Ik heb juist wel het filmpje gekeken, inclusief dramatische slo-mo's. Daarom vraag ik juist waarom jij het gelooft. Maar daar ga je nooit op in..quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Gast als je nog de moeite nam om daadwerkelijk te kijken maar dit doe je niet gezien de tijd waarop je reageert. Ik neem niet de moeite om op die eeuwig stomme vragen van jou en de rest van de club in te gaan zodat wat getoond wordt onder de tafel wordt geveegd. Nogmaals, blijf vooral je cnn-verhaal verdedigen. Sinterklaas is inderdaad nog geloofwaardiger dan deze zooi. De kerstman hebben we per slotte al gezien in de vorige hoax
Algemeenheden algemeenheden. Waar herken je het aan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat doe je dan allemaal snel in een paar minuten tijd. Reageren bovenal kritisch(!!) de video's bekijken. Dude! Btw ik herken leugenaars en fake shit goed. Een kwestie van een gedetailleerd oog hebben. Ik wens je nog een fijne bnw-avond.
Is er maar een van de official verhaaltjes dat je niet gelooft?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik heb juist wel het filmpje gekeken, inclusief dramatische slo-mo's. Daarom vraag ik juist waarom jij het gelooft. Maar daar ga je nooit op in..
Schaam je je niet in een beetje dat je dit blijft herhalen terwijl je weet dat dat niet het geval is? Serieus, hoe vaak ga je je zwakte nog tonen met dit riedeltjequote:Op woensdag 5 april 2017 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien jij 'n keer kan uitleggen waarom we (zoals jullie)zouden alles op 't journaal geloven.
Ik blijf gewoon vragen omdat van bepaalde users, helemaal geen kritiek over de officiele verhalen gelezen heb. Nooit.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Schaam je je niet in een beetje dat je dit blijft herhalen terwijl je weet dat dat niet het geval is? Serieus, hoe vaak ga je je zwakte nog tonen met dit riedeltje
Jij zegt een heleboel domme dingen die men niet gelooft. Dat maakt niet automatisch dat ze alles op het NOS journaal geloven. Hoe moeilijk is het om dit te begrijpen? Wat mankeert eraan dat je dit zoveel jaar later nog steeds doet?
Jeetje,deze ook....quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nog zo'n schauspieler
huh???
Dit is um toch? Ze leggen een behoorlijke route af met die gast en zijn injuriesdeze meneer kan zo naar het topic van de crisis actors.
Waarom precies?quote:Op woensdag 5 april 2017 21:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Over Westminster specifiek heb ik geen twijfel aan het officiele verhaal omdat ik niks geks heb gezien of gehoord. Ik ben een beetje bekend met die buurt daar dus dat sterkt mij in die overtuiging.
Hier 'n update en kortere versie:quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is um toch? Ze leggen een behoorlijke route af met die gast en zijn injuriesdeze meneer kan zo naar het topic van de crisis actors.
Zonder triage of ramp deskundige te zijn. Beste man lijkt me niet zwaar gewond, kan dus even wachten in de chaos en is toen naar een ander ziekenhuis gebracht omdat het ziekenhuis dichtbij het even drukker had met zwaar gewonden. Wie zegt overigens dat dat ziekenhuis in de buurt een ziekenhuis met ehbo is en niet een ziekenhuis waar alleen maar poliklinieken zitten.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:05 schreef Tingo het volgende:
nalisten in de buurt waren helemaal geen verrassing is....met elke enige van deze domme neppe aanslagen - altijd 'n journalist in de buurt is.
Ik denk dat het hotel heeft aangeboden om ook tijdelijk mensen op te vangen. Om het ziekenhuis wat te ontlasten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zonder triage of ramp deskundige te zijn. Beste man lijkt me niet zwaar gewond, kan dus even wachten in de chaos en is toen naar een ander ziekenhuis gebracht omdat het ziekenhuis dichtbij het even drukker had met zwaar gewonden. Wie zegt overigens dat dat ziekenhuis in de buurt een ziekenhuis met ehbo is en niet een ziekenhuis waar alleen maar poliklinieken zitten.
Sowieso is niet elk ziekenhuis geschikt om zomaar alle traumapatienten op te vangen. Daar zit vaak heel systeem achter.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het hotel heeft aangeboden om ook tijdelijk mensen op te vangen. Om het ziekenhuis wat te ontlasten.
Ook dat. Er worden hier ook om die reden weleens mensen naar andere ziekenhuizen vervoerd.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sowieso is niet elk ziekenhuis geschikt om zomaar alle traumapatienten op te vangen. Daar zit vaak heel systeem achter.
meer dan de patient lief is. En al helemaal dat de zorgverzekeraar het bepaalt. En niet wat pragmatisch, logistiek het meest logische is. Of waarbij de patient het meest 'feeling' bij heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook dat. Er worden hier ook om die reden weleens mensen naar andere ziekenhuizen vervoerd.
Inderdaad. Geweldig ook de argumenten te lezen waarom ze met die gast bijna anderhalf uur blijven rondkarren. Echt gebeurt want ben bekend met de omgeving van Westminster. Uh? Dus? En Sandy Hook, Boston, Tunesië, Fort Lauderdale, Berlijn, Brussel, Parijs noem ze maar op ook allemaal echt zo gegaan. En dat op bnw.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hier 'n update en kortere versie:
London "Terrorist" Attack - 14:40 - 16:00 hrs On The Bridge
Dus – waarom is de gast niet in 'n ambulance geplaats of meteen bij de dichtbij St.Thomas ziekenhuis gebracht? Misschien hij later 'n feestje bij The Marriot Hotel was.
Misschien iemand die de buurt kent kan 't allemaal verklaren.
Dat er veel journalisten in de buurt waren helemaal geen verrassing is....met elke enige van deze domme neppe aanslagen - altijd 'n journalist in de buurt is.
What a fucking laugh!
Hm nee helaas nog steeds geen onderbouwing te vinden in je post. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Geweldig ook de argumenten te lezen waarom ze met die gast bijna anderhalf uur blijven rondkarren. Echt gebeurt want ben bekend met de omgeving van Westminster. Uh? Dus? En Sandy Hook, Boston, Tunesië, Fort Lauderdale, Berlijn, Brussel, Parijs noem ze maar op ook allemaal echt zo gegaan. En dat op bnw.
Waarom wil je zo graag dat het anders is dan gezien wordt op beelden en verteld wordt door slachtoffers en getuigen? Wat is de gedachte er achter?quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Mr bnw zit weer op wacht om het de kop in te drukken en het fort te bewaken in no time. Ja jongen het is best, blijf al die sprookjes maar verdedigen
Het weer is fake?quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof ik de enige ben die ziet dat de beelden niet kloppen. Kwestie van gedetailleerd kijken en sowieso ervan uitgaan dat de algemene media je een rad voor de ogen draait zeker in dit soort events. Zelfs het weer is fake. Waarom hebben jullie zo'n groot vertrouwen in dat wat ze ons tonen de waarheid is? Leg dat maar eens uit. Vertrouwen in de overheid en de msm dat ze zover niet gaan? Wake up and smell the coffee
Stockholm waarschijnlijk ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |