abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170220558
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is ook een mogelijkheid.
Meer iets voor de ETA of IRA, IS pakt het anders aan!
Maar geen explosieven bij de Londen gedoe gevonden of vermeld. Dus weer fout van je.

Dat IS het 'anders aan pakt' dan IRA en ETA, de grote verschil tussen echte 'terroristen' en nep/verzonnen terrorist organisaties toont. Echte 'terror' organisaties 'n politiek agenda of manifesto hebben, IS/ISL/ISIS/whatever-name-you-want-to-call-it , hebben dat niet.

'N internationale,machtige,bloeddorstige terror organisatie zonder duidelijk doel, die duizenden zogenaamde 'extremist,radicalised,Islamists' heen en weer door Europa laten reizen?

Dan krijg je een of ander 'terror expert' op TV die zegt dat IS 'n 'well-organised and highly trained fighting force' is.
I don't believe a fckin word of it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170220611
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:00 schreef ems. het volgende:

[..]

[quote]

Nee, ik probeer je wat te leren.
Fail !
Don't waste your time further.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 21:07:59 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_170223729
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar geen explosieven bij de Londen gedoe gevonden of vermeld. Dus weer fout van je.

Dat IS het 'anders aan pakt' dan IRA en ETA, de grote verschil tussen echte 'terroristen' en nep/verzonnen terrorist organisaties toont. Echte 'terror' organisaties 'n politiek agenda of manifesto hebben, IS/ISL/ISIS/whatever-name-you-want-to-call-it , hebben dat niet.

'N internationale,machtige,bloeddorstige terror organisatie zonder duidelijk doel, die duizenden zogenaamde 'extremist,radicalised,Islamists' heen en weer door Europa laten reizen?

Dan krijg je een of ander 'terror expert' op TV die zegt dat IS 'n 'well-organised and highly trained fighting force' is.
Ik ben het in zoverre met je eens dat hier vaak sprake is van éénmans-acties. Gek geworden door hun ideologie komen ze tot dit soort moordaanslagen.
pi_170232418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoals jij ze omschrijft probeer jij juist mensen "bang" te maken.

Op het journaal zeggen ze dit namelijk niet en zetten ze IS vooral neer als dreiging voor de landen waar ze nu in vechten, niet hier.

Je doet zelf 10x meer aan fearmongering dan de media hier man :')
  zaterdag 15 april 2017 @ 09:25:39 #130
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170232500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoe weet je dat was je er bij?
Of vertrouw jij nu op de MSM?
destijds hadden de ouders gezegd ons kind is niet goed. 'Gesmeekt' bij instanties.

Uit programmas als De Monitor en lezingen blijkt, dat jeugdzorg, kinderbescherming e.d. de grootst mogelijke onkundige zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door ChrisCarter op 15-04-2017 09:27:57 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 15 april 2017 @ 09:26:50 #131
52357 Lambiekje
pi_170232514
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou daar eens mee op.
als je blijft. Wake up
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 15 april 2017 @ 09:30:32 #132
52357 Lambiekje
pi_170232541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben het in zoverre met je eens dat hier vaak sprake is van éénmans-acties. Gek geworden door hun ideologie komen ze tot dit soort moordaanslagen.
Er is nog geen enkele pro-europa politici geruimd. De terror is gestaged. Een toneelstuk. En de naieve Europeaan denkt dat er aanslagen gepleegd worden.

De domme stomme houding van nu, snap ik glashelder waarom wo2 kon gebeuren.
pi_170232562
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is nog geen enkele pro-europa politici geruimd. De terror is gestaged. Een toneelstuk. En de naieve Europeaan denkt dat er aanslagen gepleegd worden.

Hoe kan je zo overtuigd zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 15-04-2017 09:35:08 ]
pi_170232598
quote:

[..]

Een hoop geblaat en weer weinig (geen) wol. Lekker schreeuwerig posten maar er is vervolgens 0 bewijs of argumentatie voor wat je zegt. Je loopt zoals ik zie al jaren te roepen dat ww3 nu toch echt begint; tot nu toe zit je er dus al jaren naast.
  zaterdag 15 april 2017 @ 10:08:51 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170232914
Politici ruimen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170233314
quote:

[..]

Wat een gekke opmerking.

?
  zaterdag 15 april 2017 @ 11:58:43 #137
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_170234570
quote:

[..]

Heb je ooit "onderzoek" gedaan naar WOII? Ik toevallig wel (nee niet wetenschappelijk) maar WOII heeft enorm m'n interesse; heb er dus enorm veel over gelezen en niet alleen het standaard werk.

Ik ben juist pro-Europese samenwerking daardoor... Ik geef toe het kan allemaal wel een stuk anders/beter.. Maar geen samenwerking is een voedingsbodem voor echte oorlog.
The name is Putler, Vladimir Putler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')