Manboobs tellen misschien ook..quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat en AIDS maakt homoseksualiteit zo risicovol.
Pokkelmans?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja of treasurer.
Weet in elk geval wat ik niet wil worden![]()
Ik moest lachenquote:
Het risico maakt het juist spannend.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat en AIDS maakt homoseksualiteit zo risicovol.
Nou ja, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ho ho, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik zat niet eens in de buurt van die 80% flex, terwijl mijn rayonmanager dat wel van me wilde.
Zolang je maar geen uren hoeft te schrijvenquote:
Ben jij daarom zo'n gare gay?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het risico maakt het juist spannend.
Treasurer. Klinkt als iets wat je in het bestuur van je studentvereniging bent.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja of treasurer.
Weet in elk geval wat ik niet wil worden![]()
Gelukkig kun je bij de Mac gewoon inklokken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zolang je maar geen uren hoeft te schrijven
Geen idee. Maar als jij het zegt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig kun je bij de Mac gewoon inklokken.
Nee, ik prik mijn paars gehelmde kloppende kromzwaard van gerechtigheid enkel in vrouwmenschen.quote:
Komisch hè, dat ik ben begonnen waar jij eindigt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als jij het zegt.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef eriksd het volgende:
Accountancy, mooie tak van sport. Hopen dat die automatisering niet te snel gaat
Goede tekst voor tijdens de daad dit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komisch hè, dat ik ben begonnen waar jij eindigt.
Morgen kan het gedaan zijn, mocht Silicon Valley z'n aandacht voor een dagje verleggen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef eriksd het volgende:
Accountancy, mooie tak van sport. Hopen dat die automatisering niet te snel gaat
Controllers die graag liegen en bedriegen is vast ook een markt voor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Controllers moet je kunnen vertrouwen. Wellicht een probleem.
Gaan al die Big-4 HiPo's ineens PvdA stemmen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef eriksd het volgende:
Denk eerder dat jouw autistenbaantje op de helling gaatquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef eriksd het volgende:
Wowowo.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk eerder dat jouw autistenbaantje op de helling gaat
Wij?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:07 schreef remlof het volgende:
Mooi, we krijgen nog ¤66.000.000.000 van de Britten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |