Had je andere personele keuzes gemaakt als je wel iedereen zelf moest betalen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was wel volledig verantwoordelijk voor het personeelsbeleid in mijn filiaal. Ik betaalde ze alleen niet uit eigen zak.
Stopte hier met lezen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat bedoelde maar dan kunnen we iedere discussie op Fok wel staken want voor die nuance is geen ruimte en als die er wel zou zijn ging niemand het lezen.
Als zij het doorheeft is het niet perfect natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte uitvoering.
Met de resultaten die ik haalde? Niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had je andere personele keuzes gemaakt als je wel iedereen zelf moest betalen?
Lots of sex and looking at boobs proven to help men live longer, says sciencequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte uitvoering.
Luchtverkeersleiding?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet wat ik wil worden!
Controller![]()
![]()
Playstation of Xbox?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
Controller![]()
![]()
Oei.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:59 schreef Tchock het volgende:
Ik moet nog tien uur hoorcollege kijken vandaag. Go.
Dus gewoon 80% flex zou je ook doen als franchisenemer? Ik hoor van Ahold toch dat franchisers meer vaste krachten hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met de resultaten die ik haalde? Niet waarschijnlijk.
Te lang uitgesteld?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:59 schreef Tchock het volgende:
Ik moet nog tien uur hoorcollege kijken vandaag. Go.
Dat en AIDS maakt homoseksualiteit zo risicovol.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lots of sex and looking at boobs proven to help men live longer, says science
Slimpie.quote:
Ho ho, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik zat niet eens in de buurt van die 80% flex, terwijl mijn rayonmanager dat wel van me wilde.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus gewoon 80% flex zou je ook doen als franchisenemer? Ik hoor van Ahold toch dat franchisers meer vaste krachten hebben.
Feest. Business controller?quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
Controller![]()
![]()
Nou nee, ik had een nogal strakke planning gemaakt voor mijn tentamen. Heb alle stof al samengevat, stappenplannen geschreven per artikel. Morgenavond en vrijdagochtend had ik ingepland voor herhalen en oefententamens, voor die tijd wil ik alle hoorcolleges herkeken hebben of ik niet iets heb gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |