bnw-forum. Er volgt vast nog meer in de eindeloze war on terror. Allemaal echt zoals CNN het ons laat zien. Vooral niet twijfelen en volg de media braaf.
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:12:58 #100
52357 Lambiekje
pi_170084835
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat, de hele stad?
het gehele universum is een holografische projectie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:13:50 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170084845
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat wil je met Apeldoorn bewijzen? Helemaal niks..30 april zegt al genoeg voor insiders. Bovendien het gaat over Londen dude. Nogmaals geloof al die quatsch maar die je voorgeschoteld krijgt. Niets nieuws op dit zogenaamde bnw-forum. Er volgt vast nog meer in de eindeloze war on terror. Allemaal echt zoals CNN het ons laat zien. Vooral niet twijfelen en volg de media braaf.
hoe makkelijk iemand zo iets kan doen?
Wat heb je nodig een auto... en je bent klaar

In geval van londen en Stockholm een auto wat explosieven en wapens..
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:29:17 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170085050
quote:
Guilty until proven innocent?
Onikaan ni ov dovah
pi_170085236
quote:
Indeed.
Back on topic:
Die Kearnsy74 wel goed bezig is:

London "Terrorist" Attack - The Pink Panther Lady
pi_170085728
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Indeed.
Back on topic:
Die Kearnsy74 wel goed bezig is:

London "Terrorist" Attack - The Pink Panther Lady
Want het is ook echt altijd dezelfde vrouw? :') Dat valt nergens te controleren in elk geval.
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:41:17 #105
52357 Lambiekje
pi_170085961
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Prima dat je twijfelt maar waarom twijfelt niemand over dit drama of tristan vd vlis?
Ik hoor daar nooit iamand over!
Soortgelijke situaties in ons eigen kikkerlandje, de motivatie van de daders weten we niet want ze konden het niet na vertellen.

Ik twijfel er niet aan dat er een soortgelijke aanslag ooit in Nederland komt, wat ik me af vraag als het zelfs naast hun deur gebeurd of ze zijn zelf betrokken wat ze dan gaan gillen.
Met tristan heeft jeugdzorg en wat erbij komt kijken, heerlijk gefaald.
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:42:53 #106
52357 Lambiekje
pi_170085982
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Guilty until proven innocent?
en in die maatschappij zitten we,met omgedraaide bewijslast.
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:47:29 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170086037
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en in die maatschappij zitten we,met omgedraaide bewijslast.
Waarom hou je zelf dan dat gedachtegoed aan? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_170173994
Ik wil toch nog wel eens antwoord; hoe krijg je het in zo'n druk gebied het voor elkaar om dit op te zetten. Je moet zorgen dat er eigenlijk maar insiders op die brug moeten zijn bijv.

En dan het gezeur over iemand reanimeren die gestoken is met een mes; doe ff research en je komt er al snel achter dat dit kan:

http://www.parool.nl/amst(...)reanimeren~a1422317/

Overigens ook logisch lijkt me.. Eerst afbinden.. dan reanimeren.. Iets meer bloedverlies lijkt me minder slecht voor je dan een hart dat langer stil staat.
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 20:22:29 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_170174953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik wil toch nog wel eens antwoord; hoe krijg je het in zo'n druk gebied het voor elkaar om dit op te zetten. Je moet zorgen dat er eigenlijk maar insiders op die brug moeten zijn bijv.

En dan het gezeur over iemand reanimeren die gestoken is met een mes; doe ff research en je komt er al snel achter dat dit kan:

Overigens ook logisch lijkt me.. Eerst afbinden.. dan reanimeren.. Iets meer bloedverlies lijkt me minder slecht voor je dan een hart dat langer stil staat.
Precies. Bovendien is het voor ons achter ons beeldschermpje moeilijk te bepalen hoe en wat er precies wel en niet goed is gegaan. Panieksituatie waarin men in secondes een beslissing moet maken.
pi_170188995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

Er was 'n bommelding rond 8:30am. St Thomas hospital on lockdown was(er zijn twitters met fotos te vinden) Kan zijn dat de politie al delen van de omgeving afgezet hadden.

Er is helemaal geen 'gezeur' over als iemand kan reanimeerd of niet. Het gaat om het feit dat er geneog paramedics en doctors aan de scene en gewone burgers ( 'hero' Tory MP Tobias Ellwood) en 'n boks trainer hun baan laten doen. Ik denk dat zou nooit gebeuren onder echte noodsomstandigheden.Het is zeker niet standard emergency medical procedure. Het 'n opportunity voor 'n in scene gezet dramatische foto was.Plus her feit dat stabvests standard issue voor alle politie agenten in de UK zijn.

Dus je link van 't parool niet zelfde soort situatie en niet te vergelijken is.

Tis bijna net zo stom als de 'hero' fotos van de Boston smoke bomb farce is.
pi_170189050
quote:
Ik denk dat zou nooit gebeuren onder echte noodsomstandigheden.
Als jij dat denkt dan is de kans dus des te groter dat dat wel zou gebeuren onder die omstandigheden.

Verder weer het gebruikelijke jaloerse riedeltje. Meneer is een lafaard en begrijpt niet dat mensen andere mensen helpen. Hij zou zoiets nooit doen, dus de rest van de wereld ook niet.
Conscience do cost.
  donderdag 13 april 2017 @ 13:50:20 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170189701
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met tristan heeft jeugdzorg en wat erbij komt kijken, heerlijk gefaald.
Hoe weet je dat was je er bij?
Of vertrouw jij nu op de MSM?
pi_170193733
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er was 'n bommelding rond 8:30am. St Thomas hospital on lockdown was(er zijn twitters met fotos te vinden) Kan zijn dat de politie al delen van de omgeving afgezet hadden.

Er is helemaal geen 'gezeur' over als iemand kan reanimeerd of niet. Het gaat om het feit dat er geneog paramedics en doctors aan de scene en gewone burgers ( 'hero' Tory MP Tobias Ellwood) en 'n boks trainer hun baan laten doen. Ik denk dat zou nooit gebeuren onder echte noodsomstandigheden.Het is zeker niet standard emergency medical procedure. Het 'n opportunity voor 'n in scene gezet dramatische foto was.Plus her feit dat stabvests standard issue voor alle politie agenten in de UK zijn.

Dus je link van 't parool niet zelfde soort situatie en niet te vergelijken is.

Tis bijna net zo stom als de 'hero' fotos van de Boston smoke bomb farce is.
Situatie is zeker wel te vergelijken; burger kan reanimeren dus begint daarmee. Als hij of zij het goed doet in het niet perse nodig dat een hulpverlener het overneemt. Die kan zich dan concentreren op andere zaken. Zo vroeg de agent die arriveerde bij m'n vrouw die met een reanimatie bezig was of hij het moest overnemen omdat het best zwaar is.

Ik weet niet 100% zeker of het volgende procedures is, maar ik denk dat het nou niet echt uitmaakt over het een hulpverlener of een burger is die de reanimatie doet. Als het maar gedaan wordt.

Daarnaast. Ben jij daar wel eens geweest? Ik vaak zat en daar zoiets in scene is niet mogelijk zonder dat hondenren mensen het opvalt.
pi_170194221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Situatie is zeker wel te vergelijken; burger kan reanimeren dus begint daarmee. Als hij of zij het goed doet in het niet perse nodig dat een hulpverlener het overneemt. Die kan zich dan concentreren op andere zaken. Zo vroeg de agent die arriveerde bij m'n vrouw die met een reanimatie bezig was of hij het moest overnemen omdat het best zwaar is.

Ik weet niet 100% zeker of het volgende procedures is, maar ik denk dat het nou niet echt uitmaakt over het een hulpverlener of een burger is die de reanimatie doet. Als het maar gedaan wordt.

Daarnaast. Ben jij daar wel eens geweest? Ik vaak zat en daar zoiets in scene is niet mogelijk zonder dat hondenren mensen het opvalt.
Helemaal niet. Zij was alleen. Bij de Westminster bridge fake event er waren 'n stuk of 8 'hulpverleners' erbij. Als het echte hulpverleners waren 'n ander verhaal is.Allemaal deelnemers van 'n dramatische foto opportunity.
Dat jij zo vaak daar ben geweest, maakt niet uit. Jij gelooft dat 't allemaal gegaan is als wat er op de TV was. Ik niet. Ik denk dat er goed redenen om de officiele verklaring over te twijfelen. Jij niet. Dan het 'n kwestie van vertrouw is.
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 17:57:59 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_170194409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet. Zij was alleen. Bij de Westminster bridge fake event er waren 'n stuk of 8 'hulpverleners' erbij. Als het echte hulpverleners waren 'n ander verhaal is.Allemaal deelnemers van 'n dramatische foto opportunity.
Dat jij zo vaak daar ben geweest, maakt niet uit. Jij gelooft dat 't allemaal gegaan is als wat er op de TV was. Ik niet. Ik denk dat er goed redenen om de officiele verklaring over te twijfelen. Jij niet. Dan het 'n kwestie van vertrouw is.
Hou daar eens mee op.
pi_170194505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:49 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik denk dat er goed redenen om de officiele verklaring over te twijfelen.
Jammer dat het zo ontzettend lastig voor je is om die redenen te geven. Behalve dan "huehue het is nep want ik zou nooit iets voor andere mensen doen dus de rest van de wereld ook niet".
Conscience do cost.
  donderdag 13 april 2017 @ 18:04:57 #117
189978 controlaltdelete
pi_170194535
pi_170194591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Tingo hoeft nergens te zijn geweest of te hebben mee gemaakt of ergens kennis van te hebben.

Hij gaat blindelings op anderen af die ook maar halve kennis bezitten en via die weg het nodig vinden om slachtoffers belachelijk te maken of ze zelfs uit te lachen.

Iets wat je vaker ziet bij "believers"
Die gaan uit van een los hangend verhaal van iemand die ook geen werkelijke verstand van zaken heeft.

En iemand die het anders ziet als hen is meteen een zombie-tv-kijnende schaap...
Want ze weten namelijk alles over iedereen.

Maar owee als je hen ergens op aan zal spreken, dan ben je een ssssjill van de illuminati en of een troll uit Narnia.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 13 april 2017 @ 18:15:36 #119
189978 controlaltdelete
pi_170194679
Fok je niet. Bovenstaand commentaar, om je te bescheuren. En maar persoonlijk blijven uithalen |:(
.. user is dit en dat, die riedel kennen we inmiddels wel.
pi_170194701
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:15 schreef controlaltdelete het volgende:
(
.. user is dit en dat, die riedel kennen we inmiddels wel.
Dat gebruik van de welbekende emoticons van jou kennen we zo onderhand ook wel...

Maakt je verhaal echt niet geloofwaardiger of sterker.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_170196295
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoe makkelijk iemand zo iets kan doen?
Wat heb je nodig een auto... en je bent klaar

In geval van londen en Stockholm een auto wat explosieven en wapens..
Lijkt me veel makkelijker en veel effectiever om met 'n handtas met explosieven in 'n drukke winkel te laten liggen.
Geen explosieven in de Londen gedoe waren gevonden.Stockhom was dat vermeld maar hoe waar dat zou zijn weten we niet.
pi_170196376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Jammer dat het zo ontzettend lastig voor je is om die redenen te geven. Behalve dan "huehue het is nep want ik zou nooit iets voor andere mensen doen dus de rest van de wereld ook niet".
Voor sommige mensen heb ik wat handig info gepost.
-edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 13-04-2017 20:29:33 ]
pi_170196491
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:08 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Tingo hoeft nergens te zijn geweest of te hebben mee gemaakt of ergens kennis van te hebben.

Hij gaat blindelings op anderen af die ook maar halve kennis bezitten en via die weg het nodig vinden om slachtoffers belachelijk te maken of ze zelfs uit te lachen.

Iets wat je vaker ziet bij "believers"
Die gaan uit van een los hangend verhaal van iemand die ook geen werkelijke verstand van zaken heeft.

En iemand die het anders ziet als hen is meteen een zombie-tv-kijnende schaap...
Want ze weten namelijk alles over iedereen.

Maar owee als je hen ergens op aan zal spreken, dan ben je een ssssjill van de illuminati en of een troll uit Narnia.
Maar meningen over deze onderwerp heb je niet.
Kom maar op met goede redenen waarom je denkt dat de bridge incident zo geloofwaardig is ipv van je zielige persoonlijk aanvalletjes.
Fijne pasen.
pi_170197128
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor sommige mensen heb ik wat handig info gepost.
[quote]

Nee, ik probeer je wat te leren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 13-04-2017 20:30:44 ]
Conscience do cost.
  donderdag 13 april 2017 @ 23:29:08 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170205128
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Lijkt me veel makkelijker en veel effectiever om met 'n handtas met explosieven in 'n drukke winkel te laten liggen.
Geen explosieven in de Londen gedoe waren gevonden.Stockhom was dat vermeld maar hoe waar dat zou zijn weten we niet.
Dat is ook een mogelijkheid.
Meer iets voor de ETA of IRA, IS pakt het anders aan!
pi_170220558
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is ook een mogelijkheid.
Meer iets voor de ETA of IRA, IS pakt het anders aan!
Maar geen explosieven bij de Londen gedoe gevonden of vermeld. Dus weer fout van je.

Dat IS het 'anders aan pakt' dan IRA en ETA, de grote verschil tussen echte 'terroristen' en nep/verzonnen terrorist organisaties toont. Echte 'terror' organisaties 'n politiek agenda of manifesto hebben, IS/ISL/ISIS/whatever-name-you-want-to-call-it , hebben dat niet.

'N internationale,machtige,bloeddorstige terror organisatie zonder duidelijk doel, die duizenden zogenaamde 'extremist,radicalised,Islamists' heen en weer door Europa laten reizen?

Dan krijg je een of ander 'terror expert' op TV die zegt dat IS 'n 'well-organised and highly trained fighting force' is.
I don't believe a fckin word of it.
pi_170220611
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:00 schreef ems. het volgende:

[..]

[quote]

Nee, ik probeer je wat te leren.
Fail !
Don't waste your time further.
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 21:07:59 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_170223729
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar geen explosieven bij de Londen gedoe gevonden of vermeld. Dus weer fout van je.

Dat IS het 'anders aan pakt' dan IRA en ETA, de grote verschil tussen echte 'terroristen' en nep/verzonnen terrorist organisaties toont. Echte 'terror' organisaties 'n politiek agenda of manifesto hebben, IS/ISL/ISIS/whatever-name-you-want-to-call-it , hebben dat niet.

'N internationale,machtige,bloeddorstige terror organisatie zonder duidelijk doel, die duizenden zogenaamde 'extremist,radicalised,Islamists' heen en weer door Europa laten reizen?

Dan krijg je een of ander 'terror expert' op TV die zegt dat IS 'n 'well-organised and highly trained fighting force' is.
Ik ben het in zoverre met je eens dat hier vaak sprake is van éénmans-acties. Gek geworden door hun ideologie komen ze tot dit soort moordaanslagen.
pi_170232418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoals jij ze omschrijft probeer jij juist mensen "bang" te maken.

Op het journaal zeggen ze dit namelijk niet en zetten ze IS vooral neer als dreiging voor de landen waar ze nu in vechten, niet hier.

Je doet zelf 10x meer aan fearmongering dan de media hier man :')
  zaterdag 15 april 2017 @ 09:25:39 #130
52357 Lambiekje
pi_170232500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoe weet je dat was je er bij?
Of vertrouw jij nu op de MSM?
destijds hadden de ouders gezegd ons kind is niet goed. 'Gesmeekt' bij instanties.

Uit programmas als De Monitor en lezingen blijkt, dat jeugdzorg, kinderbescherming e.d. de grootst mogelijke onkundige zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door ChrisCarter op 15-04-2017 09:27:57 ]
  zaterdag 15 april 2017 @ 09:26:50 #131
52357 Lambiekje
pi_170232514
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou daar eens mee op.
als je blijft. Wake up
  zaterdag 15 april 2017 @ 09:30:32 #132
52357 Lambiekje
pi_170232541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben het in zoverre met je eens dat hier vaak sprake is van éénmans-acties. Gek geworden door hun ideologie komen ze tot dit soort moordaanslagen.
Er is nog geen enkele pro-europa politici geruimd. De terror is gestaged. Een toneelstuk. En de naieve Europeaan denkt dat er aanslagen gepleegd worden.

De domme stomme houding van nu, snap ik glashelder waarom wo2 kon gebeuren.
pi_170232562
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is nog geen enkele pro-europa politici geruimd. De terror is gestaged. Een toneelstuk. En de naieve Europeaan denkt dat er aanslagen gepleegd worden.

Hoe kan je zo overtuigd zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 15-04-2017 09:35:08 ]
pi_170232598
quote:

[..]

Een hoop geblaat en weer weinig (geen) wol. Lekker schreeuwerig posten maar er is vervolgens 0 bewijs of argumentatie voor wat je zegt. Je loopt zoals ik zie al jaren te roepen dat ww3 nu toch echt begint; tot nu toe zit je er dus al jaren naast.
  zaterdag 15 april 2017 @ 10:08:51 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170232914
Politici ruimen!
pi_170233314
quote:

[..]

Wat een gekke opmerking.

?
pi_170234570
quote:

[..]

Heb je ooit "onderzoek" gedaan naar WOII? Ik toevallig wel (nee niet wetenschappelijk) maar WOII heeft enorm m'n interesse; heb er dus enorm veel over gelezen en niet alleen het standaard werk.

Ik ben juist pro-Europese samenwerking daardoor... Ik geef toe het kan allemaal wel een stuk anders/beter.. Maar geen samenwerking is een voedingsbodem voor echte oorlog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')