SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2017 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, 5-10 seconden te hard of te langzaam kan je op 42km echt wel opbrekenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:11 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd, doctor, en kersverse vader en moeder!
[..]
Wel grappig, dat vind ik echt nauwelijks drie verschillende scenario's.Op een afstand van ruim 42k zou ik die 2 minuten niet eens verval noemen. Ik zou echt blij zijn als ik met zo weinig marge stabiel kan lopen!
Maar ja, mijn tijd is natuurlijk ook van een heel andere orde.
Ik heb het gevoel dat mijn conditie heel slecht is. Beetje hooikoortsweer en ik ga al kapot.Ik denk eigenlijk dat de marges bij deze marathon misschien nog wel kleiner zijn.
Maar dat is ook juist het slimme van 3 scenario's maken, als het niet lekker gaat pas je al vroeg in de marathon je pace enkele seconden aan en kost het je vaak maar een paar minuten, terwijl als je op het pace van je droomscenario van start gaat en dat blijkt toch te hard te zijn, verlies je gauw een kwartier of meer.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Ik ben dan lekker primitief in mijn marathon aanpak: gaan en de tol betaal ik later wel...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In de categorie: Everybody gets a medal!!!!:
http://www.runrocknroll.com/virtual-run/
Vond het concept best aardig, maar wel een beetje (te) vrijblijvend allemaalMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Holy moly ik zit al over de 1000km in 2018
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Even een pluim voor de service van Garmin. Het lusje van het bandje van m'n 235 was afgebroken. Even gekeken of ik het lusje los kon kopen/vervangen, maar ik zag alleen maar complete bandjes. Even gebeld met Garmin of ze het lusje los konden leveren, alleen maar het complete bandje. Maar er zit nog garantie op (2 jaar, dacht 1), kreeg een nieuw bandje opgestuurd. Moest wel heellleeeeemaaal uit UK komen, dus kon wel 2 weken duren. Bleek enkele dagen te zijn. Goed geregeld dus
Gefeliciteerd Mossel en Gogo!![]()
Das wel heel knap!! 2018 is nog maar nauwelijks begonnenquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Holy moly ik zit al over de 1000km in 2018![]()
![]()
Bij jou gaat het ook al hard zag ik in de challenge..quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:39 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Das wel heel knap!! 2018 is nog maar nauwelijks begonnenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou, tegenvallertje hier. Niet getraind, want mijn teen lijkt ontstoken. Heb er al een tijd last van, maar nooit tijdens hardlopen, maar lijkt erop dat ik er nu toch iets mee moet. Ieuw![]()
![]()
Haha oh wacht, het is laatquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:42 schreef steffelonio het volgende:
Gaat best goed inderdaad.
Maar ik heb nog niks gelopen in 2018
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
He getsie. (Ik heb er al een heel dramatisch beeld bij verzonnen...)quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:42 schreef Quoi het volgende:
Nou, tegenvallertje hier. Niet getraind, want mijn teen lijkt ontstoken. Heb er al een tijd last van, maar nooit tijdens hardlopen, maar lijkt erop dat ik er nu toch iets mee moet. Ieuw
En vervelend, je ging net zo lekker de laatste weken.![]()
Ik heb een rustweekje na mijn HM van zondag.
In plaats van lopen ben ik nu mijn achterstallige administratie aan het doen... das dus echt NIET mijn hobby...![]()
Geen enge open toestanden, dus no worries. Vreemd genoeg zie je er niet zoveel aan, behalve zwelling en rood.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:44 schreef steffelonio het volgende:
[..]
He getsie. (Ik heb er al een heel dramatisch beeld bij verzonnen...)
En vervelend, je ging net zo lekker de laatste weken.![]()
Dat je random wat wedstrijdjes aan het zoeken bent en dan een foto van Jero op een website tegenkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:09 schreef DeLuna het volgende:
Dat je random wat wedstrijdjes aan het zoeken bent en dan een foto van Jero op een website tegenkomt.Iets meer vlees aan de botten toen nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je overgestapt naar the dark side?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Neuh, of wel, maar ik ben gewoon in de kalender van inschrijven.nl aan het kijken of er nog wat leuks te doen is na het marathon leven. Dit zag er wel leuk uitquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Iets meer vlees aan de botten toen nog
Ben je overgestapt naar the dark side?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Gefeliciteerd Mossel, Gogo en MoNo!
Was vanavond ook aan het kijken voor hardloopwedstrijden komende maanden. Helaas in juli weinig te vinden.![]()
Mossel en Gogo, van harte gefeliciteerd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Felicitaties voor Mossel en Gogo en natuurlijk ook nog voor Motorbloem. Fijn nieuws!
Ik heb vanavond een hele lekkere pittige intervaltraining gedaan, echt heerlijk. Morgen nog een rustig duurloopje zo vroeg mogelijk op de avond, da's meteen goed qua acclimatisatie naar warm-weerlopen.
Die km's van L_T en Steffelonio haal ik niet, maar ik zit eind van de week ook wel op 600km. Dat was niet zo lang geleden mijn jaartotaal!![]()
Ik zit nog maar op 482,5km![]()
Overigens op Smashrun wel eindelijk de badge van 4 maanden acht elkaar steeds 5 mijl meer hardlopen dan de maand daarvoor
Is ook bijna 500!quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nog maar op 482,5km![]()
Overigens op Smashrun wel eindelijk de badge van 4 maanden acht elkaar steeds 5 mijl meer hardlopen dan de maand daarvoor
En zo'n marathonvoorbereiding is inderdaad lekker badges sprokkelen.![]()
Ik snap echt niet hoe je dat zo precies kan. Als ik een keer nies of een scheet laat ga ik al te zacht of te hard.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, 5-10 seconden te hard of te langzaam kan je op 42km echt wel opbrekenIk denk eigenlijk dat de marges bij deze marathon misschien nog wel kleiner zijn.
Maar dat is ook juist het slimme van 3 scenario's maken, als het niet lekker gaat pas je al vroeg in de marathon je pace enkele seconden aan en kost het je vaak maar een paar minuten, terwijl als je op het pace van je droomscenario van start gaat en dat blijkt toch te hard te zijn, verlies je gauw een kwartier of meer.![]()
Mijn strategie is grof gezegd: nauwelijks op mijn horloge kijken en raak ik een beetje buiten adem dan ga ik wel zachter.![]()
Oh, en heeeeel gevaarlijk wat ik nu doe.
Ik moet morgenochtend vroeg uit bed om te rennen, anders mogen jullie me uitkafferen.
Zo ... mijn stok achter de deur.![]()
Ben je al uit bed??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
677 km dit jaar.
Deze maand 230, nieuw record!
@wyccie, opstaan!
Ik lig nog, lig al bijna een uur moed te verzamelen, wil zo graag nog een paar uur slapen. Zaterdag ga ik echt een gat in de dag slapen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Interval achter de rug. Het werd al heel snel licht en warm.
Mijn hartslag steeg de eerste 2 intervallen heel traag, pas toen ik pauzeerde. Daarna kwam het bij de intensieve stukken, ook tijdens de klim en op de brug met wind tegen, niet boven de 140 uit (moet tijdens rust daaronder zakken). Pas bij de laatste hellingsprint steeg het boven de 160.
Waarschijnlijk moet mijn horloge schoongemaakt worden?![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:09 schreef DeLuna het volgende:
Dat je random wat wedstrijdjes aan het zoeken bent en dan een foto van Jero op een website tegenkomt.Wat een blij ei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht ook wel, hij had dat wedstrijdje gewonnen...quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kan ook gewoon zijn omdat het ochtend is en je lichaam nog op gang moet komen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 07:50 schreef wyccie het volgende:
Interval achter de rug. Het werd al heel snel licht en warm.
Mijn hartslag steeg de eerste 2 intervallen heel traag, pas toen ik pauzeerde. Daarna kwam het bij de intensieve stukken, ook tijdens de klim en op de brug met wind tegen, niet boven de 140 uit (moet tijdens rust daaronder zakken). Pas bij de laatste hellingsprint steeg het boven de 160.
Waarschijnlijk moet mijn horloge schoongemaakt worden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb een verwijzing naar de huisarts gekregen van de fysio, aangezien er weinig schot in zit. Rust houden is voorlopig het devies. Mijn wedstrijdje van 10km as zaterdag schrijf ik op mijn buik, die conclusie had ik zelf ook wel een beetje getrokken na een rustige maar pijnlijk 5km gisterenavond.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Sinds kort ook begonnen met hardlopen. Tussen de 3 en 5km, afhankelijk van hoeveel zin het lichaam heeft. Merk wel dat ik nu na 5, 6 keer zere knieen begin te krijgen..
Qua conditie kan ik wel door.![]()
Even een vraagje, waar leggen jullie vast hoeveel kilometer jullie dit jaar al hebben gelopen? Ik zit nog niet op 100km, maar ik zou het wel leuk vinden om aan het eind van het jaar te zien hoeveel ik uiteindelijk heb gelopen![]()
![]()
Strava, Endomondo, Smashrun, Runkeeper, Looptijden.nl, etc.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:58 schreef AMCA het volgende:
Even een vraagje, waar leggen jullie vast hoeveel kilometer jullie dit jaar al hebben gelopen? Ik zit nog niet op 100km, maar ik zou het wel leuk vinden om aan het eind van het jaar te zien hoeveel ik uiteindelijk heb gelopen
Genoeg apps / websites, die aan de hand van GPS data dit bijhouden.
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om zelf een Excelletje bij te houden.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jaaaaaaa dat was leuk!quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:30 schreef YUR het volgende:
Ik rende gisteravond op Renbaan Duindigt. Dat was leuk
De hele run was leuk![]()
(en ik lig nog steeds in bed)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat laatste had mij ook wel leuk gekeken jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jaaaaaaa dat was leuk!
De hele run was leuk![]()
(en ik lig nog steeds in bed)
F means you're fucked![]()
Bed boks
Laatste weekje rustig aan voor ik echt moet werken
Heuveltraining ging niet door gisteren, dus 8km met d'n Wolve gelopen. Was ok!Ja doei.![]()
Ik denk dat ik voor het Excelletje ga. Heb een fitbit, aan de hand daarvan hou ik het bij. Maar daar hou ik ook mijn krachttraining, fietsen, wandelen en bootcamps in bij. Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik dat kan filteren, maar dan leg ik het allemaal vast in Excel. Vanavond na mijn run maar eens mee beginnenquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Strava, Endomondo, Smashrun, Runkeeper, Looptijden.nl, etc.
Genoeg apps / websites, die aan de hand van GPS data dit bijhouden.
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om zelf een Excelletje bij te houden.![]()
![]()
Maandtotaal 222 km, jaartussenstand 676 km.Ja, een droom kwam gisteravond uit. Ik ben benieuwd of de marathon dat nog wel kan overtreffen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:40 schreef YUR het volgende:
Met een loopneus op een renbaan, hoe bedoel je verslaafdBedoeld wordt: minder lang, kortere intervallen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:02 schreef Maarten het volgende:
[..]
Kan bijna niet. Dan ga ik achteruit.![]()
Rustiger als in; niet meteen 3-5km aan een stuk, maar eerst 10x 1 minuut met 1 minuut wandelen ertussen, dan 1.5 minuut etc. Er zijn wel van die beginnersschema's te vinden op internet!quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:02 schreef Maarten het volgende:
[..]
Kan bijna niet. Dan ga ik achteruit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook al gelopen, kon op dit tijdstip mooi door het dorp lopen, lekker rustig. Ik vond het al aardig warm ook.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik heb toch alvast een excelsheetje in elkaar geknutseld. Ik durf het hier bijna niet te posten vergeleken met alle andere aantal kilometers
Maar goed, ik heb 60 km hardgelopen dit jaar![]()
![]()
![]()
Je mag je nergens voor schamen, bijna iedereen hier is ook ooit zo begonnen. Zo lang je rustig opbouwt, komt die vooruitgang vanzelf!quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:56 schreef AMCA het volgende:
Ik heb toch alvast een excelsheetje in elkaar geknutseld. Ik durf het hier bijna niet te posten vergeleken met alle andere aantal kilometers
Hier zitten meer dan genoeg voorbeelden van mensen die hebben lopen ploeteren met een beginnersschema, en nu na een paar jaar marathons lopen
F means you're fucked![]()
Ik schaam me er ook helemaal niet voor en ik vind het echt heel leuk om hier al die verhalen te lezen van julliequote:Op donderdag 30 maart 2017 09:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Je mag je nergens voor schamen, bijna iedereen hier is ook ooit zo begonnen. Zo lang je rustig opbouwt, komt die vooruitgang vanzelf!
Hier zitten meer dan genoeg voorbeelden van mensen die hebben lopen ploeteren met een beginnersschema, en nu na een paar jaar marathons lopen
Vanavond een duurloop van 45 minuten. Ik loop dan zo'n 10km per uur. Is dat een beetje goed tempo voor een rustige duurloop?![]()
Dat hangt er helemaal vanaf, sommige mensen lopen in een wedstrijd nog niet zo hard, anderen lopen een 10km in de wedstrijd in 17km/u en die kunnen wel wat harder.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:01 schreef AMCA het volgende:
[..]
Ik schaam me er ook helemaal niet voor en ik vind het echt heel leuk om hier al die verhalen te lezen van jullie
Vanavond een duurloop van 45 minuten. Ik loop dan zo'n 10km per uur. Is dat een beetje goed tempo voor een rustige duurloop?
Ik zou voorlopig afgaan op je gevoel, kun je tijdens het lopen nog praten en eventueel een zinnetje zingen, dan loop je rustig genoeg.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit ja!quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Je mag je nergens voor schamen, bijna iedereen hier is ook ooit zo begonnen. Zo lang je rustig opbouwt, komt die vooruitgang vanzelf!
En die marathon(s) moeten we nog maar zien
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik moet daarbij steeds denken aan deze held die ik tijdens survivalruns vaak tegenkomquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf, sommige mensen lopen in een wedstrijd nog niet zo hard, anderen lopen een 10km in de wedstrijd in 17km/u en die kunnen wel wat harder.
Ik zou voorlopig afgaan op je gevoel, kun je tijdens het lopen nog praten en eventueel een zinnetje zingen, dan loop je rustig genoeg.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
2 jaar geleden had ik een hartslag van 170 bij een tempo van 6:18, nu is het 150
Ik weet niet welke held je precies bedoelt en waarom je daarbij aan mijn bericht moet denken? Ik heb niet het hele filmpje integraal gekeken. Wat een heerlijk filmpje trouwens, dat zo'n loop toen nog zo'n integraal verslag kreeg! En ziet er ook uit als een tof parcours, ook grappig dat laatste stuk waar die motor allemaal capriolen moet uithalen om ze te volgen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik moet daarbij steeds denken aan deze held die ik tijdens survivalruns vaak tegenkom
En is die Dick Tesselaar familie van Pip? Ik wil die legging haha, zo heerlijk eighties stijltje. En Carla Beurskens toen nationale held, zie je nu nog steeds vaak bij wedstrijden. Zelfde geldt voor Aart Stiger natuurlijk!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Aan Michel de Maat, op 5:20 (als het goed is begint het filmpje daar)quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik weet niet welke held je precies bedoelt en waarom je daarbij aan mijn bericht moet denken? Ik heb niet het hele filmpje integraal gekeken. Wat een heerlijk filmpje trouwens, dat zo'n loop toen nog zo'n integraal verslag kreeg! En ziet er ook uit als een tof parcours, ook grappig dat laatste stuk waar die motor allemaal capriolen moet uithalen om ze te volgen.
En is die Dick Tesselaar familie van Pip? Ik wil die legging haha, zo heerlijk eighties stijltje. En Carla Beurskens toen nationale held, zie je nu nog steeds vaak bij wedstrijden. Zelfde geldt voor Aart Stiger natuurlijk!
Die wordt tijdens het lopen even gevraagd of het goed gaat
It has to mean something
Die heeft ook wel een kek broekje!quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Aan Michel de Maat, op 5:20 (als het goed is begint het filmpje daar)
Die wordt tijdens het lopen even gevraagd of het goed gaat
Ah ja, tijdens een halve marathon kan ik op zich ook nog wel praten. Maar zingen is dan moeilijker.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, dat is een snel broekjequote:Op donderdag 30 maart 2017 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die heeft ook wel een kek broekje!
Ah ja, tijdens een halve marathon kan ik op zich ook nog wel praten. Maar zingen is dan moeilijker.
Maar ik vind het wel mooi: "Gaat het goed?" "Nee, ik mis de snelheid, 20 in het uur met wind mee, harder kan ik niet"
Je kan nog praten, dan kan je wel harder!
It has to mean something
60 meer dan iedereen die op de bank blijft zitten!quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:56 schreef AMCA het volgende:
En je moet jezelf niet vergelijken met al die kilometervreters hier, er zit een hele groep in de voorbereiding op een marathon.![]()
In de eerste 14km van de halve heb je sowieso het idee dat je harder kan, maar als je dat doet kom je de laatste 3km niet meer fatsoenlijk doorquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, dat is een snel broekje
Maar ik vind het wel mooi: "Gaat het goed?" "Nee, ik mis de snelheid, 20 in het uur met wind mee, harder kan ik niet"
Je kan nog praten, dan kan je wel harder!
Ook op de halve is dat mijn strategie: gas nondeju, als de crash komt zien we dan wel weer hoe verder...quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In de eerste 14km van de halve heb je sowieso het idee dat je harder kan, maar als je dat doet kom je de laatste 3km niet meer fatsoenlijk door
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit moet ik even goed onthoudenquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In de eerste 14km van de halve heb je sowieso het idee dat je harder kan, maar als je dat doet kom je de laatste 3km niet meer fatsoenlijk door![]()
![]()
En we kunnen ook nog proberen een wereldrecord te lopen in de categorie gekke outfits:
https://www.runnersweb.nl(...)naar-recordtijd/auto
Er is ook een categorie Lederhosen!![]()
![]()
Tijdens de marathon van London zijn er geloof ik ook altijd veel van dit soort recordsquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:15 schreef McTwente het volgende:
En we kunnen ook nog proberen een wereldrecord te lopen in de categorie gekke outfits:
https://www.runnersweb.nl(...)naar-recordtijd/auto
Er is ook een categorie Lederhosen!
Ik ben nu sterk aan het overwegen of ik in Rotterdam niet een aanval moet doen op het record marathon als driedimensionale vogel. 5:31:05, lijkt me haalbaar. Een PR is leuk, maar een wereldrecord is natuurlijk veel gaver!
Heeft hier iemand een vogelpak te leen?![]()
Zijn dat IAAF records, of van de Guinness variant?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de IAAF zich bezighoudt met het wereldrecord voor hotdogs. Daar is ergens een connectie met bier voor nodig![]()
Kan je met dat tempo nog redelijk praten of gezellig met de muziek meezingen? Zo jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:01 schreef AMCA het volgende:
[..]
Vanavond een duurloop van 45 minuten. Ik loop dan zo'n 10km per uur. Is dat een beetje goed tempo voor een rustige duurloop?zo nee dan ga je te hard voor een rustige duurloop
Niemand hier die contact heeft met iemand die bij sesamstraat werkt? Misschien wel een leuke aflevering "Pino bij de marathon"quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:27 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Tijdens de marathon van London zijn er geloof ik ook altijd veel van dit soort records
Ik ben nu sterk aan het overwegen of ik in Rotterdam niet een aanval moet doen op het record marathon als driedimensionale vogel. 5:31:05, lijkt me haalbaar. Een PR is leuk, maar een wereldrecord is natuurlijk veel gaver!
Heeft hier iemand een vogelpak te leen?
Kan Graaf Tel van 42 naar 0 tellen(en Super Groofer op 35 km staan met een grote hamer
)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Guinness, te zien op de diverse certificaten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:34 schreef Guard het volgende:
Zijn dat IAAF records, of van de Guinness variant?![]()
Ik vind het zelfs nog iets te langzaam gaan eigenlijk, maar wil ook niet overhaasten. Het lastigste vind ik het om niet te snel te lopenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan je met dat tempo nog redelijk praten of gezellig met de muziek meezingen? Zo jazo nee dan ga je te hard voor een rustige duurloop
![]()
![]()
Als je een beetje op mij lijkt blijft datquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:59 schreef AMCA het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs nog iets te langzaam gaan eigenlijk, maar wil ook niet overhaasten. Het lastigste vind ik het om niet te snel te lopen
Eerste jaar ook met Excel gewerkt trouwens, kan prima.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: