quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, waarom zit jij eigenlijk bij die faalzooi?
Komt die mislukte nageboorte hier straks weer als ie met z'n erectietje z'n naam aan het googlen is.quote:
Jouw pakkie aan. Moet je niet zo lullen over anderen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt die mislukte nageboorte hier straks weer als ie met z'n erectietje z'n naam aan het googlen is.
dat is niet onze fylaxquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, 't joch heeft ook een oud accounthttps://twitter.com/FylaxVanFOK
Als je hier post vraag je er ook wel om he!!11!quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben van alles uitgemaakt door hem omdat ik hier ook meepost.
Flikker toch eind op. Komt hier ongevraagd binnenvallen en geeft meteen een grote bek.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw pakkie aan. Moet je niet zo lullen over anderen.
11!!!1!1!1quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je hier post vraag je er ook wel om he!!11!
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch eind op. Komt hier ongevraagd binnenvallen en geeft meteen een grote bek.
Gare mafklapper, moet je je moeder niet pesten?
Nee, niet eens.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken hem uit mijn FA-tijd, toen was ie een probleemgeval in de KLB SC geloof ik.
Omg. Wat hoor ik nou???quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken hem uit mijn FA-tijd, toen was ie een probleemgeval in de KLB SC geloof ik.
Kan je nagaan hoe onaardig je bent tegen mensen die je eigenlijk helemaal niet kent.quote:
Reien fest geloschen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, Fahne hoch.
nee ben zelfs nog helemaal notevrijquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:
Heb je Mortaxx toevallig ook wel eens goed aangepakt als FA remlof?
kan niet, als je blauw wordt krijg je note bijquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ben zelfs nog helemaal notevrij
Ik geloof het wel, maar kan me al die kneuzen niet eens meer herinneren joh, het waren er zó veel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:
Heb je Mortaxx toevallig ook wel eens goed aangepakt als FA remlof?
Sorry, mijn Duits is een beetje weggezakt.quote:
Geloof ik niet. Ik gok op 80.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ben zelfs nog helemaal notevrij
Maar goed, toch wel bijzonder dat Grillo virtueel aan de leiding staat in Italië. Al deed Wilders dat hier natuurlijk ook en werd dat uiteindelijk totaal niks. Partij van Renzi zal ook wel even tijd nodig hebben om te herpakken na dat referendum.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar kan me al die kneuzen niet eens meer herinneren joh, het waren er zó veel.
totaal onvergelijkbaar. De economieën van zuid Europa worden kapot gemaakt door de euquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar goed, toch wel bijzonder dat Grillo virtueel aan de leiding staat in Italië. Al deed Wilders dat hier natuurlijk ook en werd dat uiteindelijk totaal niks. Partij van Renzi zal ook wel even tijd nodig hebben om te herpakken na dat referendum.
Lekker voor ze. Rome heeft ooit de economieën van het noorden kapot gemaakt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
totaal onvergelijkbaar. De economieën van zuid Europa worden kapot gemaakt door de eu
Nee hoor, vooral door hun eigen corruptie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
totaal onvergelijkbaar. De economieën van zuid Europa worden kapot gemaakt door de eu
hurr hurr EU!!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er is echt helemaal niets mis met corruptiequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, vooral door hun eigen corruptie.
En dat weten ze stiekem zelf ook wel.
Stinklanden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er is echt helemaal niets mis met corruptie
Zuid oost Azië
Alles is mis met corruptie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er is echt helemaal niets mis met corruptie
Zuid oost Azië
Typische vakantiebestemming voor D66-studenten. Je heel wat voelen, maar het nog niet zijn.quote:
Fascinerende theorie wel. Zonder de EU hadden die landen de benodigde hervormingen wel doorgevoerd denk je?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De D66-tijgers.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typische vakantiebestemming voor D66-studenten. Je heel wat voelen, maar het nog niet zijn.
Bij terugkomst iedereen vertellen dat je nu boeddhist bent. En dat het westen veel kan leren van de zweetlanden in Azië.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typische vakantiebestemming voor D66-studenten. Je heel wat voelen, maar het nog niet zijn.
Als hij daar snugger genoeg voor zou zijn, dan was hij al nooit voor de FvD gevallen. Tikje naïeve gedachte dus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
Was Mortaxx maar een D66'er in plaats van zo'n Baudet-discipel.
waarom zouden ze moeten hervormen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fascinerende theorie wel. Zonder de EU hadden die landen de benodigde hervormingen wel doorgevoerd denk je?
Beetje rare combinatie met Stalin, de man die honderd keer erger was dan Hitler.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
Was Mortaxx maar een D66'er in plaats van zo'n Baudet-discipel.
En maar koriander in je kip met rijst mikken. Drinken uit een kokosnoot, hangend in je hangmat, met je vakantiebaard en harembroek.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bij terugkomst iedereen vertellen dat je nu boeddhist bent. En dat het westen veel kan leren van de zweetlanden in Azië.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-click site: http://www.tylervigen.com/spurious-correlations
Verrassend.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:43 schreef Kaas- het volgende:
Praktisch elk persoon die voor de directie Europa werkt van het ministerie van economische zaken is lid van de D66-groep op LinkedIn en deelt diverse D66-connecties met me zie ik. Uitstekend.
Ik wens hem wijsheid toe.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als hij daar snugger genoeg voor zou zijn, dan was hij al nooit voor de FvD gevallen. Tikje naïeve gedachte dus.
beetje tempeltjes bekijken, touren met scooter, lekker eten, bier drinken, chillen in hangmatquote:
Omdat ze anders niet concurrerend zijn op globaal niveau natuurlijk.quote:
En yaba gebruiken, we hebben je wel door.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje tempeltjes bekijken, touren met scooter, lekker eten, bier drinken, chillen in hangmat
Daar zitten enkel uitverkorenen mag ik hopen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Buitenlandse financiële betrekkingen bij MinFin lijkt me eigenlijk nóg leuker.
SP-bolwerk natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Buitenlandse financiële betrekkingen bij MinFin lijkt me eigenlijk nóg leuker.
geniet er nog maar even van. De eerste bres in het partijkartel is geslagen. Binnenkort stopt de baantjescarrousel met draaienquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:43 schreef Kaas- het volgende:
Praktisch elk persoon die voor de directie Europa werkt van het ministerie van economische zaken is lid van de D66-groep op LinkedIn en deelt diverse D66-connecties met me zie ik. Uitstekend.
GroenLinks adept aan het woord. Het toonbeeld van realisme natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als hij daar snugger genoeg voor zou zijn, dan was hij al nooit voor de FvD gevallen. Tikje naïeve gedachte dus.
Is de Renaissancevloot al binnen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geniet er nog maar even van. De eerste bres in het partijkartel is geslagen. Binnenkort stopt de baantjescarrousel met draaien
Ook bijna enkel D66'ers. Maar goed, dat zijn ambtenaren überhaupt meestal.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daar zitten enkel uitverkorenen mag ik hopen.
waarom zou je mee doen met die ratrace?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet concurrerend zijn op globaal niveau natuurlijk.
Ze hebben er geen grote natuurlijke hulpbronnen op olijfbomen en de zon na. Dan moet je het hebben van goedkoper en beter produceren.
Maar hoe zou jij het hen buiten de EU beter zien doen?
Vroeger waren ambtenaren nog idealistische PvdA'ers. Met pakje shag en borstelsnor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook bijna enkel D66'ers. Maar goed, dat zijn ambtenaren überhaupt meestal.
Gelukkig zijn mijn directe collega's allen VVD'ers en één SGP'er. Koningen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook bijna enkel D66'ers. Maar goed, dat zijn ambtenaren überhaupt meestal.
Jij hebt het begrepen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou je mee doen met die ratrace?
Gewoon een huisje in de zon, beetje werken in je wijngaard. Niet te lang natuurlijk. Dan lekker eten en drinken
Waar zouden die mensen dan vandaan moeten komen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geniet er nog maar even van. De eerste bres in het partijkartel is geslagen. Binnenkort stopt de baantjescarrousel met draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |