Ja, dit is een draak van een TT....quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:21 schreef tong80 het volgende:
Maak er dan een leuke TT van. Hier kan ik me aan ergeren.
Wil je advies over harde muziek ? Slayer sloeg namelijk een concert over wegens te veel geblowd in Eindhoven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Straks maar weer ff Slayer luisteren om dit uit mijn oren te werken.
Sorry Tong. Schrok zelf een beetje dat ik de laatste post had.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:21 schreef tong80 het volgende:
Maak er dan een leuke TT van. Hier kan ik me aan ergeren.
Ik houd ook niet zo van lezen, maar ik zou vanavond liever een boek gaan lezen dan dat ik ga kijken naar de oefenwedstrijd van Oranje....quote:
Waarschijnlijk feminaziquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:24 schreef YazooW het volgende:
kort kapsel
kekke bril
neuspiercing
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:24 schreef YazooW het volgende:
kort kapsel
kekke bril
neuspiercing
zweetband
[ afbeelding ]
Weet ikquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je advies over harde muziek ? Slayer sloeg namelijk een concert over wegens te veel geblowd in Eindhoven.
En toch schijnt DWDD best wel veel invloed te hebben op de verkoopcijfers en bestsellerlijsten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:24 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo saai. Boeken die nog niemand heeft gelezen. Net zoals met de Oscars. Prijzen voor films die in Nederland nog moeten worden uitgebracht.
is gewoon een feitquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En toch schijnt DWDD best wel veel invloed te hebben op de verkoopcijfers en bestsellerlijsten.
dan zie je heel de tijd een oude man met zijn tong uit z'n mond hangenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:26 schreef tong80 het volgende:
Tong moet eens in DWDD plaats nemen. Revolutie in literatuurland.
Dat zeg ik. Meester mag ik oversteken ?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:26 schreef YazooW het volgende:
Dit is een beetje een wedstrijdje "wie kan het meest intellectueel overkomen".
Geluk voor deze knaap dat ze Baudet niet hebben uitgenodigd, die houdt zijn betoog in het Latijnquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:26 schreef YazooW het volgende:
Dit is een beetje een wedstrijdje "wie kan het meest intellectueel overkomen".
Eensch. Steeds als je denkt dat het niet slechter kan met die zgn. "rappers", weten ze toch weer een achterbuurtneger(in) te vinden die er toch weer onder duikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Echt van die nikszeggende flutmuziek. Ik zou verdomme geld toe willen hebben om daar de hele avond naar te moeten luisteren. En flink wat ook.
En gewoon doorgaan als de voorzitter ingrijptquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geluk voor deze knaap dat ze Baudet niet hebben uitgenodigd, die houdt zijn betoog in het Latijn
Een kip neukend met een haan op zijn hoofd als mierenneuker.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
dan zie je heel de tijd een oude man met zijn tong uit z'n mond hangen
Ja nou die DENK-figuren mogen ook in het Turks spreken van haar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan als de voorzitter ingrijpt
Net als die appelbloes.quote:
vandaag is het al rokjesdagquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:30 schreef Karina het volgende:
Misschien is het vandaag 'appeldag' vorige week (vrijdag? ) was het pannenkoekendag.
Op Karel ?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:30 schreef YazooW het volgende:
nu ben ik toch wel benieuwd waar die appels op slaan
Is gewoon sluikreclame voor die techgigant.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:30 schreef YazooW het volgende:
nu ben ik toch wel benieuwd waar die appels op slaan
Verboden vruchtenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Die vrouw heeft een appelketting en die man een appel-overhemd. Is er een geheime boodschap die ze willen overbrengen?
Soms. Vind het wel knap (of ik het nou mooi vind of niet) als je zoiets kunt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:31 schreef Joezi het volgende:
Die animatie vind ik altijd zo mooi en leuk
quote:
Trump?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:32 schreef tong80 het volgende:
Oe, deze is wel zelfbewust als je zo lelijk bent en op tv komt
Ik wel. Ooit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand heeft ooit moeten lachen om Koefnoen.
Nou eerste paar seizoenen was wel leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wel. Was geweldig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
I like the salami too.quote:
Die waren natuurlijk ook geweldig. Wat dat betreft geef ik Tong gelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jij moest net ook lachen om Waardenberg en de Jong
Onzin. Koefnoen was jarenlang geweldig. De laatste jaren werd het helaas minder; de koek was een beetje op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik herken er echt niks van The Dire Straits in. Het is haast rockabilly....
Idd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik herken er echt niks van The Dire Straits in. Het is haast rockabilly....
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jij moest net ook lachen om Waardenberg en de Jong
Nee, die scene met die aap.quote:
Mensen die Koefnoen nooit (op enig moment) leuk hebben gevonden, hebben geen enkel gevoel voor humor.quote:
Ik zou zeggen: een ander gevoel voor humor. Niet iedereen vindt hetzelfde leuk he.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die Koefnoen nooit (op enig moment) leuk hebben gevonden, hebben geen enkel gevoel voor humor.
Vorige week nog een topic over geopendquote:
Gelul in de ruimte.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De eerste paar seizoenen, daarna op uitzonderingen na vaker niet dan wel.
Koefnoen is zo breed geweest dat er altijd wel iets van je gading tussen moet hebben gezeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: een ander gevoel voor humor. Niet iedereen vindt hetzelfde leuk he.
Hoe lang niet ?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:41 schreef UncleDolan het volgende:
Koefnoen was een tijdje leuk, nu al heel lang niet meer.
Heb het weleens gekeken maar de typetjes zou ik echt niet kunnen opnoemen, dus bij mij heeft het niet superveel indruk gemaakt. Dit heb ik wel gezien trouwens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koefnoen is zo breed geweest dat er altijd wel iets van je gading tussen moet hebben gezeten.
Daar was ie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voel een Hanneke Groenteman-imitatie aankomen
Vrouwen en humor is dan ook moeilijk. Jij bent het voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb het weleens gekeken maar de typetjes zou ik echt niet kunnen opnoemen, dus bij mij heeft het niet superveel indruk gemaakt. Dit heb ik wel gezien trouwens.
de laatste 3 jaar was het niet om aan te zienquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kopspijkers was wel leuk, Koefnoen gewoon niet.
Ik ken die scčne erg goed, dus ik voelde dit fragment aankomenquote:
Maar inmiddels van het padje af.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef Joezi het volgende:
Erik van Muiswinkel, wat een baas is dat zeg!
"Landgenoten..."quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef Joezi het volgende:
Leuk om terug te zoeken is de persiflage van Knevel & Van den Brink. Daar doet Van Muiswinkel ook aan mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef Joezi het volgende:
Klopt. Jammerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar inmiddels van het padje af.
Wat ?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hanneke luistert volgens mij helemaal niet
Juist niet, bezig om een god te wordenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar inmiddels van het padje af.
Ze doet een Guurtjequote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hanneke luistert volgens mij helemaal niet
Jawel want hij stond in de wc met zichzelfquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
Houden ze Matthijs vakkundig uit de wind of is hij nooit gepersifleerd?
kwam in het stukje voor met imca marina bonny st clairequote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
Bonnie St. Claire toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
kwam in het stukje voor met imca marina
Met een geniale persiflage van Nico Dijkshoorn door niemand minder dan Arjen Lubach.quote:
FLOPSHOWquote:Live vanuit Amsterdam.Presentatie:
Matthijs van Nieuwkerk.Tafelheer:
Tom Egbers.Met:
* Prins Constantijn over zijn functie
als start-up ambassadeur.
* Kunsthistoricus en voormalig
Rijksmuseum-directeur Wim Pijbes over
de 8-delige serie 'Panorama Pijbes'.
* Aflevering 10 van de rubriek 'Het
groot Nederlands Songbook' met deze
keer Charl Delemarre en Blaudzun.
* Muziek:Midas.
* Huisdichter Nico Dijkshoorn.
Op TV zijn ze saai ja. Vraag me af of ze dat in het gewone leven ook zijn. Volgens mij hoeren en snoeren die lieden van het koningshuis er lustig op los.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:23 schreef Windhapper het volgende:
Dit lijkt me een hele saaie man, volgens mij kun je beter lachen met z'n broers.
*broerquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:23 schreef Windhapper het volgende:
Dit lijkt me een hele saaie man, volgens mij kun je beter lachen met z'n broers.
Elvisquote:
Vond het niet slecht toen, maar niet helemaal mijn genre.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was deze toen ook zo slecht of gaat het helemaal de mist in?
Klopt en Tool, Alice in Chains en Kasabian staan nog op mijn lijstje.quote:
Maar hij heeft voor Liverpool gespeeld!quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:06 schreef Szura het volgende:
Nee mevrouw, mensen kunnen geen respect opbrengen voor Kuijt omdat hij een waardeloze techniek heeft en een babbelzieke dorpspastoor is.
En voor Ryan heupschot Babel aub. Miljoenen opgeleverdquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar hij heeft voor Liverpool gespeeld!
Gauw een standbeeld oprichten voor Jantje Kromkamp bitte
Verdommequote:
2010 dus 7 jaar alweer, wat gaat t snel!quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:25 schreef chufi het volgende:
Hoe lang geleden was Mart ook al weer gestopt?
Ja echt en nog steeds is ie niet van het scherm weg te krijgen...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
2010 dus 7 jaar alweer, wat gaat t snel!
Echt hequote:
Leonard Cohen was een Canadeesquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voor iets anders komt Mart niet.
Ene DonRaja schijnt LARPdagen te organiseren, misschien kan je hem DMen voor meer informatiequote:Op donderdag 30 maart 2017 19:35 schreef Joezi het volgende:
Misschien leuk om eens een LARPtopic te openen
Mexi die een bandje niet kent, dat ik deze dag nog mee mag makenquote:
Wat valt er te geloven het is een trucquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal ook niet zo om eerlijk te zijn.
De psychologische dingen kunnen nog wel maar die bewegende shit is vaak onzinquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal ook niet zo om eerlijk te zijn.
ow dacht een tapje in de mouwquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedje in het glas verraadt Matthijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |