Elke leeftijdsgroep zegt dat dat de leukste leeftijd is. Tot je seniel in een tehuis zit in elk geval, dan hoor je het niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als denken dat school/je studententijd de leukste fase is.
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat merk je vanzelf wel.
Nog een halfjaartje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lang nog? Ik zit nu alweer een paar maanden op de 25. Van hier af aan is het alleen nog maar bergafwaarts.
Dit is wel heel pessimistisch Ets.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.
Ik ben al bijna 42quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.
[..]
Nog een halfjaartje.
Of als je dagelijks lange werkdagen maakt zoals Ketchupquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Afgetakeld op je 40ste krijg je alleen voor elkaar als je leeft als Drugshond.
Ontvangende homo's zijn alleen gewild als ze jong zijnquote:
Net vrouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
k
Ontvangende homo's zijn alleen gewild als ze jong zijn
Ja, dan heb je het idd onmenselijk zwaar... Een tentamen en een college op 1dag...quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of als je dagelijks lange werkdagen maakt zoals Ketchup
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Afgetakeld op je 40ste krijg je alleen voor elkaar als je leeft als Drugshond.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.
Een mooie dochter van 26.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je tienermoeder was geweest had je m'n moeder kunnen zijn.
Makkelijk idd. Ik heb het echter niet zo op kinderen krijgen en opvoeden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je tienermoeder was geweest had je m'n moeder kunnen zijn.
Fysiek is ook lang niet alles.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.
Dat valt best mee eigenlijk.quote:
Actief zijn kan ook wel. M'n pa sport ook veel, en die is al 60. De buurman hier is 63 en doet van die surivalruns.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]Ah kom op. Ik zie mezelf wel actief zijn tot 35 ofzo.
Ja, dat jij als 60+'er nog wekelijks uitgewoond wordt weten we inmiddels. Beschouw jezelf een van de gelukkigen die niet afgedankt wordt. Misschien zal het niet hebben van kinderen daar aan bijdragen.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat jij als 60+'er nog wekelijks uitgewoond wordt weten we inmiddels. Beschouw jezelf een van de gelukkigen die niet afgedankt wordt. Misschien zal het niet hebben van kinderen daar aan bijdragen.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar het gaat natuurlijk allemaal niet meer zo stabiel als 40 jaar geleden.
Ik ook niet, maar zou het dan weer een misdaad tegen de menselijkheid vinden als ik mijn fantastische genenpakket niet (deels) doorgeef aan volgende generaties.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Makkelijk idd. Ik heb het echter niet zo op kinderen krijgen en opvoeden.
Confronterend lijkt me dat. Dat je iets NOOIT meer zo goed zal kunnen als je eens deed. En dat het wat dat betreft alleen nog maar een neergaande spiraal is naar de dood en vergetelheid.quote:
Dat wil je vast niet als je het eenmaal gaat krijgenquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik wil juist wel kinderen. Zou alleen de eerste tien-vijftien jaar wel over willen slaan.
Jelly?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat jij als 60+'er nog wekelijks uitgewoond wordt weten we inmiddels. Beschouw jezelf een van de gelukkigen die niet afgedankt wordt. Misschien zal het niet hebben van kinderen daar aan bijdragen.
Ach, dat valt allemaal wel mee. Zeker als je fysieke activiteiten buiten beschouwing laat. Maar mijn pa fietst me er uit zonder een drupje zweet, dus dat ik misschien in potentie harder kan leren fietsen is niet echt relevant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Confronterend lijkt me dat. Dat je iets NOOIT meer zo goed zal kunnen als je eens deed. En dat het wat dat betreft alleen nog maar een neergaande spiraal is naar de dood en vergetelheid.
Als ik een jaar of 33 ben stop ik ook direct met atletiek en ga ik lekker training geven, zo sneu is dat die mannen die het nog met een jaar of 50 doen om elk jaar minder hard te lopen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Confronterend lijkt me dat. Dat je iets NOOIT meer zo goed zal kunnen als je eens deed. En dat het wat dat betreft alleen nog maar een neergaande spiraal is naar de dood en vergetelheid.
Ik ben leuk op feestjes.
Je vader zat op een brommer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal wel mee. Zeker als je fysieke activiteiten buiten beschouwing laat. Maar mijn pa fietst me er uit zonder een drupje zweet, dus dat ik misschien in potentie harder kan leren fietsen is niet echt relevant.
Adoptie een optie?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik wil juist wel kinderen. Zou alleen de eerste tien-vijftien jaar wel over willen slaan.
Tem's 3e kind wordt over een maand of anderhalf geboren...quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:21 schreef skysherrif het volgende:
Laten we niet vergeten dat het leven uiteindelijk gewoon draait om keurig 2 a 3 kindjes op de wereld te zetten.
Gelukkig compenseren ze in Nigeria ruim voor Etsu, Whiskers, Tem, Kaas, Kowloon....
Tja, het is andere doelen stellen, denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 33 ben stop ik ook direct met atletiek en ga ik lekker training geven, zo sneu is dat die mannen die het nog met een jaar of 50 doen om elk jaar minder hard te lopen.
Pfft.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Die doet gewoon elk weekend 50-100 km op de racefiets.
Oh, ik was in de veronderstelling dat Tem ook homo was, ken hem verder niet zo goed.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tem's 3e kind wordt over een maan of anderhalf geboren...
Vruchtbaar mannetje, die Tem.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tem's 3e kind wordt over een maan of anderhalf geboren...
HAHAquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, ik was in de veronderstelling dat Tem ook homo was, ken hem verder niet zo goed.
Feli dan Tem
Echt hoor..quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, ik was in de veronderstelling dat Tem ook homo was, ken hem verder niet zo goed.
Feli dan Tem
Ohja, was het niet zo dat Kaas- en ik jou toen eens wijs hadden gemaakt dat Tem en nog een FOK!-user in een liefdevolle relatie met elkaar verwikkeld waren, maar tot dit moment niet hebben opgehelderd dat dat een prima uitgevoerde grap betrof?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feli dan Tem
Dat zou best wel eens kunnen ja nu je het zegt, alleen weet ik even niet meer wie die ander dan is, Reya denk ik niet, misschien remlof?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja, was het niet zo dat Kaas- en ik jou toen eens wijs hadden gemaakt dat Tem en nog een FOK!-user in een liefdevolle relatie met elkaar verwikkeld waren, maar tot dit moment niet hebben opgehelderd dat dat een prima uitgevoerde grap betrof?
En volgens maak jij wel vaker grapjes dat hij homo is vanwege zijn interesses, maar denk ik dat jij gewoon weer bezig bent met je dagelijkse gayrant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja, was het niet zo dat Kaas- en ik jou toen eens wijs hadden gemaakt dat Tem en nog een FOK!-user in een liefdevolle relatie met elkaar verwikkeld waren, maar tot dit moment niet hebben opgehelderd dat dat een prima uitgevoerde grap betrof?
Effe terugzoeken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen ja nu je het zegt, alleen weet ik even niet meer wie die ander dan is, Reya denk ik niet, misschien remlof?
Hij is gewoon jelly dat hij niet gay is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En volgens maak jij wel vaker grapjes dat hij homo is vanwege zijn interesses, maar denk ik dat jij gewoon weer bezig bent met je dagelijkse gayrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |