Elke leeftijdsgroep zegt dat dat de leukste leeftijd is. Tot je seniel in een tehuis zit in elk geval, dan hoor je het niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als denken dat school/je studententijd de leukste fase is.
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat merk je vanzelf wel.
Nog een halfjaartje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lang nog? Ik zit nu alweer een paar maanden op de 25. Van hier af aan is het alleen nog maar bergafwaarts.
Dit is wel heel pessimistisch Ets.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.
Ik ben al bijna 42quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.
[..]
Nog een halfjaartje.
Of als je dagelijks lange werkdagen maakt zoals Ketchupquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Afgetakeld op je 40ste krijg je alleen voor elkaar als je leeft als Drugshond.
Ontvangende homo's zijn alleen gewild als ze jong zijnquote:
Net vrouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
k
Ontvangende homo's zijn alleen gewild als ze jong zijn
Ja, dan heb je het idd onmenselijk zwaar... Een tentamen en een college op 1dag...quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of als je dagelijks lange werkdagen maakt zoals Ketchup
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Afgetakeld op je 40ste krijg je alleen voor elkaar als je leeft als Drugshond.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.
Een mooie dochter van 26.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je tienermoeder was geweest had je m'n moeder kunnen zijn.
Makkelijk idd. Ik heb het echter niet zo op kinderen krijgen en opvoeden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je tienermoeder was geweest had je m'n moeder kunnen zijn.
Fysiek is ook lang niet alles.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.
Dat valt best mee eigenlijk.quote:
Actief zijn kan ook wel. M'n pa sport ook veel, en die is al 60. De buurman hier is 63 en doet van die surivalruns.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]Ah kom op. Ik zie mezelf wel actief zijn tot 35 ofzo.
Ja, dat jij als 60+'er nog wekelijks uitgewoond wordt weten we inmiddels. Beschouw jezelf een van de gelukkigen die niet afgedankt wordt. Misschien zal het niet hebben van kinderen daar aan bijdragen.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat jij als 60+'er nog wekelijks uitgewoond wordt weten we inmiddels. Beschouw jezelf een van de gelukkigen die niet afgedankt wordt. Misschien zal het niet hebben van kinderen daar aan bijdragen.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar het gaat natuurlijk allemaal niet meer zo stabiel als 40 jaar geleden.
Ik ook niet, maar zou het dan weer een misdaad tegen de menselijkheid vinden als ik mijn fantastische genenpakket niet (deels) doorgeef aan volgende generaties.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Makkelijk idd. Ik heb het echter niet zo op kinderen krijgen en opvoeden.
Confronterend lijkt me dat. Dat je iets NOOIT meer zo goed zal kunnen als je eens deed. En dat het wat dat betreft alleen nog maar een neergaande spiraal is naar de dood en vergetelheid.quote:
Dat wil je vast niet als je het eenmaal gaat krijgenquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik wil juist wel kinderen. Zou alleen de eerste tien-vijftien jaar wel over willen slaan.
Jelly?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat jij als 60+'er nog wekelijks uitgewoond wordt weten we inmiddels. Beschouw jezelf een van de gelukkigen die niet afgedankt wordt. Misschien zal het niet hebben van kinderen daar aan bijdragen.
Ach, dat valt allemaal wel mee. Zeker als je fysieke activiteiten buiten beschouwing laat. Maar mijn pa fietst me er uit zonder een drupje zweet, dus dat ik misschien in potentie harder kan leren fietsen is niet echt relevant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Confronterend lijkt me dat. Dat je iets NOOIT meer zo goed zal kunnen als je eens deed. En dat het wat dat betreft alleen nog maar een neergaande spiraal is naar de dood en vergetelheid.
Als ik een jaar of 33 ben stop ik ook direct met atletiek en ga ik lekker training geven, zo sneu is dat die mannen die het nog met een jaar of 50 doen om elk jaar minder hard te lopen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Confronterend lijkt me dat. Dat je iets NOOIT meer zo goed zal kunnen als je eens deed. En dat het wat dat betreft alleen nog maar een neergaande spiraal is naar de dood en vergetelheid.
Ik ben leuk op feestjes.
Je vader zat op een brommer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal wel mee. Zeker als je fysieke activiteiten buiten beschouwing laat. Maar mijn pa fietst me er uit zonder een drupje zweet, dus dat ik misschien in potentie harder kan leren fietsen is niet echt relevant.
Adoptie een optie?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik wil juist wel kinderen. Zou alleen de eerste tien-vijftien jaar wel over willen slaan.
Tem's 3e kind wordt over een maand of anderhalf geboren...quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef skysherrif het volgende:
Laten we niet vergeten dat het leven uiteindelijk gewoon draait om keurig 2 a 3 kindjes op de wereld te zetten.
Gelukkig compenseren ze in Nigeria ruim voor Etsu, Whiskers, Tem, Kaas, Kowloon....
Tja, het is andere doelen stellen, denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 33 ben stop ik ook direct met atletiek en ga ik lekker training geven, zo sneu is dat die mannen die het nog met een jaar of 50 doen om elk jaar minder hard te lopen.
Pfft.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Die doet gewoon elk weekend 50-100 km op de racefiets.
Oh, ik was in de veronderstelling dat Tem ook homo was, ken hem verder niet zo goed.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tem's 3e kind wordt over een maan of anderhalf geboren...
Vruchtbaar mannetje, die Tem.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tem's 3e kind wordt over een maan of anderhalf geboren...
HAHAquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, ik was in de veronderstelling dat Tem ook homo was, ken hem verder niet zo goed.
Feli dan Tem
Echt hoor..quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, ik was in de veronderstelling dat Tem ook homo was, ken hem verder niet zo goed.
Feli dan Tem
Ohja, was het niet zo dat Kaas- en ik jou toen eens wijs hadden gemaakt dat Tem en nog een FOK!-user in een liefdevolle relatie met elkaar verwikkeld waren, maar tot dit moment niet hebben opgehelderd dat dat een prima uitgevoerde grap betrof?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feli dan Tem
Dat zou best wel eens kunnen ja nu je het zegt, alleen weet ik even niet meer wie die ander dan is, Reya denk ik niet, misschien remlof?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja, was het niet zo dat Kaas- en ik jou toen eens wijs hadden gemaakt dat Tem en nog een FOK!-user in een liefdevolle relatie met elkaar verwikkeld waren, maar tot dit moment niet hebben opgehelderd dat dat een prima uitgevoerde grap betrof?
En volgens maak jij wel vaker grapjes dat hij homo is vanwege zijn interesses, maar denk ik dat jij gewoon weer bezig bent met je dagelijkse gayrant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja, was het niet zo dat Kaas- en ik jou toen eens wijs hadden gemaakt dat Tem en nog een FOK!-user in een liefdevolle relatie met elkaar verwikkeld waren, maar tot dit moment niet hebben opgehelderd dat dat een prima uitgevoerde grap betrof?
Effe terugzoeken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen ja nu je het zegt, alleen weet ik even niet meer wie die ander dan is, Reya denk ik niet, misschien remlof?
Hij is gewoon jelly dat hij niet gay is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En volgens maak jij wel vaker grapjes dat hij homo is vanwege zijn interesses, maar denk ik dat jij gewoon weer bezig bent met je dagelijkse gayrant.
Nightynightquote:
Ja, homo's plagen kusjes vragen hè.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En volgens maak jij wel vaker grapjes dat hij homo is vanwege zijn interesses, maar denk ik dat jij gewoon weer bezig bent met je dagelijkse gayrant.
kan aan het tijdstip liggen, maar ik snap echt niets van die OP, john had het beter geschreven.quote:
Nee, het is gewoon een beroerd bericht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan aan het tijdstip liggen, maar ik snap echt niets van die OP, john had het beter geschreven.
Nee, het is nacht. En er hoort een bijvoeglijk naamwoord voor zodat we weten wat voor een nacht je ons toewenst.quote:
Spreektaal wordt gedoogd. Maar zo'n fout als je met "stel zwakzinnige" maakt geeft blijk van een slechte taalbeheersing.quote:
Wat ben je toch ook een pientere jongeman.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is nacht. En er hoort een bijvoeglijk naamwoord voor zodat we weten wat voor een nacht je ons toewenst.
Stel je zelf anders eens voorquote:Op donderdag 30 maart 2017 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een pientere jongeman.
De door jou geuite inschatting geeft blijk van vooringenomenheid daar de afwezigheid van de benodigde 'n' evengoed een gevolg zou kunnen zijn van gemakzucht en/of onoplettendheid.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Spreektaal wordt gedoogd. Maar zo'n fout als je met "stel zwakzinnige" maakt geeft blijk van een slechte taalbeheersing.
En juristenquotum.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je zelf anders eens voor
We zitten namelijk al over ons hommelquotum
Konden we van jou maar hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een pientere jongeman.
Twee keer "geeft". Hoe vaak heb je deze zin opnieuw moeten typen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De door jou geuite inschatting geeft geeft blijk van vooringenomenheid daar de afwezigheid van de benodigde 'n' evengoed een gevolg zou kunnen zijn van gemakzucht en/of onoplettendheid.
Present.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben Baudet de tweede, zonnekoning van FOK!.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
CARPE DIEM!quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben Baudet de tweede, zonnekoning van FOK!.
Lijkt mij makkelijk in te schatten; tweemaal natuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Twee keer "geeft". Hoe vaak heb je deze zin opnieuw moeten typen?
Ik betrap mezelf wel eens op zulke fouten als ik halverwege weer met de hele bende ga schuiven. Kan ook zomaar drie- of viermaal zijn, natuurlijk. Vandaar de vraag.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt mij makkelijk in te schatten; tweemaal natuurlijk.
Dat is waar en je wist natuurlijk niet dat ik pas aan het tweede biertje van de vond nacht lurk en dat aantal het aantal geconsumeerde biertjes meestal synchroon loopt (?) aan het aantal pogingen om een zin te formuleren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf wel eens op zulke fouten als ik halverwege weer met de hele bende ga schuiven. Kan ook zomaar drie- of viermaal zijn, natuurlijk. Vandaar de vraag.
Als ik buitenaf ben, en 's ochtends over de composthoop ga pissen, is de windrichting een van de eerste dingen waar ik me op zo'n dag bewust van ben. Voorheen was de windrichting echt een ondergeschoven kindje in mijn bewustzijn. Bij een oostenwind sta ik met m'n leuter richting de buren. Zo met dat kale struikgewas voelt dat soms wat vreemd, maar als er weer blad aan hangt is er geen haan die er naar kraait.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet alleen niet tegen de wind in zeiken, met de wind mee kan best.
Zou je zeggen dat je slimmer of dommer bent geworden de laatste twee decennia?quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Konden we van jou maar hetzelfde zeggen.
Ik ben met mij 46 jaar trouwens niet echt meer een jongeman, maar bedankt voor het compliment.
Buiten pissenquote:Op donderdag 30 maart 2017 01:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ik buitenaf ben, en 's ochtends over de composthoop ga pissen, is de windrichting een van de eerste dingen waar ik me op zo'n dag bewust van ben. Voorheen was de windrichting echt een ondergeschoven kindje in mijn bewustzijn. Bij een oostenwind sta ik met m'n leuter richting de buren. Zo met dat kale struikgewas voelt dat soms wat vreemd, maar als er weer blad aan hangt is er geen haan die er naar kraait.
Slimmer, van je ervaringen leer je immers.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat je slimmer of dommer bent geworden de laatste twee decennia?
Ben jij toevallig een kloon of broer van JAM?quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ik buitenaf ben, en 's ochtends over de composthoop ga pissen, is de windrichting een van de eerste dingen waar ik me op zo'n dag bewust van ben. Voorheen was de windrichting echt een ondergeschoven kindje in mijn bewustzijn. Bij een oostenwind sta ik met m'n leuter richting de buren. Zo met dat kale struikgewas voelt dat soms wat vreemd, maar als er weer blad aan hangt is er geen haan die er naar kraait.
Als je JAM kent is dit niet je eerste account.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kloon of broer van JAM?
Mijn gemoedstoestand is dankbaar nu ik weet dat ik alleen nog maar hoef te ervaren om jou ooit, heel misschien, te kunnen evenaren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Slimmer, van je ervaringen leer je immers.
Ik ga lekker met de hond naar buiten pissen. Soms ruikt hij een egel of rat die tijdens de nacht bij de composthoop heeft zitten vreten. Zeker als het een beetje waait komen de ferme druppels goudgele ochtendurine gevaarlijk dicht bij zijn snuit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Buiten pissen
Alleen mn kat kijkt soms erg boos naar me als ze ook dan toevallig buiten is.
Ik ken wel een Jim. Die ene die had gewonnen of verloren van Jamai.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kloon of broer van JAM?
Gezien de onzin die ik jou doorgaans zie posten zou ik daar niet op rekenen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijn gemoedstoestand is dankbaar nu ik weet dat ik alleen nog maar hoef te ervaren om jou ooit, heel misschien, te kunnen evenaren.
Nog wat ratten gevangen trouwens vandaag of ben je weer in nimwegen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ga lekker met de hond naar buiten pissen. Soms ruikt hij een egel of rat die tijdens de nacht bij de composthoop heeft zitten vreten. Zeker als het een beetje waait komen de ferme druppels goudgele ochtendurine gevaarlijk dicht bij zijn snuit.
JAM heb ik leren kennen tijdens mijn pretentieuze periode in TTKLPT. Een tijd toen ik nog de moeite nam om literaire nonsens te lezen en in daardoor in staat bleek gelijkwaardig taalgebruik uit te poepen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je JAM kent is dit niet je eerste account.
Nee, zit nog op het plattelààààànd. Denk na het weekend pas weer naar Nijmegen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog wat ratten gevangen trouwens vandaag of ben je weer in nimwegen.
Elk getal is voor jou een aangedragen inkoppertje, of ik nou 18 of 28 zeg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezien de onzin die ik jou doorgaans zie posten zou ik daar niet op rekenen.
Hoe oud ben je trouwens?
Ja op een gegeven moment ben je die beesten gewoon zat en schiet je er het liefst 2 keer op waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en ik was laatst met mijn zwager (échte Achterhoekse boer), en die noemde het schieten "knetteren". Dat ik dan nog aan het richten was om er zeker van te zijn dat ik de rat met één schot door z'n harses patste, en dat hij dan aan het roepen was "KNETTER 'M GEWOON VOOR Z'N MUIL!".
Vond ik een mooie term.
Nooit gedaan, maar wil dat wel. Eerlijkste manier om aan je vlees te komen, vind ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je die beesten gewoon zat en schiet je er het liefst 2 keer op waarschijnlijk.
Heb je wel eens echt gejaagd of overwogen om dat te gaan doen?
Mjah, lijkt me wel een enorm toffe vakantie om eens te doen in Alaska oid.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar wil dat wel. Eerlijkste manier om aan je vlees te komen, vind ik.
Jij?
Als een oliemaatschappij tegen je zegt, joh doe even normaal met dat klimaat, dan weet je dat je een beetje vreemd bezig bentquote:ExxonMobil, the largest American oil group, has written to the Trump administration urging it to keep the US in the Paris climate accord agreed at the end of 2015.
"De competitie aangaan" is een grote term voor het verdelgen van ongedierte. Mooie beestjes, maar niet rond huis.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:08 schreef LelijKnap het volgende:
Ratten zijn heel sociale en intelligente dieren. Alleen verachtelijke mensen gaan de competitie aan met zulke prachtbeesten.
Wel de voetjacht dus? Ik vind die drijfjachten die je veel in Nederland ziet niet zo boeiend lijken, eerlijk gezegd. Beetje met je dubbelloops aan de rand van zo'n veld gaan staan wachten...quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah, lijkt me wel een enorm toffe vakantie om eens te doen in Alaska oid.
Moet ik wel eerst weten natuurlijk dat ik zo'n goed schot heb dat ik het dier in 1x waardig dood. Wel de meest eerlijke manier inderdaad
Ja dat is wel het mooiste natuurlijk, maar dan moet je wel erg geoefend zijn denk ik..quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"De competitie aangaan" is een grote term voor het verdelgen van ongedierte. Mooie beestjes, maar niet rond huis.
[..]
Wel de voetjacht dus? Ik vind die drijfjachten die je veel in Nederland ziet niet zo boeiend lijken, eerlijk gezegd. Beetje met je dubbelloops aan de rand van zo'n veld gaan staan wachten...
Dan liever gewoon ergens de bossen in voor een paar dagen, tentje mee. En hopen dat je wat tegenkomt.
Of gewoon je standaard wat verlagen. Ik hoef dan geen 40 konijnen te schieten in een middag. Als je zo af en toe een weekendje weg bent, en af en toe met vlees thuis komt en af en toe niet, maar je vermaakt je, dan is het toch prima?quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is wel het mooiste natuurlijk, maar dan moet je wel erg geoefend zijn denk ik..
Helemaal mooi natuurlijk als je het met pijl en boog kan.
Denk dat ik ook wat makkelijker een konijn schiet dan een hert (de trekker overhaal zeg maar).quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of gewoon je standaard wat verlagen. Ik hoef dan geen 40 konijnen te schieten in een middag. Als je zo af en toe een weekendje weg bent, en af en toe met vlees thuis komt en af en toe niet, maar je vermaakt je, dan is het toch prima?
Ja zo'n konijn is sneller doodquote:Op donderdag 30 maart 2017 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat ik ook wat makkelijker een konijn schiet dan een hert (de trekker overhaal zeg maar).
Daarom en klinkt misschien dom, maar zo'n hert heeft toch iets meer respect over zich als dier dan slechts een konijntje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja zo'n konijn is sneller dood. Gewoon een knal hagel en als je raakt ligt hij hoogstens nog wat te stuiptrekken. Zo'n hertje zakt dramatisch in elkaar
.
scarred for lifequote:Op donderdag 30 maart 2017 02:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Tevens hebben we allemaal Bambi gezien.
Tsja, die beestjes willen natuurlijk ook gewoon leven.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom en klinkt misschien dom, maar zo'n hert heeft toch iets meer respect over zich als dier dan slechts een konijntje.
Kreeften pleur ik nu ook wel makkelijk in een pan, maar dat was eerst ook wel even wennen.
Was ik net van plan. Heb weer essaydeadlines en kan eindeloos doorgaan met die dingen. Kunstwerkjes, worden het.quote:
Doei.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was ik net van plan. Heb weer essaydeadlines en kan eindeloos doorgaan met die dingen. Kunstwerkjes, worden het.
Nouja, lijkt me ook wel weer een voordeel dat niet elke achterhoeker op zijn eigen houtje gaat besluiten dat de populatie van zwijnen/konijnen/herten etc toe is aan wat hagel. Maarja, beroepsmatig jager dat zijn er niet zoveel, wel een overdreven maatregel weer van diertjesquote:Op donderdag 30 maart 2017 02:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja, als het aan de PvdD ligt wordt het onmogelijk voor niet-beroepsmatige jagers om de jacht te beoefenen in Nederland. Alsof het voor de ontvangende partij uitmaakt of de kogel afkomstig is van een ambtenaar of een hobbyist.
Voor u blijft het met een buks lafjes op blikjes schieten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Heb er ook geen verstand van hoor. Praat alleen wel eens met jagers en zie ze regelmatig in actie, maar nooit zelf meegeweest.
Pokkelmans is een typische wannabe. Wannabe-jager, wannabe-gediplomeerde, wannabe-rendabele.quote:Op donderdag 30 maart 2017 05:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor u blijft het met een buks lafjes op blikjes schieten.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkelmans is een typische wannabe. Wannabe-jager, wannabe-gediplomeerde, wannabe-rendabele.
Of naar oorden die binnenkort weer bij Griekenland gevoegd zullen worden. Smyrna, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Allemaal op vakantie naar Griekenland
Klopt: http://greece.greekreport(...)rman-newspaper-says/quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Allemaal op vakantie naar Griekenland
Troje is ook gewoon van Griekenland.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Of naar oorden die binnenkort weer bij Griekenland gevoegd zullen worden. Smyrna, bijvoorbeeld.
Of West-Constantinopel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Of naar oorden die binnenkort weer bij Griekenland gevoegd zullen worden. Smyrna, bijvoorbeeld.
Als je een beetje ruggengraat hebt ga je sowieso niet meer op vakantie naar Turkije. Maar genoeg Sjonnies met opgeschoren koppen die geen idee hebben "en toch gewoon lekker gaan, want wat doe je er aan hè?".quote:
Wordt nog druk daar deze zomer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt: http://greece.greekreport(...)rman-newspaper-says/
Correct; PVV-ers spekken de kas van Erdogan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je een beetje ruggengraat hebt ga je sowieso niet meer op vakantie naar Turkije. Maar genoeg Sjonnies met opgeschoren koppen die geen idee hebben "en toch gewoon lekker gaan, want wat doe je er aan hè?".
Als nationaal-populisten onder elkaar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct; PVV-ers spekken de kas van Erdogan.
Dit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je een beetje ruggengraat hebt ga je sowieso niet meer op vakantie naar Turkije. Maar genoeg Sjonnies met opgeschoren koppen die geen idee hebben "en toch gewoon lekker gaan, want wat doe je er aan hè?".
Alleen Wesley waarschijnlijk. Als ie 'm al niet over het hoofd ziet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Overigens verwacht ik dat de hotelier ook geen ruggengraat heeft, of denk je werkelijk dat hij Wesley en Yolanthe gaat weigeren?
Het ligt een beetje aan waar hij zijn hotel heeft. Nederlanders zitten vooral aan de kust en in die resorts. Het zou dus best kunnen dat hij praktisch nooit een Nederlander in zijn hotel heeft.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Overigens verwacht ik dat de hotelier ook geen ruggengraat heeft, of denk je werkelijk dat hij Wesley en Yolanthe gaat weigeren?
Ga het nou niet bagatelliseren. Ik doe dit enkel om de anti-Ottomaanse sentimenten aan te wakkeren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan waar hij zijn hotel heeft. Nederlanders zitten vooral aan de kust en in die resorts. Het zou dus best kunnen dat hij praktisch nooit een Nederlander in zijn hotel heeft.
Maakt ook niet uit, ik denk alleen niet dat hij Wesley en Yolanthe gaat weigeren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan waar hij zijn hotel heeft. Nederlanders zitten vooral aan de kust en in die resorts. Het zou dus best kunnen dat hij praktisch nooit een Nederlander in zijn hotel heeft.
Dat kunnen ze heel goed zelf.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ga het nou niet bagatelliseren. Ik doe dit enkel om de anti-Ottomaanse sentimenten aan te wakkeren.
Nou ja, dan moeten ze maar luidkeels afstand nemen. Ik hoor ze niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat kunnen ze heel goed zelf.Wat een beetje sneu is voor de Nederlanders van Turkse afkomst die niet rondrennen met Turkse vlaggen.
Ja nogal. En ik heb het idee dat dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders en Duitsers met Turkse roots is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat kunnen ze heel goed zelf.Wat een beetje sneu is voor de Nederlanders van Turkse afkomst die niet rondrennen met Turkse vlaggen.
Er zijn wel geluiden (columns, ingezonden opiniestukken en zelfs hier op FOK.). Ik vind trouwens dat ze dat helemaal niet hoeven te doen. Het is belachelijk dat ze worden afgerekend op het gedrag van mensen die ze niet eens kennen. Stel je voor dat we de hele dag afstand moeten nemen van de PVV-stemmers, dan hebben we geen leven meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze maar luidkeels afstand nemen. Ik hoor ze niet.
Ik kan me voorstellen dat de andere partij dusdanig agressief is dat ze zich dat niet kunnen permitteren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze maar luidkeels afstand nemen. Ik hoor ze niet.
Bestaan er ook 'wannabe-wannabees'?quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkelmans is een typische wannabe. Wannabe-jager, wannabe-gediplomeerde, wannabe-rendabele.
Klopt. Derhalve moeten we zeer wantrouwend zijn tegen elke Turkse invloed vanaf heden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de andere partij dusdanig agressief is dat ze zich dat niet kunnen permitteren.
Zullen we samen de proef op de som nemen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik denk alleen niet dat hij Wesley en Yolanthe gaat weigeren.
Jullie kunnen gaan als Thierry en Leandra.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zullen we samen de proef op de som nemen?
Nonsens, dat wordt Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie kunnen gaan als Thierry en Leandra.
Thierry en Jeanine.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie kunnen gaan als Thierry en Leandra.
Er staat anders niets over Brabanders.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je mag niet naar Turkije pom:
[ afbeelding ]
Beetje duur om gewoon een lijst met vunzige websites te krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.gofundme.com/BuyCongressData
Daar hoefde ik toch al niet zo nodig heen. Misschien ooit een keertje naar Cappadocia, maar dat kan ook wel als ik met pensioen ben.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je mag niet naar Turkije pom:
[ afbeelding ]
Prima, tegen die tijd valt Turkije toch weer onder Grieks bewind.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar hoefde ik toch al niet zo nodig heen. Misschien ooit een keertje naar Cappadocia, maar dat kan ook wel als ik met pensioen ben.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cappadocia
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Heeft maar 1 Burger King.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:42 schreef GSbrder het volgende:
Istanbul heeft best een prima vliegveld. Maar wat heeft Turkije verder te bieden?
Duizenden jaren historiequote:Op donderdag 30 maart 2017 09:42 schreef GSbrder het volgende:
Istanbul heeft best een prima vliegveld. Maar wat heeft Turkije verder te bieden?
Zijn er daar niet meerderen van op FOK?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:48 schreef Kaas- het volgende:
Die werkloze zure opperracist zit weer het hele forum vol te spammen hoor.
Ja, inderdaad. Welke van de heleboel?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zijn er daar niet meerderen van op FOK?
Lekker hele lappen tekst typen vanaf de reachtruck.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:48 schreef Kaas- het volgende:
welke van de 20?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:48 schreef Kaas- het volgende:
Guido zou dit moeten beantwoorden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga echt lachen als het een 'nee' gaat worden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Kaas- het volgende:
Dat Turkse referendum wordt nog best spannend. Zit dicht bij elkaar in peilingen.
Ik neem aan dat Erdolfje gaat frauderen. De AKP-kneuzenkermis is ver genoeg heen om alles te laten gebeuren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Kaas- het volgende:
Dat Turkse referendum wordt nog best spannend. Zit dicht bij elkaar in peilingen.
Sinds wanneer is Pokkelmans racistisch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:48 schreef Kaas- het volgende:
Dit circus gaat door. En mocht hij verliezen, dan komt er weer een vers konijntje uit de hoge hoed. We zitten nog wel even vast aan ome Erdo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Sommige mensen denken ook dat Erdogan de boel afblaast wanneer hij denkt dat hij het referendum niet gaat winnen. Maar er wordt al gestemd in Europa, dus ik weet niet of het nog wel afgelast kan worden.
Wat heb je tegen opgeschoren koppen, kom vegte danquote:Op donderdag 30 maart 2017 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hij reageert wanneer hij verliest. Hopelijk gaat hij geen complotten bedenken en onschuldige mensen oppakken die 'fraude' hebben gepleegd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit circus gaat door. En mocht hij verliezen, dan komt er weer een vers konijntje uit de hoge hoed. We zitten nog wel even vast aan ome Erdo.
Ik geloof echt niet dat Ja gaat verliezen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Kaas- het volgende:
Gulen heeft het gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hij reageert wanneer hij verliest. Hopelijk gaat hij geen complotten bedenken en onschuldige mensen oppakken die 'fraude' hebben gepleegd.
Je keek in de spiegel he.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef Reya het volgende:
Ik zat gisteren de hele dag naast een man die opvallende gelijkenissen met Henry Keizer vertoonde. Nu even een dagje bijkomen.
Ik ben niet zo vadsig, Yitzhak.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je keek in de spiegel he.
Ah, de bff van Ton Eliasquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef Reya het volgende:
Ik zat gisteren de hele dag naast een man die opvallende gelijkenissen met Henry Keizer vertoonde. Nu even een dagje bijkomen.
Meneer de voorzitter kent vele volgelingen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef Reya het volgende:
Wannabe-intellectueel, niet te vergeten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is echt 1% fantastisch.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
KLB / FOK!kers die afspraken niet nakomen
Dit topic wordt steeds leuker. Ik laat me toch niet oplichten? Is gvd vier hele euro vijftig!!!
Alsof Erdogan dat toestaat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als het een 'nee' gaat worden.
Hij maakt je voor leugenaar uit en wil jouw excuses?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
Dit topic wordt steeds leuker. Ik laat me toch niet oplichten? Is gvd vier hele euro vijftig!!!
Wij van WC eend adviseren sterk tegen bezuinigingen op WC eend.quote:https://www.nrc.nl/nieuws(...)detailleerd-a1552468
Topambtenaren: maak regeerakkoord niet gedetailleerd
De hoogste ambtenaren vragen de politiek ook niet te veel te bezuinigen op het overheidsapparaat.
Je woont niet in Nederland?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Man man wat een hitte. Flink afzien tot december.
Jawel. Maar in Zuid-Holland dus het voelt als Afrika. En het is gewoon echt warm.quote:
Het is vandaag nog niet warm en bovendien tegen september alweer kloteweer dus ik snapte je post niet helemaal.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jawel. Maar in Zuid-Holland dus het voelt als Afrika.
Nooit in Afrika geweest dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jawel. Maar in Zuid-Holland dus het voelt als Afrika. En het is gewoon echt warm.
Lekker in t-shirt een post-lunch wandelingetje gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Werkelijk? Amper buiten geweest nog vandaag. Helaas.
Nog vallende kraanwagens gezien?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker in t-shirt een post-lunch wandelingetje gemaakt.
Nope, vandaag niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nog vallende kraanwagens gezien?
Ik heb mijn cruciale bijdrage weer geleverd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
KLB / FOK!kers die afspraken niet nakomenquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn cruciale bijdrage weer geleverd.
Goede formulering bij zo'n zaak.quote:En dan volgt het hele relaas over zijn ‘rise to fame’, misschien wel de meest infame misdaad van deze eeuw, de zaak van de kinderverkrachter Robert M., die opgepakt werd in 2010 en ter zitting kwam in 2011. Als de samenleving ergens over geschokt was, dan wel het grootschalige misbruik van baby’s en peuters op een crèche in Amsterdam door ‘de verzorger’. ‘Ik dacht’, vertelt Korver, ‘de wet inzake slachtofferrechten is veranderd met ingang van 2011. Dit is dus de eerste grote zaak met veel slachtoffers, waar veel media op zitten. Laten we daarom tot het gaatje gaan: dossiers opeisen, spreekrecht voor ouders. Op alle punten antwoordde het OM: “No way!”, krankjorum gewoon. Tot ze door de bocht gingen.’
Je post veroorzaakte wel wat verwarring doordat je denkt dat die Elan de TS is terwijl ik dat ben. Daardoor denkt hij dat je op zijn hand bent, waarna je hem voor zijn gevoel 'vanuit het niets' alsnog uitscheldt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn cruciale bijdrage weer geleverd.
Ha.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik post niet eens in dat topic, gaat het toch weer over mij.
Zal mij benieuwen of jij je fles drank van 30 euro nog krijgt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je post veroorzaakte wel wat verwarring doordat je denkt dat die Elan de TS is terwijl ik dat ben. Daardoor denkt hij dat je op zijn hand bent, waarna je hem voor zijn gevoel 'vanuit het niets' alsnog uitscheldt.
Gelul, dat is het wel. Dat linksen liever samen met de dader in een hoekje gaan huilen verandert daar niets aan. Verharding is welkom.quote:Met de uitbreiding van het spreekrecht voor slachtoffers van misdrijven treedt er een verharding op van de houding tegenover daders. Doordat het slachtoffer centraal staat worden emoties doorslaggevend in een rechtszaak. Maar: ‘Het strafrecht is geen vergeldingsmachine.’
Later weer verbeterd, maar inderdaad, die arme Elan weet nu totaal niet meer waar hij het moet zoeken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je post veroorzaakte wel wat verwarring doordat je denkt dat die Elan de TS is terwijl ik dat ben. Daardoor denkt hij dat je op zijn hand bent, waarna je hem voor zijn gevoel 'vanuit het niets' alsnog uitscheldt.
Laatst een artikel gelezen waarin de auteur betoogde dat vergelding een evolutionair doel diende. Zal eens kijken of ik dat zo snel terug kan vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gelul, dat is het wel. Dat linksen liever samen met de dader in een hoekje gaan huilen verandert daar niets aan. Verharding is welkom.
Sowieso een interessant artikeltje dit, Pokkelfrans: https://www.groene.nl/art(...)n-jij-ook-levenslangquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laatst een artikel gelezen waarin de auteur betoogde dat vergelding een evolutionair doel diende. Zal eens kijken of ik dat zo snel terug kan vinden.
Derhalve moeten verdachten soms en veroordeelden altijd met naam en foto op Nu.nl komen. Je moet toch weten wie onbetrouwbaar is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
De strekking was, kort gezegd, dat mensen sociale wezens zijn, dus het voortbestaan van de soort samenhangt met de vaardigheden om samen te werken. Voor goede samenwerking is het nodig dat men betrouwbare samenwerkingspartners heeft. Mensen die zich als onbetrouwbaar hebben opgesteld dienen dan benadeeld te worden zodat je de de noodzaak van betrouwbaar zijn benadrukt binnen de gemeenschap.
De vraag is wel in hoeverre dit soort evolutionaire psychologie hout snijdt. Menselijk gedrag verklaren vanuit evolutionair perspectief is vrij beperkt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
De strekking was, kort gezegd, dat mensen sociale wezens zijn, dus het voortbestaan van de soort samenhangt met de vaardigheden om samen te werken. Voor goede samenwerking is het nodig dat men betrouwbare samenwerkingspartners heeft. Mensen die zich als onbetrouwbaar hebben opgesteld dienen dan benadeeld te worden zodat je de de noodzaak van betrouwbaar zijn benadrukt binnen de gemeenschap.
Flinke lap. Zal hem even bookmarken voor vanavond.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sowieso een interessant artikeltje dit, Pokkelfrans: https://www.groene.nl/art(...)n-jij-ook-levenslang
We moeten weten dat zij slechter af zijn dan wanneer ze zich aan de gemeenschappelijke normen hadden gehouden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Derhalve moeten verdachten soms en veroordeelden altijd met naam en foto op Nu.nl komen. Je moet toch weten wie onbetrouwbaar is.
Het was dan ook geschreven door een filosoof.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De vraag is wel in hoeverre dit soort evolutionaire psychologie hout snijdt. Menselijk gedrag verklaren vanuit evolutionair perspectief is vrij beperkt.
Is het trouwens een idee dat ik een FOK!-abonnement voor je koop en we daarna in het topic doen alsof Elan eindelijk zijn belofte is nagekomen? Dan begrijpt hij er helemaal niets meer van.quote:
Werkelijk geen idee - ik ben niet zo thuis in de socialistische literatuur. Ik zou iemand in De Bijstand aan zijn jas trekken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het was dan ook geschreven door een filosoof.
Trouwens, ik ben op zoek naar werken die het (utopisch) socialisme vanuit utilistische hoek benaderen. Suggesties over waar ik kan beginnen?
Meende dat jij daar de laatste tijd ook geregeld te vinden was, dus vandaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee - ik ben niet zo thuis in de socialistische literatuur. Ik zou iemand in De Bijstand aan zijn jas trekken.
Haha. Prima.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is het trouwens een idee dat ik een FOK!-abonnement voor je koop en we daarna in het topic doen alsof Elan eindelijk zijn belofte is nagekomen? Dan begrijpt hij er helemaal niets meer van.
Alsof jij deze belofte na gaat komen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is het trouwens een idee dat ik een FOK!-abonnement voor je koop en we daarna in het topic doen alsof Elan eindelijk zijn belofte is nagekomen? Dan begrijpt hij er helemaal niets meer van.
quote:Background Checks Just Got Personal
The companies I see benefitting from buying this data are employers and insurance companies for one reason: to judge you.
Employers in the process of hiring could inspect an applicant’s daily, online routine. What sites do they visit from 9-5? Do they watch a lot of Netflix? Are they productive? Your normal, online activity is a great indicator of what type of person you are.
https://quharrison.com/isps-digital-privacy/
Dan valt deze informatie nog mee. Je kan zo ook zien of iemand veel online gokt, vreemd gaat (indien dit via een datingsite gaat) of elke avond naar porno gluurt.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-03-2017 om 15:07:42The Freedom Caucus will hurt the entire Republican agenda if they don't get on the team, & fast. We must fight them, & Dems, in 2018! reageer retweet
Het zou zo leuk zijn om eens achter de schermen in het Witte Huis rond te lopen. Gewoon even kijken wat die werknemers zeggen wanneer er weer een dergelijke tweet wordt verzonden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
Zie Debiele Donnie weer eens zijn eigen glazen ingooien:twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-03-2017 om 15:07:42The Freedom Caucus will hurt the entire Republican agenda if they don't get on the team, & fast. We must fight them, & Dems, in 2018! reageer retweet
Of dat je nare dingen op internetfora zegt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan valt deze informatie nog mee. Je kan zo ook zien of iemand veel online gokt, vreemd gaat (indien dit via een datingsite gaat) of elke avond naar porno gluurt.
edit:
Oh op het werk, dat is wel heel iets anders.![]()
Nice.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
Zie Debiele Donnie weer eens zijn eigen glazen ingooien:twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-03-2017 om 15:07:42The Freedom Caucus will hurt the entire Republican agenda if they don't get on the team, & fast. We must fight them, & Dems, in 2018! reageer retweet
Je mag toch hopen dat ze van een wat hoger intellectueel niveau zijn dan onze Donquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zou zo leuk zijn om eens achter de schermen in het Witte Huis rond te lopen. Gewoon even kijken wat die werknemers zeggen wanneer er weer een dergelijke tweet wordt verzonden.
twitter:Ewoutvdberg twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:29:04Ik neem als witte man afstand van het gedrag van @pauwnl Het is hoog tijd dat andere witte mannen hetzelfde doen @annefleurdd #teamannefleur reageer retweet
Manmanman. Werkschuw tuig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef remlof het volgende:
Zo, vergaderdag zit erop. Nu weekend tot en met dinsdag
twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 29-03-2017 om 04:54:42These are more than statistics, they’re American lives at risk because this administration willfully ignores the sc… https://t.co/mTujrQOz65 reageer retweet
Ik zit voor de zekerheid nooit op Fok op de pc's op het werk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Of dat je nare dingen op internetfora zegt.
Zou Hilly het in 2022 weer willen proberen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:07 schreef remlof het volgende:
Bobje, look who's back!twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 29-03-2017 om 04:54:42These are more than statistics, they’re American lives at risk because this administration willfully ignores the sc… https://t.co/mTujrQOz65 reageer retweet
dit vond ik vroeger wel een lekker nummerquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Vinden jullie dit ook een lekker fout nummertje op de speakers, of ligt dat toch aan mijn zelfgekozen levensstijl? Hij deed het deze week wel goed toen ik hem opzette bij wat gezonde vrienden.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zou Hilly het in 2022 weer willen proberen?
Haha, dat is wel echt gewoon vreselijk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit vond ik vroeger wel een lekker nummer
Gewoon nooit nare dingen zeggen dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Of dat je nare dingen op internetfora zegt.
Dit kan Erik vast waarderen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Vinden jullie dit ook een lekker fout nummertje op de speakers, of ligt dat toch aan mijn zelfgekozen levensstijl? Hij deed het deze week wel goed toen ik hem opzette bij wat gezonde vrienden.
Deze dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook wel een type om de pasjes thuis mee te doen ja.
Niet verkeerd. Mij wat te open en te plat maar ik waardeer de charme.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:41 schreef Kaas- het volgende:
Duke
[ afbeelding ]
Dit was afgelopen week
haha klopt, maar juist daarom was het juist oke om te draaien zegmaar, als je op een feestje eventjes de stereo overnamquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, dat is wel echt gewoon vreselijk.
Ton Elias, ben jij het?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef skysherrif het volgende:
best erg dat je zo'n vaste klant bent bij de snackbar dat hij je middel friet gaat geven ipv klein en soms extra frikandellen en gratis blikjes drinken.
Maar wel chill.
ah joh, dat was natuurlijk om er uit te pakken, maar dat acc had maar 100 volgers ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Hmm, de Twitterpagina van AntifaNL is nu weg. Was dat een nep-acount of zo?
Dat account bekende gisteravond namelijk explosieven te hebben gebruikt. "Maar niet tegen mensen, m.u.v. nazi's", en noemde vervolgens Baudet een nazi.
En nieuw, dus hoogstwaarschijnlijk gewoon een trollaccount, maar heb het verder niet meer gevolgd, vandaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ah joh, dat was natuurlijk om er uit te pakken, maar dat acc had maar 100 volgers ofzo.
Meh, dit weerspiegelt wel aardig het gedachtegoed van Antifa verder hihi.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En nieuw, dus hoogstwaarschijnlijk gewoon een trollaccount, maar heb het verder niet meer gevolgd, vandaar
De klassieke snackbar heeft het moeilijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef skysherrif het volgende:
best erg dat je zo'n vaste klant bent bij de snackbar dat hij je middel friet gaat geven ipv klein en soms extra frikandellen en gratis blikjes drinken.
Maar wel chill.
Ze is uit groenlinks gestapt hequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
En dat Klaver terreur goedkeurt lijkt me ook... sterk.
Da's zo saai. Bij de plaatselijke krijg ik gewoon een gratis kopje koffie tijdens het wachten en als het rustig is komt die vent ff erbij zitten en een praatje maken. Veel beter.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De klassieke snackbar heeft het moeilijk
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_snackbar__.html
Men gaat liever naar (Amerikaanse) ketens en hipster burgerzaken
"Ze"?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze is uit groenlinks gestapt he
De roots van de partij. Als hij terreur afwijs wijst hij Duyvendak af.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
En dat Klaver terreur goedkeurt lijkt me ook... sterk.
Weet ik het. Heb dat allemaal niet zo gevolgd. Stukje bij Pauw gezien, en vond haar maar een mafklapper.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anne Fleur, of is dat de grap hihi.
Ze weet wel hoe ze een internetrel moet veroorzaken, zelfs op werk ging het even over haar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik het. Heb dat allemaal niet zo gevolgd. Stukje bij Pauw gezien, en vond haar maar een mafklapper.
Paul Elstakquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Friek_ het volgende:
Dus dit luistert die jeugd van tegenwoordig.
twitter:RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 17:13:54Om 18.30 Radio 1 in debat met @erikvmuiswinkel over deze column: Onverdraagzaam links kiest wéér voor karaktermoord… https://t.co/C0p5DhtzcP reageer retweet
Dat refreintjequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Niet weten dat we nu dit luisteren
met geweldige rijms als:
"ik heb slaaptekort want ik slaap tekort"![]()
Zozo, en Jan met de Pet krijgt niet eens zijn PGB goedgekeurd.quote:Het winkelbezoekje van PVV-leider Geert Wilders en zijn vrouw op 18 maart in Gent kost de belastingbetaler 13.500 euro. Dat meldt Het Laatste Nieuws en bevestigt de lokale politie.
Man, man, man, de hoofdpiet wil ook weer wat aandacht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:15 schreef skysherrif het volgende:
twitter:RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 17:13:54Om 18.30 Radio 1 in debat met @erikvmuiswinkel over deze column: Onverdraagzaam links kiest wéér voor karaktermoord… https://t.co/C0p5DhtzcP reageer retweet
![]()
Haha, hij was ook echt hoofdpiet ja, die zal wel willen overcompenseren nu voor zijn racistische jaren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Man, man, man, de hoofdpiet wil ook weer wat aandacht.
Binnenkort nieuw pee-erretje op de 200mquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef skysherrif het volgende:
Maar wel chill.
Dit is de bulkfase he, waar je eerst je helemaal vol eet om vervolgens alles om te zetten in spieren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Binnenkort nieuw pee-erretje op de 200m
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De roots van de partij. Als hij terreur afwijs wijst hij Duyvendak af.
Eigenlijk is ieder GL-lid gewoon een terrorist. Ze hadden Volkert ook nog in de gelederen hè.quote:
In het zuurniversum van P_T zal dat ongetwijfeld het geval zijn ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk is ieder GL-lid gewoon een terrorist. Ze hadden Volkert ook nog in de gelederen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |