Dat wordt beweerd dat de camera's uitstonden wie zegt dat dit echt zo is? En dan nog, als ze met beelden komen zijn het altijd dezelfde wazige, vage, blurry beelden en dat in dit moderne digitale tijdperk met high tech cams. De gemiddelde cctv aan huis maakt nog betere beelden. Al die dummies inderdaad die er gebruikt zijn, wat maakt het uit denken die lui, we komen er toch mee weg dat blijkt nu ook weerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:28 schreef Tingo het volgende:
En hier heb je leuke verzameling over CCTV uitschakeling in Westminster, daarom zijn er geen duidelijke beelden te zien. Budget cuts. Oh sure! Verstandig,
London "Terrorist" Attack - All CCTV Cameras Were Switched Off

Onbegrijpelijk vind ik het.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nou ja, ze stonden al 6 maanden uit he. Niet alsof het de week vantevoren werd gedaan.
Bovendien gaven ze juist als reden op dat ze potentiele terroristen geen podium willen geven waarbij er veel beelden beschikbaar zouden zijn.
Toch, verstandig is het niet, zeker niet op juist die plek. Dus opmerkelijk kun je het zeker nog wel noemen.

Dat is een goeie. Dat kan niet ongezien.quote:Op maandag 3 april 2017 18:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dat filmpje van die Ole Dammegård is toch voor 90% niet serieus te nemen:
Mensen filmen al voordat het gebeurd
In beide voorbeelden zie je duidelijk dat er iets gebeurd
Geen verkeer op de brug
Op het filmpje zie je inderdaad weinig verkeer, logisch ook want dat staat stil of is gevlucht
Weinig beelden
Heb er zelf genoeg gezien, daarnaast heeft men het wel iets drukker dan filmpjes maken. Levens redden bijv
Rare houding van benen van de gevallen man; afwezigheid van bloed
Beste man heeft nog nooit filmpjes gezien van voetballers die hun been breken?
Oefeningen
Gezien de huidige dreiging zijn er zo'n beetje constant oefeningen
Enzv enzv
Daarnaast HOE wil je dit allemaal ongezien doen op zo'n drukke plek als daar: "Sorry we moeten hier even een pop neer leggen"

En dat elke dag volhouden.
 En dat elke dag volhouden.

Ook dat nog – zou me niet verbazen. Misschien ze ook geen opnames in de handen van prive beveilingsdiensten wilden hebben.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat wordt beweerd dat de camera's uitstonden wie zegt dat dit echt zo is? En dan nog, als ze met beelden komen zijn het altijd dezelfde wazige, vage, blurry beelden en dat in dit moderne digitale tijdperk met high tech cams. De gemiddelde cctv aan huis maakt nog betere beelden. Al die dummies inderdaad die er gebruikt zijn, wat maakt het uit denken die lui, we komen er toch mee weg dat blijkt nu ook weer

Er 'n stuk of 7 'medische personeel' in de buurt zijn. Is 't standard praktijk van emergency services 'n gewone burger hun taken/baan te laten doen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Volwassen manier van discussieren weer Tingo. Top.
Het is toch echt wat de tekst zegt. Jij hebt nog 0 verklaring gegeven waarom ook dit geval weer een hoax moet zijn.

Westminster is de plek waar echt enorm veel journalisten zitten. Tegenover Westminster Palace hebben bijna alle media hun (lokale) kantoor. Dus zo gek is dat niet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Tingo het volgende:
4:04 : 'How Sky broke the news' interessant is:
London "Terrorist" Attack - BBC & Sky News EXPOSED!!!
Alweer journalists toevallig in de buurt waren en zo snel op de hoogte van wat er aan de hand was.

Westminster heeft ook 'n ENORME police presence (ze hebben ook hun eigen police force) en er 'n grote zieknhuis ook heel erg dicht bij is. En de media allemaal daar voor de politie en medische personnel waren?quote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Westminster is de plek waar echt enorm veel journalisten zitten. Tegenover Westminster Palace hebben bijna alle media hun (lokale) kantoor. Dus zo gek is dat niet.

Nog zo'n schauspielerquote:Op maandag 3 april 2017 22:24 schreef Tingo het volgende:
Deze 'n leuke is:
4:28: Ad over carbon monoxide poisoning dan 'n interview met een van de acteurs....die lijkt ook 'n soort film producer is …..en zogenaamde ooggetuig bij de bridge event is.
WESTMINSTER HOAX - worst crisis actors pt1
 deze meneer kan zo naar het topic van de crisis actors.
   deze meneer kan zo naar het topic van de crisis actors.

Quatsch eerste klas kulargumenten bovenal hilarisch, kijken maar vooral niet zien. Met je smaad
  Quatsch eerste klas kulargumenten bovenal hilarisch, kijken maar vooral niet zien. Met je smaad   

Wat ik bijzonder vind is dat jij die youtuber blijkbaar gelooft maar dat je eigenlijk nooit aangeeft waarom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Mr bnw heeft gesproken.
Jazeker dat er genoeg mensen zien dat ze gehoaxt worden. Het is wel bekend dat the clan met hand en tand de gegeven mediaverhalen blijven verdedigen welke hoax dan ook en de rest wat nog gaat komen. Het grote geld stroomt binnen bij die you tubersQuatsch eerste klas kulargumenten bovenal hilarisch, kijken maar vooral niet zien. Met je smaad

Zoals ik al zei: 0 eigen inbreng van jou. Beetje verheven en ridiculiserend doen en het niet willen (of kunnen?) verklaren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Kijken maar niet zien als je al kijkt. O jee aanhalingstekens, irri daarom kijk ik niet, even scrollen door de video en dat was het dan wel weer. Die youtuber ziet hetzelfde wat ik zie alleen heb ik geen tijd maar ook geen zin om dat op youtube te zetten. Hou je nu maar bij de cnn verhalen want zo is het echt gebeurd. Uhuh.. Laters

zeg me dat je dit als sarcasme hebt gepost?
 zeg me dat je dit als sarcasme hebt gepost?  even 500 man extra in je complot
 even 500 man extra in je complot 
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |