quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, waarom zit jij eigenlijk bij die faalzooi?
Komt die mislukte nageboorte hier straks weer als ie met z'n erectietje z'n naam aan het googlen is.quote:
Jouw pakkie aan. Moet je niet zo lullen over anderen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt die mislukte nageboorte hier straks weer als ie met z'n erectietje z'n naam aan het googlen is.
dat is niet onze fylaxquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, 't joch heeft ook een oud accounthttps://twitter.com/FylaxVanFOK
Als je hier post vraag je er ook wel om he!!11!quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben van alles uitgemaakt door hem omdat ik hier ook meepost.
Flikker toch eind op. Komt hier ongevraagd binnenvallen en geeft meteen een grote bek.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw pakkie aan. Moet je niet zo lullen over anderen.
11!!!1!1!1quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je hier post vraag je er ook wel om he!!11!
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch eind op. Komt hier ongevraagd binnenvallen en geeft meteen een grote bek.
Gare mafklapper, moet je je moeder niet pesten?
Nee, niet eens.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken hem uit mijn FA-tijd, toen was ie een probleemgeval in de KLB SC geloof ik.
Omg. Wat hoor ik nou???quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken hem uit mijn FA-tijd, toen was ie een probleemgeval in de KLB SC geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |