Niet eens de goede woordgrap maken ...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom hier altijd voor nieuwigheidjes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet eens de goede woordgrap maken ...5 / 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goat Simulatorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef YokiKater het volgende:
Er is ook een geitjesgame, ik ga het uitchecken. Soort GTA met geiten of zo.
Ja, omdat ik het grapje feitelijk al gewoon had gemaakt. Waar is d4v1d trouwens? Die gaat hier over de grappen.quote:
Ook voor Android, ik ga het morgen kopen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Hij is ook voor de PS4
https://www.playstation.com/nl-nl/games/goat-simulator-ps4/
https://store.playstation(...)_00-goatsimulatorps4
Meh, gamen op telefoon is maar kut eigenlijk, klein schermpje en irritante controls.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook voor Android, ik ga het morgen kopen.
Dit is echt slaapverwekkend.quote:
Triest verhaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)ijd-aan-hem-gehangen
Wat ik al dacht. Die jongen die de snelweg overstak was verstandelijk beperkt.
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Triest verhaal.![]()
NB: Vroeger had je weleens mods die dit hoogwaardige topic centraal zetten...
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Moet haast wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die na de klap gelijk buiten bewustzijn was.
Ja lijkt mij ook maar dacht gelijk stel je voor dat die bij bewustzijn was of half en dat die dan niet begrijpt wat er is gebeurd en zo. Nja. Echt sneu. En die ouders hebben volgens mij alles geprobeerd om hem veilig te houden en hem toch enigszins vrijheid kunnen geven.quote:
Ze hebben hem gereanimeerd, dus hij was in principe dood. Ik lees dat hij is overleden doordat zijn hersenen te zwaar beschadigd waren (hersendood dus), direct gevolg van zuurstoftekort tijdens het dood zijn.. Hij zal er niet veel van hebben gevoeld.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook maar dacht gelijk stel je voor dat die bij bewustzijn was of half en dat die dan niet begrijpt wat er is gebeurd en zo. Nja. Echt sneu. En die ouders hebben volgens mij alles geprobeerd om hem veilig te houden en hem toch enigszins vrijheid kunnen geven.
Nja dat scheelt dan nog.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben hem gereanimeerd, dus hij was in principe dood. Ik lees dat hij is overleden doordat zijn hersenen te zwaar beschadigd waren (hersendood dus), direct gevolg van zuurstoftekort tijdens het dood zijn.. Hij zal er niet veel van hebben gevoeld.
DusDavid... DusDavid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:23 schreef Specularium het volgende:
Over hersenbeschadiging gesproken, waar is David?
Sipquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
In deze post hieronder laat je pas een echte hersenbeschadiging zien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:23 schreef Specularium het volgende:
Over hersenbeschadiging gesproken, waar is David?
quote:
Ja dit komt van de site van die menustratietaartblogger.quote:
Wat zijn dat voor mensen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit komt van de site van die menustratietaartblogger.
Ontsnapt uit een inrichting denk ik?quote:
Ze doen hier graag alsof ze een leven hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet echt een hardlopende SC dit.
Waaromquote:
Mensen die pretenderen een leven te hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze doen hier graag alsof ze een leven hebben.
quote:
Het gaat hier altijd met horten en stoten. Dit is een nogal aparte SC, eigenlijk. Niemand wil hier zijn, maar toch zijn we er.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet echt een hardlopende SC dit.
Best representatief voor Fok dus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat hier altijd met horten en stoten. Dit is een nogal aparte SC, eigenlijk. Niemand wil hier zijn, maar toch zijn we er.
Nooit zo lekker als waar ik ze haalquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb ik jullie welles verteld hoe lekker bitterballen zijn?
Ik weet niet waar jij ze haalt?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nooit zo lekker als waar ik ze haal![]()
Hoop ik
Ik kom hier alleen maar om slechte woordgrappen te maken en omdat d4v1d vaak verstek laat gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Best representatief voor Fok dus.
Het forum waarvan iedereen tegenover vrienden zal ontkennen dat hij/zij er op zit
Ja, dat ga ik niet zeggen natuurlijk. Grijp ik straks mis.quote:
Ik die van kwekkeboom voor in de oven.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet zeggen natuurlijk. Grijp ik straks mis.
Ah, ja ik eet ze altijd op een leuk terrasje in een kakbuurtquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik die van kwekkeboom voor in de oven.
Ja ik ga nooit naar buitenquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, ja ik eet ze altijd op een leuk terrasje in een kakbuurt
quote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Ja, snap ik als je zit ondergedoken
Of zit je vast onder dwang?quote:
Nee dat niet. Gelukkig :pquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of zit je vast onder dwang?
Je hebt gewoon pleinvrees?quote:
Die UI lijkt mobiel echt net op die downie die altijd in GC van die vage topics maakt ...quote:
David?quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die UI lijkt mobiel echt net op die downie die altijd in GC van die vage topics maakt ...
Nee die postie nogwatquote:
SecretPret?quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die UI lijkt mobiel echt net op die downie die altijd in GC van die vage topics maakt ...
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Best representatief voor Fok dus.
Het forum waarvan iedereen tegenover vrienden zal ontkennen dat hij/zij er op zit
Ja en? Als je die alleen gebruikt om in te slapen, dan zegt dat verder weinig.quote:
Ik draag hem gewoon en mijn vrienden en kennissen weten dat ik op FOK! zit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en? Als je die alleen gebruikt om in te slapen, dan zegt dat verder weinig.
Dat geval ja ...quote:
Hopelijk zit je niet echt zo als er een vliegtuig overvliegt...quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik draag hem gewoon en mijn vrienden en kennissen weten dat ik op FOK! zit.
Dan zouden de vellen er bij hangen, er komt hier namelijk nogal wat voorbij.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk zit je niet echt zo als er een vliegtuig overvliegt...
[ afbeelding ]
Leuk!quote:
Wat een rare plek voor een sollicitatie!quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk!
Ik had vandaag een sollicitatie. En om daar te komen moest ik langs Schotse Hooglanders. Die zijn helaas niet zo schattig
Nou wist niet dat ze daar zaten dus stond ineens oog in oog met zo'n grote hamburger.... En toen moest ik nog terug ook en durfde ik eigenlijk niet echtquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat een rare plek voor een sollicitatie!
Een die zijn best schattig hoor. Zolang ze geen jongen hebben doen ze je niks.
Een grote hamburgerquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou wist niet dat ze daar zaten dus stond ineens oog in oog met zo'n grote hamburger.... En toen moest ik nog terug ook en durfde ik eigenlijk niet echt
Maar was op het strand en dan moet je eerst door de duinen :pquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een grote hamburger
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar was op het strand en dan moet je eerst door de duinen :p
Heb morgen 1e dag bij een andere. Maar waar ik vandaag was lijkt mij wel stukken leuker.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij gaat bij een strandtent werken?
Benieuwd of dat bij een strandtent is waar ik ook weleens zit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb morgen 1e dag bij een andere. Maar waar ik vandaag was lijkt mij wel stukken leuker.
Nou er zijn nogal veel strandtenten in Nederland :pquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Benieuwd of dat bij een strandtent is waar ik ook weleens zit.
Ja daarom.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou er zijn nogal veel strandtenten in Nederland :p
Zitten die dan maar op 1 plek in Nederland?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja daarom.
Maar goed, als je door duinen met hooglanders moest, kan je wel ongeveer jouw regio raden.
Benidorm inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja daarom.
Maar goed, als je door duinen met hooglanders moest, kan je wel ongeveer jouw regio raden.
Hun gebied is wel beperkt ja. Maar goed, stand, zon, bier. Goed excuus om strandtenten langs te gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zitten die dan maar op 1 plek in Nederland?
Die van morgen zit niet bij de hooglanders.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hun gebied is wel beperkt ja. Maar goed, stand, zon, bier. Goed excuus om strandtenten langs te gaan.
Nee dat snap ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die van morgen zit niet bij de hooglanders.
Zie nu dat ze wel op meerdere plekken aan de kust zitten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Ik zei ook globale regio.
Morgen denken ze juist de eerste warme dagquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar goed, volgens mij wordt het morgen matig weer. Dus ik blijf op mijn zolderkamer.
Ja, maar ze zitten er vaak genoeg naastquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Morgen denken ze juist de eerste warme dag
We gaan het zienquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, maar ze zitten er vaak genoeg naast
Ben je aangenomen bij de strandtent?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We gaan het zienHoop een mooie zomer want dan kan ik veel werken
Morgen is een eerste dag bij 1. En vandaag had gesprek bij een ander die zei ik bel jequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je aangenomen bij de strandtent?
Ze zitten aardig verspreid langs de kust hoor. Je zal het moeten kruipen. Wisenten is een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hun gebied is wel beperkt ja. Maar goed, stand, zon, bier. Goed excuus om strandtenten langs te gaan.
Wisenten zijn er nooit als ik daar ga kijkenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze zitten aardig verspreid langs de kust hoor. Je zal het moeten kruipen. Wisenten is een ander verhaal.
Chill! Dan zit je dus wel goed voor de zomer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Morgen is een eerste dag bij 1. En vandaag had gesprek bij een ander die zei ik bel jeEn zaterdag heb ik 1e bij iets anders. En net belde nog een
Wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wisenten zijn er nooit als ik daar ga kijken
Staan ze altijd aan de andere kant
quote:
Zo gaat dat 'hier'quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat een warm welkom. Had ik kunnen weten met de vorige TT.
Tis maar goed dat ik niet van suiker ben dan.quote:
Nou als je een mopperkont bent pas je wel precies hier hoorquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik niet van suiker ben dan.
Ja godver. Straks ga ik mij hier nog thuis voelen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je een mopperkont bent pas je wel precies hier hoorAlleen maar klagerds.
Nee anders had d1v4d's moeder je al lang opgegeten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik niet van suiker ben dan.
Ja dat hoop ik. Met strandtenten is het altijd een beetje onder voorbehoud.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Chill! Dan zit je dus wel goed voor de zomer.
Wat zijn Henk vrachtwagens?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik zag vandaag 5 Henk-vrachtwagens.
[ afbeelding ]
Ik gok familie van Dirkquote:
tja, bij d4v1d weet je dat nooit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat moeite zou zijn om hier te delen. Zit vast iets achter :p
Maar hoe vindt je deze sc tot nu toe? Eigenlijk weten we niks over je. Misschien dat je wat over jezelf kunt vertellen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
tja, bij d4v1d weet je dat nooit.
En zullen we er hoogstwaarschijnlijk ook nooit achter komen
De SC vind ik wat stilquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar hoe vindt je deze sc tot nu toe? Eigenlijk weten we niks over je. Misschien dat je wat over jezelf kunt vertellen?
quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De SC vind ik wat stil
En ik ben dus Oscar. Jullie zullen mij vast wel kennen van Sesamstraat.
Daar woon ik niet echt hoor. Die vuilnisbak daar verhuur ik als ik geen opnames heb.
Je mag wel gewoon zeggen dat je hier alleen maar bent vanwege Henkletterig.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De SC vind ik wat stil
En ik ben dus Oscar. Jullie zullen mij vast wel kennen van Sesamstraat.
Daar woon ik niet echt hoor. Die vuilnisbak daar verhuur ik als ik geen opnames heb.
Die staan toch in een gedeelte waar je niet mag komen. Lekker uit de buurt blijven. Heb je die witte Schotse Hooglander al eens gezien?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wisenten zijn er nooit als ik daar ga kijken
Staan ze altijd aan de andere kant
Mijn naam schrikt al af ja?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Soms kan het hier best druk zijn. Misschien omdat jij er bij bent durven ze niet zo goed.
Er is een uitkijkpunt waar je ze zou kunnen zien. Maar daar staan ze echt nooit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die staan toch in een gedeelte waar je niet mag komen. Lekker uit de buurt blijven. Heb je die witte Schotse Hooglander al eens gezien?
Nee gewoon iemand. Ze zijn hier een beetje schichtig.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn naam schrikt al af ja?
Mooi!
Dan zit ik hier goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon iemand. Ze zijn hier een beetje schichtig.
Geen idee, maar wij hebben er ook 1. Volgens mij zelfs twee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er is een uitkijkpunt waar je ze zou kunnen zien. Maar daar staan ze echt nooit.
En die witte? Staat die niet bij Wijk aan Zee?
Prima!quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vinden jullie van dat voltooid leven?
Ook als er misschien nog een kans dat ze anders zullen denken door hulp?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Prima!
Werd tijd dat mensen zelf eens mochten beslissen over hun eigen leven.
Donald?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:53 schreef Karina het volgende:
Oscar. is volgens mij iemand anders hoor.
Ik noem hem meestal 'dickie'
Ja. Want ik ga er vanuit dat het percentage mensen dat van gedachte zal veranderen relatief klein is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook als er misschien nog een kans dat ze anders zullen denken door hulp?
Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar meneer mopperkont weet dat misschien niet? Tenzij het een en dezelfde is
Ja ben het wel met je eens. Lees net op de nos site dat de artsen er tegen zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja. Want ik ga er vanuit dat het percentage mensen dat van gedachte zal veranderen relatief klein is.
Al is het natuurlijk wel zo dat men eerst moet kijken of men echt klaar is met het leven. Maar dan nog, moet je er niet aan trekken om maar je gelijk te willen halen dat het leven nog niet klaar is etc. etc.
Maar zeker bij mensen die ziek zijn of gewoon oud en er klaar mee zijn, let go, let go.
Mijn vorige buurman ook, die man was er gewoon klaar mee. Hij vond het mooi geweest. Kan je wel willen dat we hem op andere gedachten moeten brengen, maar nee, lekker laten gaan.
Mmmmquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben.
Ja, dan verdwijnt er een inkomstenbron voor zequote:Op woensdag 29 maart 2017 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben het wel met je eens. Lees net op de nos site dat de artsen er tegen zijn.
Geld blijft wel binnen komen hoorquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dan verdwijnt er een inkomstenbron voor ze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David is een beetje een speciale jongen ...quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iets meer respect voor het Imperium van Elfletterig is wel gepast.
Is gewoon altijd tussen de wandeling vanaf de bushalte en mn werk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef Specularium het volgende:
David stopt ook gewoon met alles waar hij mee bezig was om een foto te maken van de Henk-vrachtwagen.
War voor werk? Dacht dat jij nog naar school ging.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is gewoon altijd tussen de wandeling vanaf de bushalte en mn werk.
ICT medewerker.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
War voor werk? Dacht dat jij nog naar school ging.
Lekker de hele dag met je kabeltje spelenquote:
😏quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de hele dag met je kabeltje spelen
Zal hij ook een schriftje hebben?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef Specularium het volgende:
David stopt ook gewoon met alles waar hij mee bezig was om een foto te maken van de Henk-vrachtwagen.
Zo'n soort autist ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal hij ook een schriftje hebben?
Bek houden. Of ik hack je.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we nu weer een battle of the e-peners?
Als handige jongen heb je dat ook niet nodig. Gewoon de EXIF data gebruiken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo'n soort autist ben ik nou ook weer niet.
Van Yoki zou dit een goed argument zijn. Nu ... wat minder zeg maar ...quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb echt fucking vette vacature gevonden!
Nou we willen u graag helpen dus..
Wat het plan van mijn is, is dat ik ten eerste iemand heb werken bij Preventel, dat is 1 organisatie die over telefoon abbonementen gaat. De plan is dat we telefoons gaan afsluiten, die door me contact niet word geregistreerd. Het is een familielid die daar werkt dus alles word op dezelfde dag cash uitbetaald. Opbrengst is tussen ¤2.000,- en ¤3.500,- euro netto, als je geintresseerd ben laat me het even weten. Meestal de zelfde dag uitbetaald behalve als u besteld via computer dan max 2 maar de dag dat wij het in ontvangst nemen krijgt u gegarandeerd ook uitbetaald. Daarvoor heb ik een foto van uw bankpas en id en postcode adres nodig dan bestellen wij het op uw adres u moet het aannemen en 1 cent pinnen ze kijken bij afgave naar u en de foto dus er kan niks raars gebeuren en dan komt het morgen binnen halen wij het op en nadat u heeft gepint hebben wij 4 uur om het weer uit het systeem te halen via het IMEI-NUMMER en dan is het van uw naam af dat doet mijn oom bij preventel hij werkt daar dat is een organisatie daar gaan alle bestelling door heen dat checken hun en zoals ik het zei mijn oom ziet dat dan en verwijderd u uit het systeem.
Ja had mail gestuurd met de vraag voor meer info. Kreeg ik dit. Klinkt best goed toch? als ik dat 2 keer doe zit ik zo 6 maanden in Thailand.quote:
Ja maar het is wel fraude en oplichting.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja had mail gestuurd met de vraag voor meer info. Kreeg ik dit. Klinkt best goed toch? als ik dat 2 keer doe zit ik zo 6 maanden in Thailand.
Oeh ik wil ookquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja had mail gestuurd met de vraag voor meer info. Kreeg ik dit. Klinkt best goed toch? als ik dat 2 keer doe zit ik zo 6 maanden in Thailand.
Nee johquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar het is wel fraude en oplichting.
Volgens mij wel. Maar goed, ik ben straks al rijk door die nigeriaanse prins.quote:
Ja is ook niet heel moeilijk, hoef je geen ICT voor te hebben gestudeerd.quote:
Het neefje van Sultan A.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:44 schreef Specularium het volgende:
Sultan B.
En dan is Henk er niet om dat in te koppen.
Gelukkig is Yoki er.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:44 schreef Specularium het volgende:
Sultan B.
En dan is Henk er niet om dat in te koppen.
Bedankt voor het waarnemen van de honneurs.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het neefje van Sultan A.
Godverdomme, wat slecht.
Ik begrijp niet waar dit over gaat. Misschien komt dat ooit nog.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:47 schreef Specularium het volgende:
Henk is natuurlijk al woedend dat deze vrouw een hoofddoek draagt in de studio.
Helemaal los op zijn keyboard.
Ik vind wel dat jouw leven voltooid isquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 06:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind wel dat jouw leven voltooid is
quote:Op donderdag 30 maart 2017 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar dit over gaat. Misschien komt dat ooit nog.
Heb je het fantastische gedicht van Homijn nog gezien, trouwens?
ONZ / Geen banbespreektopic
Daar heb ik schijt aan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt Njos het wel goed dat jij een foto van haar post?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:28 schreef YokiKater het volgende:
Zo'n soort mevrouw zag ik van de week ook buiten, in een iets te strakke outfit met op haar topje de tekst "Cheat Day"... Ik had eigenlijk even "Nou, niet alleen vandaag heh?" moeten zeggen maar ik ben een vriendelijke jongen.
En blijkbaar deelt ze die snacks nietquote:
Deze Oscar: Oscar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:53 schreef Karina het volgende:
Oscar. is volgens mij iemand anders hoor.
Ik noem hem meestal 'dickie'
En ik had via DM nog wel zo nadrukkelijk gezegd: doe het niet, begin er niet aanquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Je mag wel gewoon zeggen dat je hier alleen maar bent vanwege Henkletterig.
Mensen zijn baas over hun eigen lichaam, dus ook over hun eigen leven.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iets meer respect voor (het Imperium van) Elfletterig is wel gepast.
Ik dacht: Weet je wat? Ik reageer gewoon met een splitsquote op alles wat hier gezegd is gisterenavond.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we nu weer een battle of the e-peners?
Joh, ik ben de muziek van LTVDK, de vrolijkheid van timmmmm, de gifjes van Harry en jouw grappen gewend. Mij shockeer je echt niet zo snel meer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:49 schreef d4v1d het volgende:
Elfletterig vindt het nu niet leuk dat ik zo'n onaardige grote mond op zet.
Waarop de vakkenvuller zei: We verkopen hier alleen Sultan B ?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Loop ik net door de supermarkt, loopt er zo'n militair in uniform naar een vakkenvuller en vraagt die heel lomp 'waar vind ik sultana'
Als die dat had gezegd had ik helemaal krom gelegen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarop de vakkenvuller zei: We verkopen hier alleen Sultan B ?
Maar die heb je nu alweer uitgetrokken?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag had ik een t-shirt aan, en een korte broek.
Bij de neef van die Preventel-medewerker?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Promotie en salarisverhoging in 4 uur tijd![]()
![]()
Ja! Het i echt super chill. Heb al een paar dingen besteld, komen morgen binnen. Dan komen zij langs en dan krijg ik betaald. Fucking veel geldquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij de neef van die Preventel-medewerker?
Heb je 4 uur lang onder het bureau gezeten?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Promotie en salarisverhoging in 4 uur tijd![]()
![]()
Daar geef ik geen antwoord op.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je 4 uur lang onder het bureau gezeten?
Dat is eigenlijk al je antwoord.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij een menstruatietaart in je bakkes.
Ja hier, dat weet je toch.quote:
En ik ben tegenwoordig niet meer goed genoeg voor je?quote:
Bij jou kan ze niet binnen 4 uur al promotie maken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik ben tegenwoordig niet meer goed genoeg voor je?
Ik ben niet zo makkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij jou kan ze niet binnen 4 uur al promotie maken.
Ergens op een Frans slagveld, want het is battlefest met dubbele XP en zo. Maar als je dat een tijdje niet gespeeld hebt dan is het dus zwaar kut. Sommige mensen hebben dus echt geen leven en doen niets anders dan dat spel spelen of zo.quote:
Je moet het wat serieuzer nemen Yoki.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ergens op een Frans slagveld, want het is battlefest met dubbele XP en zo. Maar als je dat een tijdje niet gespeeld hebt dan is het dus zwaar kut. Sommige mensen hebben dus echt geen leven en doen niets anders dan dat spel spelen of zo.
Nee. Ik ben pissig. Want op de een of andere manier pakt hij ook steeds maar de nieuwe maps en die ken ik nog niet goed genoeg dus is het niet leuk. En timmeh is er ook niet, die maakt mij iig nog vrolijk door iedereen de moeder te schelden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet het wat serieuzer nemen Yoki.
Ja hequote:Op donderdag 30 maart 2017 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ik heb bitterballen uit de oven, wat een geweldige uitvinding.
Beter gewoon GTA doen joh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pissig. Want op de een of andere manier pakt hij ook steeds maar de nieuwe maps en die ken ik nog niet goed genoeg dus is het niet leuk. En timmeh is er ook niet, die maakt mij iig nog vrolijk door iedereen de moeder te schelden.
Ik heb Yas meermaals gewaarschuwd ze niet te kopen, nu eet ze 6 zakken per week ...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:28 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Yas meermaals gewaarschuwd ze niet te kopen, nu eet ze 6 zakken per week ...
Nog even en je bent zo rond als een bitterbal.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:28 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik heb inmiddels bijna alles al geprobeerd.quote:
Wat een fantastische grap weer, David.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nog even en je bent zo rond als een bitterbal.
Het was geen grap.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een fantastische grap weer, David.
Heb je een leuke dag gehad?
Ik weet niet hoe groot jouw bitterballen zijn hoor, maar ik heb geen anorexia.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
David is zo dik als een bitterbal.
gahahahahahahahahahahhahaha:p
David is zo dik als zijn moederquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jouw bitterballen zijn hoor, maar ik heb geen anorexia.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
David is zo dik als zijn moeder
agahhahahahahahaha:P
Stomp hem op zijn bakkes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil gaan slapen maar ik mag niet van LTVDK
Dus Yasmin is vies dik?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Yas meermaals gewaarschuwd ze niet te kopen, nu eet ze 6 zakken per week ...
Verkleed als een oempaloempa?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rol d'r altijd door de kamer als ze weer drie porties bitterballen opheeft [ afbeelding ]
Nee meestal in bubbeltjesfolie zodat ze zich niet bezeert.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rol d'r altijd door de kamer als ze weer drie porties bitterballen opheeft [ afbeelding ]
quote:
Only in America....quote:
Te vaak helaas al ...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie trouwens al het nieuwe nummer van Boef gehoord?
Ben je d'r zo eenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Welke? Hij heeft een heel nieuw album.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Boefquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik weet niet wat zo een is.quote:
Habiba.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welke? Hij heeft een heel nieuw album.
Ik irriteer me mateloos aan dat kut accentje.quote:
Denk je dat die het faked?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan dat kut accentje.
Zo'n hersenloos kuddeschaap wat een of andere kutartiest geweldig vindt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zo een is.
Maar deze beat is niet slecht hoor. En ik gun die Boef wel het succes eigenlijk.
Zo ben ik helemaal nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo'n hersenloos kuddeschaap wat een of andere kutartiest geweldig vindt.
Geen idee, ik stoor me er gewoon aan.quote:
Ohquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat zingen. Dat is gay.
Liever gewoon Habibiquote:
Is het te redden dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu hij bij Ali B zit komt het wel goed met die jongen.
Nou, dan kan Ali in zijn hometown Zaandam hard aan de slag met dat groepje mislukte rappers.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja hoor, en Ali is wel goed om jongens van de straat een beetje goed aan te sturen.
Vind je broederliefde ook niet leuk?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dan kan Ali in zijn hometown Zaandam hard aan de slag met dat groepje mislukte rappers.
Echt, dat mensen dit soort muziek ophemelen en leuk vinden....
Wat voor muziek luister jij?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dan kan Ali in zijn hometown Zaandam hard aan de slag met dat groepje mislukte rappers.
Echt, dat mensen dit soort muziek ophemelen en leuk vinden....
Niks uit dat genre.... hoop pauper muziek.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je broederliefde ook niet leuk?
Dat is pure aids.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je broederliefde ook niet leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |