Welke concrete plannen heeft je club dan om de overheid echt te verkleinen?quote:
Werkelijk. Wat heb je dan gedaan.quote:
Oh wacht.. is er dan een vakgebied te vinden wat niet je expertise is?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, je gaat me nu ook wat leren over het vakgebied dat m'n expertise is. Ga door, verlicht me.
Daarom enkel vast contract bieden aan gezonde, integere mensen. Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd verder geen nadelen maar dat de voordelen van een vast contract niet opwegen tegen de nadelen.
Wat zouden jullie ervan opknappen om zelf eens een paar jaar werkgever te zijn.
Ha.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh wacht.. is er dan een vakgebied te vinden wat niet je expertise is?
De eerste 20000 belastingvrij en verder twee schijven inkomstenbelasting?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke concrete plannen heeft je club dan om de overheid echt te verkleinen?
Het gaat vooral over meer regels, controleren en handhaven. En het nationaliseren van sectoren vanuit protectionistisch oogpunt.
En KLM in een houdgreep nemen en Nuon nationaliseren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De bolsjewieken van FvD willen juist meer regels in de zorg en minder kosteneffectiviteit.
Integere mensen. #lampjehooibergquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daarom enkel vast contract bieden aan gezonde, integere mensen. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Hoe verkleint dat concreet de overheid? Scheelt hooguit een paar belastingambtenaren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De eerste 20000 belastingvrij en verder twee schijven inkomstenbelasting?
Die werken niet bij de overheid?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe verkleint dat concreet de overheid? Scheelt hooguit een paar belastingambtenaren.
Geen TRs staan momenteel open. Zie reactie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er staat een vraag van mij in fb open. En een aantal trs in deze reeks
Schandaligquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik had in deze SC een weddenschap met Elan afgesloten dat er volgens hem morgen een kabinet is en volgens mij nog niet, en de winnaar krijgt een upgrade van z'n Fok-abo. Maar die user zegt nu dat hij het niet doet. Morgen even een shamingtopic openen met de posts voor deze karakterloze bedrieger.
Maakt dat veel uit?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Werkelijk. Wat heb je dan gedaan.
Jawel maar het is maar de vraag of en zo ja hoeveel banen je daar concreet mee bespaart. Mensen moeten vermoedelijk aangifte blijven doen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die werken niet bij de overheid?
Ooit. Wellicht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd verder geen nadelen maar dat de voordelen van een vast contract niet opwegen tegen de nadelen.
Wat zouden jullie ervan opknappen om zelf eens een paar jaar werkgever te zijn.
En dan doorgaan tot er maar één wet over is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Trump geeft al het beste voorbeeld: voor elke nieuwe wet/regel moeten er twee oude verdwijnen.
http://www.vox.com/scienc(...)ve-order-regulations
Hoezo, daarna kun je het kunstje nog precies één keer uithalenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan doorgaan tot er maar één wet over is.
Ah. Ik begreep dat je werkgever was geweest.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maakt dat veel uit?
Ik was geen ondernemer, dus mijn bankrekening was (op prestatiebonus na) niet afhankelijk van de financiële resultaten. Maar aangezien ik wel eindverantwoordelijk was voor kosten, opbrengsten, kwaliteit etc. vind ik dat ik er een mening over mag hebben.
Dat mijn leidinggevende er zo'n beetje hetzelfde over dacht als jij was voor mij een van de belangrijkste redenen om van carrière te switchen.
Er komt trouwens nog bij dat onze discussie over flexkrachten in de SC ging over het onderwijs, en daar zijn de personeelsleden nog veel minder vervangbaar dan op lager- of ongeschoolde werkplekken.
Trump heeft hoogstens 8 jaar, niet voldoende om de oceaan aan Amerikaanse regelgeving in te perken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan doorgaan tot er maar één wet over is.
Wat doen al die sneeuwvlokjes überhaupt in deze reeks?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen TRs staan momenteel open. Zie reactie.
Geen enkel eergevoel, zoveel is duidelijkquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik had in deze SC een weddenschap met Elan afgesloten dat er volgens hem morgen een kabinet is en volgens mij nog niet, en de winnaar krijgt een upgrade van z'n Fok-abo. Maar die user zegt nu dat hij het niet doet. Morgen even een shamingtopic openen met de posts voor deze karakterloze bedrieger.
de tr was voor een vorig deelquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen TRs staan momenteel open. Zie reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |