Kun je je beter bij Liberland aansluiten. En er is ook nog een stukje woestijn tussen Egypte en Sudan ongeclaimd, daar is het niet zo verdomde koud.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ha, een stukje ongeclaimed. Tijd om daar lolbertaristan te stichten.
Ik heb liever kou dan een woestijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je je beter bij Liberland aansluiten. En er is ook nog een stukje woestijn tussen Egypte en Sudan ongeclaimd, daar is het niet zo verdomde koud.
Hemel, zelfs Karina vlucht hierheenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:15 schreef Karina het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Iedereen is welkom, behalve lelijke eilandbewoners.
[ afbeelding ]
Oh shit niet naar gekekenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kan een eervolle mod de OP opschonen.
Ik kan hier niet om lachen hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]meteen de lapo ik moest een beetje lachen eigenlijk.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan hier niet om lachen hoor.
Misschien als je een pic post wel
Kijk hoe chill. Deze vent woont er vast nog.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb liever kou dan een woestijn.
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te postenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Euribob het volgende:
Karina in de POL-SC, wat een heugelijke dag.
35?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Karina is nog ouder dan ik...
We zitten al lang aan ons newbiequotum. Stuur haar weg.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:17 schreef Euribob het volgende:
Karina in de POL-SC, wat een heugelijke dag.
Je begreep die hele post niet door één typo?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te posten
Je bent zelf een newbie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
We zitten al lang aan ons newbiequotum. Stuur haar weg.
Weer eens wat anders hè. Normaal gesproken staat het hier altijd vol met posts van Drugshond en john244699946 die we niet begrijpen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag toevallig de post van remlof die ik niet begreep dus ik kon het niet laten om te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |